abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7896667
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:03 schreef thoth het volgende:
Ze vraagt me of ik lenzen draag. Ik verbaast. Nee hoor. Waarom? Je hebt van die mooie ogen. Later moeten er twee man aan te pas komen om mij duidelijk te maken dat er iemand heel erg ge-interesseerd in me is. Of mij dat ook opgevallen was? Erh nee.

Wanneer ik, geteisterd door ernstig slaaptekort, me als een zombie door de dag aan het worstelen ben dan moeten mensen me er echt op wijzen dat er dingen in mijn leven aan het gebeuren zijn.

Ik

Ik kon me nogal vinden in deze post (sorry thoth, als je het vervelend vindtd at ik hem gejat heb hoor ik het wel ), dus ik dacht: ik gooi er weer eens een topicje in

Hoe zit dat bij jou: herken jij makkelijk dat iemand je leuk vindt of loop je net als een kip zonder kop in de rondte en zie je dat soort dingen nooit? En is het veranderd naarmate je ouder werd of je situatie veranderde?

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:11:15 #2
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_7896715
Ik zie het nooit, echt niet...tja...denk soms ...al zou ze naakt voor me staan....zelfs dan zou ik het nog niet in de gaten hebben...maar moet wel zeggen...wordt steeds minder erg....komt zeker door de verstands kiezen die doorkomen....
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:11:28 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7896719
Uhm nou... ik denk juist te snel dat mensen me leuk vinden en ik kan je zeggen... dat is ook behoorlijk vervelend/frustrerend
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_7896734
Ik ben daar ook vrij slecht in, moet er ook door anderen op gewezen worden als iemand mij wel ziet zitten
Denk altijd dat die meiden iedereen complimenten geven en mij dus ook...
Ik ben nog niet 'ouder' (ben nu 18), dus of het gaat veranderen weet ik niet
pi_7896737
ik merkt het wel (doe er alleen nix mee )
pi_7896753
Same "problem"

Ik herken dat ook (bijna) nooit.
Vaag is dat.

Ik denk gewoon dat vrouwen te vaag zijn mwhaha

pi_7896757
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:11 schreef Minisuisse het volgende:
Uhm nou... ik denk juist te snel dat mensen me leuk vinden en ik kan je zeggen... dat is ook behoorlijk vervelend/frustrerend
Wat is het resultaat dan? Jij gaat ergens achteraan, helemaal zeker van je zaak, en loopt dan een gigantisch blauwtje?
pi_7896776
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:12 schreef Conorach het volgende:
Same "problem"

Ik herken dat ook (bijna) nooit.
Vaag is dat.

Ik denk gewoon dat vrouwen te vaag zijn mwhaha

Ik ben dus zelf een vrouw. .

Ook best interessant trouwens: zien vrouwen dit beter dan mannen of andersom?

dinsdag 14 januari 2003 @ 19:14:48 #9
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_7896788
Ik heb dat ook helaas niet door slaapgebrek - daar kun je nog iets aan doen - maar gewoon door ... sja ik weet het niet precies, maar al zou een meisje naakt voor me staan dan zou ik uit schaamte de andere kant uitkijken en denken dat ze me in de zeik neemt

ineens weet ik waarom ik deze ondertitel heb genomen

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 14-01-2003 19:15]

From outer space
pi_7896811
Hm, een niet nader te noemen persoon die ik vrij goed ken heeft dit ook *kuch naam kuch*
kom eens online op MSN man
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:15:51 #11
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7896812
Zoiets jah...
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_7896828
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:14 schreef UTO het volgende:
Ik heb dat ook helaas niet door slaapgebrek - daar kun je nog iets aan doen - maar gewoon door ... sja ik weet het niet precies, maar al zou een meisje naakt voor me staan dan zou ik uit schaamte de andere kant uitkijken en denken dat ze me in de zeik neemt
Nou, zo erg heb ik het niet eigenlijk. Het heeft zo te horen ook wel duidelijk te maken met onzekerheid.

Maar ook wel met een zekere maten van dromerigheid denk ik. Mijn ex-vriend bijvoorbeeld was behoorlijk zeker van zichzelf, maar zag nooit hoe vrouwen achter hem aanzaten, omdat ie een beetje in een soort eigen wereldje leefde

pi_7896837
naar mijn ervaring uit een man dit meer, dus dat zou een reden kunnen zijn waarom vrouwen makkelijker herkennen dat iemand ze wel ziet zitten.

behalve zaterdag, toen was er een meisje wat het echt heeeeel erg duidelijk maakte, maar die moeten er ook tussen zitten

pi_7896855
Wel eens gehad ja, dat ik er echt op moest gewezen worden (aanwijzen wie ze nou bedoelden met "dat ene meisje") dat iemand interesse in me had .
Don't think you are. Know you are.
pi_7896964
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:15 schreef jochem8 het volgende:
Hm, een niet nader te noemen persoon die ik vrij goed ken heeft dit ook *kuch naam kuch*
kom eens online op MSN man
Wie? ik?
pi_7896970
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:23 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Wie? ik?

Pcies.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:24:17 #17
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7896977
Ik zie het gewoon hoor als iemand mij leuk vind
Is grappig om te zien

Maar veel doe ik er niet mee want ik ben al heel gelukkig met mijn vriendin

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7897017
Leuk topic

Vandaag geef ik de schuld aan vermoeidheid maar als ik heel eerlijk ben: soms sta ik er echt van te kijken, zo dik is die plaat voor mijn kop en dat is niet iets nieuws.

Ik ben nooit de persoon geweest die echt op de versiertoer is gegaan. Als ik bijvoorbeeld ga stappen dan doe ik dat om lol te hebben en niet om te scoren of de liefde van mijn leven te vinden. Daarnaast had ik vroeger andere dingen aan mijn hoofd dus misschien is het een gebrek aan oefening, ik weet het niet maar ik weet wel dat iemand echt op me af moet stappen en moet zeggen (het liefst ondersteund met tekeningen en schema´s) dat ze me wel ziet zitten voordat ik het in de gaten heb.

Inmiddels probeer ik er wel iets beter op te letten maar op de één of andere manier wordt ik telkens uit de blinde hoek benaderd. Zo voelt het in ieder geval wel en vandaag is weer eens zo´n voorbeeld daarvan dus nee tot dusver is er nog geen echte verandering opgetreden

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7897044
Hehehe, herkenbaar

Volgens mij kan iemand me beter een flinke dreun op zo'n moment verkopen en dan zeggen "ik vind je leuk".

dinsdag 14 januari 2003 @ 19:32:06 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_7897121
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:13 schreef Ripley het volgende:
Wat is het resultaat dan? Jij gaat ergens achteraan, helemaal zeker van je zaak, en loopt dan een gigantisch blauwtje?
Ja lach maar .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:32:38 #21
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_7897135
Hmm... ik DURF het eigenlijk nooit te denken,want ben bang,dat ik het dan fout denk !! Ik wil liever gewoon zekerheid,en het dus gewoon HOREN lekker makkelijk ...
*What you give is what you get*
pi_7897147
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:27 schreef Raven het volgende:
Hehehe, herkenbaar

Volgens mij kan iemand me beter een flinke dreun op zo'n moment verkopen en dan zeggen "ik vind je leuk".

Super idee. Voer het in zou ik zeggen en kijk wat de reacties zijn . (*knal "Ik jou ook ")

[Dit bericht is gewijzigd door GHansie op 14-01-2003 19:42]

Don't think you are. Know you are.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:33:34 #23
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7897150
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:32 schreef PoisonGirl het volgende:
Hmm... ik DURF het eigenlijk nooit te denken,want ben bang,dat ik het dan fout denk !! Ik wil liever gewoon zekerheid,en het dus gewoon HOREN lekker makkelijk ...
En wat als je het dan niet hoort?
Beide blijven wachten totdat iemand de stap durft te nemen?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7897179
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:33 schreef GHansie het volgende:

[..]

^O^Super idee. Voer het in zou ik zeggen en kijk wat de reacties zijn . (*knal "Ik jou ook ")

Ik zeg zoiets niet snel. Kijk wel uit.
pi_7897189
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen me leuk vindt, dus dat probleem ken ik niet.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')