Ik heb ook wel met verbazing zitten kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
Ik sla hem over.
Heb geen zin mij weer te ergeren aan die gek.
Ik vond 't ook weer prachtig om te zien. Wat een geweldig eigenzinnige kerel was dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb ook wel met verbazing zitten kijken.
Toch interessant wel hoor
Ja! De spanning was voelbaar. Zo rap als Kasparov een zet deed, prachtig.quote:(Mooi trouwens die partijtjes tussen Kasparov en Karpov, dem).
Blind simultaan dammen is makkelijker dan hetzelfde bij schaken, omdat je daar terugkerende patronen hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2003 00:08 schreef Juan Zueco het volgende:
Een zelfhatende Jood met geen respect voor wie of wat dan ook. Ben je ook zo'n fan van Geert Wilders?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een geweldig eigenzinnige kerel was dat.
Ik heb Wilders nog nooit zien schaken en al helemaal niet zo briljant als Fischer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Een zelfhatende Jood met geen respect voor wie of wat dan ook. Ben je ook zo'n fan van Geert Wilders?
quote:Die partij waar ze allebei in tijdnood zitten en razendsnel zetten.Op zaterdag 19 januari 2008 02:56 schreef Ryan3 het volgende:
(Mooi trouwens die partijtjes tussen Kasparov en Karpov, dem).
Even schoppen met de zelfde vraag. Google heeft me niet echt geholpen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:30 schreef Arcee het volgende:
Weet iemand ook of en waar deze docu nog te bekijken is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |