abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2003 @ 18:59:45 #1
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_7896487
Beste fokkers,

Ik wil met een aantal vrienden op vakantie naar Kreta. We hebben nu uiteindelijk het dorpje Piskopiano gevonden wat een kilometer van (C?)Hersonissos zou moeten liggen. Wij gaan voor het uitgaan onder andere, dus dat is wel belangrijk. Is het goed te lopen (lees: klopt die 1 km ongeveer) of is het verder? Is er openbaar vervoer of andere vervoersmogelijkheden (goedkoop )?

Mijn tweede vraag gaat over Suntrex, deze reisorganisatie is te vinden via www.suntrex.nl. Ik heb op het fokforum en google gezocht maar geen ervaringen ofzo gevonden. Zijn ze wel te vertrouwen?

pi_7896589
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:59 schreef Wekko het volgende:
Beste fokkers,

Ik wil met een aantal vrienden op vakantie naar Kreta. We hebben nu uiteindelijk het dorpje Piskopiano gevonden wat een kilometer van (C?)Hersonissos zou moeten liggen. Wij gaan voor het uitgaan onder andere, dus dat is wel belangrijk. Is het goed te lopen (lees: klopt die 1 km ongeveer) of is het verder? Is er openbaar vervoer of andere vervoersmogelijkheden (goedkoop )?

Mijn tweede vraag gaat over Suntrex, deze reisorganisatie is te vinden via www.suntrex.nl. Ik heb op het fokforum en google gezocht maar geen ervaringen ofzo gevonden. Zijn ze wel te vertrouwen?

Suntrex is geloof ik wel okay hoor.

Piskopiano ligt op een heuvel bij Chersonnisos en die heuvel is redelijk stijl, maar het is te doen naar het centrum van chersonnisos om te stappen. Het strand daar is naatje, dus nemen de meeste mensen een busje naar een soort zwembadparadijs, even vergeten hoe het heet.

Ik vond Chersonnisos zelf trouwens vreselijk: veel te veel Nederlanders, geen lekker eten en geen strand. Maar als je voor een soort Lloret achtige vakantie gehad zit je er wel goed.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7896720
Heb er nooit van gehoord dat plaatsje,maar je moet in kreta gewoon een scootertje huren kost niet veel!
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
pi_7896925
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het strand daar is naatje, dus nemen de meeste mensen een busje naar een soort zwembadparadijs, even vergeten hoe het heet.

Star Beach is echt leuk (als je zuipen leuk vind )
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:01:30 #5
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_7897697
ok bedankt . Meer info is nog altijd welkom.
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:14:40 #6
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_7932365
*kick* , laat ik het toch nog een keer proberen .
pi_7935229
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:14 schreef Wekko het volgende:
*kick* , laat ik het toch nog een keer proberen .
Geef nog even aan wat je precies wilt weten, dan krijg je waarschijnlijk meer en betere info.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 16 januari 2003 @ 18:53:51 #8
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_7935480
Nog een bevestiging of dat Suntrex te vertrouwen is en of dat dorpje een beetje in de buurt ligt van Hersonissos. In de gids staat wel 1 km maar dat is nooit zo te vertrouwen. Zeker niet als he tind e heuvels ligt ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')