WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HEADBANGquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Speciaal voor bitterbal, kom gaan we samen wat kapot trappen![]()
Spring gelijk op de scooterquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog wel een servies of drie dat kapot mag, een halfdode plant, een zwarte ziel en wat stoelen
Pics van de plant.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog wel een servies of drie dat kapot mag, een halfdode plant, een zwarte ziel en wat stoelen
Waarom wil je een zwarte kapot maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAH DANSEN EN SCHOPPEN JIJ EGYPTISCHE GEKquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HEADBANG
Kijk die pvver ineens uit de hoek komenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAH DANSEN EN SCHOPPEN JIJ EGYPTISCHE GEK
Te lui en ik heb broodnodige whisky, het is zo'n geldboom, een grote en HIJ WIL MAAR NIET GROEIEN.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk die pvver ineens uit de hoek komen![]()
![]()
Zou niet durven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Noem je nu @:bitterbal een hysterisch gifje?
Je vergeet het FVD.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DOOD AAN ALLE PVVERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
Haalt Joop nog een pizzaatje voor je straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |