Startprijs ¤ 65.
quote:Ik heb hem geloof ik een anderhalf jaar..
Op dinsdag 14 januari 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
Hoe oud is dit spul overigens?
quote:Nee, er is geen patch voor ontwikkeld...
Op dinsdag 14 januari 2003 16:12 schreef -roys- het volgende:
Werkt dus niet met Windows XP ?
quote:Ja ik weet het. Het is vervelend dat ie niet onder XP werkt, maar toch zijn er veel mensen die niet onder XP draaien en anders wat Linux mensen
Op dinsdag 14 januari 2003 16:33 schreef DrukVout het volgende:
Das jammer anders had ik wel intresse.
quote:Je stopt het ene kastje in de usb plug van de ene pc en de andere in de andere pc zijn usb poort. Er is een iemand host maar die zorgt er alleen voor de sycronisatie. Je kan meerderen doen maar ik heb er maar 2 voor je
Op woensdag 15 januari 2003 16:03 schreef WheeleE het volgende:
Hoe werkt dat spul? Doen die 2 kastjes hetzelfde als een netwerkkaart, of is 1 van de 2 een basisstation oid? En waar zou ik het spul eventueel moeten komen ophalen?
quote:Klink wel interessant eigenlijk. Hoe hoog is de doorvoersnelheid eigenlijk? Ik ben brutaal en biedt 50 euro..
Op woensdag 15 januari 2003 18:10 schreef CySt het volgende:[..]
Je stopt het ene kastje in de usb plug van de ene pc en de andere in de andere pc zijn usb poort. Er is een iemand host maar die zorgt er alleen voor de sycronisatie. Je kan meerderen doen maar ik heb er maar 2 voor je
En je kan het in utrecht komen ophalen.
quote:Centraal station is goed.. doorvoersnelheid.1mbit
Op woensdag 15 januari 2003 19:06 schreef WheeleE het volgende:[..]
Klink wel interessant eigenlijk. Hoe hoog is de doorvoersnelheid eigenlijk? Ik ben brutaal en biedt 50 euro..
En je zit in Utrecht?..hmm..handig. Ben je eventueel bereid om af te spreken op Centraal Station? Ik werk nl. in Utrecht, maar woon in Den Haag. Ben dus bijna elke dag sochtends en smiddags laat op t station.
maar dit voegt natuurlijk niks toe aan je advertentie, hij staat wel weer bovenaan
quote:1 Mbit...das niet echt spectaculair...
Op woensdag 15 januari 2003 19:58 schreef CySt het volgende:[..]
Centraal station is goed.. doorvoersnelheid.1mbit
quote:1 mbit is ruim afdoende voor het gebruik met bijvoorbeeld internetten, dure varianten van zo een draadloos systeem is meestal ook maar 11 mbit. Als je hele grote files wil kopieėren = 1 mbit niet zo een uitkomst, als je gewoon wil internetten boeit het geen ruk. In het ergste geval kun je je optimale internet snelheid niet halen als je bv een 2048+ bbned adsl aansluiting heb. Maar wil niet zeggen dat surfen dat langzaam gaat ofzo ...
Op woensdag 15 januari 2003 20:58 schreef WheeleE het volgende:[..]
1 Mbit...das niet echt spectaculair...
Sorry, maar dan zie ik er vanaf.
Succes met de verkoop verder.
zo heb ik ook nog wat positiefs gezegt
quote:Thank you for your input
Op woensdag 15 januari 2003 21:00 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
1 mbit is ruim afdoende voor het gebruik met bijvoorbeeld internetten, dure varianten van zo een draadloos systeem is meestal ook maar 11 mbit. Als je hele grote files wil kopieėren = 1 mbit niet zo een uitkomst, als je gewoon wil internetten boeit het geen ruk. In het ergste geval kun je je optimale internet snelheid niet halen als je bv een 2048+ bbned adsl aansluiting heb. Maar wil niet zeggen dat surfen dat langzaam gaat ofzo ...
quote:Ik snap je standpunt, maar ik wilde t gaan gebruiken als lijntje voor mn toekomstige multi-purpose-home-server. En daar valt ook fileserver onder en dergelijke. Dan is 1 mbit toch niet helemaal voldoende vind ik.
Op woensdag 15 januari 2003 21:00 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
1 mbit is ruim afdoende voor het gebruik met bijvoorbeeld internetten, dure varianten van zo een draadloos systeem is meestal ook maar 11 mbit. Als je hele grote files wil kopieėren = 1 mbit niet zo een uitkomst, als je gewoon wil internetten boeit het geen ruk. In het ergste geval kun je je optimale internet snelheid niet halen als je bv een 2048+ bbned adsl aansluiting heb. Maar wil niet zeggen dat surfen dat langzaam gaat ofzo ...
... wedden dat ik dat ding wel aan de praat krijg onder XP Geb tot nu toe altijd m'n geld verdiend met eigenwijzer zijn dan M$, dus dat zal wel lukken...
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 05:22 schreef Musiquence het volgende:
Nah... wat is je minimumprijs? Misschien wel leuk voor als ik met m'n laptop op 't balkon in de zon wil internetten van de zomer...... wedden dat ik dat ding wel aan de praat krijg onder XP
Geb tot nu toe altijd m'n geld verdiend met eigenwijzer zijn dan M$, dus dat zal wel lukken...
quote:En misschien heb je gelijk.. beetje knutselen en hij werkt misschien wel
Startprijs ¤ 65
Alvast bedankt!
quote:Ik draai niet onder linux dus ik heb het nooit getest maar op sitecom.com stond dat ie ook linux support. Misschien daar een linux driver downloaden ofzo?
Op donderdag 16 januari 2003 13:13 schreef LuCaS het volgende:
Aan de topicstarter: ik heb zelf ook zo'n ding, en hoe krijg je hem aan de praat in Linux? Is mij nog niet gelukt namelijk.Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |