abonnement Unibet Coolblue
pi_191525147
Het rooster van mijn raam is kapot en op de website van woonstadrotterdam kan je een aanvraag indienen voor reparatie. Dit heb ik zelf nog nooit gedaan dus ik wou vragen of men hier evaring mee heeft. En of ze ook daadwerkelijk komen op de datum dat je hebt ingevuld op de website voor de reparatie bezoek. Op de app staan veel slechte reviews dat ze niets van zich laten horen.

Als ik mijn adres op de website invul, staat er: ''Je hebt een serviceabonnement. Je hoeft daarom niet extra te betalen voor de reparatie. Kies een moment waarop de monteur langs kan komen.''
Dus ik neem aan dat dat ook dan klopt en geen extra kosten achteraf in rekening worden gebracht?

Alvast vriendelijk bedankt voor alle hulp.
pi_191525516
Je kan het gewoon proberen toch? Dan ben jij de volgende keer degene die kan vertellen wat je ervaring was. Waarom zou die informatie niet kloppen?
Somebody that I used to know
pi_191525622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 20:23 schreef Postbus100 het volgende:
Je kan het gewoon proberen toch? Dan ben jij de volgende keer degene die kan vertellen wat je ervaring was. Waarom zou die informatie niet kloppen?
Ik zal volgende week een update posten en houd ik iedereen op de hoogte. Bedankt voor het reageren!
pi_191525751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 20:27 schreef davedave333 het volgende:

[..]

Ik zal volgende week een update posten en houd ik iedereen op de hoogte. Bedankt voor het reageren!
^O^
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')