Dat laatste stuk lijkt wel te zijn dat ze met z'n 4en voor hem staan in hun mooie finale-gala outfitjes waarbij Rik vraagt wie de mol is. Is op zich ook niet de eerste keer dat ze dat stuk met 4 doen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kan ook aan het begin van de aflevering zijn.....
Maar......een prono nu met géén afvaller? Twee verliezers?? Ik weet het écht even niet meer ...quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat laatste stuk lijkt wel te zijn dat ze met z'n 4en voor hem staan in hun mooie finale-gala outfitjes waarbij Rik vraagt wie de mol is. Is op zich ook niet de eerste keer dat ze dat stuk met 4 doen hoor.
Maar voor de prono maakt het alleen weinig verschil uit eigenlijk. Daar moet iedereen nog wel gewoon z'n eigen plekje krijgen.
Gewoon uitgaan van de scores op de testquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar......een prono nu met géén afvaller? Twee verliezers?? Ik weet het écht even niet meer ...
Maar moet ik nu een afvaller opgeven of niet?? Want vorige week was de twijfel over twéé afvallers en nu dus over één of geen? Dat er wel één lijn wordt getrokken vwb de prono....quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan van de scores op de testWie denk je dat de test van aflevering 9 het slechtste heeft gemaakt? Dat is dan je #3.
3 moet je dan zien als je afvaller. Als die komt. In elk geval diegene die de test het slechts maakt van die quatro.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar moet ik nu een afvaller opgeven of niet?? Want vorige week was de twijfel over twéé afvallers en nu dus over één of geen? Dat er wel één lijn wordt getrokken vwb de prono....
behalve twee verliezers kunnen er ook twee winnaars of twee mollen zijn....
Er zijn 4 kandidaten, dus nog 4 rijtjes:quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar moet ik nu een afvaller opgeven of niet?? Want vorige week was de twijfel over twéé afvallers en nu dus over één of geen? Dat er wel één lijn wordt getrokken vwb de prono....
behalve twee verliezers kunnen er ook twee winnaars of twee mollen zijn....
pffft.....al mijn vertrouwen op @PatriQue89 dan maarquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn 4 kandidaten, dus nog 4 rijtjes:
• De Mol (200 punten x aantal overgebleven kandidaten)
• De winnaar (100 punten x " )
• De #2 op de test (normaal 'de verliezer', 100 punten x " )
• De #3 op de test (normaal 'de afvaller' op de voorlaatste test, nu dus mogelijk een extra verliezer op de finaletest, maar ook dan heeft diegene het slechter gedaan dan de #2 op de test, dus met @:PatriQue89 nog ff uitvogelen of we die dan gewoon 50 of toch ook 100 punten moeten geven als de finaletest door alle 4 wordt gemaakt)
In de edit toch maar voor deze uitslag gekozenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
Aflevering 9
De Mol - Nathan
De Winnaar - Mil
De Verliezer- Rob en Buddy
De Afvaller - Niemand
Fijn, dankjewel!quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Prono's gewoon zoals normaal invullen. Ik ga op voorhand niet rekenen op 4 finalisten. Als dat zo is zien we dat dan wel weer. Anticiperen daar nooit op, vorige week ook niet op dubbele afvaller(terwijl die er niet was).
Als er 4 finalisten zijn dan is het sowieso afwachten of ze nr 3 en 4 bekend maken. Als ze dat niet doen dan zit ik ook al met aflevering 1 t/m 8. Dan kan aflevering 9 er ook nog bij.
Geen afwijkende prono's dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |