quote:
Op dinsdag 14 april 2020 20:45 schreef -Wereld- het volgende:[..]
Die site geeft bij mij steeds aan dat de resolutie te laag is.
ik zou het wel kunnen proberen, aangezien het bij een Chinese site waarschijnlijk niet beter wordt

Ik zag ook dat je op alibaba gepersonaliseerde posters kan bestellen maar waarschijnlijk is dat meer bedoeld voor grote hoeveelheden met dezelfde afbeelding en niet voor een particulier die een stuk of 4 posters wil hebben met verschillende afbeeldingen.
Ik heb er 2 laten doen. Een foto en een houtskool tekeningetje. Bij de (zeer oude) foto kreeg ik ook die melding maar ik heb het gewoon laten afdrukken en ben er tevreden over. Tja , het was een heel oud, klein, fotootje wat ik flink heb laten vergroten dus nogal wiedus dat de resolutie dan minder is.
Ik heb nu nog een oude foto (1921) die al helemaal vergaan is. Heb 'm zo duidelijk mogelijk gemaakt met GNU en ga die ook laten vergroten. Ik vind het juist wel tof dat je ziet dat het een vergane foto is.
Het kost bijna niks bij de Hema en je hebt hem ook snel in huis. China duurt altijd enige tijd en grote kans (als het iets tofs is) dat je hem later overal tegenkomt