abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 februari 2020 @ 17:33:53 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191490539
quote:
4s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef Noek het volgende:
Mensen, doe rustig!
Het was Ewbank die aan het rukken was met Gordon.
Marco is van de gouden bergen en het rondneuken. Ben zoo benieuwd naar zijn nieuwe aanstellerige nummers. Vieze gluiperd, beter had die zijn enge snorretje laten staan.
Heerlijk, de ongenuanceerdheid rond deze man! _O_
***
pi_191490685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef Noek het volgende:
Hebben we een linkje naar Denise's insta en sturen Ruud en Olcay haar ook hartjes op alles wat ze post?
Oh, en ben ook wel benieuwd of Ruud haar wanstaltige schilderijen stuurt met kwijlerige songteksten. Misschien wel van Marco in plaats van Elton.
pi_191491824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 06:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Merel van IDTV. Dat weet nu iedereen inmiddels.

Maar goed, Borsato heeft zijn penseel in vele verfpotjes gedoopt. En Leontine vond het allemaal best totdat heel Nederland wist van het bedrog. Dat komt dan toch wel een beetje berekenend over.
Het is denk ik niet Merel van IDTV, want als je google gebruikt met de trefwoorden
Merel the entertainment group kom je op een LinkedIn profiel..

Ga niet haar achternaam hier neerzetten, want laat dat mens verder met rust.
Ze is er ook maar ingetuind bij die coltrui.
( als ze het al is want misschien werkten er wel meer merels)
pi_191492364
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:07 schreef quirina het volgende:

[..]

( als ze het al is want misschien werkten er wel meer merels)
Of goudhaantjes..
pi_191492410
Hoe gaat zoiets dan he? Héé ik ben Marco. Oh hoi en nu. Ik ben Marco Borsato.. Ohh ...kom verder
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191492532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
Hoe gaat zoiets dan he? Héé ik ben Marco. Oh hoi en nu. Ik ben Marco Borsato.. Ohh ...kom verder
“ Psssat hey meisje! Wil jij een lekkere lolly?”
pi_191494663
Oh sorry, het was dus niet Borsato die zich aftrok met Gordon en John Ewbank! Mijn excuses, dat had ik echt in mijn hoofd zitten haha.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2020 @ 21:45:51 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191495018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie weet hoe groot de beerput echt is.
Wij, hopelijk straks. :Y
In een mooi reeksje halen we stukje bij beetje alles naar boven! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2020 @ 21:53:50 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191495207
Nee, dat wederzijds aftrekken krijgen we niet aan Marco gelinkt. Maar zonder dat is er ook al genoeg dirt. Ik zie nog wel wat onthullingen verschijnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 13 februari 2020 @ 23:21:38 #220
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191497247
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:44 schreef quirina het volgende:

[..]

“ Psssat hey meisje! Wil jij een lekkere lolly?”
Keihard gelachen net _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 14 februari 2020 @ 04:03:11 #221
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_191499122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
de tekst in dat liedje Hoe het danst

''wil je weten hoe het danst zonder mij''

''misschien heb je meer balans zonder mij''

oeps, ging dat misschien al een beetje over hem en Leontine
Je moet eens luisteren naar 'Waarom', van zijn verzamelaar 'Onderweg' uit 2002. Dan heb je het pas over voorspellende teksten.

En er is van deze redelijk onbekende deep cut dus een live-versie, waar ze op een gegeven moment Leontine in beeld brengen die dit woord voor woordt meezingt.


De tekst?

quote:
Kijk me eens aan
Had jij gedacht dat we hier samen zouden staan, zij aan zij
Ik kan het niet geloven
Hoe vaak ben ik niet bijna bij je weg gegaan, of jij bij mij
Maar steeds als je bijna buiten was
Dan pakte ik je handen vast
En jij kwam terug
En steeds wanneer ik zei dat ik zou gaan
Kwam jij me toch weer achterna
En nooit heb ik spijt gehad
Nee, nooit een moment

(Refr.)
Dus waarom, zeg je me nu dat het over is
En waarom, weet je het zeker
Als het water ons samen tot de lippen stond
Of als één van ons tweeën het niet leuk meer vond
Was er altijd die andere die dan zachtjes zei
Ik houd zoveel van jou...


Kijk me eens aan
We hebben samen zovaak in de storm gestaan, in de zee
Met huizenhoge golven
Waren sterker dan de krachtigste orkaan, met z'n 2
Steeds als ik haast verdrinken zou
Dan klampte ik me vast aan jou
En jij was daar
Of ik kwam naar je toe en ving
Jou op wanneer je bijna onder ging
En nooit heb ik spijt gehad
Nee, nooit een moment

(Etc.)
:D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 04:08:10 #222
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_191499136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze heet Merel.
Doe je goed :o _O_ Inmiddels heb ik wat media erop gezet om achter die rare Sita-loze montage van 'Is Meer Dan Ik Alleen' aan te gaan. Wordt vervolgd. :*
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 07:13:29 #223
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_191499644
Al die vrouwen.waar hij mee geneukt heeft, dan vraag ik me af of echt niemand hem ermee confronteerde dat ie getrouwd was.. Het is niet zo dat dat niet bekend was lijkt me. Hoop dat die vrouwen hetzelfde gebeurd. Maarja. Dan zijn ze ineens zielig.

Of zou Sita hem er wel mee geconfronteerd hebben :')
With love :*
  vrijdag 14 februari 2020 @ 07:26:58 #224
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191499693
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 07:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Al die vrouwen.waar hij mee geneukt heeft, dan vraag ik me af of echt niemand hem ermee confronteerde dat ie getrouwd was.. Het is niet zo dat dat niet bekend was lijkt me. Hoop dat die vrouwen hetzelfde gebeurd. Maarja. Dan zijn ze ineens zielig.

Of zou Sita hem er wel mee geconfronteerd hebben :')
Dat zou wel erg hypocriet zijn. Wel met hem naar bed gaan, en dan daarna janken dat hij getrouwd is? Het is niet alsof ze het niet wisten.
pi_191500759
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 07:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Al die vrouwen.waar hij mee geneukt heeft, dan vraag ik me af of echt niemand hem ermee confronteerde dat ie getrouwd was.. Het is niet zo dat dat niet bekend was lijkt me. Hoop dat die vrouwen hetzelfde gebeurd. Maarja. Dan zijn ze ineens zielig.

Of zou Sita hem er wel mee geconfronteerd hebben :')
Het is zijn relatie, dus ik vind die vrouwen niet schuldig.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 09:57:17 #226
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191500772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Het is zijn relatie, dus ik vind die vrouwen niet schuldig.
En dit natuurlijk. Richt je woede op Borsato in plaats van op die vrouwen.
pi_191501003
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 07:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Al die vrouwen.waar hij mee geneukt heeft, dan vraag ik me af of echt niemand hem ermee confronteerde dat ie getrouwd was.. Het is niet zo dat dat niet bekend was lijkt me. Hoop dat die vrouwen hetzelfde gebeurd. Maarja. Dan zijn ze ineens zielig.

Of zou Sita hem er wel mee geconfronteerd hebben :')
Borsato kan wat voor je betekenen als je artiest bent. Works both ways.

Die vrouwen hebben wellicht niet helemaal zuiver gehandeld, maar Borsato is degene die fout zit. Hij is getrouwd.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 10:30:32 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191501079
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 07:26 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Dat zou wel erg hypocriet zijn. Wel met hem naar bed gaan, en dan daarna janken dat hij getrouwd is? Het is niet alsof ze het niet wisten.
Misschien heeft hij ze wel wijsgemaakt dat ze zijn ware liefde waren en hij simpelweg even wat tijd nodig had om alles netjes af te handelen thuis. Maar dán zouden ze lang en gelukkig leven.
En dan na drie maanden 'pure passie' mededelen dat hij toch voor Leontien koos.

Dat soort gladde praatjes werken vast bij jonge, hoopvolle zangeresjes.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 10:33:28 #229
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191501114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien heeft hij ze wel wijsgemaakt dat ze zijn ware liefde waren en hij simpelweg even wat tijd nodig had om alles netjes af te handelen thuis. Maar dán zouden ze lang en gelukkig leven.
En dan na drie maanden 'pure passie' mededelen dat hij toch voor Leontien koos.

Dat soort gladde praatjes werken vast bij jonge, hoopvolle zangeresjes.
Tja. Dat zou kunnen, en sneu dat ze er in getrapt zijn dan, maar dan nog wisten ze dat hij getrouwd was.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 10:44:02 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191501280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:33 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Tja. Dat zou kunnen, en sneu dat ze er in getrapt zijn dan, maar dan nog wisten ze dat hij getrouwd was.
Er ontstaan meer relaties terwijl één van beiden in een andere relatie zit. Verliefdheid is nu eenmaal niet te plannen. En als een man/vrouw de ander wijsmaakt dat hij/zij echt verder wil met jou en echt hoteldebotel is en nog nooit zoiets voor iemand heeft gevoeld - maar wel even tijd nodig heeft, want het moet netjes en denk ook aan de kinderen - dan hoeft dat geen belemmering te zijn om als een blok voor iemand te vallen.

Denk dat weinig mensen, als ze geloven dat het ware liefde is, zo nuchter zijn om te zeggen: 'Ho vriend, geen polonaise. Ga eerst maar scheiden en dan zien we, na de afwikkeling en de vaststelling van de omgangsregeling met je kinderen en wanneer de pers het ook mag weten, over driekwart jaar wel of we een setje zijn.'

Marco kon, in theorie want we weten niets natuurlijk, ook mooi schermen met het argument: 'ik moet dit zorgvuldig doen, we moeten het geheim houden, ik kan niet meteen bij Leo weg, want ik moet rekening houden met de pers en dat is voor onze beide carrières ook geen sinecure.'

Ik snap die meiden wel hoor, mocht hij het zo gespeeld hebben. Maar gelukkig wordt FOK! louter bevolkt door mensen die al jong doordrenkt waren van een dusdanig stevig moraal, dat verliefdheid wel wachten kon (<-- had zo een Borsatonummer kunnen zijn). 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191501371
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 04:03 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Je moet eens luisteren naar 'Waarom', van zijn verzamelaar 'Onderweg' uit 2002. Dan heb je het pas over voorspellende teksten.

En er is van deze redelijk onbekende deep cut dus een live-versie, waar ze op een gegeven moment Leontine in beeld brengen die dit woord voor woordt meezingt.


De tekst?
[..]

:D
Is ook een cover.
  Tettenkoning vrijdag 14 februari 2020 @ 11:16:01 #232
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191501601
quote:
Heeft de coltrui uberhaupt iets dat geen cover of jatwerk is?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 14 februari 2020 @ 11:17:38 #233
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191501615
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er ontstaan meer relaties terwijl één van beiden in een andere relatie zit. Verliefdheid is nu eenmaal niet te plannen. En als een man/vrouw de ander wijsmaakt dat hij/zij echt verder wil met jou en echt hoteldebotel is en nog nooit zoiets voor iemand heeft gevoeld - maar wel even tijd nodig heeft, want het moet netjes en denk ook aan de kinderen - dan hoeft dat geen belemmering te zijn om als een blok voor iemand te vallen.

Denk dat weinig mensen, als ze geloven dat het ware liefde is, zo nuchter zijn om te zeggen: 'Ho vriend, geen polonaise. Ga eerst maar scheiden en dan zien we, na de afwikkeling en de vaststelling van de omgangsregeling met je kinderen en wanneer de pers het ook mag weten, over driekwart jaar wel of we een setje zijn.'

Marco kon, in theorie want we weten niets natuurlijk, ook mooi schermen met het argument: 'ik moet dit zorgvuldig doen, we moeten het geheim houden, ik kan niet meteen bij Leo weg, want ik moet rekening houden met de pers en dat is voor onze beide carrières ook geen sinecure.'

Ik snap die meiden wel hoor, mocht hij het zo gespeeld hebben. Maar gelukkig wordt FOK! louter bevolkt door mensen die al jong doordrenkt waren van een dusdanig stevig moraal, dat verliefdheid wel wachten kon (<-- had zo een Borsatonummer kunnen zijn). 8-)
Tja. Is ook een manier van denken :)

Hoe dan ook, ik vind het de schuld van Borsato en niet van die vrouwen en meiden, of ze nou wel of niet in zijn gladde praatjes trapten.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 11:52:49 #234
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_191502017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Het is zijn relatie, dus ik vind die vrouwen niet schuldig.
Ik kijk daar anders tegen aan. Ik vind dat je als vrouw, die weet dat de man waar je mee aan het rotzooien bent getrouwd is, ook de verantwoordelijkheid hebt om nee te zeggen. Waarom zou je zijn vrouw pijn willen doen? Sowieso is de kerel fout. Als het niet goed zit in je huwelijk, heb dan ook de ballen om te scheiden. Maarja, het is blijkbaar verleidelijker die ballen in iemand anders te stoppen.

Als je niet weet dat degene getrouwd is, wordt het een ander verhaal. Evenals open relaties/huwelijken.

Maar, dat is mijn mening.
With love :*
pi_191502987
Getrouwde mannen of mannen met een relatie zijn sowieso vies onaantrekkelijk. Altijd al gevonden.
Dat is echt wel de allergrootste afknapper ooit. Jezus, vrouwen knappen af op witte sokken maar kunnen een man met een relatie nog wel aantrekkelijk vinden. Hoe dan?! Het zegt toch iets over diegene. Voor mij is het alsof iemand steeds boeren laat terwijl die aan het vertellen is hoe dol hij is op Abba. No thanks! *kijkt verder in de zaal*
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2020 @ 13:39:44 #236
368283 ato
pi_191503401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:09 schreef Noek het volgende:
Getrouwde mannen of mannen met een relatie zijn sowieso vies onaantrekkelijk. Altijd al gevonden.
Dat is echt wel de allergrootste afknapper ooit. Jezus, vrouwen knappen af op witte sokken maar kunnen een man met een relatie nog wel aantrekkelijk vinden. Hoe dan?! Het zegt toch iets over diegene. Voor mij is het alsof iemand steeds boeren laat terwijl die aan het vertellen is hoe dol hij is op Abba. No thanks! *kijkt verder in de zaal*
Dames met verbindingangst? Of ze geilen erop.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 13:41:53 #237
236264 crew  capricia
pi_191503426
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:39 schreef ato het volgende:

[..]

Dames met verbindingangst? Of ze geilen erop.
Dit. Het is wel lekker makkelijk. Je hoeft er geen emotionele investering voor aan te gaan. Je owned zijn shit niet.
Dat is voor de echte partner.
Definitely not CIA
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:42:35 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191503434
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:52 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik kijk daar anders tegen aan. Ik vind dat je als vrouw, die weet dat de man waar je mee aan het rotzooien bent getrouwd is, ook de verantwoordelijkheid hebt om nee te zeggen. Waarom zou je zijn vrouw pijn willen doen? Sowieso is de kerel fout. Als het niet goed zit in je huwelijk, heb dan ook de ballen om te scheiden. Maarja, het is blijkbaar verleidelijker die ballen in iemand anders te stoppen.

Als je niet weet dat degene getrouwd is, wordt het een ander verhaal. Evenals open relaties/huwelijken.

Maar, dat is mijn mening.
Eens.
Als je het weet is het een no-go.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191503549
Ik heb dit hele topic even bijgelezen en moest soms hard lachen om de humor die hier voorbij komt _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 14:02:14 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191503674
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eens.
Als je het weet is het een no-go.
Als je een jonge meid bent, die onder de indruk is van een zanger die ze bewondert en die haar wijsmaakt dat het echte liefde is?

Wow. Echt wow.

Ik heb zelf nooit in die positie gezeten, maar ik sluit niet uit dat ik als jonge deerne in die omstandigheden met open ogen in zulke praatjes was getrapt. Liefde maakt blind, zeker als je jong en mogelijk kwetsbaar bent.

Verder, los van jong en onschuldig, ken ik best een paar stellen die gelukkig zijn terwijl ze verliefd werden terwijl de één nog in een relatie zat. Vind er niet zo veel mis mee hoor, behalve dat het niet de fijnste manier is. Tja. Shit happens, je moet ergens aan dood gaan (en je relatie ook) etc.
Ben wel blij dat het (gevoels)leven niet zo principieel en maakbaar is.
Nogmaals, zelf niet meegemaakt, maar ik ben de laatste om dan maar te roepen dat dát mij niet zou overkomen. :) Er is, denk ik, een verschil tussen wat je in een ideale wereld vindt dat hoort, en wat je als zwack mensch van vleesch en bloed zou doen. Ik durf daar in elk geval niet te stellig over te zijn.

Overigens lijkt het me superkut als mijn man verliefd wordt op iemand anders. Ja dat natuurlijk wel! :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 14-02-2020 15:05:43 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')