Wtf heeft sushi hier nu weer mee te maken? Smerige zooi is dat.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja lekker na de Albert Heijn Sushi
Gatverdamme niet te hachelen
Is ook zogenaamd fancy.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:13 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wtf heeft sushi hier nu weer mee te maken? Smerige zooi is dat.
Oh shit daar gaat onze potentiële match.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Van die japanse dingen waar je tering last van je maag van krijgt.
quote:Op maandag 10 februari 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Voorkomen is beter dan Chinezen. Godsamme
Ik heb nogal een hoop loodsen, die van de buurman ging eraan. Bij mij op een paar ruiten bleef gespaard gelukkig.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is maar wind... of is je blauwe rendierslee van je schuur af gewaaid?
Hard geworden. Wat staat er zoal in je loodsen?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hoop loodsen, die van de buurman ging eraan. Bij mij op een paar ruiten bleef gespaard gelukkig.
plantjesquote:Op maandag 10 februari 2020 11:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hard geworden. Wat staat er zoal in je loodsen?
Colonaquote:Op maandag 10 februari 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
Voorkomen is beter dan Chinezen. Godsamme
nou nou, dat is nou ook nergens voor nodig hequote:
Mental image van Rozevla die kerstbomen kweekt.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, dat is nou ook nergens voor nodig he
pak een trapjequote:Op maandag 10 februari 2020 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ga slecht-slecht. Wil keukenkastjes recht hangen maar ik kan niet bij de bovenste scharnieren.
ik denk niet dat die scharnieren boven het plafond zittenquote:Op maandag 10 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft haar plafond al bereikt
Echt hč wat een dombo.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat die scharnieren boven het plafond zitten
Heb mijn trap uitgeleend en nog niet terug gekregen.quote:
Boten, caravans, auto’s, motors en wiet.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hard geworden. Wat staat er zoal in je loodsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |