abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191442154
vroeger als kind had ik een unieke hobby.

Ik liet ballonen de lucht in gaan met een kaartje met een email adres op en toen wacht ik in spanning wanneer een antwoord kwam. 1x eentje in oostenrijk, antwoorde in het duits, verstond het niet en 1tje in Frankrijk, en nog een paar in Italië

Maar nooit echt ver

Ik vroeg me af zijn er FOK!kers met gelijkaardige hobbies? :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 10 februari 2020 @ 16:06:57 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191442178
Dat is toch niet uniek? Elke keer dat er verdomme een winkel openging werd er zo'n ballonnenactie georganiseerd. Nooit een reactie op gekregen trouwens, dit was wel in de tijd voor emailadressen.
pi_191442269
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 16:06 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is toch niet uniek? Elke keer dat er verdomme een winkel openging werd er zo'n ballonnenactie georganiseerd. Nooit een reactie op gekregen trouwens, dit was wel in de tijd voor emailadressen.
Ok, niet echt uniek voor zo'n opening maar denk wel als enige persoon
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 10 februari 2020 @ 16:26:31 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191442443
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef Belg het volgende:

[..]

Ok, niet echt uniek voor zo'n opening maar denk wel als enige persoon
Okee.
Ik doe het in elk geval niet, hoe minder ik met mensen in aanraking kom hoe beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')