Deze?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:31 schreef chansadres het volgende:
Op insta is een filmpje geplaatst met In the car outside, dat afwijkt van trailer 4 en ook niet op Youtube staat. Het klinkt als een combi van Sam's town en Battle Born. Als dit de stijl word dan hoor je wel de terugkomst van Dave. Al vond ik de flard meer richting Battle Born gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Lekker dan!quote:Op woensdag 10 november 2021 10:44 schreef chansadres het volgende:
The Killers op Rock Werchter 2022.
Inhaalconcert Ziggo Dome in juli lijkt me...
Dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 25 november 2021 17:46 schreef CoExist het volgende:
Maandag 4 juli live in de Ziggodome.
https://www.thekillersmusic.com/
Echt begin deze maand nog mijn geld retour gehad van het geannuleerde concert van vorig jaar.quote:
Ik ben blij dat ik mijn kaartjes nog heb. Ben sowieso benieuwd hoe de prijzen nu zijn! En ik zie dat ze maar twee non festival concerten doen ik Europa.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Echt begin deze maand nog mijn geld retour gehad van het geannuleerde concert van vorig jaar.
Zal wel weer een pre-sale komen voor The Victims.
En anders koop ik wel tix in de reguliere verkoop. Zo storm zal het wel niet lopen.
Idem. Ben benieuwd wat we extra krijgen. Stiekem hoop ik op de nieuwe single maar het zou me niet verbazen als we weer Shadowplay krijgenquote:
Ik hoop Under The Gun eens live te horen, voor mij het liefst zoveel mogelijk klassiekers.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Idem. Ben benieuwd wat we extra krijgen. Stiekem hoop ik op de nieuwe single maar het zou me niet verbazen als we weer Shadowplay krijgen
Lathums is trouwens een erg fijn Brits bandje. Gezien in Dublin en was een feestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door CoExist op 17-07-2022 20:18:38 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Niet dat ik weet. Hoe je daar bij? De band komt uit Sin City nota bene.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:42 schreef Sfancta het volgende:
Mensen, zijn de Killers nu christelijke rock?
Veel van hun nummers gaan over God, daarom het idee.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoe je daar bij? De band komt uit Sin City nota bene.
Brandon Flowers is wel een Mormoon. Maar dat is ook best logisch als opgroeit in Nevada en Utah.
Hij is lid van The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.
Logisch. https://www.omroepbrabant(...)-ziggo-dome-surreeelquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ken de fan-inzet van Green Day, maar dit is meestal zeer matig. Deze kan het wel
Las het ja. En gelukkig dat ie wat kon, anders is het altijd tenenkrommend kut, zo'n fan op het podiumquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Logisch. https://www.omroepbrabant(...)-ziggo-dome-surreeel
Maar alsnog zeer knap uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |