abonnement Unibet Coolblue
pi_191586414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht. Welke fouten vind je dat ik gemaakt heb?

Ik ben 25-30.
1) veel te gevoelig en needy
2) het meisje op een pedestal plaatsen
3) continu berichten sturen en bellen
4) zeer onzeker overkomen
5) geen abundance mindset hanteren, iets wat zij duidelijk wel doet, maw zij is het mannetje in dit verhaal
6) enz....
pi_191586963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:45 schreef 20100 het volgende:

[..]

1) veel te gevoelig en needy
2) het meisje op een pedestal plaatsen
3) continu berichten sturen en bellen
4) zeer onzeker overkomen
5) geen abundance mindset hanteren, iets wat zij duidelijk wel doet, maw zij is het mannetje in dit verhaal
6) enz....
Bedankt voor je reactie.

1) ja
2) ja maarja ik besteed niet zomaar zoveel tijd met iemand
3) ik bel nooit. En het zijn gesprekken, als het leuk is dan gaat het soepel. Vind dat zo raar, is toch gewoon natuurlijk.
4) ja
5) ik heb geen interesse in iemand anders als ik met 1 Iemand bezig ben
6) vast veel meer ja
pi_191619689
Ik heb besloten toch contact op te nemen volgende week (nadat ik aankomende week naar de psycholoog ben gegaan). Ik merk aan mezelf dat ik wel die closure nodig heb, ik heb mezelf nooit kunnen uiten en luchten. Bovendien merk ik gewoon heel erg dat ik onrustig word van de gedachte of ik nou wel of geen contact moet nemen. Het antwoord is duidelijk “nee” maar toch bied dat geen rust. Ik ken me verder ook niet voorstellen dat ik me nog slechter kan gaan voelen dus ik zie alleen maar upside.
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 20:01:45 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191619762
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:55 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik heb besloten toch contact op te nemen volgende week (nadat ik aankomende week naar de psycholoog ben gegaan). Ik merk aan mezelf dat ik wel die closure nodig heb, ik heb mezelf nooit kunnen uiten en luchten. Bovendien merk ik gewoon heel erg dat ik onrustig word van de gedachte of ik nou wel of geen contact moet nemen. Het antwoord is duidelijk “nee” maar toch bied dat geen rust. Ik ken me verder ook niet voorstellen dat ik me nog slechter kan gaan voelen dus ik zie alleen maar upside.
Dat is een slecht idee. Die closure ga je niet krijgen, het enige wat je doet is jezelf pijn doen en terug geworpen worden in de verwerking.

Daarnaast geloof ik ook niet dat het je gaat om 'closure'. Ik denk eerder dat je die zogenaamde closure gebruikt als excuus om toe te geven aan je verlangen om haar te zien, want alles in je schreeuwt dat je dat wil. Dat heeft iedereen die de verlatene is.

Ook jij moet er dus zelf achter komen dat dat geen goed idee is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191619826
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:55 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik heb besloten toch contact op te nemen volgende week (nadat ik aankomende week naar de psycholoog ben gegaan). Ik merk aan mezelf dat ik wel die closure nodig heb, ik heb mezelf nooit kunnen uiten en luchten. Bovendien merk ik gewoon heel erg dat ik onrustig word van de gedachte of ik nou wel of geen contact moet nemen. Het antwoord is duidelijk “nee” maar toch bied dat geen rust. Ik ken me verder ook niet voorstellen dat ik me nog slechter kan gaan voelen dus ik zie alleen maar upside.
Heb je voor jezelf helder wat je wilt bereiken met het gesprek? zeg maar: welk doel heb je ermee? Wanneer is het voor jou 'geslaagd'/wat je ervan gehoopt had?

Het kan soms nog wel eens helpen om dat goed voor ogen te houden bij het aangaan van zo'n gesprek.
Somebody that I used to know
pi_191619924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is een slecht idee. Die closure ga je niet krijgen, het enige wat je doet is jezelf pijn doen en terug geworpen worden in de verwerking.

Daarnaast geloof ik ook niet dat het je gaat om 'closure'. Ik denk eerder dat je die zogenaamde closure gebruikt als excuus om toe te geven aan je verlangen om haar te zien, want alles in je schreeuwt dat je dat wil. Dat heeft iedereen die de verlatene is.

Ook jij moet er dus zelf achter komen dat dat geen goed idee is.
Dat zijn een hoop aannames en stellige zekerheden. Je zou óók kunnen vragen: 'goh, TS, denk je dat dat verstandig is? Wat denk je in dat gesprek te halen wat je nodig hebt om verder te kunnen? En heb je daar echt dat gesprek voor nodig?'

Dat komt iets aardiger over :X
Somebody that I used to know
pi_191619952
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is een slecht idee. Die closure ga je niet krijgen, het enige wat je doet is jezelf pijn doen en terug geworpen worden in de verwerking.

Daarnaast geloof ik ook niet dat het je gaat om 'closure'. Ik denk eerder dat je die zogenaamde closure gebruikt als excuus om toe te geven aan je verlangen om haar te zien, want alles in je schreeuwt dat je dat wil. Dat heeft iedereen die de verlatene is.

Ook jij moet er dus zelf achter komen dat dat geen goed idee is.
1) ik ben letterlijk op stap 0 van de verwerking, ondanks alle dingen die ik heb geprobeerd. Ik zeg niet dat ik goed ben of echt heb doorgezet in die dingen, maar op dat vlak heb ik niks te verliezen.

2) ik heb inderdaad verlangen haar te zien maar ik wilde het eigenlijk via whatsapp doen of aan de telefoon
pi_191619997
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heb je voor jezelf helder wat je wilt bereiken met het gesprek? zeg maar: welk doel heb je ermee? Wanneer is het voor jou 'geslaagd'/wat je ervan gehoopt had?

Het kan soms nog wel eens helpen om dat goed voor ogen te houden bij het aangaan van zo'n gesprek.
Ik heb bepaalde dingen die ik wil benoemen. Dit zijn dingen zoals dat ik zelf spijt heb van bepaalde dingen en waar dat aan lag. Verder wil ik aan haar vragen hoe zij er verder op terug kijkt en wat er nou echt speelde. Want dat laatste vind ik nog steeds verwarrend, ondanks dat het wel duidelijk is.

Dat gezegd hebbende de keren dat ik met haar een open dialoog heb geprobeerd te hebben ja het helemaal mis gegaan omdat ze incapabel is om te praten. Hoogstwaarschijnlijk gaat het me enorm frustreren maar de risico neem ik maar
Voor lief
pi_191620090
Hoezo is zij incapabel om te praten? Sommige mensen vinden het nou eenmaal moeilijk hé, om zich te uiten. Probeer dat te respecteren.

En de vragen die je hebt, bestaan daar al antwoorden op? Je zegt zelf dat je nog in stap 0 van het verwerkingsproces zit. Zou je het dan niet liever eerst een tijd willen laten rusten en dingen laten bezinken? Vaak zie je dan dat door de tijd heen je anders tegen dingen gaat aankijken, dat dingen die toen heel groot leken klein blijken te zijn, en dingen die eerst onbelangrijk leken ineens heel groot worden. Wat wil je nu dan al in een gesprek bereiken?
Somebody that I used to know
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 20:28:55 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191620123
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

1) ik ben letterlijk op stap 0 van de verwerking, ondanks alle dingen die ik heb geprobeerd. Ik zeg niet dat ik goed ben of echt heb doorgezet in die dingen, maar op dat vlak heb ik niks te verliezen.

2) ik heb inderdaad verlangen haar te zien maar ik wilde het eigenlijk via whatsapp doen of aan de telefoon
Ja, dat kan, maar het is niet zo dat je door 'dingen te doen', dat proces sneller kunt doorlopen. Dat is gewoon niet hoe het werkt. Is dat kut? Ja zeker. Wil je het anders? Ja natuurlijk. Kun je dat afdwingen? Nee. Heb je dan geen andere keuze, hoe kut ook, dan het proces accepteren? Ja. Je kunt jezelf afleiden, maar je zult moeten accepteren dat dit de mindere kant is van een relatie.

Wij allemaal, inclusief ik, hebben dit doorlopen. Voor iedereen is er een eerste keer. Dat is kut. Het allerslechtste idee is dat doen wat je gevoelsmatig het allerliefste wil, en dat is contact met haar hebben.

Ik denk niet dat zij geïnteresseerd is in jouw mening, tenminste, niet op de manier die jij waarschijnlijk hoopt, namelijk dat zij verrast is door dingen en het daarom opnieuw wil proberen? Dat gaat niet gebeuren. Ik snap dat het kut is, maar je zult hier doorheen moeten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191620201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar het is niet zo dat je door 'dingen te doen', dat proces sneller kunt doorlopen. Dat is gewoon niet hoe het werkt. Is dat kut? Ja zeker. Wil je het anders? Ja natuurlijk. Kun je dat afdwingen? Nee. Heb je dan geen andere keuze, hoe kut ook, dan het proces accepteren? Ja. Je kunt jezelf afleiden, maar je zult moeten accepteren dat dit de mindere kant is van een relatie.


En daar ben ik het dan wel weer volmondig mee eens. Het is een (klote)proces wat vooral tijd nodig heeft. Geen gesprek kan dat bespoedigen of vertragen.
Somebody that I used to know
pi_191620556
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef Postbus100 het volgende:
Hoezo is zij incapabel om te praten? Sommige mensen vinden het nou eenmaal moeilijk hé, om zich te uiten. Probeer dat te respecteren.

En de vragen die je hebt, bestaan daar al antwoorden op? Je zegt zelf dat je nog in stap 0 van het verwerkingsproces zit. Zou je het dan niet liever eerst een tijd willen laten rusten en dingen laten bezinken? Vaak zie je dan dat door de tijd heen je anders tegen dingen gaat aankijken, dat dingen die toen heel groot leken klein blijken te zijn, en dingen die eerst onbelangrijk leken ineens heel groot worden. Wat wil je nu dan al in een gesprek bereiken?
Ze kan zich inderdaad niet uiten.

We zijn nu al 3 maanden verder en is niks veranderd. Ik heb inderdaad momenten waar dingen lijken te bezinken en ik andere inzichten krijg.

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik langzaam maar zeker steeds gekker er van wordt en dat ik het zat ben dat m’n leven stil staat
pi_191620690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar het is niet zo dat je door 'dingen te doen', dat proces sneller kunt doorlopen. Dat is gewoon niet hoe het werkt. Is dat kut? Ja zeker. Wil je het anders? Ja natuurlijk. Kun je dat afdwingen? Nee. Heb je dan geen andere keuze, hoe kut ook, dan het proces accepteren? Ja. Je kunt jezelf afleiden, maar je zult moeten accepteren dat dit de mindere kant is van een relatie.

Wij allemaal, inclusief ik, hebben dit doorlopen. Voor iedereen is er een eerste keer. Dat is kut. Het allerslechtste idee is dat doen wat je gevoelsmatig het allerliefste wil, en dat is contact met haar hebben.

Ik denk niet dat zij geïnteresseerd is in jouw mening, tenminste, niet op de manier die jij waarschijnlijk hoopt, namelijk dat zij verrast is door dingen en het daarom opnieuw wil proberen? Dat gaat niet gebeuren. Ik snap dat het kut is, maar je zult hier doorheen moeten.
Bedankt. Het is inmiddels al de 4e keer voor me.
pi_191620823
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ze kan zich inderdaad niet uiten.

We zijn nu al 3 maanden verder en is niks veranderd. Ik heb inderdaad momenten waar dingen lijken te bezinken en ik andere inzichten krijg.

Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik langzaam maar zeker steeds gekker er van wordt en dat ik het zat ben dat m’n leven stil staat
Neem er afstand van, loop weg en kijk nooit meer achterom. Als ze een beetje om je zou geven zou ze op z'n minst wat helderheid kunnen verschaffen. Nu laat je haar spelletjes met je spelen.
pi_191621563
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:55 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik heb besloten toch contact op te nemen volgende week (nadat ik aankomende week naar de psycholoog ben gegaan). Ik merk aan mezelf dat ik wel die closure nodig heb, ik heb mezelf nooit kunnen uiten en luchten. Bovendien merk ik gewoon heel erg dat ik onrustig word van de gedachte of ik nou wel of geen contact moet nemen. Het antwoord is duidelijk “nee” maar toch bied dat geen rust. Ik ken me verder ook niet voorstellen dat ik me nog slechter kan gaan voelen dus ik zie alleen maar upside.
Goed zo! als het niets wordt heb je in ieder geval gedaan wat jij zelf belangrijk vindt.
pi_191625679
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:18 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik heb bepaalde dingen die ik wil benoemen. Dit zijn dingen zoals dat ik zelf spijt heb van bepaalde dingen en waar dat aan lag. Verder wil ik aan haar vragen hoe zij er verder op terug kijkt en wat er nou echt speelde. Want dat laatste vind ik nog steeds verwarrend, ondanks dat het wel duidelijk is.

Dat gezegd hebbende de keren dat ik met haar een open dialoog heb geprobeerd te hebben ja het helemaal mis gegaan omdat ze incapabel is om te praten. Hoogstwaarschijnlijk gaat het me enorm frustreren maar de risico neem ik maar
Voor lief
Ze is niet in staat om een normaal gesprek te voeren en je hebt de antwoorden blijkbaar al. Echt, wat verwacht je nou van haar, ga je haar een lijst met ja/nee vragen geven (“1. heb jij in de periode xx tot xx een andere man liggen bangen?”, “2. Indien het antwoord onder 1. ja is, was dit met je huidige vriend?”)?

Je gaat je alleen maar kutter voelen na dit gesprek. Laat het gaan man. Nee, dat is niet altijd makkelijk, maar dit lijkt me een kansloze missie.
pi_191629649
Die closure ligt niet bij haar, die ligt bij jou. Je blijft je lot nu in haar handen leggen en dat is precies jouw probleem.

Jij moet zélf, met jezelf en in jezelf, de relatie afronden, zonder dat je daarbij afhankelijk bent van haar input.

Hiernaast gaat een gesprek alleen maar meer vragen oproepen. Dat malen zit in jouw hoofd, niet haar gebrek aan openheid.
pi_191630189
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Neem er afstand van, loop weg en kijk nooit meer achterom. Als ze een beetje om je zou geven zou ze op z'n minst wat helderheid kunnen verschaffen. Nu laat je haar spelletjes met je spelen.
Waarom zou ze dat 3 maanden later nog doen? De meeste mensen zijn er dan al overheen hoor.
pi_191630222
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Rose_Danjou het volgende:
Die closure ligt niet bij haar, die ligt bij jou. Je blijft je lot nu in haar handen leggen en dat is precies jouw probleem.

Jij moet zélf, met jezelf en in jezelf, de relatie afronden, zonder dat je daarbij afhankelijk bent van haar input.

Hiernaast gaat een gesprek alleen maar meer vragen oproepen. Dat malen zit in jouw hoofd, niet haar gebrek aan openheid.
Dit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191630407
Ik kan het niet. De situatie en gebeurtenissen zijn te genuanceerd en ik vind het gewoon zoveel lastiger om over een “bijna iets” of “net niet iets” heen te komen dan over echte rela.

Maar goed ik lees alles nog wel een x voordat ik het uiteindelijk doe en wss doe ik dan weer niks 🙄
  zaterdag 22 februari 2020 @ 14:58:34 #122
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191630805
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik kan het niet. De situatie en gebeurtenissen zijn te genuanceerd en ik vind het gewoon zoveel lastiger om over een “bijna iets” of “net niet iets” heen te komen dan over echte rela.

Maar goed ik lees alles nog wel een x voordat ik het uiteindelijk doe en wss doe ik dan weer niks 🙄
Ik zou nog wel met haar afspreken, al is het maar om je ballen op te halen die nog op haar nachtkastje liggen.

Serieus kerel, je geeft zelf al aan dat dit de vierde keer is dat je zoiets overkomt. Beter ga je met jezelf aan de slag dan dat je je met haar bezig gaat houden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191638601
Ja
pi_191638648
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik kan het niet. De situatie en gebeurtenissen zijn te genuanceerd en ik vind het gewoon zoveel lastiger om over een “bijna iets” of “net niet iets” heen te komen dan over echte rela.

Maar goed ik lees alles nog wel een x voordat ik het uiteindelijk doe en wss doe ik dan weer niks 🙄
Tuurlijk kan je het wel.
Kwestie van geen contact opnemen, nummers verwijderen, Social media blokken etc.

Maar ergens in je hoofd zit daar een weerstand tegen, waardoor je denkt dat het noodzakelijk is om jouw verwerking toch aan haar reactie op te hangen. Gevaarlijk pad, is dat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 februari 2020 @ 23:22:45 #125
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191638866
Je bent tussen de 25-30 en je hebt een maand met een chick lopen vozen.
Niet eens een relatie.
Je gedraagt je alsof je 16 bent. Grow a pair.

Die chick zit er echt niet op te wachten dat jij nog even verhaal komt halen.
Het is echt een beetje zielig om na 3 maanden nog contact op te gaan nemen en antwoorden op vragen te willen die niets aan het geheel veranderen. Ze moet je niet meer.

En om het heel hard te zeggen. Aan de hand van wat ik hier lees van je, heeft ze daar gelijk in.
pi_191640259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:22 schreef SugeLucky het volgende:
Het is echt een beetje zielig om na 3 maanden nog contact op te gaan nemen en antwoorden op vragen te willen die niets aan het geheel veranderen.
Zie niet in hoe het relevant is of iets aan het geheeld veranderd. Ze was niet in staat te antwoorden in het begin, misschien nu wel en in die zin is 3 maanden alleen maar logisch ipv eerder. Adv logica zou jij het ook zielig vinden om in t begin al te vragen want “het verandert niks”

[ Bericht 6% gewijzigd door Ffokjs1328 op 23-02-2020 00:57:31 ]
pi_191640273
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je het wel.
Kwestie van geen contact opnemen, nummers verwijderen, Social media blokken etc.

Maar ergens in je hoofd zit daar een weerstand tegen, waardoor je denkt dat het noodzakelijk is om jouw verwerking toch aan haar reactie op te hangen. Gevaarlijk pad, is dat.
Ik net het nummer nummer en social media verwijderd, maar nummer staat nog ergens diep in een berichtje
  zondag 23 februari 2020 @ 07:56:00 #128
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191641182
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 00:51 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ze was niet in staat te antwoorden in het begin
Je begrijpt kennelijk niet dat ze je niets verplicht is.

Ze had toen al geen behoefte om je uitleg te geven, moet je nagaan hoe dat is na 3 maanden.
Ze is allang doorgegaan met haar leven en niet meer met jou bezig.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 08:07:06 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191641215
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 07:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je begrijpt kennelijk niet dat ze je niets verplicht is.

Ze had toen al geen behoefte om je uitleg te geven, moet je nagaan hoe dat is na 3 maanden.
Ze is allang doorgegaan met haar leven en niet meer met jou bezig.
^O^

Dit ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191641367
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 00:51 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Zie niet in hoe het relevant is of iets aan het geheeld veranderd. Ze was niet in staat te antwoorden in het begin, misschien nu wel en in die zin is 3 maanden alleen maar logisch ipv eerder. Adv logica zou jij het ook zielig vinden om in t begin al te vragen want “het verandert niks”
Niet in staat nog wel. Ze had er geen zin in en ik geef haar groot gelijk. Ze is je niets verschuldigd. Maar blijf vooral geloven dat je heel veel onrecht is aangedaan. Jouw leven, jouw tijdverspilling.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 07:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je begrijpt kennelijk niet dat ze je niets verplicht is.

Ze had toen al geen behoefte om je uitleg te geven, moet je nagaan hoe dat is na 3 maanden.
Ze is allang doorgegaan met haar leven en niet meer met jou bezig.
Dit. Enorme plaat voor je kop TS.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 09:57:02 #131
441859 crew  Lenny77
pi_191641862
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:18 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik heb bepaalde dingen die ik wil benoemen. Dit zijn dingen zoals dat ik zelf spijt heb van bepaalde dingen en waar dat aan lag. Verder wil ik aan haar vragen hoe zij er verder op terug kijkt en wat er nou echt speelde. Want dat laatste vind ik nog steeds verwarrend, ondanks dat het wel duidelijk is.

Dat gezegd hebbende de keren dat ik met haar een open dialoog heb geprobeerd te hebben ja het helemaal mis gegaan omdat ze incapabel is om te praten. Hoogstwaarschijnlijk gaat het me enorm frustreren maar de risico neem ik maar
Voor lief
Zij is niet incapabel om te praten. Met jou valt waarschijnlijk gewoon niet te praten. Je hebt haar in die korte tijd verschillende keren in de hoek gedrukt door te blijven eisen en drammen naar uitleg die ze waarschijnlijk wel gegeven heeft maar niet de uitleg die jij wou horen. Dus dan klapt ze toe.
Ze zal je vast wel leuk genoeg gevonden hebben heel in het begin maar als je dan zo fel gaat zijn en liggen eisen en drammen in de periode die het leukste en minst moeilijk is, dan gaan alle rode vlaggen af bij zo een meisje. Want als je nu al zo bent, hoe ga je dan in godsnaam zijn na een jaar ofzo als je niet meer op je roze wolk zit?
Als jij dus nu contact gaat opnemen gaat ze al helemaal bevestigd zien dat je op dat gebied wat labiel bent (je bent nog steeds met haar bezig en dramt nog steeds) en ga je dus het tegenovergestelde bereiken wat je wil. Laat haar met rust en laat het los. Je hebt werk genoeg aan jezelf!
Je weet van jezelf dat je onzeker bent in het begin van een relatie. Werk daar aan zodat het niet steeds opnieuw gaat gebeuren! Want op zich denk ik wel dat je het echt wel goed bedoelt! Dus het is zonde dat het daardoor misgaat.
Want zo een gedrag zijn alarmsignalen voor anderen dat het op termijn wel eens heel lelijk kan gaan worden met jou en al helemaal als de relatie mocht mis gaan dus de mensen willen zich daar niet aan branden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 23 februari 2020 @ 10:08:48 #132
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191642010
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zij is niet incapabel om te praten. Met jou valt waarschijnlijk gewoon niet te praten. Je hebt haar in die korte tijd verschillende keren in de hoek gedrukt door te blijven eisen en drammen naar uitleg die ze waarschijnlijk wel gegeven heeft maar niet de uitleg die jij wou horen. Dus dan klapt ze toe.
Ze zal je vast wel leuk genoeg gevonden hebben heel in het begin maar als je dan zo fel gaat zijn en liggen eisen en drammen in de periode die het leukste en minst moeilijk is, dan gaan alle rode vlaggen af bij zo een meisje. Want als je nu al zo bent, hoe ga je dan in godsnaam zijn na een jaar ofzo als je niet meer op je roze wolk zit?
Als jij dus nu contact gaat opnemen gaat ze al helemaal bevestigd zien dat je op dat gebied wat labiel bent (je bent nog steeds met haar bezig en dramt nog steeds) en ga je dus het tegenovergestelde bereiken wat je wil. Laat haar met rust en laat het los. Je hebt werk genoeg aan jezelf!
Je weet van jezelf dat je onzeker bent in het begin van een relatie. Werk daar aan zodat het niet steeds opnieuw gaat gebeuren! Want op zich denk ik wel dat je het echt wel goed bedoelt! Dus het is zonde dat het daardoor misgaat.
Want zo een gedrag zijn alarmsignalen voor anderen dat het op termijn wel eens heel lelijk kan gaan worden met jou en al helemaal als de relatie mocht mis gaan dus de mensen willen zich daar niet aan branden.
^O^

Hij zou nog bloemen kunnen sturen, gewoon bloemen. Geen brief niks, en het dan gewoon loslaten. :+
Gelieve verwijderen
pi_191642140
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 00:53 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik net het nummer nummer en social media verwijderd, maar nummer staat nog ergens diep in een berichtje
Wat let je om die niet ook te verwijderen?
Die ook verwijderen.
Somebody that I used to know
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 10:26:34 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191642195
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat let je om die niet ook te verwijderen?
Die ook verwijderen.
Dat is het spelletje dat hij met zichzelf speelt. Hij houdt zichzelf voor dat ie goed bezig is omdat ie haar voor de rest overal verwijderd heeft, maar dat is lekker makkelijk als je weet dat je ergens 'diep in een bericht' nog haar telefoonnummer hebt.

Maw, hij trekt de stekker er nog steeds niet uit. Verder heb ik niet heel goed gelezen maar ik dacht ergens gezien te hebben dat dit gaat om iemand in de 2e helft van de 20, en deze 'relatie' heeft een maand gelopen?

Waar hébben we het dan over. Dan ben ik het eens met Lenny77 dat dit helemaal niets meer met die ex-vriendin te maken heeft. Die is namelijk helemaal niets verplicht, en die denkt gewoon 'het boeit me geen ene flikker wat jij wil of nodig hebt of wat dan ook. Laat me met rust, je zoekt het zelf maar uit' en dat recht heeft ze gewoon.

Dat dat niet is wat hij wil horen is niet haar probleem, maar zijn probleem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191642333
Volgens mij kun je beter wat psychische hulp zoeken TS. Dit lijkt op een redelijk traumatische ervaring voor je.

Het is alsof je in een rechtzaak het spreekrecht van een slachtoffer eist. Zo werkt het niet met het verbreken van een relatie. Zelfs toen je geboren werd is je navelstreng doorgeknipt en ben je doorgegaan met leven. Waarom zou je het dan nu niet kunnen/doen?

Laat het een les voor je zijn. Wees voorzichtiger wie je lief hebt, en hoeveel je iemand lief hebt. Want zo te lezen heb je andere mensen meer lief dan jezelf. En daar wordt niemand gelukkig van. Sterkte
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_191642873
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 00:51 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Zie niet in hoe het relevant is of iets aan het geheeld veranderd. Ze was niet in staat te antwoorden in het begin, misschien nu wel en in die zin is 3 maanden alleen maar logisch ipv eerder. Adv logica zou jij het ook zielig vinden om in t begin al te vragen want “het verandert niks”
Het is 3 maanden geleden man, ze weet waarschijnlijk niet meer wie je bent en heeft intussen de benen open gedaan voor 10 anderen.
pi_191643587
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ze is idd niet officieel m’n ex

Het is als volgt gegaan. In het kort. Ik ga raakte erg onzeker en begon als een klein kind duidelijkheid te vragen op een dwingerige en eisende manier.

Dag 1: ze is uit en vraagt of ze bij mij kan slapen. Ze komt bij me aan en is beetje aangeschoten. Ze zit aanzienlijk deel van de avond op dr telefoon te whatsappen met een jongen aan wie ik haar ooit heb geïntroduceerd en tevens goede kennis van me is. Het valt me op dat ze de chat in archief stopt. Ze gaat vervolgens ook een keer naar de WC met dr telefoon, wat ze normaal ook nooit deed.

Dag 2: normaal app contact, ze is geïnteresseerd in m’n dag. Einde van de dag gaat ze drankjes doen met nieuwe huisgenootjes en negeert ze m’n laatste appje, of t gezellig was.

Dag 3: we zouden uiteten gaan en naar de bios, begin van de avond. Om 3/4 uur negeert z’n m’n appje daarover. Ik bel haar op, want we hadden al kaartjes gekocht. Ze zegt sorry maar ben huisgenootjes nog helpen opruimen en verhuizen. Ze stelt voor alleen naar bioscoop te gaan en dat ik haar niet thuis kan ophalen, zoals ik normaal altijd deed. Ik vraag waarom, ze zegt is makkelijker. Tevens kunnen we niet samen slapen want zij moest vroeg naar uni (vond ik ook maar raar).

10 minuten voor de bios zegt ze af. Ik vraag als een klein kind veel te dwingerig of er wat is en of ze überhaupt nog wel wilt afspreken en of ze anders later op de avond wilt drinken. Ze zegt dat er niks aan de hand is en dat ze misschien dinsdag avond kon. Ik zeg dat ik het maar raar vind maar als ze beloofd dat er niks aan de hand is dat het dan ok is.

Dag: 4/5/6/7/8/9 beetje raar app contact, ik doe ook niet echt aardig en ik gedraag me anders. Ik
Wilde graag beginnen over dag 3 en m’n excuses aanbieden. M’n vrienden zeggen “fuck haar/ laat haar”. Helaas hun advies gevolgd, tegen m’n zin en karakter in.

Dag 10: spreken af omdat ze iets moest terug geven. Bij binnenkomst zegt ze dat ze snel weer weg moet want ze had afgesproken met huisgenoten te eten. Ik zeg dat ik het allemaal maar raar vind en ik het botte contact tussen ons kut vind en dat ik die avond met bioscoop heel raar vond. Ze zegt dat er niks aan de hand is maar dat ze wel moet gaan, en geen tijd heeft om gedwongen te praten. Ik vraag of ze misschien of ze in dr avond even wilt bellen, wilt ze ook niet.

Ik bied die avond m’n excuses aan voor het dwingen. Dag later appt ze dat het niet prettig was maar verder ook niet zo erg was.

Dag 10: ze zegt dat ze zit met dag 8 en of ik even kan bellen. Ze zegt dat ze geen contact meer wilt.
Hmm, klinkt terecht dat je onzeker was op dag 1, maar het zou gewoon kunnen dat ze gewoon vrienden waren? Ik bedoel tijdens mijn relaties app ik ook enthousiast met vriendinnen, terwijl ik naast mijn vriendin in bed lig, dat zegt toch al genoeg dat ik loyaal ben? Misschien was ze gewoon loyaal? Misschien was ze die kennis aan het afwijzen? En, had ze geen zin in een gesprek met je erover, omdat je er moeilijk over zou doen? Misschien pikte ze al wat onzekerheid van je kant op? Je kunt het ook zien, ze wilde je er niet onzeker van maken, omdat ze je al leuk vond.

Waarschijnlijk vond ze jouw reactie op dag 2 raar overkomen en vond ze je al onzeker overkomen.

Misschien was wat ze op dag 3 deed gewoon waar. Maar het zou ook gewoon kunnen dat ze even geen zin in je had.

Je gedrag tussen dag 4 en 9 bevestigde je extreme onzekerheid, waardoor ze geen zin meer in je had. Ik bedoel, waarom bied jij je excuses aan, dat moet zij toch doen? Maar waarom ontweek je er een normaal gesprek over?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathemaat op 23-02-2020 12:38:16 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_191643945
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 08:53 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Niet in staat nog wel. Ze had er geen zin in en ik geef haar groot gelijk. Ze is je niets verschuldigd. Maar blijf vooral geloven dat je heel veel onrecht is aangedaan. Jouw leven, jouw tijdverspilling.
[..]

Dit. Enorme plaat voor je kop TS.
Wat een flauwekul. Je investeert toch beiden tijd, energie en moeite. Als het dan anders loopt kun je gewoon een beetje normen en waardenbesef toepassen en aan zo'n ogenschijnlijk klein gebaar (met wellichte grote effecten) gehoor geven. Maar goed het zal wel aan mij liggen, ben blij dat ik zulke egoïstische mensen niet in mijn omgeving heb.
pi_191647290
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zij is niet incapabel om te praten. Met jou valt waarschijnlijk gewoon niet te praten. Je hebt haar in die korte tijd verschillende keren in de hoek gedrukt door te blijven eisen en drammen naar uitleg die ze waarschijnlijk wel gegeven heeft maar niet de uitleg die jij wou horen. Dus dan klapt ze toe.
Ze zal je vast wel leuk genoeg gevonden hebben heel in het begin maar als je dan zo fel gaat zijn en liggen eisen en drammen in de periode die het leukste en minst moeilijk is, dan gaan alle rode vlaggen af bij zo een meisje. Want als je nu al zo bent, hoe ga je dan in godsnaam zijn na een jaar ofzo als je niet meer op je roze wolk zit?
Als jij dus nu contact gaat opnemen gaat ze al helemaal bevestigd zien dat je op dat gebied wat labiel bent (je bent nog steeds met haar bezig en dramt nog steeds) en ga je dus het tegenovergestelde bereiken wat je wil. Laat haar met rust en laat het los. Je hebt werk genoeg aan jezelf!
Je weet van jezelf dat je onzeker bent in het begin van een relatie. Werk daar aan zodat het niet steeds opnieuw gaat gebeuren! Want op zich denk ik wel dat je het echt wel goed bedoelt! Dus het is zonde dat het daardoor misgaat.
Want zo een gedrag zijn alarmsignalen voor anderen dat het op termijn wel eens heel lelijk kan gaan worden met jou en al helemaal als de relatie mocht mis gaan dus de mensen willen zich daar niet aan branden.
Je hebt denk ik helemaal gelijk, hoe confronterend het ook is. Ik werd vanochtend wakker en las de andere comments en ik moet zeggen dat ze de spijker op de kop slaan.

Ik vind het heel jammer maar zodra ik gevoelens bij dingen krijg gaat het altijd mis. Zodra ik gevoelens krijg voor iemand anders, automatisch veronderstel ik dan dat die andere eigenlijk helemaal niet met mij wilt zijn en dat dat ze maar met me slaapt als tijdsverdrijf ipv echt een keuze is.

Dit zijn voornamelijk angst gevoelens gedreven door onzekerheid. Als ik geen gevoelens heb gaan dingen altijd vrij soepel, zoals het begin van het contact met haar. Zij deed altijd al mijn inziens rare dingen en soms bot, maar ik had geen gevoelens dan wel verwachtingen dus ik dacht er niet over na. Vervolgens zijn we wel intiem geworden. Iets wat waarschijnlijk nooit had kunnen gebeuren als ik toen in het begin-begin al me zo had gedragen zoals ik me sinds 3 maanden geleden gedraag.

Ik heb echt geprobeerd deze keer niet de fout te maken die ik de vorige keer wel maakte door te communiceren met vrienden en familie hierover. Maar uiteindelijk heeft dat het alleen maar erger gemaakt en uiteindelijk was ik niet sterk genoeg.

Ik kan gewoon niet helder nadenken door mijn angst. Altijd lijken the worse case scenario’s het meest waarschijnlijk, maar mijn geschiedenis laat zien dat dat vrijwel altijd onjuist is gebleken bijvoorbeeld met ziekenhuistesten en of andere dingen. Behalve bij relaties, maar dat komt dan waarschijnlijk weer door het feit dat ik die zelf dan vervolgens door dit gedrag opblaas.
pi_191647427
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hmm, klinkt terecht dat je onzeker was op dag 1, maar het zou gewoon kunnen dat ze gewoon vrienden waren? Ik bedoel tijdens mijn relaties app ik ook enthousiast met vriendinnen, terwijl ik naast mijn vriendin in bed lig, dat zegt toch al genoeg dat ik loyaal ben? Misschien was ze gewoon loyaal? Misschien was ze die kennis aan het afwijzen? En, had ze geen zin in een gesprek met je erover, omdat je er moeilijk over zou doen? Misschien pikte ze al wat onzekerheid van je kant op? Je kunt het ook zien, ze wilde je er niet onzeker van maken, omdat ze je al leuk vond.

Waarschijnlijk vond ze jouw reactie op dag 2 raar overkomen en vond ze je al onzeker overkomen.

Misschien was wat ze op dag 3 deed gewoon waar. Maar het zou ook gewoon kunnen dat ze even geen zin in je had.

Je gedrag tussen dag 4 en 9 bevestigde je extreme onzekerheid, waardoor ze geen zin meer in je had. Ik bedoel, waarom bied jij je excuses aan, dat moet zij toch doen? Maar waarom ontweek je er een normaal gesprek over?
Bedankt voor je bericht.

Je hebt helemaal gelijk. Ik had een gigantische tunnelvisies en bepaalde opties die jij aankaart heb ik zelf nooit overwogen. Ik had mijn conclusies al getrokken en elke vorm van uitleg aan haar kant heb ik van tafel geveegd omdat ik zogenaamd al de waarheid wist.

Zij kaartte ook aan bij het uitmaken dat het leek alsof ik het beschuldigde van iets. Ja ik beschuldigde haar inderdaad ergens van maar vervolgens dat nooit gecommuniceerd.

Mijn brein ging als volgt: “ze appt met andere gast, ze doet sneaky, ze wilt niks meer”. Vervolgens elk klein stukje wat ze zegt en doet word met die bril op bekeken. Normaal gesproken zou het me niks boeien als iemand zo doet, maar als ik verliefd En angstig ben kan ik er niet mee om gaan. Nu terugkijkende denk ik van “ja als iemand twijfelt dan is dat haar goed recht”.

Ik wilde mijn excuses aanbieden voor mijn overdreven reactie. Zij wist immers niet af van de beladenheid die mijn reactie deels zodanig intens maakt. Het maakt mij niet uit als iemand een afspraak cancelt, ik zag echter de cancellation van de afspraak als een bevestiging dat ze geen contact meer wilde.

Ik ontweek een normaal gesprek hierover omdat het zo intens beladen was in mijn hoofd waardoor ik dacht dat überhaupt zo’n gesprek beginnen met zo intens beladen zou zijn. Terwijl het, mijn inziens, achteraf een heel normaal iets zou zijn om te benoemen.
pi_191647556
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Je investeert toch beiden tijd, energie en moeite. Als het dan anders loopt kun je gewoon een beetje normen en waardenbesef toepassen en aan zo'n ogenschijnlijk klein gebaar (met wellichte grote effecten) gehoor geven. Maar goed het zal wel aan mij liggen, ben blij dat ik zulke egoïstische mensen niet in mijn omgeving heb.
Ik ben het met jou eens. Vind dat gevoelens en geïnvesteerde tijd en energie hier bovenmatig gebagatelliseerd worden. Ik slaap echt niet zomaar met iemand voor zo’n lange periode, dus voor mij betekent zoiets wellicht meer dan voor gemiddeld persoon.
pi_191647608
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens. Vind dat gevoelens en geïnvesteerde tijd en energie hier bovenmatig gebagatelliseerd worden. Ik slaap echt niet zomaar met iemand voor zo’n lange periode, dus voor mij betekent zoiets wellicht meer dan voor gemiddeld persoon.
Dan nog. Jullie hebben, zo lang of zo kort als het duurt, elkaar opgezocht. Als er dan onduidelijkheid bij één van de partijen bestaat, ben je het mijn inziens toch wel degelijk, al is het aan jezelf, verplicht een handreiking te doen.
pi_191647645
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is het spelletje dat hij met zichzelf speelt. Hij houdt zichzelf voor dat ie goed bezig is omdat ie haar voor de rest overal verwijderd heeft, maar dat is lekker makkelijk als je weet dat je ergens 'diep in een bericht' nog haar telefoonnummer hebt.

Maw, hij trekt de stekker er nog steeds niet uit. Verder heb ik niet heel goed gelezen maar ik dacht ergens gezien te hebben dat dit gaat om iemand in de 2e helft van de 20, en deze 'relatie' heeft een maand gelopen?

Waar hébben we het dan over. Dan ben ik het eens met Lenny77 dat dit helemaal niets meer met die ex-vriendin te maken heeft. Die is namelijk helemaal niets verplicht, en die denkt gewoon 'het boeit me geen ene flikker wat jij wil of nodig hebt of wat dan ook. Laat me met rust, je zoekt het zelf maar uit' en dat recht heeft ze gewoon.

Dat dat niet is wat hij wil horen is niet haar probleem, maar zijn probleem.
Ik speel inderdaad een spelletje met mezelf.

We hebben weliswaar 1 maand gedate maar we waren al een meervoud daarvan vrienden met bijna dagelijks contact.

Los daarvan vind ik het loslaten van een bijna-relatie van 1 Maand moeilijker dan een relatie van een aanzienlijke periode. Juist omdat er meer vragen zijn, en met bijna net zo intens gevoel.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 16:29:23 #144
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191647719
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens. Vind dat gevoelens en geïnvesteerde tijd en energie hier bovenmatig gebagatelliseerd worden. Ik slaap echt niet zomaar met iemand voor zo’n lange periode, dus voor mij betekent zoiets wellicht meer dan voor gemiddeld persoon.
Nee, dat betekent het niet, maar je wil er gewoon meer gewicht aan geven zodat je op basis daarvan kunt volhouden dat zij je iets verplicht is, dat niet doet en je dua gerechtvaardigd boos op haar kunt zijn.

Het probleem en de oplossing ligt bij jou, niet bij haar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191647727
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:25 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik speel inderdaad een spelletje met mezelf.

We hebben weliswaar 1 maand gedate maar we waren al een meervoud daarvan vrienden met bijna dagelijks contact.

Los daarvan vind ik het loslaten van een bijna-relatie van 1 Maand moeilijker dan een relatie van een aanzienlijke periode. Juist omdat er meer vragen zijn, en met bijna net zo intens gevoel.

Los daarvan voelde de maand een stuk langer dan de periode die ik sindsdien heb ervaren. Een maand is inderdaad helemaal niks.
pi_191647769
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat betekent het niet, maar je wil er gewoon meer gewicht aan geven zodat je op basis daarvan kunt volhouden dat zij je iets verplicht is, dat niet doet en je dua gerechtvaardigd boos op haar kunt zijn.

Het probleem en de oplossing ligt bij jou, niet bij haar.
Ik ben niet meer boos op haar maar boos op mezelf. Ik denk niet per se aan haar niet p een dag maar meer “had ik dit maar niet gedaan...”
  zondag 23 februari 2020 @ 16:41:36 #147
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191647979
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Je investeert toch beiden tijd, energie en moeite. Als het dan anders loopt kun je gewoon een beetje normen en waardenbesef toepassen en aan zo'n ogenschijnlijk klein gebaar (met wellichte grote effecten) gehoor geven. Maar goed het zal wel aan mij liggen, ben blij dat ik zulke egoïstische mensen niet in mijn omgeving heb.
Je ziet, net als TS, niet in dat jij de egoist in het verhaal bent.
Al het onrecht wordt jou aangedaan en jij moet daar perse een verklaring voor hebben van diegene. Al moet je net zolang doorgaan met drammen. Maanden laten nog zelfs want anders kan je niet verder.
pi_191647994
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je ziet, net als TS, niet in dat jij de egoist in het verhaal bent.
Al het onrecht wordt jou aangedaan en jij moet daar perse een verklaring voor hebben van diegene. Al moet je net zolang doorgaan met drammen. Maanden laten nog zelfs want anders kan je niet verder.
Lol :D oké, dus als je elkaar gewoon even als volwassenen te woord kan staan over je intenties en motieven ben je egoïstisch. Hij moet toch niet lauwer worden.
  zondag 23 februari 2020 @ 16:45:04 #149
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191648027
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Lol :D oké, dus als je elkaar gewoon even als volwassenen te woord kan staan over je intenties en motieven ben je egoïstisch. Hij moet toch niet lauwer worden.
Heb je überhaupt ooit weleens een relatie gehad?

Je kan een relatie eenzijdig stopzetten zonder dat je daar perse verklaringen over moet geven.
Ongeacht wat jij er van vindt.
pi_191648038
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je ziet, net als TS, niet in dat jij de egoist in het verhaal bent.
Al het onrecht wordt jou aangedaan en jij moet daar perse een verklaring voor hebben van diegene. Al moet je net zolang doorgaan met drammen. Maanden laten nog zelfs want anders kan je niet verder.
Los van het feit of er onrecht is aangedaan of niet. Het is voor de 1 een relatief kleine moeite voor iemand met wie je wel ooit iets hebt gehad. Maar blijkbaar ben je je ex/ex scharrel/ex whatever minder “verschuldigd” dan een wildvreemde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')