abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 februari 2021 @ 21:23:49 #251
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197879469
quote:
80s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Jezus :')

Dat wordt flink wat prijzengeld bij elkaar sprokkelen de komende maanden
Verzekering genot
  zondag 7 februari 2021 @ 21:25:34 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197879497
Dacht trouwens dat Sylvia in dat huis was blijven wonen, maar kennelijk is zij verhuisd en niet Knarreveld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 7 februari 2021 @ 21:43:50 #253
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197879827
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Misschien wil user @:DJMO wel een stukje lopen?
Denk eerder per trein (behalve vandaag dan)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator zondag 7 februari 2021 @ 21:44:08 #254
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_197879833
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Verzekering genot
Als echt alles tegen Raya is keert die niet uit natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 7 februari 2021 @ 21:45:24 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197879854
quote:
80s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:44 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als echt alles tegen Raya is keert die niet uit natuurlijk
Nou, tijd om z'n collectie poppetjes op een veilingsite te plaatsen dan ;(
pi_197879988
Heeft Raya weer een excuus waarom t niet lukt op q school.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_197882819
RayBars huis dacht vandaag "ik walg van mezelf, het leven heeft geen zin meer".

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 02:21:22 ]
pi_197883298
Is dat huis opgetrokken uit koeienstront en stro ofzo. Zie net de beelden vanaf de zijkant _O-
U MAD?
pi_197884221
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 06:46 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat huis opgetrokken uit koeienstront en stro ofzo. Zie net de beelden vanaf de zijkant _O-
dat is een prima beschrijving van den haag

@Haags
pi_197884255
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 06:46 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat huis opgetrokken uit koeienstront en stro ofzo. Zie net de beelden vanaf de zijkant _O-
inderdaad, heel bijzonder hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Ik heb nu al zin in het interview na Q-school.

Als ie het haalt.
"ja ik moest door voor mu huis, en dat gaat toch in je kop zitten, maar ik moest het van me afzetten. Arno zei ook "Ray, dit is voor latere zorg nu eerst die tourkaart". ik ben zo blij man. Na alles wat er is gebeurd. Nu snel naar huis naar me kleinzoon".

als ie het niet haalt.
"gebeurd mij dit weer, na dat nieuws, niet meer slapen, geen focus, weer een jaar naar de klote, ik kan niet leven met mezelf"
pi_197884331
Barney is geen vloerspeler, hoevaak moeten we dat nog zeggen jongons
U MAD?
  maandag 8 februari 2021 @ 09:23:05 #262
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_197884370
Je halve muur staat open.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 8 februari 2021 @ 10:03:13 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197884850
BREAKING :')

https://www.ad.nl/darts/h(...)niet-haalt~a477655f/

quote:
Huis in puin, maar Barney gaat gewoon op voor ‘dartsdiploma’: ‘Kijk niet raar op als hij het niet haalt’
Op weg terug naar de dartstop zet Raymond van Barneveld vandaag zijn eerste stap. Dat hij in de ‘Q School’ weer een Tourkaart bemachtigt, is geen abc’tje, schetsen ervaringsdeskundigen. ,,Hij kan zichzelf in de weg zitten.”


Voor Raymond van Barneveld begint vandaag een bijzonder avontuur, dat gisteravond een extra dimensie kreeg. Een deel van de zijgevel van zijn huis in Den Haag kwam naar beneden. Vriendin Julia hoorde een geluid alsof een vrachtwagen naar binnen reed. Buiten bleken de brokstukken op haar auto te liggen. Nog geen drie maanden oud, nu al total loss. Uitgerekend op haar verjaardag en nu Barney voor het eerst in meer dan een jaar weer voor een dartstoernooi in buitenland zit.

Want hij zou het zichzelf nooit vergeven, die ontluisterende afgang in de eerste ronde van het WK tegen Darin Young. Toch staat Van Barneveld vandaag weer op, al is dat een jaar later niet meer op het grootste podium. Van zijn laatste dramatische wedstrijd voor een vol Ally Pally in Londen is de overgang groot naar een anonieme en voor de buitenwereld hermetisch afgesloten zaal in het Duitse Niedernhausen, nabij Frankfurt.

Daar is deze week de Europese ‘Qualification School’ van profbond PDC, kortweg Q School, voor de darters die niet uit het Verenigd Koninkrijk en Ierland komen en meedingen naar een tourkaart. Wie dat zijn? Iedereen met ambitie kan voor 500 euro een poging wagen. Voor een vijfvoudig wereldkampioen als Van Barneveld gelden geen privileges. De Hagenaar moet de eerste drie dagen zien door te komen om vanaf zondag aan de finaleronde mee te kunnen doen.

In totaal – ook in Engeland is deze week een kwalificatietoernooi – zijn er dit jaar 640 gegadigden. Door het stoppen van de andere dartsbond BDO zijn het er nog meer dan normaal. Het aantal plekken blijft beperkt: 29. De gelukkigen mogen straks meedoen aan de Pro Tour, een circuit waar weer entreebewijzen te verdienen zijn voor de grotere toernooien.

Voor Van Barneveld is Q School nieuw: in 2006 werd hij bij zijn overstap van de BDO door de PDC met open armen ontvangen. ,,In principe moet Raymond het nu kunnen halen, qua talent is veel mogelijk, maar hij kan zichzelf in de weg zitten’’, zegt Co Stompé.

De voormalige topdarter deed in 2019 zelf nog mee aan Q School en weet uit ervaring hoe lastig het kan zijn. Na twee dagen hield de 58-jarige Amsterdammer het voor gezien. ,,Het zijn lange dagen met veel wedstrijden’’, zegt Stompé. ,,Het is eigenlijk net als een vloertoernooi. Dus zonder publiek. Er zijn zelfs geen televisiecamera’s. Alleen een hele rij dartsborden naast elkaar, waar de hele dag gespeeld wordt.’’

Het is niet de entourage waar Van Barneveld doorgaans het beste in zichzelf naar boven haalt. Met name voor zogeheten vloertoernooien had hij de laatste jaren motivatieproblemen. Ook vanwege magere resultaten stopte hij eind 2019. Zijn laatste titel is van 2014, al kwam een echt afscheid bij nader inzien toch te vroeg.

In september kondigde Van Barneveld zijn terugkeer als darter aan. Sindsdien traint hij volgens ingewijden harder dan ooit tevoren. Met voormalig protegé Jeffrey de Zwaan werkt hij in Den Haag hard aan zijn comeback. Niet alleen door dagelijks pijltjes te

Eerst gooien, dan praten

Allemaal om vanaf vandaag weer scherp aan de oche te verschijnen. Zaterdag vertrok Van Barneveld in alle stilte met begeleider Iwe Kuitert naar Duitsland. Het is voor Van Barneveld ‘eerst gooien, dan praten’. Hij krijgt dit jaar slechts één kans op een Tourkaart. Mislukt deze poging, dan kan hij pas in het voorjaar van 2022 weer van zich laten horen.

,,Iedereen verwacht dat hij het haalt, dat is goed voor de sport, maar kijk niet raar op als hij het niet haalt. De spelers die daar tegen hem moeten, zullen onwijs getergd zijn’’, zegt Martijn Kleermaker. De 29-jarige won bij de vorige editie van Q School een Tourkaart. Met de één jaar jongere Dirk van Duijvenbode was hij in het jaar dat volgde één van de vijf beste nieuwkomers.

De tip van Kleermaker? ,,Belangrijk is om niet te snel bij de pakken neer te zitten, je speelt dagen achter elkaar. Ik haalde op de eerste dag gelijk de finale. Die verloor ik weliswaar, maar ik zat er zo wel gelijk lekker in. Het is vooral mentaal. Als je het idee hebt dat je een Tourkaart pakt en de eerste twee dagen slecht speelt, dan staat de druk er gelijk op.”

Juist zelf opgelegde druk kan voor Van Barneveld het grootste struikelblok zijn, denkt Stompé. ,,Hij heeft voor zichzelf toch het gevoel: ik moet succes halen, anders sta ik voor joker. Raymond kennende werkt dat niet in zijn voordeel. Daarbij heeft hij de laatste jaren niet gepresteerd, er waren geen fatsoenlijke wedstrijden. Na een jaar zonder wedstrijden, is het niveau ook niet als vanouds. Het is afwachten.’’

Dat Van Barneveld een frisse start maakt, zegt Kleermaker ook niet alles. ,,Raymond zegt dat hij het licht heeft gezien. Ik geloof het graag, maar ik twijfel evengoed. Zijn laatste jaar als darter was niet des Van Barnevelds, wat is er nu anders? Trainen doen we allemaal, bij een wedstrijd komt een ander soort druk kijken. Het kan voor hem een pittig avontuur zijn.’’
Raya _O_
pi_197885653
Is dat kjoeskool nog ergens te volgen? al is het maar via een live ticker ofzo?
  maandag 8 februari 2021 @ 10:57:12 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197885791
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:49 schreef koemleit het volgende:
Is dat kjoeskool nog ergens te volgen? al is het maar via een live ticker ofzo?
DRT / 2021 PDC Qualifying School

tv.dartconnect.com
pi_197886395
Gevel van woning darter Raymond van Barneveld komt naar beneden, niemand raakt gewond

Een groot deel van de gevel van de woning van darter Raymond van Barneveld aan de Harry Pauwlaan in de Haagse wijk Ypenburg is vanavond naar beneden gekomen. Dat bevestigt zijn manager Ben de Kok via Twitter.


https://www.ad.nl/den-haa(...)-ongedeerd~add2115f/



[ Bericht 23% gewijzigd door De_Kraam op 09-02-2021 10:24:36 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_198003125
Heeft Barney alweer zelfmoordgedachtes? :')
Het is koud, het is guur....
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 februari 2021 @ 22:03:54 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198065430
twitter


TOURCARD IS BINNEN *O* *O*
pi_198099651
twitter


RayaGod.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:26:47 #270
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_198099695
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]

RayaGod.
Hij speelt nu Fifa las ik, hij was met zijn favoriete club ADO in een wedstrijdje tegen zijn vriendin net zo trefzeker als de slimme radiatorfolie van Tonzon
Makkelijk tweede.
pi_198116303
twitter



OOG VAN DE TIJGERT.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_198117523
Wat en GOD is het toch ook ;)
SOONY
  zaterdag 20 februari 2021 @ 21:12:48 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198118089
Heeft hij het nou over z’n huis?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198122357
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij speelt nu Fifa las ik, hij was met zijn favoriete club ADO in een wedstrijdje tegen zijn vriendin net zo trefzeker als de slimme radiatorfolie van Tonzon
_O_ _O-
gr gr
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:13 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198239826
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')