Lichtval, denk ik, want er zou geen groen in moeten zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef Leandra het volgende:
Zit er nou een vleugje groen in die marmeren hexagons, of is dat lichtval cq weerkaatsing?
Jammer, het oogde wel fraai.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lichtval, denk ik, want er zou geen groen in moeten zitten.
De stenen voor de oprit zijn 31,5x10,5x7. Groter dan klinkers, maar geen tegel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef Puala het volgende:
Volgens mij zijn het hele mooie stenen Miss_sly. Welke afmetingen hebben ze?
en je tegels, gaaf!
Ik vind het zo ook fraaiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, het oogde wel fraai.
Was mobiel trouwens, nu op de laptop ziet het er wel gewoon zonder groen uit
Niet met de punt omhoog, inderdaad. We hebben dat besproken, en dat was lastig voor de bovenkant. Als ze met de punt naar boven zouden zijn getegeld, zou hij heel onhandig uitkomen om met een rechte lijn te eindigen. Dan moet je van die vrij kleine, marmeren tegel een kleine hoek afsnijden. Dat zou heel lastig worden en niet heel mooi. Vandaar gekozen voor deze manier van tegelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:04 schreef Smallish het volgende:
Die marmeren tegels zijn niet met de punt naar boven aangebracht, dat is de bedoeling neem ik aan? Mooi allemaal hoor!
Hoe het nu getegeld is ziet er prachtig uit, maar je kan met de punt boven toch ook op een halve tegel beginnen/eindigen? Of snap ik het nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet met de punt omhoog, inderdaad. We hebben dat besproken, en dat was lastig voor de bovenkant. Als ze met de punt naar boven zouden zijn getegeld, zou hij heel onhandig uitkomen om met een rechte lijn te eindigen. Dan moet je van die vrij kleine, marmeren tegel een kleine hoek afsnijden. Dat zou heel lastig worden en niet heel mooi. Vandaar gekozen voor deze manier van tegelen.
We hebben er nog even naar gekeken, en bij nader inzien heb je denk ik gelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe het nu getegeld is ziet er prachtig uit, maar je kan met de punt boven toch ook op een halve tegel beginnen/eindigen? Of snap ik het niet.
Dat laatste is het belangrijkste en helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben er nog even naar gekeken, en bij nader inzien heb je denk ik gelijk.
Ach ja, ik vind deze tegeltjes zo mooi dat de richting me eigenlijk niet zo uitmaakt. Ze hebben weinig extra’s nodig.
Heel mooi die tegels! Welke zijn dat en waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Het toilet beneden heeft mooie groene tegeltjes in visgraat
[ afbeelding ]
https://tegelstee.com/nl/(...)-75x15-emerald-greenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Heel mooi die tegels! Welke zijn dat en waar heb je die vandaan?
https://slimbestraten.nlquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Zou ik misschien mogen weten waar jullie de bestrating gekocht hebben? Wij zoeken ook nog en hebben ook erg veel nodig, vind die van jullie heel mooi!
Beneden bij de keuken komt een houten vloer. Die leggen ze volgende week.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:24 schreef SQ het volgende:
Oeh ja, keuken! Dan wordt het wel echt!
Maar gieten ze nu de vloer ná het plaatsen van de keuken dan
Ah oké! Maar de houten vloer komt dan om het eiland heen ofzo? Hoe krijg je dat mooi afgewerkt aan de randen?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beneden bij de keuken komt een houten vloer. Die leggen ze volgende week.
Boven en op zolder komt de gietvloer.
Plint er onderuit trekkenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah oké! Maar de houten vloer komt dan om het eiland heen ofzo? Hoe krijg je dat mooi afgewerkt aan de randen?
Ook de zijkanten worden later gemonteerd. In ons vorige huis duurde de vloer wat langer, hier hadden we twee jaar geen zijwanden.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel voor me, maar die zijkanten niet.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef NedKelly het volgende:
Die hoek en dan nog die vensterbank, mooi veel ruimte idd. Ik zou met mijn 1,63 m denk ik wel een krukje nodig hebben om in die diepe hoek de spullen te pakken (of de plantjes water te geven) Althans, het ziet er diep uit.
Goed punt, ik heb in al mijn bovenkastjes de planken bijgesteld naar zo laag mogelijke tussenruimte zodat ik bij 1 plank extra de voorkant nog net bij kan.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]![]()
Wij zijn ook niet zo groot, daarom geen hoge kastjes. Zul je zien dat we nu hier weer niet bij kunnen. Nou ja, plantje in de hoek. Gieter met lange tuit.
Komt goed
Ik kan me niet meer herinneren wat hier de reden van isquote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef SQ het volgende:
Oh wauw, wat compleet al! Gaaf!
Ik vraag me wel af waarom jullie spoelbak over 2 kastjes loopt? Zo verlies je toch onnodig veel ruimte?
-edit- niet dat je gebrek aan ruimte zal hebben
Een groter apparaat wat ik gemakkelijk naar voren kan trekken inderdaad. Of een sanseveria in de hoek, die hoeft zelden water. Tenminste, de sanseveria die we meenamen uit het oude huis kwam ik hier deze week tegen en die leeft nog steeds, ziet er prima uit en heeft echt al maaaaaanden geen water gehadquote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb in al mijn bovenkastjes de planken bijgesteld naar zo laag mogelijke tussenruimte zodat ik bij 1 plank extra de voorkant nog net bij kan.![]()
Grote machines in de hoek zetten die je makkelijk naar voren kan trekken!
Ik vermoed, nu ik erover nadenk, dat het iets te maken heeft met het blad. Dat moest sowieso in twee delen vanwege de lengte en ik wilde de gootsteen wel voor het raam en ongeveer tegenover de kookplaat.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:09 schreef SQ het volgende:
Oh wauw, wat compleet al! Gaaf!
Ik vraag me wel af waarom jullie spoelbak over 2 kastjes loopt? Zo verlies je toch onnodig veel ruimte?
-edit- niet dat je gebrek aan ruimte zal hebben
Wat grappig. Ik denk dat het komt door de schijn van parelmoer door de verschillende kleuren van de tegels die aan schubben doen denken. Ik heb dat ook wel een beetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:29 schreef RB42 het volgende:
Ik vind die badkamertegels echt heel gaaf. Als de geschubde huid van een prehistorische diersoort.
Het barretje zit er nog hierbij, maar links vooraan op het eiland komen een houten plank die een barretje gaat vormen en een paar barkrukken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef BE het volgende:
Oh wauw, prachtig zeg!
Ik snap alleen de foto van het uitzicht vanuit het barretje niet. Waar zit dat barretje dan? Niet in het eiland toch?
Ik ga natuurlijk niets in die kastjes zetten dat ik vaak moet hebben. En de plank ligt natuurlijk een stuk over de rand.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef SQ het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat gaat hoor, krukken voor je kastjes. Maar goed, laten we het het voordeel van de twijfel gunnen
Je hebt toch zelf ook een greeploze witte keuken met eiland en barretjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:13 schreef Tink89 het volgende:
Mooi hoor. Niet mijn smaak, maar het past wel in je huis enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |