Ik wil met een aantal vrienden op vakantie naar Kreta. We hebben nu uiteindelijk het dorpje Piskopiano gevonden wat een kilometer van (C?)Hersonissos zou moeten liggen. Wij gaan voor het uitgaan onder andere, dus dat is wel belangrijk. Is het goed te lopen (lees: klopt die 1 km ongeveer) of is het verder? Is er openbaar vervoer of andere vervoersmogelijkheden (goedkoop )?
Mijn tweede vraag gaat over Suntrex, deze reisorganisatie is te vinden via www.suntrex.nl. Ik heb op het fokforum en google gezocht maar geen ervaringen ofzo gevonden. Zijn ze wel te vertrouwen?
quote:Suntrex is geloof ik wel okay hoor.
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef Wekko het volgende:
Beste fokkers,Ik wil met een aantal vrienden op vakantie naar Kreta. We hebben nu uiteindelijk het dorpje Piskopiano gevonden wat een kilometer van (C?)Hersonissos zou moeten liggen. Wij gaan voor het uitgaan onder andere, dus dat is wel belangrijk. Is het goed te lopen (lees: klopt die 1 km ongeveer) of is het verder? Is er openbaar vervoer of andere vervoersmogelijkheden (goedkoop
)?
Mijn tweede vraag gaat over Suntrex, deze reisorganisatie is te vinden via www.suntrex.nl. Ik heb op het fokforum en google gezocht maar geen ervaringen ofzo gevonden. Zijn ze wel te vertrouwen?
Piskopiano ligt op een heuvel bij Chersonnisos en die heuvel is redelijk stijl, maar het is te doen naar het centrum van chersonnisos om te stappen. Het strand daar is naatje, dus nemen de meeste mensen een busje naar een soort zwembadparadijs, even vergeten hoe het heet.
Ik vond Chersonnisos zelf trouwens vreselijk: veel te veel Nederlanders, geen lekker eten en geen strand. Maar als je voor een soort Lloret achtige vakantie gehad zit je er wel goed.
quote:Star Beach is echt leuk (als je zuipen leuk vind
Op dinsdag 14 januari 2003 19:05 schreef Ripley het volgende:[..]
Het strand daar is naatje, dus nemen de meeste mensen een busje naar een soort zwembadparadijs, even vergeten hoe het heet.
quote:Geef nog even aan wat je precies wilt weten, dan krijg je waarschijnlijk meer en betere info.
Op donderdag 16 januari 2003 16:14 schreef Wekko het volgende:
*kick* , laat ik het toch nog een keer proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |