Thanx!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:45 schreef Heph844 het volgende:
Alles wat automatisch wordt afgeschreven kun je storneren. Dus ook Netflix.
Dat betekent dus dat je op meerdere sites hetzelfde wachtwoord gebruikt. Ik raad je aan om een goede wachtwoordmanager aan te schaffen (1password bijvoorbeeld) want dit gaat in de toekomst alleen nog maar erger worden!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:43 schreef Newone82 het volgende:
Denk dat ik hier last van heb gehad.
https://tweakers.net/nieu(...)aan-beveiliging.html
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:46 schreef Newone82 het volgende:
Ben meer bang voor een IP blokkade ofzo, dat ik nooit meer Netflix kan gebruiken. Zie ik zo’n bedrijven wel voor aan....
Lijkt er dus op dat je account is gestolen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:40 schreef Newone82 het volgende:
Hi Fokkers,
Ik zag dat er afschrijvingen gedaan zijn op mijn betaal account met Netflix terwijl ik al tijden geen Netflix heb gehad.
Weet iemand of je deze automatische betalingen net zoals een gewone afschrijving kan storneren?
Niet dat ik dadelijk nooit meer Netflix kan gebruiken. Daarom de vraag
Storneren lost niet op dat z'n account vermoedelijk gehackt is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:00 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]. Gewoon storneren maat. Wat ga je nou bang lopen zijn over een IP blokkade. Het is niet alsof je die niet kan omzeilen.
Die angst is wel terecht ja. Zou eerst proberen in goed overleg met Netflix zelf eruit te komen, storneren is wel een goede optie om jezelf voor eeuwig op een zwarte lijst te laten komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:46 schreef Newone82 het volgende:
Ben meer bang voor een IP blokkade ofzo, dat ik nooit meer Netflix kan gebruiken. Zie ik zo’n bedrijven wel voor aan....
het is gangbaar dat je de rekening dan krijgt per post of e-mail. ALs je die betaalt in de termijn die ervoor staat is er niks aan de hand.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
storneren is wel een goede optie om jezelf voor eeuwig op een zwarte lijst te laten komen.
Nooit gehad.quote:Op zondag 9 februari 2020 07:14 schreef Noudanzeg het volgende:
Je krijgt toch gewoon een email als er aangelogd wordt van een nieuw en onbekend device?
Gebeld met support en ze willen alleen maar laatste maand vergoeden en niet die van 4 maanden. Was dus al tijdje aan de gang.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt er dus op dat je account is gestolen.
Kan je nog wel inloggen bij Netflix?
Verander sowieso je wachtwoord (en eventueel dat van het gekoppelde mail-account).
En wat gezegd is: overleg met support, mogelijk komen ze je tegemoet (kunnen zien dat het niet vanaf jouw IP is gebeurd).
Storneren is vaak niet handig als je later nog wat van een bedrijf wil.
VPN’s werken niet meer echt met Netflix fatsoenlijk dus IP blokkade houdt in nooit meer Netflix te kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:00 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]. Gewoon storneren maat. Wat ga je nou bang lopen zijn over een IP blokkade. Het is niet alsof je die niet kan omzeilen.
ExpressVPN werkt anders prima met Netflixquote:Op zondag 9 februari 2020 12:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
VPN’s werken niet meer echt met Netflix fatsoenlijk dus IP blokkade houdt in nooit meer Netflix te kunnen gebruiken
Ook US VPN?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
ExpressVPN werkt anders prima met Netflix
Vooralsnog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |