Dan staat er een bordje, "verboden te betredenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan planten we espri er wel midden in.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:01 schreef espri het volgende:
[..]
Dan staat er een bordje, "verboden te betreden
"
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*bordje 'Betreden op eigen risico' maken gaat*
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef espri het volgende:
[..]
De vorige meet hebben wij dat ook gedaan en konden we enorm waarderen, je weet meteen wie je voor je hebt en brak het ijs ook wel, gewoon grappig, niet zo zwaar aan tillen, oma doet enorm haar best een leuke meet te organiseren en lijkt me dat als je dingen teveel vind worden, gewoon moet bedanken en niet komen!
En anders plak ik hem wel.op je bekquote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik plak hem wel op mijn kont.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En anders plak ik hem wel.op je bek
Jij zou dat liever doen. En je zal hem nog goed aandrukken met je vuist.quote:
quote:
Kan ik me nog bedenken?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt iets in deze trend:
[ afbeelding ]
Neequote:
Neequote:
Wil je een sticker?🤪quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef D. het volgende:
Ow, ik heb al braaf mijn naam doorgegeven hoor
Met tegenzin dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan wel, maar zin heeft het niet.
I'll stick it where the sun...quote:Op maandag 17 februari 2020 19:22 schreef espri het volgende:
[..]
De vraag is, waar wil je de sticker?
Dat past goed bij mijn UIquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
En de etiketten zijn nog wel lettertype Comic Sans![]()
![]()
Kan ook maar met hetzelfde resultaat. Kom je niet, dan krijg je Den Dees aan de deur na afloop van haar feest.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan ook maar met hetzelfde resultaat. Kom je niet, dan krijg je Den Dees aan de deur na afloop van haar feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |