abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:27:49 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191954755
Zou iemand dat premium-artikel willen samenvatten?
Ik kan het niet lezen en het blijft allemaal wat vaag dan. :P

Hij ziet er trouwens flink afgevallen uit in The Voice Kids.
En er was nog een kinky momentje dat hij tegen een meisje zei: 'Nu ben je pas tien, maar straks ben je twaalf, en veertien en dan achttien. En dan kom je nog steeds op de BBQ!'

Investeren in de toekomst. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:50:39 #77
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191955104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou iemand dat premium-artikel willen samenvatten?
Ik kan het niet lezen en het blijft allemaal wat vaag dan. :P

Hij ziet er trouwens flink afgevallen uit in The Voice Kids.
En er was nog een kinky momentje dat hij tegen een meisje zei: 'Nu ben je pas tien, maar straks ben je twaalf, en veertien en dan achttien. En dan kom je nog steeds op de BBQ!'

Investeren in de toekomst. :7
IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
HET KOPPEL IN DE POLDER is nu uit elkaar en meneer is boos OP MARCO.
  woensdag 11 maart 2020 @ 09:52:40 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191955128
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:50 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
HET KOPPEL IN DE POLDER is nu uit elkaar en meneer is boos OP MARCO.
:D


(Hoe je op slinkse wijze nog een Leonie aan de intrige toevoegt, is geniaal. Het wachten is erop tot de bladen dit overnemen)

O+ Dank je wel!

En ik maar denken dat het allemaal gebeurde in het Gooi. Maar je moet kennelijk in de POLDER zijn tegenwoordig!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:01:57 #79
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191955214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D

(Hoe je op slinkse wijze nog een Leonie aan de intrige toevoegt, is geniaal. Het wachten is erop tot de bladen dit overnemen)

O+ Dank je wel!

En ik maar denken dat het allemaal gebeurde in het Gooi. Maar je moet kennelijk in de POLDER zijn tegenwoordig!
Oh sorry, ik bedoelde naturllijk Leontien, ik was er maar half bij toen ik het typte :@
Maar er stond niet zo heel veel in. Ze waren bevriend en nu blijkt dat zij het achter de rug van haar vriend om deed met Marco. Hij zoekt geen publiciteit, maar toch weer wel, maar toch weer niet? Hij hoopt dat het hele gebeuren door dit interview 'een plekje kan geven'. Okee.
pi_191955215
Die Marco heeft het er maar druk mee gehad, met al die affaires. Ik snap dat gewoon niet. Hij had een prachtige vrouw, waar menig man wel wat mee zou willen beginnen volgens mij, maar dan nog is dat niet genoeg voor Marco en moet hij zich buiten de deur laten gelden.

Ik heb hem trouwens een keertje in een winkel (in de polder) zien rondlopen met een andere vrouw, maar daar waren volgens mij ook kinderen bij. Ik vond het wel een beetje apart, maar dacht ze zullen wel gezellig met z'n allen zijn en wat boodschappen doen voor de barbecue ofzo. En als je iets hebt met een andere vrouw, ga je niet samen bij AH boodschappen doen denk ik. Maar zo van dichtbij en toen ik hem ook nog hoorde praten, vond ik hem trouwens een echte tokkie. Hij was anders dan op tv. (Zou ik dit verhaal nu ook kunnen verkopen aan een roddelblad? Had ik maar foto's gemaakt toen). >:) :P
pi_191955231
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:50 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
HET KOPPEL IN DE POLDER is nu uit elkaar en meneer is boos OP MARCO.
_O_ _O_ _O_
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:03:24 #82
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191955239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef shiitake het volgende:
Die Marco heeft het er maar druk mee gehad, met al die affaires. Ik snap dat gewoon niet. Hij had een prachtige vrouw, waar menig man wel wat mee zou willen beginnen volgens mij, maar dan nog is dat niet genoeg voor Marco en moet hij zich buiten de deur laten gelden.

Ik heb hem trouwens een keertje in een winkel (in de polder) zien rondlopen met een andere vrouw, maar daar waren volgens mij ook kinderen bij. Ik vond het wel een beetje apart, maar dacht ze zullen wel gezellig met z'n allen zijn en wat boodschappen doen voor de barbecue ofzo. En als je iets hebt met een andere vrouw, ga je niet samen bij AH boodschappen doen denk ik. Maar zo van dichtbij en toen ik hem ook nog hoorde praten, vond ik hem trouwens een echte tokkie. Hij was anders dan op tv. (Zou ik dit verhaal nu ook kunnen verkopen aan een roddelblad? Had ik maar foto's gemaakt toen). >:) :P
Oh mijn god, als het IN DE POLDER was, was het geheid de vrouw uit dit verhaal!

Wat ik weer opvallend vind is dat hij zo onvoorzichtig was. Als hij inderdaad meerdere keren per week zijn sportauto voor haar huis parkeerde in een woonwijk kan ik me voorstellen dat mensen vrij rap door hadden dat er iets vreemds aan de hand was.
pi_191955245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef shiitake het volgende:
Die Marco heeft het er maar druk mee gehad, met al die affaires. Ik snap dat gewoon niet. Hij had een prachtige vrouw, waar menig man wel wat mee zou willen beginnen volgens mij, maar dan nog is dat niet genoeg voor Marco en moet hij zich buiten de deur laten gelden.
Precies dit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191955271
Als een echte Hollandse man kan Marco een poldermodel wel waarderen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:06:57 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191955282
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Oh mijn god, als het IN DE POLDER was, was het geheid de vrouw uit dit verhaal!

Wat ik weer opvallend vind is dat hij zo onvoorzichtig was. Als hij inderdaad meerdere keren per week zijn sportauto voor haar huis parkeerde in een woonwijk kan ik me voorstellen dat mensen vrij rap door hadden dat er iets vreemds aan de hand was.
Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191955293
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:50 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
HET KOPPEL IN DE POLDER is nu uit elkaar en meneer is boos OP MARCO.
_O-
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:09:00 #87
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191955297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.
Ah ja, reverse psychology. Misschien heb je gelijk.
pi_191955335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:20:37 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191955429
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Oh sorry, ik bedoelde naturllijk Leontien, ik was er maar half bij toen ik het typte :@
Maar er stond niet zo heel veel in. Ze waren bevriend en nu blijkt dat zij het achter de rug van haar vriend om deed met Marco. Hij zoekt geen publiciteit, maar toch weer wel, maar toch weer niet? Hij hoopt dat het hele gebeuren door dit interview 'een plekje kan geven'. Okee.
Ik snapte hem hoor! Van Leonie.
En je hebt het briljant samengevat.

Vroeg me alleen nog af wanneer dit gespeeld zou hebben. Voor het toekomstige organogram/orgasmogram van alle affaires die aan het licht komen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:21:51 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191955448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als een echte Hollandse man kan Marco een poldermodel wel waarderen.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:23:35 #91
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191955471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik snapte hem hoor! Van Leonie.
En je hebt het briljant samengevat.

Vroeg me alleen nog af wanneer dit gespeeld zou hebben. Voor het toekomstige organogram/orgasmogram van alle affaires die aan het licht komen.
Hij kwam er in december achter dat zij meer deed met Marco dan alleen boodschappen. En hij zegt ook dat ze twee jaar een relatie hadden en twee maanden samenwoonden toen hij erachter kwam.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:25:21 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191955495
quote:
Ja, maar als iemand ergens openlijk regelmatig op visite gaat, is dat dan verdacht of juist niet omdat het niet stiekem gebeurt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191955506
Naam en foto’s willen we!

Heeft die Marco soms een gouden pik?!
pi_191955513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar als iemand ergens openlijk regelmatig op visite gaat, is dat dan verdacht of juist niet omdat het niet stiekem gebeurt?
In een woonwijk valt het wel heel erg op en het gros van de mensen zal er niet heel veel achter zoeken, maar denk wel dat er roddels rond zullen gaan en er hoeft maar 1 bewoner met teveel tijd te zijn die het leuk lijkt om een roddelblad daar eens over in te lichten.
  woensdag 11 maart 2020 @ 10:33:19 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191955602
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:23 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Hij kwam er in december achter dat zij meer deed met Marco dan alleen boodschappen. En hij zegt ook dat ze twee jaar een relatie hadden en twee maanden samenwoonden toen hij erachter kwam.
Ah, dus dit was kennelijk de druppel die Leontiens emmertje deed overlopen?

Wat een aparte aanduiding trouwens, dat ‘vakbondsvrouw’. Het impliceert dat wij dan wel kunnen raden wie het is. Althans, het staat er zo expliciet dat het haast lijkt alsof het een dikke hint is.

Een google-afbeeldingen-search levert zo op het oog niet meteen een kandidaat op.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191955633
Dat ik hem bij AH in de polder met een andere vrouw zag is al 3,5 jaar geleden. Dus dat is in ieder geval niet de vrouw waar het over gaat in het roddelblad. Normaal gesproken zoek je er ook niet meteen iets achter, maar Marco kwam dus wel vaker in de polder blijkbaar. :P
pi_191955678
Lekker voor zijn kinderen ook. Leuk zo'n vader die meermaals moeders belazerd.

Ik weet niet hoe ik zou reageren mocht het mijn vader zijn.
pi_191955720
Ik hoor trouwens nu Marco met Ik leef niet meer voor jou :') Wordt mijn pauze ook nog eens vergald door die druiloor.
pi_191955729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:26 schreef Vegameisje het volgende:
Naam en foto’s willen we!

Heeft die Marco soms een gouden pik?!
Er zijn nou eenmaal altijd genoeg mensen die het interessant vinden om met iemand te neuken die bekend is.

Marco houdt kennelijk van wat variatie. Niets mis mee, behalve dan dat zijn echtgenote daar kennelijk genuanceerd over dacht.
pi_191955825
Ach Leontine weet dit waarschijnlijk al jaren, dus zij heeft het spelletje ook gewoon meegespeeld om wille van haar leventje. Dat ze nu echt er klaar mee is, is misschien ook te wijten dat ze zelf ook is gaan rondneuken?

Zal heus niet alleen in Thailand zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')