abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 februari 2020 @ 22:44:09 #151
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191463931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef Peter het volgende:
Ik zou het overigens niet tof vinden als Edsiel alleen in de greenroom zou staan. Dat lossere zou ook juist op het podium ontwapenend werken O+.
Ja, was ook mijn eerste reactie toen Nikkie dat zei. Maar wellicht dat ze zich daar toch het meest comfortabel voelt en dat ze daar daarom voor kiezen.
pi_191467746
Geweldig is Nikkie en wat ben ik blij, na al die shit die ze over zich heen heeft gehad nu het EFS backstage en op joetoep en als er eentje goed engels kan is zij het wel GO GO Nikkie *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 13:03:44 #153
163650 Greys
pi_191566901


Aan Jan z'n berichten te zien gaat het nog niet echt goed. Zo sneu.

Ik hoop oprecht voor hem dat hij (als hij het nog wil) het Songfestival kan presenteren. Het is hem gewoon gegund en hij deed de loting écht prima en het is z'n droom.

Het lijkt me voor de organisatie alleen wel behoorlijk zenuwslopend om het verloop ervan af te wachten, want mei komt dichterbij. Ik denk persoonlijk wel dat ze binnenkort een knoop moeten doorhakken om een eventuele vervanger nog voldoende tijd te gunnen om óók goed voor te bereiden en het niet tot het laatste moment zouden moeten afwachten.

Echt zo sneu dit. -O-
Bovenal voor Jan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 18-02-2020 13:20:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191566944
Was dit bericht van Jan van vandaag?

Ik ga er van uit dat er al een vervanger benaderd is achter de schermen voor de zekerheid en dat die ook ingewerkt/ingepraat wordt bij de brievings. Kan anders niet met zo'n groot evenement joh.
pi_191566975
Oef, nee dat klinkt echt niet goed. Die zit duidelijk in een zware burn-out/depressie.

Ik vrees eerlijk gezegd dat mei te snel komt voor ‘m.
Forbidden but tasteful.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 13:17:04 #156
163650 Greys
pi_191567021
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:09 schreef Meridiaan het volgende:
Was dit bericht van Jan van vandaag?

Ik ga er van uit dat er al een vervanger benaderd is achter de schermen voor de zekerheid en dat die ook ingewerkt/ingepraat wordt bij de brievings. Kan anders niet met zo'n groot evenement joh.
Ja dat bericht is van een paar uur geleden.

Er is ook een back-up hadden ze al eerder gezegd (Jon Ola in AD geloof ik) maar dat was volgens mij voor als een van de presentatoren op het laatste moment twee benen breekt ofzo. Tenminste dat gevoel kreeg ik er toen bij.

Ik ben echt bang dat ze in dit geval met Jan binnenkort die knoop al moeten doorhakken. Dus dat het geen back-up voor eventueel op het laatste moment meer is, maar dat er officieel iemand als vervanger wordt aangekondigd.

Het lijkt me iig vreselijk, zowel voor Jan als voor degenen die die knoop moeten doorhakken. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 februari 2020 @ 13:17:09 #157
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191567023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:12 schreef FruitofUtopia het volgende:
Oef, nee dat klinkt echt niet goed. Die zit duidelijk in een zware burn-out/depressie.

Ik vrees eerlijk gezegd dat mei te snel komt voor ‘m.
Vermoed ik ook.. het is zo’n immense klus waar zo veel druk bij komt kijken. Niet de beste combinatie met een burnout
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 13:19:25 #158
163650 Greys
pi_191567055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:17 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Vermoed ik ook.. het is zo’n immense klus waar zo veel druk bij komt kijken. Niet de beste combinatie met een burnout
Hij wil het zó graag maar ik hoop echt dat ie het aan zichzelf kan toegeven als dit te veel voor hem is. Ik was nooit Jan's grootste fan en dat hoeft ook helemaal niet maar m'n hart breekt nu wel echt voor hem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191567084
Nou, inderdaad, sneu zou het wel zijn zeg. Er zal ook wel een gedachte achter zitten dat juist dit weekend dat bericht naar buiten is gebracht dat hij een appartement heeft en in Spanje heeft gezeten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:17 schreef lashatumbai het volgende:
Vermoed ik ook.. het is zo'n immense klus waar zo veel druk bij komt kijken. Niet de beste combinatie met een burnout
Het vele repeteren, het onthouden van woorden, de druk... Mwah, ga er maar aan staan.
pi_191567197
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij wil het zó graag maar ik hoop echt dat ie het aan zichzelf kan toegeven als dit te veel voor hem is. Ik was nooit Jan's grootste fan en dat hoeft ook helemaal niet maar m'n hart breekt nu wel echt voor hem.
Dit hoop ik ook van harte. Zoiets gun je niemand.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191567549
Sneu verhaal inderdaad. Jan is ook niet mijn favoriete presentator, maar ik wens het hem niet toe dat hij er op deze manier misschien naast grijpt.

Binnenkort zal de geruchtenmachine wel weer flink gaan losgaan over de vraag wie er op de achtergrond aan het warmdraaien is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191568125
Is Herman van der Zandt zich al warm aan het lopen in Vught?
pi_191568424
Stel dat het Jan niet gaat lukken op tijd fit te zijn, zou hij dan wel met Cornald het commentaar kunnen doen? Of zou dat gezien worden als pijnlijk en falen?
Moet gezegd dat ik geen fan ben van Jan's commentaar bij het ESC en ook niet van zijn presentatie bij de loting. Maar ik gun hem wel een speciale rol bij 'onze' editie.

Uiteraard gaan alle beste wensen uit naar Jan. Wat een offers heeft die al gebracht en brengt hij nog.
Maar wat mij persoonlijk betreft: laat Herman maar doorkomen.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:02:40 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191568947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef Aadrianus het volgende:
Is Herman van der Zandt zich al warm aan het lopen in Vught?
Herman's Frans is volgens mij pas de problème.

Zielig voor Jan en ik sluit me aan bij de mensen boven me. Ik gun het hem en ik hoop dat hij het voor elkaar krijgt, maar het klinkt nu ff niet goed.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191569360
Hallo, Jan Smit post een tegeltjestekst en meteen is hij te depressief om het songfestival te presenteren? Het is duidelijk dat hij door een wat mindere periode is gegaan, maar als hij steun haalt uit zo'n tekst lijkt me dat alleen maar gunstig. En misschien helpt het hem juist wel om een doel te hebben in mei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 16:55:50 #166
163650 Greys
pi_191569536
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:37 schreef blackswangreen het volgende:
Hallo, Jan Smit post een tegeltjestekst en meteen is hij te depressief om het songfestival te presenteren? Het is duidelijk dat hij door een wat mindere periode is gegaan, maar als hij steun haalt uit zo'n tekst lijkt me dat alleen maar gunstig. En misschien helpt het hem juist wel om een doel te hebben in mei.
Ik weet niet of hij steun haalt uit een tekst over drie stappen vooruit en vijf terug. Dat klinkt niet positief. Maar inderdaad, misschien werkt het voor hem wel. Daar heb je gelijk in. Laten we het hopen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 februari 2020 @ 17:01:51 #167
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191569585
Mijn gok is dat als Jan het niet wordt dat het dan Tim Douwsma wordt, maar we zullen zien. Of juist niet.


Ik hoop in ieder geval dat Jan er weer bovenop komt, lijkt me vreselijk om door zo’n periode te gaan.
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 17:05:24 #168
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191569637
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Mijn gok is dat als Jan het niet wordt dat het dan Tim Douwsma wordt, maar we zullen zien. Of juist niet.


Ik hoop in ieder geval dat Jan er weer bovenop komt, lijkt me vreselijk om door zo’n periode te gaan.
Of Buddy lijkt mij ook wel een optie
pi_191569779
Wel echt klote om een burn-out te hebben met de druk van zoiets groots in je achterhoofd. Ik hoop dat het goedkomt.
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2020 @ 17:15:33 #170
368283 ato
pi_191569792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:37 schreef blackswangreen het volgende:
Hallo, Jan Smit post een tegeltjestekst en meteen is hij te depressief om het songfestival te presenteren? Het is duidelijk dat hij door een wat mindere periode is gegaan, maar als hij steun haalt uit zo'n tekst lijkt me dat alleen maar gunstig. En misschien helpt het hem juist wel om een doel te hebben in mei.
Mee eens.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191569805
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij steun haalt uit een tekst over drie stappen vooruit en vijf terug. Dat klinkt niet positief. Maar inderdaad, misschien werkt het voor hem wel. Daar heb je gelijk in. Laten we het hopen. ^O^
Ja, als je alleen die zin neemt klinkt het niet positief... maar het vervolg zegt eerder 'accepteer het zoals het komt', de boodschap van vele psychologen en mindfulness-adepten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 17:37:22 #172
163650 Greys
pi_191570094
Hij heeft er geen reet aan maar dat we hier met z'n allen oprecht zitten te hopen dat het hem gaat lukken vind ik wel een mooi iets.

/emosoftie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191570167
Op zo’n Marskramer-bordje hoort ‘gebeurt’ op de voorlaatste regel eigenlijk wel met een D geschreven te worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 17:44:54 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191570207
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Aan Jan z'n berichten te zien gaat het nog niet echt goed. Zo sneu.

Ik hoop oprecht voor hem dat hij (als hij het nog wil) het Songfestival kan presenteren. Het is hem gewoon gegund en hij deed de loting écht prima en het is z'n droom.

Het lijkt me voor de organisatie alleen wel behoorlijk zenuwslopend om het verloop ervan af te wachten, want mei komt dichterbij. Ik denk persoonlijk wel dat ze binnenkort een knoop moeten doorhakken om een eventuele vervanger nog voldoende tijd te gunnen om óók goed voor te bereiden en het niet tot het laatste moment zouden moeten afwachten.

Echt zo sneu dit. -O-
Bovenal voor Jan.
We gaan een van de grootste evenementen ter wereld organiseren en we huren daar iemand voor in die geen engels kan en diep in een burnout en/of depressie zit. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191570279
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Mani89 het volgende:

[..]

We gaan een van de grootste evenementen ter wereld organiseren en we huren daar iemand voor in die geen engels kan en diep in een burnout en/of depressie zit. :')
Hij kan net zo goed (of beter) Engels als de andere twee presentatoren, dus die vlieger gaat niet op.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 19:22:59 #176
163650 Greys
pi_191571898
Tis allemaal maar lullen vanaf de zijlijn natuurlijk maar ik snap niet zo heel goed waarom z'n manager dat nieuws naar buiten heeft gebracht dat Jan een maand in Spanje in een kliniek zat en nu in een apart appartement. Hou het gewoon bij 'Jan heeft een burn-out'. Nu valt half NL weer over hem heen met IK WIL OOK WEL EEN MAAND IN DE ZON IN SPANJE ALS IK HET DRUK HEPPP en LEUK DAT DIE KINDEREN NU DE SCHULD KRIJGEHHH enzo. Dat kan je er toch niet bij gebruiken, had die man dat nou gewoon bespaard. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191572451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Mani89 het volgende:

[..]

We gaan een van de grootste evenementen ter wereld organiseren en we huren daar iemand voor in die geen engels kan en diep in een burnout en/of depressie zit. :')
Dat Jan geen Engels kan is inmiddels wel een bewezen fabeltje. Nooit begrepen trouwens waarom er zoveel mensen dat dachten. Hij spreekt ook vlekkeloos Duits, dus die talenknobbel zit wel goed. Ik hoop voor hem dat hij het redt om erbij te zijn, dat gun ik hem ook echt. Maar er zijn ook genoeg mensen in de organisatie die uiteindelijk weten dat ze een knoop door moeten hakken. En er is vast al iemand standbye. (Ik zelf hoop op Herman van der Zandt)
  dinsdag 18 februari 2020 @ 20:00:12 #178
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191572654
NPO gaf een statement in Boulevard inzake Jan dat ze continu met hem afstemmen hoe het gaat. Daar bleef het statement ook bij, niks meer.
Just do it »
pi_191572810
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:22 schreef Greys het volgende:
Tis allemaal maar lullen vanaf de zijlijn natuurlijk maar ik snap niet zo heel goed waarom z'n manager dat nieuws naar buiten heeft gebracht dat Jan een maand in Spanje in een kliniek zat en nu in een apart appartement. Hou het gewoon bij 'Jan heeft een burn-out'. Nu valt half NL weer over hem heen met IK WIL OOK WEL EEN MAAND IN DE ZON IN SPANJE ALS IK HET DRUK HEPPP en LEUK DAT DIE KINDEREN NU DE SCHULD KRIJGEHHH enzo. Dat kan je er toch niet bij gebruiken, had die man dat nou gewoon bespaard. :{
Ik krijg een beetje dubbel gevoel bij dat appartement..hoop voor hem dat het thuis nog gewoon goed zit.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 18 februari 2020 @ 20:42:30 #180
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191573496
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:22 schreef Greys het volgende:
Tis allemaal maar lullen vanaf de zijlijn natuurlijk maar ik snap niet zo heel goed waarom z'n manager dat nieuws naar buiten heeft gebracht dat Jan een maand in Spanje in een kliniek zat en nu in een apart appartement. Hou het gewoon bij 'Jan heeft een burn-out'. Nu valt half NL weer over hem heen met IK WIL OOK WEL EEN MAAND IN DE ZON IN SPANJE ALS IK HET DRUK HEPPP en LEUK DAT DIE KINDEREN NU DE SCHULD KRIJGEHHH enzo. Dat kan je er toch niet bij gebruiken, had die man dat nou gewoon bespaard. :{
Volgens Boulevard was dat ook wel omdat ze bang waren voor geruchten over z'n huwelijk. Als hij vaak in z'n uppie in Monnickendam is, komt toch de geruchtenmolen op gang, denk dat ze dat heel erg wilden voorkomen :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 februari 2020 @ 20:56:31 #181
163650 Greys
pi_191573861
Hmjah. Dat is ook wel weer zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:36:08 #182
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_191586243
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje dubbel gevoel bij dat appartement..hoop voor hem dat het thuis nog gewoon goed zit.
Ik hoop het ook. Maar het kan net zo goed zijn dat het appartement een perfect toevluchtsoord is. Met een burn out of andere mentale problemen zijn prikkels je al snel te veel. Met 3 kinderen is dat ontzettend pittig. Zeker als je veel teksten uit je hoofd moet leren. Ga er maar aan staan. Ik zelf werk ook wel eens thuis als intussen mijn moeder op de kids past. Ik ben dan ook veel minder productief want de kinderen komen regelmatig 'buurten' en je hoort ze toch het hele huis door. Bovendien heeft Jan het geld dus waarom niet? Dit alles getuigd ook van 100% focus. Hij gaat er helemaal voor. Ik gun het hem zo dat het hem allemaal gaat lukken. He is sooooo dedicated.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:39:34 #183
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_191586300
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Mani89 het volgende:

[..]

We gaan een van de grootste evenementen ter wereld organiseren en we huren daar iemand voor in die geen engels kan en diep in een burnout en/of depressie zit. :')
Dat weet je niet. Heb jij ergens een diagnose gelezen? Ik heb begrepen dat de organisatie continue met hem schakelt om te checken hoe het gaat en de 'alternate' staat al klaar. Mocht het voor Jan niet doorgaan dan komt het sowieso wel goed met het evenement. Ik gun het Jan wel want hij klinkt echt 100% toegewijd.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:40:39 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191586323
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:39 schreef ReMiLa het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Heb jij ergens een diagnose gelezen? Ik heb begrepen dat de organisatie continue met hem schakelt om te checken hoe het gaat en de 'alternate' staat al klaar. Mocht het voor Jan niet doorgaan dan komt het sowieso wel goed met het evenement. Ik gun het Jan wel want hij klinkt echt 100% toegewijd.
Zou Jan de meest objectieve bron zijn voor of hij dit aankan of niet? Het is bezopen dat je zo'n druk legt op iemand die net aan het begin zit van een burnout herstel. Dit gaat helemaal fout aflopen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 19 februari 2020 @ 16:46:17 #185
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_191586427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zou Jan de meest objectieve bron zijn voor of hij dit aankan of niet? Het is bezopen dat je zo'n druk legt op iemand die net aan het begin zit van een burnout herstel. Dit gaat helemaal fout aflopen.
Ik denk dat ze juist geen druk op hem leggen. En als je weet dat er een goede backup klaarstaat dan hoeft er toch niets fout te gaan? Ze merken tijdens de repetities toch hoe het gaat? Als dat niet goed gaat zullen ze ongetwijfeld de back up naar voren schuiven. Heb vertrouwen dat er mensen met verantwoordelijkheidsgevoel meekijken. Ze zullen echt wel een plan hebben.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_191586446
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 16:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zou Jan de meest objectieve bron zijn voor of hij dit aankan of niet? Het is bezopen dat je zo'n druk legt op iemand die net aan het begin zit van een burnout herstel. Dit gaat helemaal fout aflopen.
Dat jij Jan toch al niks vindt speelt natuurlijk helemaal geen rol in je 'zorgen'...
pi_191586729
Volgens de organisatie is er geen back-up voor van Jan.

quote:
De slechte gezondheidssituatie van Jan Smit was bij de Songfestival-organisatie al bekend vóórdat hij begin december als presentator gekozen werd. “Dat was bekend”, laat een woordvoerder aan Shownieuws weten. “We hebben met elkaar een plan uitgestippeld, zodat we alle vertrouwen hebben gehad dat het goed zou komen”.

De zanger heeft voor de komende maanden alle afspraken in zijn agenda geschrapt. Hij richt zich volledig op het Songfestival. Afgelopen dinsdag maakt weekblad Privé bekend dat Jan vijf weken in een Spaanse kliniek verbleef om verder te herstellen. De organisatie van het Songfestival heeft geen back-up presentator achter de hand als Jan om gezondheidsredenen zijn gedroomde presentatieklus moet afzeggen. “Die is er niet. Alles is erop gericht om te herstellen, zodat hij in mei het festival kan presenteren.
https://www.shownieuws.nl(...)isatie-songfestival/
leven zoals het leven is
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:13:43 #188
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191586779
Dat is nogal link.
pi_191586847
Is ook wel in tegenspraak met wat Jon Ola Sand zei in het AD
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 17:20:24 #190
163650 Greys
pi_191586889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:18 schreef Funhouse het volgende:
Is ook wel in tegenspraak met wat Jon Ola Sand zei in het AD
Ja en die geloof ik toch net iets meer dan Shownieuws. :+

Al zal dat geen speciale back-up voor Jan zijn, maar gewoon een algemene voor ongeacht wie van de drie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-02-2020 17:27:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 februari 2020 @ 17:20:32 #191
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191586894
"Luister, ook al val je zowat neer op het podium, JE GAAT DOOR. Begrepen?!?"
pi_191587435
Hmm maar het is ergens ook weer geen ramp, Chantal en Edsilia zijn alsnog met z'n tweeën en ik denk dat ze het wel op kunnen vangen in het ergste geval. Stel dat er vanaf het begin maar één presentator was dan zou ik pas nerveus worden ;)
pi_191589425
Net bij Boulevard werd aangegeven dat het toch echt de bedoeling is dat Edsilia de Green Room gaat doen en filmpjes met ex-winnaars heeft opgenomen. Jan en Chantal doen de algemene presentatie en de puntentelling.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 20:28:34 #194
163650 Greys
pi_191590035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
Net bij Boulevard werd aangegeven dat het toch echt de bedoeling is dat Edsilia de Green Room gaat doen en filmpjes met ex-winnaars heeft opgenomen. Jan en Chantal doen de algemene presentatie en de puntentelling.
Lijkt me een prima verdeling! Edsilia met haar spontane enthousiaste warmte vind ik echt heel goed passen bij de greenroom!

En idd:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191590068
https://songfestival.nl/n(...)sse-van-oud-winnaars

quote:
Edsilia Rombley

Tijdens de twee halve finales en de finale van het Eurovisie Songfestival ontpopt songfestival-host Edsilia Rombley zich tot ware taxichauffeuse.

Zo neemt ze songfestivalwinnaars Anne-Marie David (Winnaar 1973), Izhar Cohen (Winnaar 1978), Niamh Kavanagh (Winnaar 1993) en Ruslana (Winnaar 2004) op sleeptouw door Rotterdam. Samen halen ze herinneringen op over de winst en bespreken ze wat het Eurovisie Songfestival in hun leven heeft betekend. Uiteraard wordt er ook gezongen!
De beelden voor deze video's zijn al opgenomen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 21:38:16 #196
163650 Greys
pi_191591227
Hier ook even spammen zodat niemand het kan missen

ESF / OpenUp je agenda: oproep voor ESC-shoot!

Geef je op voor een filmpje dat tijdens de finale wordt getoond! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191591331
quote:
Carpool Karaoke met Edsilia en oud-winnaars :P

Denk dat Edsilia dit heel leuk gaat doen!
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 februari 2020 @ 22:16:04 #198
163650 Greys
pi_191591943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Carpool Karaoke met Edsilia en oud-winnaars :P

Denk dat Edsilia dit heel leuk gaat doen!
Jaaaaa! Ik denk echt dat ze in deze rol en in de greenroom geweldig tot haar recht gaat komen! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191591953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Carpool Karaoke met Edsilia en oud-winnaars :P

Denk dat Edsilia dit heel leuk gaat doen!
Edsilia is gemaakt voor dit soort dingen :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191613146
niamhkavanagh93 twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 09:39:24 This was huge fun to record, despite the fact I was up from 5 in the morning......! @EdsiliaRombley is a class act. So excited to watch her present during Eurovision 2020 #ThursdayThoughts #rotterdam2020 #Eurovision2020 https://t.co/9nZ6BqSf8Y reageer retweet
Leuk O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')