abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191502720
Woeste tv-kijkers zoeken pedofiel op na NPO-uitzending, politie grijpt in
NELSON REAGEERTEen klein groepje mensen heeft gisteravond bij een woning in Lelystad gedemonstreerd naar aanleiding van de geruchtmakende aflevering van het NPO-programma Danny op straat. In de aflevering liet pedoactivist Nelson weten een politieke partij te willen oprichten om zo seks met kinderen legaal te maken. Kijkers reageerden woest en wilden de activist confronteren met zijn uitspraken. ,,Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die mensen”, zegt Nelson tegen deze site.

Een woordvoerder van de politie bevestigt dat er een opstootje is geweest bij het adres van de man. ,,Er waren enkele personen boos op een bewoner. We konden het in de kiem smoren en daarna werd het weer rustig in de straat.” Politie Midden-Nederland houdt de woning van de pedofiel extra in de gaten de komende tijd. ,,Als mensen boos zijn, adviseren we ze kalm te blijven. Geweld is nooit een optie.”

In een bijzonder schokkend fragment legde pedoactivist Nelson gisteravond aan presentator Danny Ghosen uit dat hij vindt dat een peuter best kan beslissen of hij seks wil of niet. ,,Een kind van 2 of 3 jaar is toch ook ontwikkeld genoeg om te beslissen of hij een ijsje wil of naar de speeltuin wil gaan’’, stelt hij ,,Ik denk dat die dingen heel goed te vergelijken zijn.” Door die uitspraken is de man daarna overladen met doodsbedreigingen.

Eén van de demonstranten die hem gisteravond opzocht, roept op sociale media zoveel mogelijk mensen op om in actie te komen. In een livestream richt ze zich direct tot de activist. ,,Je bent niet veilig, geloof me. Ik deins niet terug, voor niemand niet. Je zet jezelf weer op de radar, maar je komt aan de beurt. Veilig zul je nooit meer zijn. Dit kan gewoon echt niet.” Volgens haar was de activist niet thuis. ,,Waar hang je uit? Want dan zoek ik je op!”

Nelson heeft naar eigen zeggen niets meegekregen van de consternatie voor zijn huis. ,,Ik lees het net op de site van het AD”, laat hij verrast weten. ,,Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die mensen.” Nelson is de man achter het Kinderbevrijdingsfront, ‘een actiegroep voor zelfbeschikking en gelijke rechten voor kinderen’. Hij wil kinderen ‘bevrijden’ van hun ouders en vindt dat de leeftijdsgrens waarop seks met kinderen legaal is (16 jaar) véél te hoog.

Hij bracht zijn ideeën afgelopen zomer voor het eerst onder de aandacht tijdens de Pride Walk in Amsterdam, maar moest zijn actie al gauw staken na heftige reacties van het publiek. Van een optreden tijdens de botentocht Canal Pride zag hij op advies van burgemeester Halsema en de politie zelfs helemaal af.

volgende keer heb ik liever een groter programma, maar die luxe heb ik helaas niet. Nog niet.”

Nelson komt kalm en nuchter over, maar neemt de bedreigingen wel zeer serieus. ,,Ik laat me adviseren door de politie en neem zelf ook maatregelen om mijn veiligheid te beschermen. Ik hoop dat de rust snel wederkeert. Ik zie het niet zitten om in het rijtje van Pim Fortuyn en Theo van Gogh te komen. Gelukkig heb ik ook positieve reacties gekregen. Ik opende vannacht mijn inbox en daar zat zelfs fanmail tussen.”

Pedoclub Martijn
Nelson benadrukt dat hij zich aan de wet houdt en dat kinderen niet bang voor hem hoeven te zijn, maar ‘ouders wel’. Hij belooft zijn strijd voor acceptatie van pedofiele gevoelens voort te zetten, maar zegt dat hij daarbij wordt tegengewerkt door justitie en politie. Die deden onlangs een inval in zijn huis vanwege het onderzoek naar de voortzetting van de verboden pedoclub Martijn.

De vereniging Martijn is in 2014 door de Hoge Raad verboden en ontbonden, omdat de vereniging streefde naar acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en jongere kinderen. In juni 2019 is aangifte gedaan van voortzetting van de vereniging door voormalig bestuurders.

Tijdens de aflevering, die gisteren om 21.05 uur werd uitgezonden op NPO 2, werd #Dannyopstraat al snel trending. Mensen reageren vol ongeloof op de schokkende uitspraken. ,,Hoe kan iemand zo’n denkwijze hebben’’, schrijft iemand. Veel mensen reageren ook boos op zowel de uitspraken van de pedoactivist, als op de keuze van de NTR om de man een podium te bieden. ,,#dannyopstraat wat heb ik net in hemelsnaam gezien? Dergelijke mensen dit podium geven... opsluiten, bij voorbaat verbieden... en als vader van 3 kook ik van woede.

Ik kon geen topic hierover vinden, als hij wel bestaat mag deze op slot.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-grijpt-in~a48e5dc4/
  vrijdag 14 februari 2020 @ 12:53:15 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191502779
Wat is jou mening eigenlijk TS? Handen af van kinderen natuurlijk. Maar ben niet voor lynch partijen en of mensen die voor eigen rechter gaan spelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 februari 2020 @ 12:54:42 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191502805
quote:
Nelson benadrukt dat hij zich aan de wet houdt en dat kinderen niet bang voor hem hoeven te zijn, maar ‘ouders wel’.
Dat laatste is wel vrij beangstigend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191502808
quote:
Gelukkig heb ik ook positieve reacties gekregen. Ik opende vannacht mijn inbox en daar zat zelfs fanmail tussen
Dit maakt het er allemaal niet fijner op.
Zonder wrijving geen glans
pi_191502857
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:53 schreef Megumi het volgende:
Wat is jou mening eigenlijk TS? Handen af van kinderen natuurlijk. Maar ben niet voor lynch partijen en of mensen die voor eigen rechter gaan spelen.
Ik vind het lastige materie. Hij doet 'nog' niks strafbaars. Hij zegt wat hij vindt en iedereen mag een mening hebben in Nederland, zo is het gewoon. Zolang hij er niks mee doet, staat hij in zijn recht.

Anderzijds is zijn denkwijze vreemd en het is eng dat hij daar zelf zo in gelooft. 'Kinderen van 2/3 kunnen zelf beslissen of ze een ijsje willen, dus dan kunnen ze ook zelf beslissen of ze sex willen' dat gaat er bij een normaal denkend mens er echt niet in.

Hij is zoals hij is, hij zal nooit een normale denkwijze krijgen wat betreft kinderen, maar zolang hij niks doet valt er vrij weinig tegen te doen denk ik.

Partij gaat er uiteraard nooit komen.
pi_191502875
Die Gedanken sind frei.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_191502895
als homo en tranny mag, waarom mag pedo dan niet?

er worden ook homos door andere homos vermoord en trannies zijn suicidaal
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:03:07 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191502897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het lastige materie. Hij doet 'nog' niks strafbaars. Hij zegt wat hij vindt en iedereen mag een mening hebben in Nederland, zo is het gewoon. Zolang hij er niks mee doet, staat hij in zijn recht.

Anderzijds is zijn denkwijze vreemd en het is eng dat hij daar zelf zo in gelooft. 'Kinderen van 2/3 kunnen zelf beslissen of ze een ijsje willen, dus dan kunnen ze ook zelf beslissen of ze sex willen' dat gaat er bij een normaal denkend mens er echt niet in.

Hij is zoals hij is, hij zal nooit een normale denkwijze krijgen wat betreft kinderen, maar zolang hij niks doet valt er vrij weinig tegen te doen denk ik.
Gezien de stichting Martijn zal een politieke partij het ook niet gaan worden in elk geval. En begaat de man een strafbaar feit? Is dat weer aan het OM en de rechter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_191502914
Zeer ranzige mening en visie uiteraard. Maarja is ook maar zijn mening he, denk dat liever ook wel had gehad dat die op MILFs viel zoals Dre Hazes.

Die regels van hem zullen er nooit komen, beetje medelijden met de mensen die hun avond opofferen door bedreigingen door z'n brievenbus te roepen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_191502915
Als je iemand kapot wil maken, schrijf je gewoon 'vieze pedo' op diens auto, komt er meteen een knokploeg bij zijn of haar deur.

Wel bizar dat mensen hier zo heftig op reageren, maar bijna elke vorm van criminaliteit gedogen door passiviteit of zelfs acceptatie/deelname.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:04:53 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191502924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:02 schreef Pluteau het volgende:

Homo's en tranny's vergelijken met pedo's :') Pedo's maken het leven van kinderen kapot.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:05:13 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191502931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:02 schreef Pluteau het volgende:

Moord is binnen Nederland strafbaar. En dat gaat voor een iedereen op?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:05:18 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191502935
Bizar trouwens dat zo'n viespeuk een podium krijgt.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191502938
Hoezo is een kind van 2 of 3 jaar ontwikkeld genoeg voor seks? Heeft hij onder een steen geleefd? Jongeren van een jaar of 16 zijn er pas aan toe. En dan is de seks met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd..
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_191502974
Met pure walging gekeken gisteren. Iemand die zulke denkbeelden heeft die hoort niet in onze maatschappij thuis. Wat mij betreft mag hij kiezen tussen chemisch castreren of levenslang in een inrichting :r

Laat ik wel duidelijk stellen dat ik begrijp dat mensen pedofiel kunnen zijn, in die zin dat er mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot minderjarigen. Ik denk dat dat iets is waar je niets aan kunt doen, en dat veroordeel dus ik ook niet. Ik zou juist alles op alles willen zetten om deze mensen te ondersteunen in hun leven. Dit zijn mensen die namelijk moreel besef hebben en snappen dat ze er niets mee kunnen doen.

Pedoseksuelen of mensen zoals deze mafklapper, die denkt dat een kind van 3 daadwerkelijk kan kiezen en gevolgen overziet, daar heb ik 0,0 respect voor. Of ze nu wel of niet iets gedaan hebben, die moeten we weren uit de maatschappij. Deze mensen hebben totaal geen besef wat ze uitkramen en uitvoeren. En dat is voor mij voldoende reden om er iets aan te doen.

En dan ga ik het nog maar even niet hebben over die walgelijke UVA die dit soort volk een podium geeft.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:09:10 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191502980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:05 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoezo is een kind van 2 of 3 jaar ontwikkeld genoeg voor seks? Heeft hij onder een steen geleefd? Jongeren van een jaar of 16 zijn er pas aan toe. En dan is de seks met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd..
Ik denk dat de man ziek is in de bovenkamer. En dat er eerst weer iets moet gebeuren voor dat hij behandeld gaat worden.
pi_191502985
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Homo's en tranny's vergelijken met pedo's :') Pedo's maken het leven van kinderen kapot.
Als me kind homo of tranny wordt maakt ie t leven van zn ouders ook kapot
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:10:32 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191503001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:08 schreef GereDathan het volgende:
Met pure walging gekeken gisteren. Iemand die zulke denkbeelden heeft die hoort niet in onze maatschappij thuis. Wat mij betreft mag hij kiezen tussen chemisch castreren of levenslang in een inrichting :r
Dan zal de man toch eerst iets strafbaars moeten doen.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:11:14 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191503012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:09 schreef Pluteau het volgende:

[..]

Als me kind homo of tranny wordt maakt ie t leven van zn ouders ook kapot
Dat hangt van de bekrompenheid van die ouders af natuurlijk.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:11:20 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191503014
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dan zal de man toch eerst iets strafbaars moeten doen.
Stichting Martijn is ook verboden. En dat terwijl ze ook niets strafbaars hebben gedaan.
pi_191503025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat hangt van de bekrompenheid van die ouders af natuurlijk.
En als ie pedo wordt is toch ook aangeboren?

Ben je dan ook bekrompen?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:12:31 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191503029
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:11 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Stichting Martijn is ook verboden. En dat terwijl ze ook niets strafbaars hebben gedaan.
Mijn eerdere post wel gelezen? Een pedo partij gaat er niet komen denk ik.
pi_191503041
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:05 schreef Vimbavimba het volgende:
Of de grens 16 is dat jongeren er aan toe zijn, dat weet ik niet. Er zijn voldoende jongeren op 13-15 jarige leeftijd seksueel actief die hun keuzes overzien. De wetgever is er gelukkig wel heel duidelijk in met 16.

Het feit dat hij denkt dat een kind van 3 een rationele keuze kan maken zegt voldoende. Natuurlijk zegt een kind van 3 ja tegen een snoepje, het kind weet dat dan iets lekkers krijgt. Ik denk dat een gemiddeld kind van 3 niet eens begrijpt wat je vraagt als je vraagt of ze naar de speeltuin willen. Naar mijn idee vragen ouders dat puur om het kind het gevoel te geven dat ze erbij horen, het antwoord doet er niet toe.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:13:48 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191503044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mijn eerdere post wel gelezen? Een pedo partij gaat er niet komen denk ik.
Nee, niet gezien, sorry.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:14:11 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_191503051
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:12 schreef Pluteau het volgende:

[..]

En als ie pedo wordt is toch ook aangeboren?

Ben je dan ook bekrompen?
Nou dat mag natuurlijk. Maar we hebben als rechtstaat wel bepaald dat handelingen van een pedofiele aard met jonge kinderen strafbaar is. Maar dat begrijp je wel denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')