abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7894688
Okay..
Ongeveer 1,5 jaar geleden vond ik een jongen onwijs leuk, ik was kei onzeker en heb toen steeds in mn kop zitten prenten dat hij mij toch niet leuk zou vinden en uiteindelijk opgegeven.
Stiekem heb ik altijd nog ontzettend leuk gevonden en sinds een paar maanden weet ik dat hij ook al een hele poos gek op mij is.
Geen probleem zou je zeggen wel dus.
We weten allebei van elkaar dat we elkaar leuk vinden, alleen vind hij een ander meisje ook superleuk.
Hij heeft ook meerdere keren met haar gezoent en alles ondanks dat zij een vriend heeft.

Nou wistie niet wattie er mee aan moest enzo en heb daar afgelopen vrijdag met hm over gepraat en goed ook.
We waren allebei best opgelucht enzo.
Vervolgens die zaterdag erop gezellig met zn alle (vriendengroep) uit ("hij" valt daar ook onder (vriendengroep) )
Allemaal fijn en aardig supergezellig enzo.
Maar hij deed plotseling onwijs liev/klef tegen me knuffelen aaien kusjes geven, ook toen we allemaal naar huis gingen nog een paar kussen en heel liev doei zeggen etc.

Ik heb geen id wat ik hier nou mee moet, en ik zie hem dus vrijdag weer..
Ik heb vandaag met veel moeite een smsje gestuurd met "Hey kweet niet of je dit ontvangt en ik kweet ook niet wat je nou wil maar ik hoop dat je slimmer bent dan *naam van meisje in kwestie die een vriend heeft* "

Maar weet niet of hij dat ontvangen heeft..

wtf moet ik hier nou mee.

Its driving me fucking mad!

Hij heeft namelijk ook tegen een vriend van hem en mij gezegt van "ik ben echt onwijs onverantwoordelijk bezig"

ARGH

wordt er gek van

help!

Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  dinsdag 14 januari 2003 @ 17:19:02 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7894738
Ziet er naar uit dat die jongen niet echt weet wat hij wilt en/of voelt. Het lijkt er op dat hij je gebruikt om zijn onzekerheid te toetsen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ie echt voor je wilt gaan. Ik wil je in ieder geval op het hart drukken, laat niet met je spelen en eis duidelijkheid.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7894767
Bel hem op, weet je het gelijk hehe
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7894779
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ziet er naar uit dat die jongen niet echt weet wat hij wilt en/of voelt. Het lijkt er op dat hij je gebruikt om zijn onzekerheid te toetsen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ie echt voor je wilt gaan. Ik wil je in ieder geval op het hart drukken, laat niet met je spelen en eis duidelijkheid.
mja thx..
ongeveer t zelfde spookte zoiezo al door me hoofd..
thx..
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_7894797
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:21 schreef Dezz het volgende:
Bel hem op, weet je het gelijk hehe
Wellis van t woordje "onzeker" gehoort..
durf ik dus niet. besides dan heb ik geen id van wat ik vragen/zeggen moet...
pi_7894813
Nog een tipje: SMS-jes vind ik niet zo handig in een geval als dit. Het kan heel anders overkomen dan je bedoelt en er is geen interactie. je kunt beter proberen om face-to-face hierover te praten, hoe moeilijk dat misschien ook is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7894852
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:22 schreef Lady_Faolan het volgende:

[..]

Wellis van t woordje "onzeker" gehoort..
durf ik dus niet. besides dan heb ik geen id van wat ik vragen/zeggen moet...

-edit-flikker op

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 14-01-2003 17:36]

046
Dank aan Yeahinho
pi_7894894
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:25 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

als ik jou was zou ik ook onzeker zijn met zo`n lelijke foto`s in je fotoboek

Jah, maar gelukkig heb ik mn innerlijke kanten nog en zijn die een stuk minder verrot dan de jouwe.

Offtopic zijn kan ook natuurlijk. dwaas

pi_7894927
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:25 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

als ik jou was zou ik ook onzeker zijn met zo`n lelijke foto`s in je fotoboek

Wat een onzin!
pi_7894944
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:27 schreef Lady_Faolan het volgende:

[..]

Jah, maar gelukkig heb ik mn innerlijke kanten nog en zijn die een stuk minder verrot dan de jouwe.

nog verrotter dan jou kan nie je innerlijk zal ook wel niet veel soeps zijn
046
Dank aan Yeahinho
pi_7894961
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:29 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat een onzin!

zei he
046
Dank aan Yeahinho
pi_7894975
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:30 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

nog verrotter dan jou kan nie je innerlijk zal ook wel niet veel soeps zijn

Voel je je daar nou goed bij? om andere mensen de grond in te trappen als ze zichzelf al klote voelen?
pi_7894977
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:27 schreef Lady_Faolan het volgende:

[..]

Die zit!

Zielige mannetje.

Maar ik zou ook zeggen bel hem op. Het contact is iets laagdrempeliger dan face-to-face maar wel persoonlijker dan msn ofzo waarbij je dingen gewoon kan mis intepreteren...

En denk maar zo, hij is waarschijnlijk net zo onzeker dan jij, als ik je verhaal zo lees zelfs nog wel onzekerder.

to climb or not to climb, thats the question
pi_7895009
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:32 schreef BitchNix het volgende:

[..]

Maar ik zou ook zeggen bel hem op. Het contact is iets laagdrempeliger dan face-to-face maar wel persoonlijker dan msn ofzo waarbij je dingen gewoon kan mis intepreteren...

En denk maar zo, hij is waarschijnlijk net zo onzeker dan jij, als ik je verhaal zo lees zelfs nog wel onzekerder.

Mja zit wat in, thx
kijken of ik mezelf zover krijg om te bellen..
pi_7895043
Slotje, Lady F open hem even opnieuw als je wil? Deze is niet meer te redden. En hallo_mensen, als ik jou was zou ik heel snel kappen met dit soort opmerkingen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')