abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:50:52 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8321269
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:49 schreef HeatWave het volgende:

maar goed...... Ontopic maar weer, of zullen we een battle-topic openen

Het VBL-café is open. Biertje staat daar klaar voor SCH.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8321273
quote:
of zullen we een battle-topic openen
pi_8321290
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Het VBL-café is open. Biertje staat daar klaar voor SCH.

Drinkt het ventje geen bier
t' is ook altijd wat
pi_8321349
quote:

En mijn punten zijn reacties op jouw punten/spelersbeoordelingen etc. Niet meteen mijn argumenten die ik als eerste zou oppperen.

Ja maar als je zegt dat ik Bergkamp niets vind, dan citeer je mij verkeerd of had ik me beter uit moeten drukken. Ik ben over het algemeen niet zo dol op de mentaliteit van Ajax-spelers, geldt ook voor Feijenoord, ik denk dat de manier waarop PSV met spelers omgaat een betere basis voor mentaliteit, houding en gedrag legt. Maar Bergkamp is een uitzondering die die regel bevestigt, uiteraard zijn er veel meer.

Kluivert, Davids, Seedorf - kunnen behoorlijk ballen - maar zijn zo verknipt dat ik persoonlijk vind dat ze allang geboycot hadden moeten worden. Zeker de eerste twee.

pi_8321387
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:54 schreef SCH het volgende:
Ja maar als je zegt dat ik Bergkamp niets vind, dan citeer je mij verkeerd of had ik me beter uit moeten drukken.
Dat laatste..
pi_8321454
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:56 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat laatste..

maar goed, ik merk dat je nu iig redelijk beargumenteert, ik ben het niet met je eens, zal ook niet zo snel gebeuren denk ik, maar het is iig wat redelijker

Wie is vd vaart ?

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 21:59:55 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321474
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:54 schreef SCH het volgende:

Kluivert, Davids, Seedorf - kunnen behoorlijk ballen - maar zijn zo verknipt dat ik persoonlijk vind dat ze allang geboycot hadden moeten worden. Zeker de eerste twee.

Volgens jouw normen hadden we nooit van Maradona kunnen genieten.

Of vind jij het onder invloed van coke op journalisten schieten wel normaal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8321503
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Volgens jouw normen hadden we nooit van Maradona kunnen genieten.

Of vind jij het onder invloed van coke op journalisten schieten wel normaal.

Het is nog wel anders dan vrouwen in mekaar tremmen of mensen doodrijden of verkrachten. Maar als ik clubleider was zou ik spelers met dit soort gedrag (tijdelijk?) verbannen.
pi_8321542
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Het is nog wel anders dan vrouwen in mekaar tremmen of mensen doodrijden of verkrachten. Maar als ik clubleider was zou ik spelers met dit soort gedrag (tijdelijk?) verbannen.
Okay, op iemand schieten is minder erg?

Ow my god..

pi_8321556
quote:

[..]

het staat los van het voetbal, als de wet het op dat moment niet onmogelijk maakt moet hij gewoon kunnen spelen. Een voetbalclub is geen rechterlijke instelling. Van mij mag een Ajacied naast het voetbal doen en laten wat hij wil, als hij op het veld maar presteert. En als hij door justitie aangepakt wordt, DAN is het wat anders...

Zoals dat verhaal van die speler in de UK die veel geld vergokte wat kan MIJ dat nou schelen? Ze krijgen tonnen/miljoenen per jaar, wat moet je er dan mee doen? Sparen??? je krijgt het vaak niet eens OP

Get woke, go broke!
pi_8321569
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:03 schreef Eightball het volgende:

[..]

Okay, op iemand schieten is minder erg?

Ow my god..

Eerlijk gezegd staat het incident me niet meer glashelder voor de geest. Schoot het dikkerdje met scherp dan? Lijkt me ook wel vrij ernstig dan.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 22:08:16 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321623
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:05 schreef SCH het volgende:

Schoot het dikkerdje met scherp dan?

Vanuit de deuropening van z'n villa schoot ie gericht op postende verslaggevers.

Hij verwondde er éen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 februari 2003 @ 22:08:56 #63
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8321628
Toch blijft het jammer dat Ajax altijd zoveel geblesseerden heeft.
Volgens mij kan deze selectie als die volledig fit is nog best hoge ogen gooien in Europa. Maarja dat zie ik ook niet al te snel gebeuren.

vd Vaart is een prima speler die zich al snel bewezen heeft. De publieke opinie kan eigenlijk alleen maar naar beneden en dat gebeurt nu door die blessure-gevoeligheid. Maar ik heb ook wel het gevoel dat nu de verdedigers expres extra op hem gaan trappen. Ben benieuwd of hij daarmee kan omgaan.

Eigenlijk vind ik de Jong een net zo groot talent als vd Vaart. Als die zo doorgaat kan dat een grote worden.

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8321637
erg fout maar LOL

ach ik kan het me wel voorstellen soms hoor, die gasten kunnen je leven behoorlijk verstieren...

Get woke, go broke!
pi_8321671
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:05 schreef SCH het volgende:
Schoot het dikkerdje met scherp dan?
Scherp of hagel doet er imho niet toe. Het doet toch niets af aan zijn voetbal kwaliteiten?
pi_8321848
quote:
verkrachten.
Daar is hij nooit voor veroordeeld. Ergo, hij heeft het niet gedaan.

Maar volgens mij was de intentie van dit topic dat het over Raffie ging en niet dat jij je plaat voor je gezicht en plein publique etaleerde.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 6 februari 2003 @ 22:27:36 #67
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8322022
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:19 schreef keeper het volgende:
Maar volgens mij was de intentie van dit topic dat het over Raffie ging en niet dat jij je plaat voor je gezicht en plein publique etaleerde.
Psies. Ontopic!
vd Vaart is goed enzo...
pi_8322079
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:27 schreef DaMayan het volgende:
vd Vaart is goed enzo...
Sure!

Zondag gaan we het zien...

donderdag 6 februari 2003 @ 22:35:38 #69
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8322190
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:30 schreef Eightball het volgende:
Sure!

Zondag gaan we het zien...

Hij doet toch niet mee zondag? Of wel?
Zlatan is ook nog onzeker.
pi_8322443
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:35 schreef DaMayan het volgende:
Hij doet toch niet mee zondag? Of wel?
Mwah, ik hoop op een verrassing uit de hoge hoed...

(sec gesproken zou het zondag kunnen....)

pi_8323744
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:19 schreef keeper het volgende:

[..]

Daar is hij nooit voor veroordeeld. Ergo, hij heeft het niet gedaan.

Doe niet zo naief. Een beetje clubleiding had Kluivert levenslang geschorst. Het doet er wel degelijk toe wat voetballers buiten het veld doen. Net als bij ieder normaal en fatsoenlijk bedrijf. Kluivert is veroordeeld en vele malen met justitie in aanraking geweest. Niet veroordeeld betekent echt niet, niet gedaan. Goede clubs zorgen ervoor dat hun spelers fatsoenlijke mensen zijn. Wie zegt dat het buiten het veld niks dondert wat de spelers doen, zegt daarmee meteen veel over het soort mensen dat aan de club verbonden is.

Raffie is nou niet bepaald een koosnaam lijkt me. En wat wil je dan nog meer over die hinkepoot kwijt. Ik ben het ermee eens dat De Jong een veel groter talent is, Van der Meyde ook trouwens.

Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2003 @ 00:05:44 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_8323823
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:01 schreef SCH het volgende:

Niet veroordeeld betekent echt niet, niet gedaan.

Oh, nee ?

En wel veroordeeld dus ook ook niet ?

pi_8324443
Ik blijf trouwens niet happen op je trolletjes hoor, maar vooruit. Nog één keer dan. .
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:01 schreef SCH het volgende:
Het doet er wel degelijk toe wat voetballers buiten het veld doen. Net als bij ieder normaal en fatsoenlijk bedrijf.
Goed, dat ben ik dan wel met je eens.
quote:
Kluivert is veroordeeld en vele malen met justitie in aanraking geweest.
Je werkt bij de politie? Zover ik weet is hij een keer voor rijden onder invloed met dodelijke afloop opgepakt én veroordeeld. En één keer opgepakt op verdenking van verkrachting, maar is daarvoor niet veroordeeld. Dus vele malen is schromelijk overdreven.
quote:
Niet veroordeeld betekent echt niet, niet gedaan.
In jouw wereld misschien niet, maar in Nederland waar we nog een gewone en rechtsgang hanteren gaan we uit dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Aangezien het tegendeel nooit is bewezen, is Kluivert dus onschuldig.
quote:
Raffie is nou niet bepaald een koosnaam lijkt me. En wat wil je dan nog meer over die hinkepoot kwijt. Ik ben het ermee eens dat De Jong een veel groter talent is, Van der Meyde ook trouwens.
Oei, je gaat toch nog ontopic . Maar spreek jij van der Meyde vaak? Of las je het ergens dat hij De Jong een groter talent dan Raffie vond?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 03:25:52 #74
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8325521
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:36 schreef keeper het volgende:
Oei, je gaat toch nog ontopic . Maar spreek jij van der Meyde vaak? Of las je het ergens dat hij De Jong een groter talent dan Raffie vond?

Hij bedoelt dat hij van der Meyde een groter talent vindt dan van der Vaart.
Van der Meyde is idd een goede speler (Talent af lijkt mij). Doet tegenwoordig niet of nauwelijks onder voor Zenden. Als hij nog door kan groeien kan het nog leuk worden.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 08:14:05 #75
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8325928
Dit topic loopt als een trein.
Het is alleen jammer dat de meeste reacties off-topic zijn.

Hoe is het eigenlijk met Van der Vaart? Wanneer kan hij weer tegen een bal trappen?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')