abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 januari 2003 @ 17:07:17 #151
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7913465
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 16:45 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Jeetje Racoon, dat is nogal heftig zeg!

Wat nu?

Sterkte meis


Tja wat nu? dat vraag ik me ook af, Weet je als ik het zo terug lees lijkt het allemaal wel mee te vallen maar het is gewoon een op1stapeling van een heleboel gebeurtenissen, en ik lees heel vaak op fok van ga s eerst een gesprek aan met je ouders, ik heb zelf 3 x aangegeven dat het niet goed met me ging, ben ook naar de dokter geweest die zei> maatschappelijk werk, maar daar durf ik nog nie heen te bellen, maar naderhand nadat ik bij de dokter ben geweest is niemand er meer op terug gekomen, er wordt nooit gevraagd hoe het met me gaat ze zien niet eens dat het zo kut gaat, en ik ben het zat om het elke x aan te geven als er nix gedaan wordt, dus daarom nu eerst tijdje weg, voordat er een ruzie komt en ik mijn emoties en kwaadheid en verdriet niet inkanhouden en het huis uit moet...
hoop alleen dat de rest hier er ook zo over denkt maar zal wel niet, mijn vader zegt altijd 1x eruit is er nooit meer in....
pfff, misschien moet ik een topic openen om te kijken of iemand advies heeft..
iig bedankt voor je reactie en ff voor jou, ik hoop echt dat het met jou ook ietsie beter gaat meis!! dat vind ik wel fijn om te horen!!
en mini idd, zo denk ik er nu ook ff over....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7913498
Lijkt me een goed idee om een topic te openen racoon, dit topic is niet echt geschikt als je op zoek bent naar wat advies
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 15 januari 2003 @ 17:13:01 #153
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7913542
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:09 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me een goed idee om een topic te openen racoon, dit topic is niet echt geschikt als je op zoek bent naar wat advies
net gedaan
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7913568
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:13 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

net gedaan


Goedzo meis, ik ga even kijken
#geen
pi_7913672
Gaat beter met me verder geverfd in huis , en eigenlijk heeft het gesprek me ook wel opgelucht .
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 15 januari 2003 @ 17:31:54 #156
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7913904
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gaat beter met me verder geverfd in huis , en eigenlijk heeft het gesprek me ook wel opgelucht .
good for you!!!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7914206
Dank je :*
En jij sterkte verder
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7914294
Het gaat gewoon weer beroerd, heb net een ontzettende ruzie met m'n ouders achter de rug
Komt er toch op neer, dat ik iedereen tot last ben
pi_7914607
voel me lichamelijk slecht, mentaal op het moment redelijk goed...

Ben blij dat ik even rust heb, niet de stress van school, en dan volgende week met een schone lei beginnen, kei en kei en keihard werken zodat ik tegen mijn coordinator kan zeggen: ik heb die 30% slagingskans genomen

Ik ga ervoor

Doei.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:29:05 #160
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7914808
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:15 schreef Faithy het volgende:
voel me lichamelijk slecht, mentaal op het moment redelijk goed...

Ben blij dat ik even rust heb, niet de stress van school, en dan volgende week met een schone lei beginnen, kei en kei en keihard werken zodat ik tegen mijn coordinator kan zeggen: ik heb die 30% slagingskans genomen

Ik ga ervoor


Hey, dat wilde ik ook net typen Behalve dan dat het mentaal nog niet helemaal op gang wil komen...

Maar ik heb net dus dat tentamen gehad, waar ik nooit lessen voor heb gevolgd. Dit college was alleen een vervolg op een ander college, dus ik heb 3 van de 5 vragen echt supergoed weten te maken De andere 2 moet ik nog even afwachten, maar ik heb zelfs een beetje hoop dat ik wel een 5,5 gehaald heb!

pi_7915088
pfff waarom word ik in hemels naam op msn toegevoegd door de bijna nieuwe vriendin van me ex waar hij me voor heeft gedumpt??

ik snap der echt nix meer van

pi_7915195
Waarschijnlijk wil ze via jou hem uitdokteren ?? Zo klinkt het een beetje .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7915290
Slapen helpt geen ruk- kvoel me nog slechter dan v'middag.

pi_7915352
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:52 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Waarschijnlijk wil ze via jou hem uitdokteren ?? Zo klinkt het een beetje .
euhm lijkt me niet...ze weet vast wel dat ik t totaal niet leuk vind dat t uit is...dat heeft ie wel verteld dat weet ik zeker....dus dan kan ze beter een ander vragen, ik zou namelijk een kreng kunnen zijn die dan alleen maar probeert ze niet bij elkaar te krijgen....

maar ik ga me der helemaal niet mee bemoeien...lijkt me beter plan....

pi_7916257
Ik voel me van alles een beetje.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7916589
fijn...de nieuwe vriendin van me ex zit vroluk te vertellen hoe leuk ze t wel niet hebben
pi_7916642
hmmmm, dan zitten ze je dus gewoon eigenlijk allebei te stangen , blokkeren die hap .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7916655
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
fijn...de nieuwe vriendin van me ex zit vroluk te vertellen hoe leuk ze t wel niet hebben
Lekker negeren die hap. Ik vind dat best een klotestreek eigenlijk
pi_7916824
snel geiriteerd, gespannen en moe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7916881
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:00 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Lekker negeren die hap. Ik vind dat best een klotestreek eigenlijk


ja nu issut wel normaal praten...en hij weet ook niet dat ze mij heeft toegevoegd
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:12:32 #171
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7916961
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:07 schreef DarkElf het volgende:
snel geiriteerd, gespannen en moe
Lieve meis,
Hoop maar dat je vannacht een beetje slaapt, las gister ook goed geslapen?
Volhouden he!!
en meis, heel heel veel succes morgen
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7916987
Gemengde gevoelens..
Aan de ene kant wil ik blij en vrolijk en druk enzo zijn.
maar aan de andere kant voel ik me down en kan niemand iets goeds zeggen ...
en koppijn hele dag door
pi_7917009
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:07 schreef DarkElf het volgende:
snel geiriteerd, gespannen en moe
Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Ikzelf: bezorgd om een lief meisje.
Lieverd, ik ben er altijd voor je he..
Hoop dat je wat rust vindt.

pi_7917036
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 17:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gaat beter met me verder geverfd in huis , en eigenlijk heeft het gesprek me ook wel opgelucht .
Gelukkig

Welke kleur verf?

Ik ben moe en blij dat ik morgen niet een hele dag therapie heb.

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 15-01-2003 20:24]

#geen
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:21:21 #175
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7917193
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:14 schreef Wolkje het volgende:

[..]


Ikzelf: bezorgd om een lief meisje.
Lieverd, ik ben er altijd voor je he..
Hoop dat je wat rust vindt.



Lieve meid,
Jij bent echt zo ontzettend lief altijd tegen me, je reacties doen me echt heel erg goed, ten eerste omdat ik weet dat je me begrijpt, en dat zijn er niet veel!!
Maar lief, net wat ik ook al zei, niet teveel zorgen maken om mij, je hebt zelf genoeg!!

en als ik hier weg ga kan ik niet meer elke dag met je kletsen, maar dan gaan we maar mailen hoor
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')