godverdomme kan niet eens meer normaal typen omdat die printer me zo opfokt. het is natuurlijk m'n. Dank voor de correctie.quote:
niet met een originelere reactie dan dit kunnen komenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:26 schreef Pharkus het volgende:
Dingen printen... Het is geen 1853 meer hoor.
jij bent anders ook niet origineelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet met een originelere reactie dan dit kunnen komen
Viesmadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:34 schreef dokter.knakworst het volgende:
STUUR DIE PRINTER HET LAND UIT
Ik baal er van dat ik ze moet droppen. Maar ja, de printers werken gewoon niet mee hier op de zaak!quote:
Klote dingen. Zou hem aftuigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ik ze moet droppen. Maar ja, de printers werken gewoon niet mee hier op de zaak!![]()
Kwam deze reactie uit lade 2?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
niet met een originelere reactie dan dit kunnen komen
Pak hem aan!quote:
Zoiets ook maar durven te schrijven terwijl je in de uitkering zitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS met z'n belangrijke banen en dan zelf moeten printen
Types zoals TS printen dingen voor me. De luxequote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:29 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Zoiets ook maar durven te schrijven terwijl je in de uitkering zit
Niet spotten met vleermuizen, broertje.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef pferdfahrer het volgende:
Ready the bat nigger, time to cancer up some printer G's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |