Vergeet niet de dead dropquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestekla op de zanger plakken, rare schoenen aan en óp naar Rotterdam!
Nee, dan zou het plagiaat zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik afschuwelijk. Hoe kom je erbij dat dit wat voor mij is?
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:57 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Jij houdt wel experimenteel dacht ik
Je kan terugspoelen op de Noorse player, dus ik ga het nu lekker even kijkenquote:
Kijkstress wat te kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan terugspoelen op de Noorse player, dus ik ga het nu lekker even kijkenSkip ik later wel weer wat geklets wat ik toch niet versta
maar net niet breed genoegquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja
Maar
Uhhh
Experimenteel is heel breed.
twitter:uapbc twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 21:47:09The running order of the Grand Final:1️⃣ KRUTЬ 2️⃣ Jerry Heil3️⃣ Go_A4️⃣ David Axelrod5️⃣ KHAYAT6️⃣ TVORCHI #Vidbir2020 reageer retweet
The hardkiss heeft geweldige nummers, deden ook mee in de Oekraïense finale 2016.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was The Hardkiss, inderdaad geen deelnemer dit jaar. Maar was wel tof
Ja heb ik ook wel een beetje, ik denk dat sowieso een top 10 notering in Mei lastig gaat worden voor Oekraïne.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Om eerlijk te zijn zie ik een deel van de nummers uit deze finale niet eens kwalificeren op het Songfestival. Oekraïne zit toch wel in een sterke semi dus ze hebben aardig wat te vrezen met sommige nummers.
Ik vind zelf KRUTb het mooist. De winnaar van vandaag vond ik eigenlijk niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |