Eens, dat was smerig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die vuile klootzak had rood moeten hebben tegen Willem II.
quote:Op maandag 31 mei 2021 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Antony dus wel mee op trainingskamp met het Olympisch Braziliaanse team, ondanks dat hij van Ajax niet naar de OS mag. Ben benieuwd of dit in samenspraak met Ajax is gegaan of niet.
Ajax geeft nu ineens toch toestemming. Ik geloof eerlijk gezegd niet zo dat dit uit liefdadigheid is gebeurd. Ik denk dat Ajax gewoon voor het blok is gezet en dat Ajax eieren voor z'n geld kiest. Alle leverage ligt immers bij Antony want wat gaat Ajax doen... zijn contract verscheuren (geen optie)? een boete geven (zal hem niks schelen)? hem een tijd lang niet opstellen (heb je alleen jezelf mee)?quote:
OS hoef je hem niet verplicht voor af te staan dus er zou helemaal niets gebeuren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Ajax geeft nu ineens toch toestemming. Ik geloof eerlijk gezegd niet zo dat dit uit liefdadigheid is gebeurd. Ik denk dat Ajax gewoon voor het blok is gezet en dat Ajax eieren voor z'n geld kiest. Alle leverage ligt immers bij Antony want wat gaat Ajax doen... zijn contract verscheuren (geen optie)? een boete geven (zal hem niks schelen)? hem een tijd lang niet opstellen (heb je alleen jezelf mee)?
Uiteindelijk wel de verstandige keuze van Ajax maar dat Antony niet voor de lol meeging op trainingskamp voelde ik meteen al aan
Antony was gewoon op de OS gaan spelen met of zonder goedkeuring van Ajax. Ajax kiest nu eieren voor z'n geld omdat straf geven of een rel creren alleen maar in het nadeel van Ajax zelf is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS hoef je hem niet verplicht voor af te staan dus er zou helemaal niets gebeuren.
De foto van zichzelf linksboven gaat toch wat ver.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Antony is groot fan van Antony
Hij kan zich na deze actie toch mooi in hetzelfde rijtje groten der aarde storten als bijvoorbeeld Jordy Lukoki en ehh, ja.quote:
Excuus, als ik had geweten dat hierdoor dat trauma bij jou weer zou bovenkomen had ik het niet gepost.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan zich na deze actie toch mooi in hetzelfde rijtje groten der aarde storten als bijvoorbeeld Jordy Lukoki en ehh, ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |