abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191398737
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
  vrijdag 7 februari 2020 @ 21:56:21 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191398769
Lijkt me heel lastig om specifiek iemands type te worden. Wat je wel kan doen is aan jezelf werken zodat je binnen "het type" valt van meer dames.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:04:00 #3
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191398952
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Ik denk dat het een excuus is om je makkelijk af te wimpelen.

Neem jezelf eens onder de loep, niet zozeer omdat je iemand anders haar type niet bent, maar meer omdat je altijd vervalt in dezelfde resultaten als ik je posts uit de datingtopics er op na sla. Jij bent in al die contactmomenten de gemene deler.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191398964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Is er letterlijk gezegd dat je uiterlijk niet het type was? Of is dat jouw invulling?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191399128
Haha, in andere woorden ze wil je niet.
pi_191399177
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is er letterlijk gezegd dat je uiterlijk niet het type was? Of is dat jouw invulling?
Mijn invulling. Ik heb bijvoorbeeld leuke single collega's en we kunnen het super goed vinden maar ze hebben het altijd over hun mislukte dates en dat er met elke kerel wat mis is maar ondertussen houden ze bewust alle remmen af terwijl ze weten dat ik ook single ben. En dan vraag ik vaak wat hun type is en laten ze foto's van dates zien en zo'n kerel ben ik dan niet qua uiterlijk. En ze maken ook niet echt moves naar mij toe. Kan ook omdat ze het zakelijk willen houden maar ik beland vaak in de friendzone.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:15:36 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191399185
Luister TS. Er zijn 3 aspecten van je leven die aantrekkingskracht hebben op vrouwen.

1. Je sociale vaardigheden en je vermogen om een interessant gesprek te onderhouden, gezichtsuitdrukking, stem, spraaksnelheid, etc..
2. Je uiterlijk, lengte, breedte, kleding, kapsel, geur, gezichtshaar (of juist gebrek aan).
3. Je levensstijl: Geld, hobbies, werk, reizen, sporten, sociale activiteiten, vrienden, etc..

Sommige dingen kan je niks aan doen... die kaarten krijg je in je mik geduwd omdat je ouders toevallig die genen husselde en dat is maar wat het is.

Maar.. een hoop dingen kan je gewoon echt verbeteren... en als je dat doet dan maak je jezelf al (niet alleen voor de dames) een persoon van waarde. Iemand die zijn best doet om waardevol te zijn voor anderen en die mensen ervaren als waardevol.

Dus dat is goed nieuws want je kan als dubbeltje iig een kwartje worden. Dat er dan dudes zijn die soort van de genetische loterij hebben gewonnen en met qua innerlijk totaal leeg zijn.. en nog steeds 10x meer succes hebben met de dames dan jij... dat is een fact of life waar je mee zal moeten leven. Heeft geen nut om daar in te gaan zwelgen. Vrouwen die knikkende knieën krijgen van louter iemands lengte... daar wil jij niet oud mee worden.

Grijp die kans liever om dan maar om het beste van jezelf te maken. Dan heb je op latere leeftijd nog altijd een leuker leven om op terug te kijken dan als je het gewoon op geeft en je een negatief leven van zelfmedelijden gaat voeren.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat dit per se op jou van toepassing is.. maar je reageert een beetje weinig dus voor het geval je iets met dit epistel kan dan.. here you go.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:35:55 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191399558
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef SpecialK het volgende:
Luister TS. Er zijn 3 aspecten van je leven die aantrekkingskracht hebben op vrouwen.

1. Je sociale vaardigheden en je vermogen om een interessant gesprek te onderhouden, gezichtsuitdrukking, stem, spraaksnelheid, etc..
2. Je uiterlijk, lengte, breedte, kleding, kapsel, geur, gezichtshaar (of juist gebrek aan).
3. Je levensstijl: Geld, hobbies, werk, reizen, sporten, sociale activiteiten, vrienden, etc..

Sommige dingen kan je niks aan doen... die kaarten krijg je in je mik geduwd omdat je ouders toevallig die genen husselde en dat is maar wat het is.

Maar.. een hoop dingen kan je gewoon echt verbeteren... en als je dat doet dan maak je jezelf al (niet alleen voor de dames) een persoon van waarde. Iemand die zijn best doet om waardevol te zijn voor anderen en die mensen ervaren als waardevol.

Dus dat is goed nieuws want je kan als dubbeltje iig een kwartje worden. Dat er dan dudes zijn die soort van de genetische loterij hebben gewonnen en met qua innerlijk totaal leeg zijn.. en nog steeds 10x meer succes hebben met de dames dan jij... dat is een fact of life waar je mee zal moeten leven. Heeft geen nut om daar in te gaan zwelgen. Vrouwen die knikkende knieën krijgen van louter iemands lengte... daar wil jij niet oud mee worden.

Grijp die kans liever om dan maar om het beste van jezelf te maken. Dan heb je op latere leeftijd nog altijd een leuker leven om op terug te kijken dan als je het gewoon op geeft en je een negatief leven van zelfmedelijden gaat voeren.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat dit per se op jou van toepassing is.. maar je reageert een beetje weinig dus voor het geval je iets met dit epistel kan dan.. here you go.
Kwaliteitspost.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191399575
Staat gelijk aan iemand niet leuk vinden.
pi_191400393
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:35 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kwaliteitspost.
Inderdaad.

Het mag overigens best even expliciet benoemd worden dat 'niet het type zijn' gewoon betekent dat ze je niet aantrekkelijk vinden. En dan wat minder zachter verpakt om je niet te beledigen.

Als dat dus vaker gebeurt, dan ben je niet aantrekkelijk genoeg. Dat hele 'type' is namelijk bullshit. Iedereen houdt van mooie, knappe mensen. Of je nou op blond of bruin 'valt', als een schitterende vrouw lief tegen jou doet dan voel je aantrekkingskracht. En dat werkt andersom ook zo.

Dus, nu weet je waar je staat. Je bent geen superaantrekkelijke vent. Het positieve is dat de meeste mannen dat niet zijn en al helemaal niet van nature.

Dus dan gaat het verhaal van SpecialK mooi op. Voor vrijwel alle mannen trouwens.

Geluk en pech bestaan en daar kun je niets aan doen. Je kunt wel je kansen maximaliseren. Als man betekent dat echter dat je een heleboel zaken in je leven moet aanpakken. Van uiterlijk tot innerlijk tot je levensindeling. De wereld is hard.

Maar uiteindelijk gaat het jou ook lukken om een aantal vrouwen voor je te winnen.

Dus, iemands type 'worden' lijkt me vrijwel onmogelijk. Maar een 'geschikt type' worden voor een groot aantal vrouwen, dat is zeker wel mogelijk.
pi_191402331
Niet wat je wilt lezen, maar dat is per vrouw verschillend.
Stel een vrouw heeft veel goede ervaring opgedaan met mannen die van pingpongen houden. Dan heeft een man die dat als hobby heeft al een voorsprong op andere mannen, door het toeval. Dat kun je niet eerlijk vinden maar dan kun je ook bedenken waarom het wel eerlijk zou zijn dat jij per se een relatie met die vrouw moet hebben terwijl de samenloop der omstandigheden maakt dat ze geen gevoelens voor je heeft en wat maakt dat je per se een vrouw wil die niets voor je voelt, ipv een ander. En wanneer je vrouwen na veel van dit soort pech denkt te kunnen uitzoeken op hun gevoelens voor jou werkt dit waarschijnlijk al helemaal averechts. Want het komt nog veel onaantrekkelijker over als je iemand probeert te versieren terwijl je diegene niet eens echt leuk vind, enkel omdat je wanhopig bent. Dat is waarom geforceerd op zoek gaan naar een relatie niet werkt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191402953
"Hoe kan je iemands type wel worden?"
Niet tot zeer beperkt.

Niet iedereen is jouw smaak, jij kan ook niet de smaak van iedereen zijn.

Waarschijnlijk zijn jullie niet dezelfde soort mensen; dezelfde soort mensen voelen als een magneet tot elkaar aangetrokken, ook zonder een woord uitgewisseld te hebben is de verbinding er.

Vaker bevinden onder dezelfde soort mensen als jij leidt tot meer kansen.
pi_191403135
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het mag overigens best even expliciet benoemd worden dat 'niet het type zijn' gewoon betekent dat ze je niet aantrekkelijk vinden. En dan wat minder zachter verpakt om je niet te beledigen.

Als dat dus vaker gebeurt, dan ben je niet aantrekkelijk genoeg. Dat hele 'type' is namelijk bullshit. Iedereen houdt van mooie, knappe mensen. Of je nou op blond of bruin 'valt', als een schitterende vrouw lief tegen jou doet dan voel je aantrekkingskracht. En dat werkt andersom ook zo.

Dus, nu weet je waar je staat. Je bent geen superaantrekkelijke vent. Het positieve is dat de meeste mannen dat niet zijn en al helemaal niet van nature.

Meh, er zijn zo ontzettend veel knappe mannen die mijn type niet zijn. Als ik dat tegen iemand zou zeggen, dan gaat het vaak in de laatste plaats om uiterlijk en in de eerste plaats om wat SpecialK noemt onder de punten 1 en 3.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 08-02-2020 05:38:18 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 8 februari 2020 @ 05:44:50 #14
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191403183
Type hoeft niet om uiterlijk te gaan. Misschien ben jij de grappenmaker op kantoor en kan ze je humor niet waarderen. Of ben jij de snelle salesmanager terwijl zij droomt van zo'n degelijke boekhouder. Of andersom natuurlijk.

Je type is wie je in wezen bent. Geen enkele vrouw is het waard om zelfs maar een poging te doen jezelf op dat niveau te veranderen, want daar word je alleen maar doodongelukkig van.
pi_191403711
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Dat lijkt me zeg maar het idee ook ja, dat je er niks mee kan.

Ze hebben liever iemand die van nature beter bij hen en/of dat gewenste type past en willen je niet de kans geven om alsnog te gaan doen alsof je meer op zo een type lijkt, dan je eigenlijk bent. Iets met, jawel, authenticiteit.

Wat hadden deze dames aangegeven te zoeken? Misschien kun je beter winst boeken door beter te filteren op bepaalde wensen..

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijn invulling. Ik heb bijvoorbeeld leuke single collega's en we kunnen het super goed vinden maar ze hebben het altijd over hun mislukte dates en dat er met elke kerel wat mis is maar ondertussen houden ze bewust alle remmen af terwijl ze weten dat ik ook single ben. En dan vraag ik vaak wat hun type is en laten ze foto's van dates zien en zo'n kerel ben ik dan niet qua uiterlijk. En ze maken ook niet echt moves naar mij toe. Kan ook omdat ze het zakelijk willen houden maar ik beland vaak in de friendzone.
Het geeft te denken dat je niet snapt dat ze geen avances maken, omdat jij ook single bent. Zeker niet als ze de types zijn die kennelijk vooral op uiterlijk selecteren en ze het niet op z'n minst ook over karakter en/of levensstijl hebben.
Waarom zouden meiden die alleen op uiterlijk selecteren en verder geen romantische interesse in jou tonen, wel jouw type zijn?

De friendzone kan alleen bestaan bij de gratie van jouw wens om eraan mee te willen (blijven) werken. Daar beland je in als je niet actief handelt naar wat je wil en genoegen neemt met de zogenaamde next best thing. Vaak omdat mensen nog geen afscheid willen nemen van hun vermeende kans of denken dat ze uiteindelijk wel gezien gaan worden als meer dan hetgeen ze al die tijd krampachtig laten zien.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 08:49:25 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191403770
Een type is inderdaad een referentiekader van iemand. Wat vind die persoon belangrijk en hoe staat die in het leven. Dus dat heeft invloed op wat iemand wil qua persoon. Daar valt uiterlijk onder maar niet alleen. Uiterlijk wordt namelijk ook voor een belangrijk deel bepaald door je karakter.

Waarschijnlijk probeer je het soort vrouwen te versieren dat niet bij je past.
pi_191403832
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond.
Hoe kun je je op zo'n moment genaaid voelen, als zo'n vrouw gewoon eerlijk haar gevoel uitspreekt?
pi_191403912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijn invulling. Ik heb bijvoorbeeld leuke single collega's en we kunnen het super goed vinden maar ze hebben het altijd over hun mislukte dates en dat er met elke kerel wat mis is maar ondertussen houden ze bewust alle remmen af terwijl ze weten dat ik ook single ben. En dan vraag ik vaak wat hun type is en laten ze foto's van dates zien en zo'n kerel ben ik dan niet qua uiterlijk. En ze maken ook niet echt moves naar mij toe. Kan ook omdat ze het zakelijk willen houden maar ik beland vaak in de friendzone.
Je hebt zelf dus ook nooit (tijdig) initiatief genomen?
pi_191404008
Niet, iemand valt op je of valt niet op je. Of wil je je hele leven lang je voordoen als iemand die je niet bent?
pi_191404526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 08:59 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Hoe kun je je op zo'n moment genaaid voelen, als zo'n vrouw gewoon eerlijk haar gevoel uitspreekt?
Omdat het niet wederzijds is. Zelfde als na een date nog een keer willen afspreken maar de ander wil dat niet, dat is ook balen. Kan je beter hebben dat jullie allebei niet nog een date willen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Je hebt zelf dus ook nooit (tijdig) initiatief genomen?
Jawel, ik heb laten doorschemeren dat ze mijn type wel is en sommige kwam ik ook tegen op de datingapps dus kon precies zien hoe ze zich profileren naar de buitenwereld toe met het beeld wat ik van ze heb op kantoor, maar geen match daar. Dan hebben ze dus geen interesse. We wisten allebei dat we op die apps zaten..
pi_191404598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Niet, iemand valt op je of valt niet op je. Of wil je je hele leven lang je voordoen als iemand die je niet bent?
Dit inderdaad, take it of leave it. :Y
pi_191404632
Ben je dik?
pi_191404867
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:27 schreef Halimede het volgende:
Ben je dik?
Nee
pi_191404980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Omdat het niet wederzijds is. Zelfde als na een date nog een keer willen afspreken maar de ander wil dat niet, dat is ook balen. Kan je beter hebben dat jullie allebei niet nog een date willen.
[..]

Jawel, ik heb laten doorschemeren dat ze mijn type wel is en sommige kwam ik ook tegen op de datingapps dus kon precies zien hoe ze zich profileren naar de buitenwereld toe met het beeld wat ik van ze heb op kantoor, maar geen match daar. Dan hebben ze dus geen interesse. We wisten allebei dat we op die apps zaten..
Of ze wil werk en prive gescheiden houden
  zaterdag 8 februari 2020 @ 11:05:50 #25
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_191405194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Omdat het niet wederzijds is. Zelfde als na een date nog een keer willen afspreken maar de ander wil dat niet, dat is ook balen.
Sorry hoor maar die situaties zijn niet te vergelijken.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 8 februari 2020 @ 11:09:05 #26
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191405248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Omdat het niet wederzijds is. Zelfde als na een date nog een keer willen afspreken maar de ander wil dat niet, dat is ook balen. Kan je beter hebben dat jullie allebei niet nog een date willen.
En hoezo ben je dan genaaid? Had ze beloofd dat er seks zou komen of zoiets? Vond je dat je daar recht op had?
Ze was je niets verplicht voor zover ik kan zien.
Jij hebt jezelf opgenaaid, maar dat is iets heel anders.
pi_191405405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Omdat het niet wederzijds is. Zelfde als na een date nog een keer willen afspreken maar de ander wil dat niet, dat is ook balen. Kan je beter hebben dat jullie allebei niet nog een date willen.
[..]

Jawel, ik heb laten doorschemeren dat ze mijn type wel is en sommige kwam ik ook tegen op de datingapps dus kon precies zien hoe ze zich profileren naar de buitenwereld toe met het beeld wat ik van ze heb op kantoor, maar geen match daar. Dan hebben ze dus geen interesse. We wisten allebei dat we op die apps zaten..
Laten doorschemeren klinkt wel een beetje als typisch wijvengedrag, dus misschien niet verwonderlijk dat je dan ook een beetje als one of the girls ervaren wordt..

Tevens laat deze verwoording denk ik ook duidelijk zien hoe beperkt je interesse in hen en wat ze willen is. Je hebt het over hun profilering over wie ze zijn, maar niet over wat ze zeggen te zoeken en in hoeverre jij daarin zou passen afgezien van single en "goed" contact op werk.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 11:44:30 #28
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191405696
Dan is er of geen goede chemische reactie of wil ze je niet kwetsen. Maar het kunnen ook honderd andere dingen zijn.
Gelieve verwijderen
pi_191407189
Ik ben heel positief verbaasd door de reacties in dit topic ^O^ Eindelijk eens een keer een goede uitleg over waarom algemene dating tips vaak niet werken. Of er wat mee gedaan wordt is een tweede, maar toch.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 februari 2020 @ 14:33:00 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191408019
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef SpecialK het volgende:
Luister TS. Er zijn 3 aspecten van je leven die aantrekkingskracht hebben op vrouwen.

1. Je sociale vaardigheden en je vermogen om een interessant gesprek te onderhouden, gezichtsuitdrukking, stem, spraaksnelheid, etc..
2. Je uiterlijk, lengte, breedte, kleding, kapsel, geur, gezichtshaar (of juist gebrek aan).
3. Je levensstijl: Geld, hobbies, werk, reizen, sporten, sociale activiteiten, vrienden, etc..

Sommige dingen kan je niks aan doen... die kaarten krijg je in je mik geduwd omdat je ouders toevallig die genen husselde en dat is maar wat het is.

Maar.. een hoop dingen kan je gewoon echt verbeteren... en als je dat doet dan maak je jezelf al (niet alleen voor de dames) een persoon van waarde. Iemand die zijn best doet om waardevol te zijn voor anderen en die mensen ervaren als waardevol.

Dus dat is goed nieuws want je kan als dubbeltje iig een kwartje worden. Dat er dan dudes zijn die soort van de genetische loterij hebben gewonnen en met qua innerlijk totaal leeg zijn.. en nog steeds 10x meer succes hebben met de dames dan jij... dat is een fact of life waar je mee zal moeten leven. Heeft geen nut om daar in te gaan zwelgen. Vrouwen die knikkende knieën krijgen van louter iemands lengte... daar wil jij niet oud mee worden.

Grijp die kans liever om dan maar om het beste van jezelf te maken. Dan heb je op latere leeftijd nog altijd een leuker leven om op terug te kijken dan als je het gewoon op geeft en je een negatief leven van zelfmedelijden gaat voeren.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat dit per se op jou van toepassing is.. maar je reageert een beetje weinig dus voor het geval je iets met dit epistel kan dan.. here you go.
Eigenlijk precies dit ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191409856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Laten doorschemeren klinkt wel een beetje als typisch wijvengedrag, dus misschien niet verwonderlijk dat je dan ook een beetje als one of the girls ervaren wordt..

Tevens laat deze verwoording denk ik ook duidelijk zien hoe beperkt je interesse in hen en wat ze willen is. Je hebt het over hun profilering over wie ze zijn, maar niet over wat ze zeggen te zoeken en in hoeverre jij daarin zou passen afgezien van single en "goed" contact op werk.
Dat is een heel goed punt. Je gaat niet zomaar met iemand van het werk daten, omdat je met deze persoon, ook als het misloopt, nog samen door de deur moet kunnen lopen. Ik snap dan ook wel dat de dames op jouw werk wat terughoudender hierin zijn als jullie geen vriendschappelijke klik hebben. Collega en single zijn is niet genoeg om vrouwen op je werk over de streep te trekken.
pi_191411526
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dat is een heel goed punt. Je gaat niet zomaar met iemand van het werk daten, omdat je met deze persoon, ook als het misloopt, nog samen door de deur moet kunnen lopen. Ik snap dan ook wel dat de dames op jouw werk wat terughoudender hierin zijn als jullie geen vriendschappelijke klik hebben. Collega en single zijn is niet genoeg om vrouwen op je werk over de streep te trekken.
Niet helemaal mijn punt, maar goede toevoeging. Echter ging het me in de eerste plaats dus vooral om de opmerking dat hij afgaat op hun profilering op een datingapp en dat die aansluit op hoe ze op hem overkomen. Het gaat over zijn perceptie en daarin lijkt het minder belangrijk wat ze zeggen te zoeken en in hoeverre hij daarin lijkt te passen.

Daar komt dan nog eens bovenop dat het op werk toch een beetje de bedoeling is dat je zorg draagt voor een normale tot gezellige werksfeer. Dan zou je je als ts toch een beetje moeten afvragen in hoeverre je contact niet gewoon "normaal" sociaal wenselijk gedrag is.
Als je dan ook nog actief de geïnteresseerde boy uithangt en hen uit loopt te horen over hun dates, dan zet je vooral de toon dat je het ok vindt om daarover te horen en mee te praten. Logischerwijs is dat ook de manier waarop je zoiets in stand houdt en dat terwijl het dus niet eens signaleert dat er per se interesse in hen als potentiële date. Laat staan omgekeerd.
In hoeverre kun je überhaupt van vriendschap spreken als je elkaar niet buiten werk-gerelateerde activiteiten ziet?

Kortom, als ts dit soort overwegingen niet mee kan nemen, dan is hij misschien ook niet zo geschikt voor daten op de werkvloer. Omdat wat 01100101 ook terecht opmerkt, je moet ook na een afwijzing nog enigszins samen kunnen werken en elkaar tot op zekere hoogte kunnen vertrouwen in de communicatie. En dat is niet alleen voor jezelf (en je positie als werknemer en teamplayer), maar ook voor de rest van de omgeving die er potentieel mee te maken kunnen hebben.

Heb je moeite met social cue's en ben je werkzaam binnen een niet al te groot netwerk, dan doe je er misschien verstandiger om gewoon geen risico's te nemen en vooral buiten je werkomgeving om proberen te daten, waar je een afwijzing makkelijker kan "lijden" en er minder vanaf hangt enzo.
pi_191411613
Een atletisch lijf krijgen met een goed kapsel en je zit al behoorlijk in de goede richting. Feit is, bij vrouwen draait het net zozeer om uiterlijk. Vandaag weer vaak genoeg opgemerkt in positieve zin voor mijzelf ;)
pi_191411767
Ik krijg van jou altijd de vibe dat je vindt dat vrouwen verplicht zijn om jou te daten, alleen maar omdat ze ook single zijn. En vervolgens ben je verbolgen als ze dat niet willen. Die ene collega begon je vorig jaar al over en daar zit je nog steeds over te miepen.
pi_191411819
Nagels schoonmaken en knippen, gezichtscreme smeren, naar de kapper gaan, enz.

Gezond eten, en bewegen zodat je fit bent.

Positief in het leven staan; je ding doen.

Meer dan dit valt er niet te doen, als man of vrouw zijnde.
pi_191423079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef SpecialK het volgende:
Luister TS. Er zijn 3 aspecten van je leven die aantrekkingskracht hebben op vrouwen.

1. Je sociale vaardigheden en je vermogen om een interessant gesprek te onderhouden, gezichtsuitdrukking, stem, spraaksnelheid, etc..
2. Je uiterlijk, lengte, breedte, kleding, kapsel, geur, gezichtshaar (of juist gebrek aan).
3. Je levensstijl: Geld, hobbies, werk, reizen, sporten, sociale activiteiten, vrienden, etc..

Sommige dingen kan je niks aan doen... die kaarten krijg je in je mik geduwd omdat je ouders toevallig die genen husselde en dat is maar wat het is.

Maar.. een hoop dingen kan je gewoon echt verbeteren... en als je dat doet dan maak je jezelf al (niet alleen voor de dames) een persoon van waarde. Iemand die zijn best doet om waardevol te zijn voor anderen en die mensen ervaren als waardevol.

Dus dat is goed nieuws want je kan als dubbeltje iig een kwartje worden. Dat er dan dudes zijn die soort van de genetische loterij hebben gewonnen en met qua innerlijk totaal leeg zijn.. en nog steeds 10x meer succes hebben met de dames dan jij... dat is een fact of life waar je mee zal moeten leven. Heeft geen nut om daar in te gaan zwelgen. Vrouwen die knikkende knieën krijgen van louter iemands lengte... daar wil jij niet oud mee worden.

Grijp die kans liever om dan maar om het beste van jezelf te maken. Dan heb je op latere leeftijd nog altijd een leuker leven om op terug te kijken dan als je het gewoon op geeft en je een negatief leven van zelfmedelijden gaat voeren.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat dit per se op jou van toepassing is.. maar je reageert een beetje weinig dus voor het geval je iets met dit epistel kan dan.. here you go.
^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_

Of anders accepteren dat het zo is en rustig verder het leven ervaren.
  zondag 9 februari 2020 @ 11:58:23 #37
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_191423195
Je moet het niet dwangmatig zoeken en daardoor proberen met vrouwen. Je moet jezelf zijn en als je dan een klik voelt er dan op inspelen.

Sws

Humor, sociale vaardigheden, zelfvertrouwen, uiterlijke verzorging en je empathisch vermogen spelen een grote rol. Daarnaast is het ook goed om zelfstandig en stabiel te zijn en niet te aanhankelijk proberen te zijn. Owja en vrouwen willen vrijheid en vertrouwen letterlijk proeven! ;)
pi_191423196
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:07 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik krijg van jou altijd de vibe dat je vindt dat vrouwen verplicht zijn om jou te daten, alleen maar omdat ze ook single zijn. En vervolgens ben je verbolgen als ze dat niet willen. Die ene collega begon je vorig jaar al over en daar zit je nog steeds over te miepen.
Het is ergens wel frustrerend dat je nooit eens zelf uit eigen ervaringen kan putten terwijl de rest van relatie naar relatie gaat of gewoon iemand heeft waar het al jaren goed voelt en een stabiele basis heeft. Als ik eens een leuk nieuw iemand ontmoet blijkt die vaak al bezet. Gemiddeld blijft er een kwart over die nog single is maar dat betekent niet dat ik daar automatisch intrede in heb of vice versa.

Uiterlijk en gesprekstechnieken maak ik mij niet zo druk om. Maar mis blijkbaar een factor om interessant genoeg te worden gevonden voor verder contact, eindig nu dus vaak als vriendschappelijk.
  zondag 9 februari 2020 @ 12:00:31 #39
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_191423224
En niet geforceerd gedrag vertonen wat je niet hebt! Jezelf zijn!
pi_191423244
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 11:58 schreef Puk1234 het volgende:
Je moet het niet dwangmatig zoeken en daardoor proberen met vrouwen. Je moet jezelf zijn en als je dan een klik voelt er dan op inspelen.

Sws

Humor, sociale vaardigheden, zelfvertrouwen, uiterlijke verzorging en je empathisch vermogen spelen een grote rol. Daarnaast is het ook goed om zelfstandig en stabiel te zijn en niet te aanhankelijk proberen te zijn. Owja en vrouwen willen vrijheid en vertrouwen letterlijk proeven! ;)
Klopt. Te graag willen valt ook op. Alleen probeer ik vaak wel mijn kansen vooraf veilig te stellen als in zeker weten dat ze single is. En een blauwtje lopen is niet erg als je ze daarna nooit meer tegenkomt maar op werk of hobby is het dan niet zo slim als blijkt dat ze eigenlijk geen interesse in je heeft.

Ik ken iemand die van niets naar alles ging en binnen amper een al jaar samenwonen, nieuw huis kopen,trouwen en waarschijnlijk binnenkort zwanger. Dan is het naar te hopen dat het goed gaat anders kom je straks van een koude kermis thuis en zo extreem hoeft van mij ook niet.
  zondag 9 februari 2020 @ 12:11:42 #41
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_191423371
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Klopt. Te graag willen valt ook op. Alleen probeer ik vaak wel mijn kansen vooraf veilig te stellen als in zeker weten dat ze single is.
Op dit gebied moet je niks plannen, of veiligstellen. Je moet het aangaan en gewoon kijken waar het schip strandt. In je hoofd zonder verwachtingen het contact aangaan. Moeilijk soms maar dat werkt wel het beste. ;)
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 12:26:40 #42
5428 crew  miss_sly
pi_191423613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijn invulling. Ik heb bijvoorbeeld leuke single collega's en we kunnen het super goed vinden maar ze hebben het altijd over hun mislukte dates en dat er met elke kerel wat mis is maar ondertussen houden ze bewust alle remmen af terwijl ze weten dat ik ook single ben. En dan vraag ik vaak wat hun type is en laten ze foto's van dates zien en zo'n kerel ben ik dan niet qua uiterlijk. En ze maken ook niet echt moves naar mij toe. Kan ook omdat ze het zakelijk willen houden maar ik beland vaak in de friendzone.
Het feit dat jij single bent en een ander ook, maakt niet dat er dús een optie is om te daten. Zeker IRL zijn er meer factoren die meetellen als het gaat om daten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191423652
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:59 schreef Cockwhale het volgende:
Een atletisch lijf krijgen met een goed kapsel en je zit al behoorlijk in de goede richting. Feit is, bij vrouwen draait het net zozeer om uiterlijk. Vandaag weer vaak genoeg opgemerkt in positieve zin voor mijzelf ;)
Je kan wel een goed kapsel en een fit lichaam hebben, maar als je je gedraagt als rapper Sjors zullen er weinig vrouwen warm voor je lopen. ;)
pi_191423807
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:29 schreef Chia het volgende:

[..]

Je kan wel een goed kapsel en een fit lichaam hebben, maar als je je gedraagt als rapper Sjors zullen er weinig vrouwen warm voor je lopen. ;)
Onzin.
pi_191423832
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Onzin.
Geen onzin, anders had hij het niet met een shemale hoeven doen, maar had zich wel een echte vrouw gemeld.

En ik zeg ook 'weinig' niet 'geen'.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2020 12:41:40 ]
pi_191424110
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Geen onzin, anders had hij het niet met een shemale hoeven doen, maar had zich wel een echte vrouw gemeld.

En ik zeg ook 'weinig' niet 'geen'.
Ook niet 'weinig'. Als je een goed kapsel hebt en fit bent, dan voel je je ook lekkerder. Die vrouwen kun je dan gewoon krijgen, ook al ben je rapper Sjors of gedraag je je daarnaar. Vrouwen vinden fitte kerels gewoon lekker. Kan je ontkennen maar is gewoon waar. Vrouwen hebben geen trek in een dikke kerel of een kerel met een buikje. Als je fit bent en er verzorgd uitziet, kan elke vrouw je aantrekken.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 13:04:45 #47
5428 crew  miss_sly
pi_191424187
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ook niet 'weinig'. Als je een goed kapsel hebt en fit bent, dan voel je je ook lekkerder. Die vrouwen kun je dan gewoon krijgen, ook al ben je rapper Sjors of gedraag je je daarnaar. Vrouwen vinden fitte kerels gewoon lekker. Kan je ontkennen maar is gewoon waar. Vrouwen hebben geen trek in een dikke kerel of een kerel met een buikje. Als je fit bent en er verzorgd uitziet, kan elke vrouw je aantrekken.
Ik vind het altijd zo mooi hoe mannen vertellen tegen vrouwen dat ze wel kunnen ontkennen dat iets zo is, terwijl vrouwen daar toch kennelijk anders over denken.

Kan best dat jij ervaringen met bepaalde vrouwen hebt dat ze op een fit lichaam af komen, maar dat betekent niet dat 'vrouwen' allemaal hetzelfde in elkaar zitten. Bovendien zijn er nogal wat gradaties in 'fit', alsmede in 'een dikke kerel' of 'een kerel met een buikje'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 13:26:19 #48
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191424480
Veel mensen hebben een bepaalt type waar ze in eerste instantie op vallen.
Betekent niet dat ze niet ook op andere types kunnen vallen, zowel innerlijk als uiterlijk.

Maar het kan ook zijn dat ze je gewoon echt niet aantrekkelijk vindt of leuk en dan zal je nooit haar type worden, wat je ook doet.

Daarnaast vind ik het zelf nogal een zwaktebod om jezelf te willen veranderen zodat anderen je leuk vinden.
Ze moeten je maar nemen zoals je bent, of anders niet.
  zondag 9 februari 2020 @ 13:27:55 #49
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191424502
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Geen onzin, anders had hij het niet met een shemale hoeven doen, maar had zich wel een echte vrouw gemeld.

Want mannen die het met shemales doen kunnen geen echte vrouw krijgen?
Wat is dit voor kortzichtig gedoe.
pi_191424526
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Want mannen die het met shemales doen kunnen geen echte vrouw krijgen?
Wat is dit voor kortzichtig gedoe.
Kortzichtig om mensen woorden in de mond te leggen idd. Feit is dat er weinig vrouwen warm lopen voor hem ondanks zijn goed gekapte haar en atletische lichaam.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2020 13:29:52 ]
  zondag 9 februari 2020 @ 13:30:06 #51
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191424535
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:29 schreef Chia het volgende:

[..]

Kortzichtig om mensen woorden in de mond te leggen idd. Feit is dat er weinig vrouwen warm lopen voor hem ondanks zijn goed gekapte haar en atletische lichaam.
Ik reageer op wat jij typt hoor.

En shemales hebben een lagere grens of die lopen wel warm voor sjors?
pi_191424585
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo mooi hoe mannen vertellen tegen vrouwen dat ze wel kunnen ontkennen dat iets zo is, terwijl vrouwen daar toch kennelijk anders over denken.

Kan best dat jij ervaringen met bepaalde vrouwen hebt dat ze op een fit lichaam af komen, maar dat betekent niet dat 'vrouwen' allemaal hetzelfde in elkaar zitten. Bovendien zijn er nogal wat gradaties in 'fit', alsmede in 'een dikke kerel' of 'een kerel met een buikje'.
Als een vrouw kon kiezen, waar denk je dan dat ze voor kiest? Even karakter en persoon daargelaten. Ja, hoe je zelf bent is ook belangrijk, sociale vaardigheden, stabiel leven etc. Dat weet ik ook wel.

Als het om fysieke eigenschappen gaat, wat voor zo'n 60% uitmaakt of ze met hem in zee wil, dan kiest ze altijd voor de kerel met een strak lichaam, gespierd etc.

Jullie vrouwen denken het ook te weten :') :') NOT
pi_191424588
Gewoon jezelf zijn. Probeer het gezellig te hebben tijdens een date . En goed voor jezelf zorgen.

Zelf ben ik moeders mooiste niet. Zorg wel goed voor mijn lichaam.

Heb nooit te klagen gehad mbt vrouwelijk aandacht.

Ik weet wie ik ben.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 13:35:53 #54
5428 crew  miss_sly
pi_191424619
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Als een vrouw kon kiezen, waar denk je dan dat ze voor kiest? Even karakter en persoon daargelaten. Ja, hoe je zelf bent is ook belangrijk, sociale vaardigheden, stabiel leven etc. Dat weet ik ook wel.

Als het om fysieke eigenschappen gaat, wat voor zo'n 60% uitmaakt of ze met hem in zee wil, dan kiest ze altijd voor de kerel met een strak lichaam, gespierd etc.

Jullie vrouwen denken het ook te weten :') :') NOT
Het is maar net wat 'strak en gespierd' dan precies is. Ik vind een heleboel gespierde mannen echt niet mooi.

Maar 'karakter en persoon daargelaten'? Hoe kun je dat nou weglaten? Een mooie man is leuk om naar te kijken, maar een fijne man is prettig om bij te zijn en een relatie mee te hebben. Aantrekkingskracht zit hem in zoveel mee dan 'een strak gespierd lichaam'.

Natuurlijk weten 'wij vrouwen' niet wat we aantrekkelijk vinden. Daar hebben we mannen voor nodig om ons dat uit te leggen. Hebben ze een heel passende term voor, waar heel erg :') :') :') voor geldt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 13:40:15 #55
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191424687
..

[ Bericht 35% gewijzigd door SugeLucky op 09-02-2020 13:48:27 ]
pi_191424700
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is maar net wat 'strak en gespierd' dan precies is. Ik vind een heleboel gespierde mannen echt niet mooi.

Maar 'karakter en persoon daargelaten'? Hoe kun je dat nou weglaten? Een mooie man is leuk om naar te kijken, maar een fijne man is prettig om bij te zijn en een relatie mee te hebben. Aantrekkingskracht zit hem in zoveel mee dan 'een strak gespierd lichaam'.

Natuurlijk weten 'wij vrouwen' niet wat we aantrekkelijk vinden. Daar hebben we mannen voor nodig om ons dat uit te leggen. Hebben ze een heel passende term voor, waar heel erg :') :') :') voor geldt.
De discussie ging niet over 'persoonlijkheid' of 'karakter' of sociale vaardigheden.

Waarom gaan de meeste vrouwen dan one night stands aan? Fysiek is toch niet het belangrijkst volgens jou? _O- _O- En aantrekkingskracht is meer dan 'een gespierd lichaam'? Onzin. Als je een ONS wil scoren doet je sociale vaardigheden niet toe en doet je aantrekkingskracht er niet toe. Het gaat er alleen om dat je goed en lekker uitziet, goede gespierde armen, goed verzorgd. En ja, al het andere naast fysieke aantrekkingskracht is toch zo belangrijk? :') :')
  zondag 9 februari 2020 @ 13:43:05 #57
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191424726
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

De discussie ging niet over 'persoonlijkheid' of 'karakter' of sociale vaardigheden.

Waarom gaan de meeste vrouwen dan one night stands aan? Fysiek is toch niet het belangrijkst volgens jou? _O- _O- En aantrekkingskracht is meer dan 'een gespierd lichaam'? Onzin. Als je een ONS wil scoren doet je sociale vaardigheden niet toe en doet je aantrekkingskracht er niet toe. Het gaat er alleen om dat je goed en lekker uitziet, goede gespierde armen, goed verzorgd. En ja, al het andere naast fysieke aantrekkingskracht is toch zo belangrijk? :') :')
Ik heb lelijke mannen met een vlotte babbel en lef, een hele hoop vrouwen het bed in zien krijgen voor 1 avond.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 13:44:00 #58
5428 crew  miss_sly
pi_191424748
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

De discussie ging niet over 'persoonlijkheid' of 'karakter' of sociale vaardigheden.

Waarom gaan de meeste vrouwen dan one night stands aan? Fysiek is toch niet het belangrijkst volgens jou? _O- _O- En aantrekkingskracht is meer dan 'een gespierd lichaam'? Onzin. Als je een ONS wil scoren doet je sociale vaardigheden niet toe en doet je aantrekkingskracht er niet toe. Het gaat er alleen om dat je goed en lekker uitziet, goede gespierde armen, goed verzorgd. En ja, al het andere naast fysieke aantrekkingskracht is toch zo belangrijk? :') :')
Iemands type niet zijn is niet alleen een puur fysieke invulling. Je kunt op heel veel vlakken iemands type niet zijn.

Een ONS ga je aan omdat je op dat moment met die persoon seks wil. En nee, dat zijn echt niet altijd alleen maar knappe, gespierde mannen. Hoe kom je toch bij die onzin?

Maar als jij dat graag wil geloven: be my guest. Hou jij jezelf maar voor dat 'vrouwen' een homogene groep is en dat jij 'vrouwen' beter kent dan 'vrouwen' zichzelf kennen. Succes ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 13:50:37 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191424847
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo mooi hoe mannen vertellen tegen vrouwen dat ze wel kunnen ontkennen dat iets zo is, terwijl vrouwen daar toch kennelijk anders over denken.
Nou ja, waarom zou een enkele vrouw een beter beeld hebben van wat vele vrouwen willen dan een enkele man? Ik vind dat 'ik ben een vrouw, dus ik weet het beter' altijd een beetje een mal argument. Zeker op een plek als FOK! waar keer op keer blijkt dat het niet representatief is voor de bevolking.
pi_191424922
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

De discussie ging niet over 'persoonlijkheid' of 'karakter' of sociale vaardigheden.

Waarom gaan de meeste vrouwen dan one night stands aan? Fysiek is toch niet het belangrijkst volgens jou? _O- _O- En aantrekkingskracht is meer dan 'een gespierd lichaam'? Onzin. Als je een ONS wil scoren doet je sociale vaardigheden niet toe en doet je aantrekkingskracht er niet toe. Het gaat er alleen om dat je goed en lekker uitziet, goede gespierde armen, goed verzorgd. En ja, al het andere naast fysieke aantrekkingskracht is toch zo belangrijk? :') :')
Voorafgaand aan een ONS heb je nog altijd wel interactie waaruit wel het een en ander blijkt en waar al een bepaalde spanningsopbouw moet zitten. :') :') Dat is meer dan iemands kapsel en lichaam. _O- _O-
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 14:00:48 #61
5428 crew  miss_sly
pi_191424986
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nou ja, waarom zou een enkele vrouw een beter beeld hebben van wat vele vrouwen willen dan een enkele man? Ik vind dat 'ik ben een vrouw, dus ik weet het beter' altijd een beetje een mal argument. Zeker op een plek als FOK! waar keer op keer blijkt dat het niet representatief is voor de bevolking.
ik ben zeker niet de enige vrouw die dit zegt, maar er zijn zeker op Fok heel veel users die denken dat zij het beter weten. Er zijn ook op Fok veel vrouwen die telkens herhalen dat het niet zo eendimensionaal is als users als black-soldier menen, maar hij weet het toch beter. Denkt hij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191425274
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

De discussie ging niet over 'persoonlijkheid' of 'karakter' of sociale vaardigheden.

Waarom gaan de meeste vrouwen dan one night stands aan? Fysiek is toch niet het belangrijkst volgens jou? _O- _O- En aantrekkingskracht is meer dan 'een gespierd lichaam'? Onzin. Als je een ONS wil scoren doet je sociale vaardigheden niet toe en doet je aantrekkingskracht er niet toe. Het gaat er alleen om dat je goed en lekker uitziet, goede gespierde armen, goed verzorgd. En ja, al het andere naast fysieke aantrekkingskracht is toch zo belangrijk? :') :')
Sociale vaardigheden doen er juist dan ook toe. Je red het niet alleen met een gespierd lichaam.

Genoeg gespierde mannen gezien tijdens het uitgaan die worden geweigerd omdat ze verder veel te simpel zijn.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 14:18:47 #63
441859 crew  Lenny77
pi_191425307
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik ben zeker niet de enige vrouw die dit zegt, maar er zijn zeker op Fok heel veel users die denken dat zij het beter weten. Er zijn ook op Fok veel vrouwen die telkens herhalen dat het niet zo eendimensionaal is als users als black-soldier menen, maar hij weet het toch beter. Denkt hij.
Nog een vrouw die het hier mee eens is.
Hoe knap of strak ook, als er onzin uit zijn mond komt dan is de interesse meteen weg. Ook voor een ONS ja.
Gatver...
Maar er zullen vast genoeg vrouwen zijn die er wel op ingaan. Ik ken ze ook hoor: 'als hij een rode BMW heeft, is ie van mij' of 'als ie een sixpack heeft is hij een lekker ding' of 'als hij blauwe ogen heeft, lig ik plat'.
Dus ja, er zijn meerdere types van vrouwen. En ik DENK: hoe intelligenter, hoe minder interesse in de mooiboys zonder inhoud.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_191425669
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 11:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Uiterlijk en gesprekstechnieken maak ik mij niet zo druk om. Maar mis blijkbaar een factor om interessant genoeg te worden gevonden voor verder contact, eindig nu dus vaak als vriendschappelijk.
Misschien toch nog eens aandacht aan besteden, zeker aan je gesprekstechnieken..
pi_191425757
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ook niet 'weinig'. Als je een goed kapsel hebt en fit bent, dan voel je je ook lekkerder. Die vrouwen kun je dan gewoon krijgen, ook al ben je rapper Sjors of gedraag je je daarnaar. Vrouwen vinden fitte kerels gewoon lekker. Kan je ontkennen maar is gewoon waar. Vrouwen hebben geen trek in een dikke kerel of een kerel met een buikje. Als je fit bent en er verzorgd uitziet, kan elke vrouw je aantrekken.
Er is een markt voor ja, maar iedereen die om zich heen kijkt kan zien dat er genoeg dikkere kerels net zo goed aan de vrouw kunnen komen. Dikker is ook niet per se lelijk of onverzorgd. Kijk naar de dad bod hype, ook daar is een markt voor.

Zeker op langere termijn zul je meer moeten kunnen delen dan alleen lekker zijn. Als je beide geïnteresseerd bent in er zo goed mogelijk uit te zien, dan deel je een interesse en dat gaat ietsje verder dan alleen huehue hubba hubba. Het is dus niet zo zwart-wit dat het alleen om het lekkere uiterlijk gaat.
  zondag 9 februari 2020 @ 14:43:10 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191425790
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik ben zeker niet de enige vrouw die dit zegt, maar er zijn zeker op Fok heel veel users die denken dat zij het beter weten. Er zijn ook op Fok veel vrouwen die telkens herhalen dat het niet zo eendimensionaal is als users als black-soldier menen, maar hij weet het toch beter. Denkt hij.
Maar wat maakt deze vrouwen meer bevoegd om voor andere vrouwen te spreken dan black-soldier?
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 14:44:49 #67
5428 crew  miss_sly
pi_191425811
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar wat maakt deze vrouwen meer bevoegd om voor andere vrouwen te spreken dan black-soldier?
Deze vrouwen spreken niet voor alle andere vrouwen, maar voor de groep waartoe zij behoren en die er anders in staat. black-soldier praat voor alle vrouwen, alleen weten ze het niet :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 14:46:30 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191425842
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar wat maakt deze vrouwen meer bevoegd om voor andere vrouwen te spreken dan black-soldier?
Niet.

Er valt gewoon niet voor alle vrouwen (of mannen) te spreken.
Daarom is het ook irritant als iemand het over vrouwen of mannen in het algemeen heeft.
Om dan ook nog even te melden dat degene die anders zegt het zelf gewoon niet snapt en echt wel zo is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191425874
Ik weet niet hoor, maar op de een of andere manier lijkt enige nuancering aan willen brengen bij bepaalde mensen standaard als totale ontkenning van hun mening te worden ervaren. Tevens scheelt het misschien ook dat de gemiddelde leeftijd van de dames die hier reageren gemiddeld ook wat hoger ligt. Dat kan bepaalde ervaring breder maken dan een iets wat misschien vooral gebaseerd lijkt te zijn op wat men denkt te waarnemen bij het uitgaan?
  zondag 9 februari 2020 @ 14:51:38 #70
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191425942
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Deze vrouwen spreken niet voor alle andere vrouwen, maar voor de groep waartoe zij behoren en die er anders in staat. black-soldier praat voor alle vrouwen, alleen weten ze het niet :')
Nou ja met een bewering dat weinig vrouwen op een bepaald type man zullen vallen spreek je net zo goed voor anderen als met een bewering dat vele vrouwen dat doen. Dat is niet enkel voor jezelf en je groep spreken.

Zijn bewering dat je voor een ONS niet met elkaar praat en alleen lekker hoeft te zijn is dan weer van een andere orde.

quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet.

Er valt gewoon niet voor alle vrouwen (of mannen) te spreken.
Daarom is het ook irritant als iemand het over vrouwen of mannen in het algemeen heeft.
Om dan ook nog even te melden dat degene die anders zegt het zelf gewoon niet snapt en echt wel zo is.
Dat ben ik helemaal met je eens.

[ Bericht 26% gewijzigd door PiyeReloaded op 09-02-2020 14:57:43 ]
pi_191426050
Ik zei inderdaad dat weinig vrouwen volledig over de factor gedrag zouden heen stappen, ook als het om een ONS gaat. Is inderdaad net zo goed een generalisatie, maar 'weinig' is wel een rekbaar begrip. Sorry daarvoor, nu kunnen jullie weer verder met een hoogstaande discussie op de bal.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 15:05:42 #72
5428 crew  miss_sly
pi_191426183
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nou ja met een bewering dat weinig vrouwen op een bepaald type man zullen vallen spreek je net zo goed voor anderen als met een bewering dat vele vrouwen dat doen. Dat is niet enkel voor jezelf en je groep spreken.

Zijn bewering dat je voor een ONS niet met elkaar praat en alleen lekker hoeft te zijn is dan weer van een andere orde.
[..]

Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik heb letterlijk uitgelegd dat vrouwen geen homogene groep is, en dat het heel raar is dat wie dan ook pretendeert beter te weten wat al die vrouwen vinden of denken dan al die vrouwen zelf.

Als dat te generaliserend is voor je, vind ik dat erg jammer :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 15:14:42 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191426323
Ik denk dat het niet te ontkennen is dat veel vrouwen vallen op lengte. Dat niet ALLE vrouwen dat als hoofdcriterium hebben is me wel duidelijk maar.. de meeste wel. En vrouwen zijn ook strenger met het toepassen van die regel dan mannen mbt de dingen waar zij op letten.

Als je als man ineens 80% van je kansen en opties verliest door je lengte dan heeft dat een significant invloed op hoe makkelijk of moeilijk het is om een partner te vinden. En even voor de duidelijkheid.. zelfs meisjes van 1,56m hebben vaak sterke meningen over dat hun man minimaal 1,80m moet zijn dus het is niet alsof je adhv iemands lengte kan zien of je op dat vlak een kans maakt.

Het gevolg is dus veel afwijzingen. Dat heeft weer effect op zelfvertrouwen.

De truuk is om je daar overheen te zetten. Om je eigenwaarde niet af te laten hangen van de goedkeuring van vrouwen. Maar ontkennen dat er een bijzondere dynamiek is in de dating-wereld en dat sommige (ja vooral mannen) het daarin lastiger hebben dan anderen lijkt mij onzinnig.

Sommige mensen moeten harder werken voor hun "geld". Dat is zo met letterlijk geld.. en dat is dus ook zo met daten.

[ Bericht 3% gewijzigd door SpecialK op 09-02-2020 15:25:45 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 15:19:40 #74
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191426392
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk uitgelegd dat vrouwen geen homogene groep is, en dat het heel raar is dat wie dan ook pretendeert beter te weten wat al die vrouwen vinden of denken dan al die vrouwen zelf.

Als dat te generaliserend is voor je, vind ik dat erg jammer :)
Nou ik reageerde op een post waarin je zei dat het grappig was dat mannen dit beter dachten te weten dan vrouwen.

Maar je kunt je dus voorstellen dat er mannen zijn die de ervaring hebben dat bepaalde uiterlijkheden je aantrekkelijker maken voor een deel van de vrouwen? Ook als er hier vrouwen zijn voor wie dat zelf niet opgaat of niet het belangrijkste is? Dat dat die ervaringen niet meteen onwaar of denken dat je het beter weet dan vrouwen maakt?
pi_191426822
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nou ja, waarom zou een enkele vrouw een beter beeld hebben van wat vele vrouwen willen dan een enkele man? Ik vind dat 'ik ben een vrouw, dus ik weet het beter' altijd een beetje een mal argument. Zeker op een plek als FOK! waar keer op keer blijkt dat het niet representatief is voor de bevolking.
Goed punt. Daar komt bij dat de meeste vrouwen geen goed en zeker geen objectief beeld hebben van wat hen daadwerkelijk drijft.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191426982
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goed punt. Daar komt bij dat de meeste vrouwen geen goed en zeker geen objectief beeld hebben van wat hen daadwerkelijk drijft.
Waarom zouden mannen dat beter van zichzelf weten dan vrouwen?

Ik weet echt wel wanneer ik zo'n aangenaam branderig gevoel in mijn lendenen krijg en wanneer niet. En voor mij is dat een belangrijke drijfveer.

Maar daarmee drijven we wel opnieuw weer ver af van de vraag van TS.
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 15:53:40 #77
5428 crew  miss_sly
pi_191427067
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goed punt. Daar komt bij dat de meeste vrouwen geen goed en zeker geen objectief beeld hebben van wat hen daadwerkelijk drijft.
Wat men drijft IS ik niet objectief, dat lijkt me nogal logisch.

Als de meeste vrouwen dat zelf niet weten, wie weet dat dan wel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 15:55:37 #78
5428 crew  miss_sly
pi_191427110
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat het niet te ontkennen is dat veel vrouwen vallen op lengte. Dat niet ALLE vrouwen dat als hoofdcriterium hebben is me wel duidelijk maar.. de meeste wel. En vrouwen zijn ook strenger met het toepassen van die regel dan mannen mbt de dingen waar zij op letten.

Als je als man ineens 80% van je kansen en opties verliest door je lengte dan heeft dat een significant invloed op hoe makkelijk of moeilijk het is om een partner te vinden. En even voor de duidelijkheid.. zelfs meisjes van 1,56m hebben vaak sterke meningen over dat hun man minimaal 1,80m moet zijn dus het is niet alsof je adhv iemands lengte kan zien of je op dat vlak een kans maakt.

Het gevolg is dus veel afwijzingen. Dat heeft weer effect op zelfvertrouwen.

De truuk is om je daar overheen te zetten. Om je eigenwaarde niet af te laten hangen van de goedkeuring van vrouwen. Maar ontkennen dat er een bijzondere dynamiek is in de dating-wereld en dat sommige (ja vooral mannen) het daarin lastiger hebben dan anderen lijkt mij onzinnig.

Sommige mensen moeten harder werken voor hun "geld". Dat is zo met letterlijk geld.. en dat is dus ook zo met daten.
Ik denk dat lengte voor heel veel vrouwen inderdaad wel een ding is. Daar zijn de meeste vrouwen ook open over. Het belangrijkste criterium is dan meestal dat hij in ieder geval groter moet zijn, en ook vaak aanzienlijk groter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191427237
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom zouden mannen dat beter van zichzelf weten dan vrouwen?
Tja, dat weet ik ook niet direct. Waarom snappen mannen zichzelf beter dan vrouwen!? Omdat ze simpeler zijn!? Omdat ze minder last hebben van sociaalgewenste denkbeelden en daardoor objectiever naar zichzelf kunnen kijken!?

quote:
Ik weet echt wel wanneer ik zo'n aangenaam branderig gevoel in mijn lendenen krijg en wanneer niet. En voor mij is dat een belangrijke drijfveer.
Oh, absoluut. Jij weet als vrouw het beste wanneer je hitsig bent. Echter dat betekent nog niet dat je weet waarvan je precies hitsig wordt. En als je toch een idee hebt waarvan het komt, dan nog is de kans groot dat je het niet waar wilt hebben, want sociaalmaatschappelijk niet helemaal gewenst (bijvoorbeeld dat je, zoals veel vrouwen, agressie bij mannen stiekem wel geil vindt)

quote:
Maar daarmee drijven we wel opnieuw weer ver af van de vraag van TS.
TS... OP... Huh!? :+
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 16:02:11 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191427255
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat lengte voor heel veel vrouwen inderdaad wel een ding is. Daar zijn de meeste vrouwen ook open over. Het belangrijkste criterium is dan meestal dat hij in ieder geval groter moet zijn, en ook vaak aanzienlijk groter.
Dat is dus jammer want er loopt een hoop mannelijk kwaliteit rond wat inderdaad onder de 1,80m is. Mannen die de schuld bij zichzelf lopen te zoeken terwijl het gewoon dikke pech is.

Verder geen verwijt richting vrouwen trouwens.. dit zit er gewoon hard-coded in bij veel. Maar het is.. tragisch? Is dat een goed woord?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191427448
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is dus jammer want er loopt een hoop mannelijk kwaliteit rond wat inderdaad onder de 1,80m is. Mannen die de schuld bij zichzelf lopen te zoeken terwijl het gewoon dikke pech is.

Verder geen verwijt richting vrouwen trouwens.. dit zit er gewoon hard-coded in bij veel. Maar het is.. tragisch? Is dat een goed woord?
Lengte raakt aan de crux wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Namelijk kracht. Letterlijk en figuurlijk. Kracht staat gelijk aan overlevingskansen. Ook in een moderne maatschappij. Een slapjanus anno 2020 is niet een kerel die nog geen pak melk van de grond krijgt, maar een vent die nauwelijks iets gedaan krijgt in zijn sociale omgeving en op zijn werk. En dat is ultiem onaantrekkelijk voor een vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 09-02-2020 16:26:47 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 16:11:38 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191427505
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Lengte raakt aan de crux wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Namelijk kracht. Letterlijk en figuurlijk. Kracht staat gelijk aan overlevingskansen. Ook in een moderne maatschappij. Een slapjanus anno 2020 is niet een kerel die nog geen pak melk van de grond krijgt,
Kracht en lengte hebben invloed op elkaar maar zijn lang niet hetzelfde.

quote:
maa een vent die nauwelijks iets gedaan krijgt in zijn sociale omgeving en op zijn werk. En dat is ultiem onaantrekkelijk voor een vrouw.
En hier maak je dus een rare sprong van ... lichamelijke kracht naar sociale kracht. Waarom zou iemand van 1,75m minder voor elkaar krijgen op zijn werk dan iemand van 1,85m?

Dat is natuurlijk onzin.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 16:14:35 #83
5428 crew  miss_sly
pi_191427579
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is dus jammer want er loopt een hoop mannelijk kwaliteit rond wat inderdaad onder de 1,80m is. Mannen die de schuld bij zichzelf lopen te zoeken terwijl het gewoon dikke pech is.

Verder geen verwijt richting vrouwen trouwens.. dit zit er gewoon hard-coded in bij veel. Maar het is.. tragisch? Is dat een goed woord?
Zeker.
Net zoals het jammer is dat er veel vrouwen rondlopen met niet de perfecte maten en het perfecte knappe snoetje die toch heel veel kwaliteiten hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 februari 2020 @ 16:15:24 #84
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191427596
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeker.
Net zoals het jammer is dat er veel vrouwen rondlopen met niet de perfecte maten en het perfecte knappe snoetje die toch heel veel kwaliteiten hebben.
Klopt. Maar ik heb het gevoel dat mannen daar gemiddeld genomen minder "streng" in zijn. Dat bedoel ik met een scheve dynamiek.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 16:16:15 #85
5428 crew  miss_sly
pi_191427619
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Kracht en lengte hebben invloed op elkaar maar zijn lang niet hetzelfde.
[..]

En hier maak je dus een rare sprong van ... lichamelijke kracht naar sociale kracht. Waarom zou iemand van 1,75m minder voor elkaar krijgen op zijn werk dan iemand van 1,85m?

Dat is natuurlijk onzin.
Ik dacht hetzelfde. Sociaal netwerk en dingen voor elkaar krijgen heeft nou net niks met fysieke kracht en lengte te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 16:20:32 #86
5428 crew  miss_sly
pi_191427682
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik heb het gevoel dat mannen daar gemiddeld genomen minder "streng" in zijn. Dat bedoel ik met een scheve dynamiek.
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik heb het gevoel dat mannen daar gemiddeld genomen minder "streng" in zijn. Dat bedoel ik met een scheve dynamiek.
Ik denk misschien als het om lengte gaat wel, wat ik persoonlijk ook jammer vind. En veel mannen hebben op andere gebieden zaken waar ze heel streng in zijn.

Ik vind het altijd zo raar dat dit soort zaken lijkt te moeten ontaarden in dat mannen beter zijn dan vrouwen, of vrouwen oneerlijker of slechter dan mannen. Het is geen wedstrijd, er is geen homogene groep van ieder geslacht. Er zijn mensen met allerlei ideeën, opvoeding, ervaringen, idealen, etc., en er zijn in beide groepen goede en slechte exemplaren. Voor zover je van goed en slecht kan spreken, want dat is ook weer ontzettend subjectief. Hell, het hele leven en al je relaties zijn subjectief. Ook je observerende van anderen zijn subjectief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191427700
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Kracht en lengte hebben invloed op elkaar maar zijn lang niet hetzelfde.[quote]Niet 100% hetzelfde maar lengte en fysieke kracht zijn wel sterk gecorreleerd.

En het belang van lengte is zo sterk hardwired in onze hersenen dat ik met mijn beperkte mate van spierkracht een vent van 10 cm kleiner toch een onderdeurtje vind waarvoor hersencel in mijn hoofd bang is (wat objectief gezien lang niet altijd terecht is)
[..]

En hier maak je dus een rare sprong van ... lichamelijke kracht naar sociale kracht. Waarom zou iemand van 1,75m minder voor elkaar krijgen op zijn werk dan iemand van 1,85m?

Dat is natuurlijk onzin.
Het is geen rare sprong. Het is het geheel van kracht/sterkte/potentie. Kracht om dingen te bereiken in een wereld met gevaren en competitie. Vroeger meer fysiek. Anno nu meer mentaal. Maar nog steeds is het de kracht om boven te komen drijven als de 'sterkste'.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191427735
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Kracht en lengte hebben invloed op elkaar maar zijn lang niet hetzelfde.
[..]

En hier maak je dus een rare sprong van ... lichamelijke kracht naar sociale kracht. Waarom zou iemand van 1,75m minder voor elkaar krijgen op zijn werk dan iemand van 1,85m?

Dat is natuurlijk onzin.
Was dat maar waar. Niet alleen succes op de relatiemarkt (waar we het hier over hebben) is gecorreleerd aan je lengte als man, maar bijvoorbeeld ook salaris is gekoppeld aan lengte. En ook succes van een politicus.
Ik vind het ook onzin, maar toch is het zo.

PS. Nu niet aankomen met dat kabouter Wesley zeer veel verdient. Het gaat om de trend. Iets wat je goed kunt meten met een gemiddelde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 09-02-2020 16:50:07 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191427867
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Was dat maar waar. Niet alleen succes op de relatiemarkt (waar we het hier over hebben) is gecorreleerd aan je lengte als man, bijvoorbeeld ook salaris is gekoppeld aan lengte. En ook succes van een politicus.
Ik vind het ook onzin, maar toch is het zo.

PS. Nu niet aankomen met dat kabouter x of y zeer veel verdient. Het gaat om de trend. Iets wat je goed kunt meten met een gemiddelde.
Die trend is algemeen toch? Als langere vrouw zal je gemiddeld ook makkelijk meer overwicht uit lijken te stralen. Is ook niet iedereens smaak, al heb je als vrouw wel het voordeel dat mannen gemiddeld langer zijn.
pi_191428005
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Die trend is algemeen toch? Als langere vrouw zal je gemiddeld ook makkelijk meer overwicht uit lijken te stralen. Is ook niet iedereens smaak, al heb je als vrouw wel het voordeel dat mannen gemiddeld langer zijn.
Kopt. Alleen vrouwen hebben met twee tegenstrijdige criteria te maken. Kracht en aantrekkelijkheid. Aantrekkelijkheid speelt namelijk ook een rol bij je succes op je werk en als je als vrouw te lang bent, ben je minder aantrekkelijk.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191428168
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde. Sociaal netwerk en dingen voor elkaar krijgen heeft nou net niks met fysieke kracht en lengte te maken.
Maar fysieke aantrekkelijkheid en status zijn daar wèl cruciaal voor. En laat aantrekkelijkheid en status bij een man nou sterk gecorreleerd zijn aan lengte.

Of het nou eerlijk is of niet, het onderdeurtje in een groep is meestal (meestal!) niet de leider. Ook hebben onderdeurtjes doorgaans de niet het meeste succes op carrièreladders. Allemaal erg oneerlijk, maar wel een feit.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 16:48:13 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191428174
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is dus jammer want er loopt een hoop mannelijk kwaliteit rond wat inderdaad onder de 1,80m is. Mannen die de schuld bij zichzelf lopen te zoeken terwijl het gewoon dikke pech is.

Verder geen verwijt richting vrouwen trouwens.. dit zit er gewoon hard-coded in bij veel. Maar het is.. tragisch? Is dat een goed woord?
Andersom zie je ook.
Langere vrouwen worden sneller als minder aantrekkelijk gezien. Of wordt igg als minpuntje gezien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 9 februari 2020 @ 16:51:16 #93
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191428221
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is dus jammer want er loopt een hoop mannelijk kwaliteit rond wat inderdaad onder de 1,80m is. Mannen die de schuld bij zichzelf lopen te zoeken terwijl het gewoon dikke pech is.

Dit geldt natuurlijk voor heel veel uiterlijke (en innerlijke) kenmerken die door de meerderheid als niet aantrekkelijk wordt ervaren.
pi_191428300
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kopt. Alleen vrouwen hebben met twee tegenstrijdige criteria te maken. Kracht en aantrekkelijkheid. Aantrekkelijkheid speelt namelijk ook een rol bij je succes op je werk en als je als vrouw te lang bent, ben je minder aantrekkelijk.
Ik ben bang dat er wel meer tegenstrijdigheden zijn dan dat. Tijdje terug nog een leuk gesprek over gehad met een Amerikaanse. We hadden het oa over Hillary en de fine line die je moet hebben tussen verzorgd, maar niet te aantrekkelijk, hard/krachtig als in slagvaardig, maar als vrouw beter ook niet te of alleen maar hard want dan ben je weer te mannelijk. Etc.

Wat dat betreft is aantrekkelijkheid ook vrij relatief en niet alleen maar positief, want je kan er minder serieus door genomen worden of te afleidend door gevonden worden. Suggesties dat je je wel omhoog geneukt zal hebben omdat je niet slim kan zijn, etc. Dat kan je minder aantrekkelijk maken voor een werkgever.
pi_191428323
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, dat weet ik ook niet direct. Waarom snappen mannen zichzelf beter dan vrouwen!? Omdat ze simpeler zijn!? Omdat ze minder last hebben van sociaalgewenste denkbeelden en daardoor objectiever naar zichzelf kunnen kijken!?
Jij impliceert dat, dus dan zal je op zijn minst wel redenen voor die hypothese hebben? Ik denk dat het voor mensen in het algemeen heel complex is namelijk. Niet per se m/v gerelateerd.

quote:
[..]

Oh, absoluut. Jij weet als vrouw het beste wanneer je hitsig bent. Echter dat betekent nog niet dat je weet waarvan je precies hitsig wordt. En als je toch een idee hebt waarvan het komt, dan nog is de kans groot dat je het niet waar wilt hebben, want sociaalmaatschappelijk niet helemaal gewenst (bijvoorbeeld dat je, zoals veel vrouwen, agressie bij mannen stiekem wel geil vindt)
Nee, maar ik beweer dat ook nooit te weten op basis van bepaalde kenmerken itt vele users hier. :) Ik weet alleen dat gedrag daar wel een factor in is voor mij, omdat ik daar weleens spontaan op ben afgeknapt. Het was zacht uitgedrukt een iets simpeler type dan mijn indruk tot dan toe. Alleen volgens black_soldier kan dat niet, want zijn haar zat goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2020 16:58:31 ]
pi_191428404
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er wel meer tegenstrijdigheden zijn dan dat. Tijdje terug nog een leuk gesprek over gehad met een Amerikaanse. We hadden het oa over Hillary en de fine line die je moet hebben tussen verzorgd, maar niet te aantrekkelijk, hard/krachtig als in slagvaardig, maar als vrouw beter ook niet te of alleen maar hard want dan ben je weer te mannelijk. Etc.

Wat dat betreft is aantrekkelijkheid ook vrij relatief en niet alleen maar positief, want je kan er minder serieus door genomen worden of te afleidend door gevonden worden. Suggesties dat je je wel omhoog geneukt zal hebben omdat je niet slim kan zijn, etc. Dat kan je minder aantrekkelijk maken voor een werkgever.
Klopt. Zoals ik al zei: voor vrouwen zijn de bepalende factoren behoorlijk tegenstrijdig. Wederom oneerlijk, maar helaas wel een feit.

Bijvoorbeeld een vriendin van me had een redelijk popperig uiterlijk. Type Alizée. Ze studeerde civiele techniek, maar ze werd in projectgroepen nooit voor vol gezien (behoorlijk cruciaal als je je studie met succes wilt afronden).
Een popje heeft in de ogen van de omgeving gewoon geen intellectuele kwaliteiten. Eigenlijk überhaupt geen kwaliteiten op sexyness na. Althans in de ogen van anderen. Zowel bij mannen als vrouwen.
Om te kotsen, maar zo werkt het wel helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 09-02-2020 17:09:59 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191428457
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij impliceert dat, dus dan zal je op zijn minst wel redenen voor die hypothese hebben? Ik denk dat het voor mensen in het algemeen heel complex is namelijk. Niet per se m/v gerelateerd.
[..]

Nee, maar ik beweer dat ook nooit te weten op basis van bepaalde kenmerken itt vele users hier. :) Ik weet alleen dat gedrag daar wel een factor in is voor mij, omdat ik daar weleens spontaan op ben afgeknapt. Het was zacht uitgedrukt een iets simpeler type dan mijn indruk tot dan toe. Alleen volgens black_soldier kan dat niet, want zijn haar zat goed.
Gedrag en sociale status in groepen van een man is voor vrouwen belangrijker dan zijn uiterlijk.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191428486
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Zoals ik al zei: voor vrouwen zijn de bepalende factoren behoorlijk tegenstrijdig. Wederom oneerlijk, maar helaas wel een feit.

Bijvoorbeeld een vriendin van me had een popperig uiterlijk. Type Alizée. Ze studeerde civiele techniek, maar ze werd in projectgroepen nooit voor vol gezien. Een popje heeft in de ogen van de omgeving gewoon geen intellectuele kwaliteiten. Eigenlijk vrijwel nul kwaliteiten op aantrekkelijk zijn na. Alhans in de ogen van anderen. Zowel mannen als vrouwen.
Om te kotsen, maar zo werkt het wel helaas.
Je typt twee factoren, dat vind ik te kort door de bocht. Overigens hoef je ook niet per se een popje te zijn, gewoon vrouw zijn is soms al genoeg. Al lijkt het wel aardig verbeterd te zijn tov vroegâh en is het godzijdank ook niet altijd de standaard.
pi_191428521
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gedrag en sociale status in groepen van een man is voor vrouwen belangrijker dan zijn uiterlijk.
Dat maakt jezelf en je drijfveren snappen alleen maar lastiger.. En heb je juist vaker te maken met tegenstrijdige drijfveren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2020 17:11:40 ]
  zondag 9 februari 2020 @ 17:12:36 #100
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191428543
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je typt twee factoren, dat vind ik te kort door de bocht. Overigens hoef je ook niet per se een popje te zijn, gewoon vrouw zijn is soms al genoeg. Al lijkt het wel aardig verbeterd te zijn tov vroegâh en is het godzijdank ook niet altijd de standaard.
Tuurlijk zijn er meer facetten, maar uiterlijke aantrekkelijkheid en 'kracht' spelen een niet te onderschatten rol.

En ja, alleen het zijn van vrouw was al genoeg om niet voor vol aangezien te worden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191428563
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er meer facetten, maar uiterlijke aantrekkelijkheid en 'kracht' spelen een niet te onderschatten rol.

En ja, alleen het zijn van vrouw was al genoeg om niet voor vol aangezien te worden.
Denk je dat ik ze onderschat als ik alleen aangeef dat het niet het enige is?
  zondag 9 februari 2020 @ 17:14:34 #102
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191428565
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat maakt jezelf en je drijfveren snappen alleen maar lastiger.. En heb je juist vaker te maken met tegenstrijdige drijfveren.
Ja, klopt
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 17:15:09 #103
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191428570
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk je dat ik ze onderschat als ik alleen aangeef dat het niet het enige is?
Nee :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191428585
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, klopt
Huh, maar jij stelde net nog:
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goed punt. Daar komt bij dat de meeste vrouwen geen goed en zeker geen objectief beeld hebben van wat hen daadwerkelijk drijft.
en
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, dat weet ik ook niet direct. Waarom snappen mannen zichzelf beter dan vrouwen!? Omdat ze simpeler zijn!? Omdat ze minder last hebben van sociaalgewenste denkbeelden en daardoor objectiever naar zichzelf kunnen kijken!?
Snap je punt nu echt niet meer.
pi_191428589
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee :P
Ok, dan vat ik je verwoording anders op :P Is het toch nog een soort praktijkvoorbeeldje voor ts. Ofzo..
  zondag 9 februari 2020 @ 17:27:30 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191428759
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Ik denk misschien als het om lengte gaat wel, wat ik persoonlijk ook jammer vind. En veel mannen hebben op andere gebieden zaken waar ze heel streng in zijn.
Hmmm oneens. En daarom is het ook makkelijker voor vrouwen om een relatie te krijgen dan mannen. Als dat een gebalanceerd iets was dan zou je nooit de uitkomsten hebben die je nu hebt. Tenzij jij denkt dat mannen gemiddeld genomen gewoon ook echt van lagere "dating-kwaliteit" zijn dat vrouwen. Maar dat lijkt mij vrij hardvochtig.

quote:
Ik vind het altijd zo raar dat dit soort zaken lijkt te moeten ontaarden in dat mannen beter zijn dan vrouwen, of vrouwen oneerlijker of slechter dan mannen.
Dat probeer ik juist niet te doen.

quote:
Het is geen wedstrijd, er is geen homogene groep van ieder geslacht. Er zijn mensen met allerlei ideeën, opvoeding, ervaringen, idealen, etc., en er zijn in beide groepen goede en slechte exemplaren. Voor zover je van goed en slecht kan spreken, want dat is ook weer ontzettend subjectief. Hell, het hele leven en al je relaties zijn subjectief. Ook je observerende van anderen zijn subjectief.
En toch zijn er objectieve waarheden over het gedrag en de voorkeuren van mannen en vrouwen. Waarheden die een vormgevend effect hebben aan
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 17:29:11 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191428787
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het is geen rare sprong. Het is het geheel van kracht/sterkte/potentie. Kracht om dingen te bereiken in een wereld met gevaren en competitie. Vroeger meer fysiek. Anno nu meer mentaal. Maar nog steeds is het de kracht om boven te komen drijven als de 'sterkste'.
Ja.. je zegt dat het geen rare sprong is maar toch doe je niks om te motiveren dat lichamelijke lengte resulteert in hogere mentale kracht.

Het is een vrij specifieke claim die je maakt. Ik zie graag bewijzen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 17:30:23 #108
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191428805
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Was dat maar waar. Niet alleen succes op de relatiemarkt (waar we het hier over hebben) is gecorreleerd aan je lengte als man, maar bijvoorbeeld ook salaris is gekoppeld aan lengte. En ook succes van een politicus.
Ik vind het ook onzin, maar toch is het zo.
Dingen zoals salaris gaat over perceptie van mensen over jou. Niet over mentale kracht in het individu zelf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191428902
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hmmm oneens. En daarom is het ook makkelijker voor vrouwen om een relatie te krijgen dan mannen. Als dat een gebalanceerd iets was dan zou je nooit de uitkomsten hebben die je nu hebt. Tenzij jij denkt dat mannen gemiddeld genomen gewoon ook echt van lagere "dating-kwaliteit" zijn dat vrouwen. Maar dat lijkt mij vrij hardvochtig.
Misschien ben ik te cynisch of neem ik het woord relatie te serieus, maar ik denk dat vrouwen vooral makkelijker aan seks kunnen komen.
  zondag 9 februari 2020 @ 17:39:05 #110
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191428925
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja.. je zegt dat het geen rare sprong is maar toch doe je niks om te motiveren dat lichamelijke lengte resulteert in hogere mentale kracht.

Het is een vrij specifieke claim die je maakt. Ik zie graag bewijzen.
Je geeft zelf het antwoord al =>
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dingen zoals salaris gaat over perceptie van mensen over jou. Niet over mentale kracht in het individu zelf.
Sociale sterkte is voor een groot deel hoe mensen jou zien. Als je bijvoorbeeld een perfecte leider zou zijn, maar niemand ziet jou zo, dan word je nooit een leider. Dan BEN je dus gewoon geen goede leider.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 17:39:39 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191428933
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien ben ik te cynisch of neem ik het woord relatie te serieus, maar ik denk dat vrouwen vooral makkelijker aan seks kunnen komen.
Ja het gezegde is dan ook

Women fuck who they want
Men marry who they want


Maargoed binnen een vrije westerse samenleving waar uithuwelijken en zo niet meer van toepassing is begint het dus vooral met seksuele aantrekkingskracht.

Als man kom je dan vaak niet voorbij stap 1
Als vrouw kan je stap 1, 2 en 3 maken.. en ik geef je een hoge kans dat je vanuit seks naar een relatie toe kan komen. Een veel veel hogere kans dan vanuit geen seks, geen contact naar een relatie te komen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 17:43:28 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191428985
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al =>
[..]

Sociale sterkte is voor een groot deel hoe mensen jou zien. Als je bijvoorbeeld een perfecte leider zou zijn, maar niemand ziet jou zo, dan word je nooit een leider. Dan BEN je dus gewoon geen goede leider.
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk eigenlijk dat dat effect te klein is om het serieus te nemen.

Dus vrouwen hangen er praktisch gezien een te hoge premium aan. Ik wil wedden dat er echt veel kwaliteit is die onbenut blijft door dat verschil in perceptie vs werkelijkheid.

En laten we eerlijk wezen.. die voorkeur is op basis van biologie. En die laat zich niet informeren door dingen zoals "och anno 2020 is lengte veel minder belangrijk als maatstaf van succes"... nee vrouwen zien gewoon een dude van 1,95+ en denken O+

Dat is geen bewust proces.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191428992
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja het gezegde is dan ook

Women fuck who they want
Men marry who they want


Maargoed binnen een vrije westerse samenleving waar uithuwelijken en zo niet meer van toepassing is begint het dus vooral met seksuele aantrekkingskracht.

Als man kom je dan vaak niet voorbij stap 1
Als vrouw kan je stap 1, 2 en 3 maken.. en ik geef je een hoge kans dat je vanuit seks naar een relatie toe kan komen. Een veel veel hogere kans dan vanuit geen seks, geen contact naar een relatie te komen.
Dat zijn goede punten, maar een relatie is natuurlijk ook niet iets wat je even neemt en gewoon statisch blijft hangen ofzo. En zolang eraan komen niet gelijk staat aan het behouden er van, is het in mijn ogen vooral een feitelijke constatering en niet het sterkste argument zeg maar..
  zondag 9 februari 2020 @ 17:51:59 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191429120
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat zijn goede punten, maar een relatie is natuurlijk ook niet iets wat je even neemt en gewoon statisch blijft hangen ofzo. En zolang eraan komen niet gelijk staat aan het behouden er van, is het in mijn ogen vooral een feitelijke constatering en niet het sterkste argument zeg maar..
Het is een kansspel. En elke stap die je in een relatie maakt maakt de kans op een succesvolle volgende stap hoger.

1. Iemand aanspreken
2. Interessant gesprek onderhouden
3. Escaleren tot intimiteit
4. Escaleren tot seks.
5. Escaleren tot regelmatig samen zijn (4 en 5 kan je omwisselen)
6. Escaleren tot relatie
7. Escaleren tot serieuze relatie (trouwen/samenwonen/etc...)

Er zullen vast veel mannen zijn die na het neuken er standaard een punt achter zetten... dat ontken ik niet. Maar laten we eerlijk zijn. De mannen die zich dat kunnen veroorloven zijn juist die top 20% dudes die veel aandacht krijgen voor uiterlijk.

Maar ik denk dat je vanaf dat punt (na seks) iig een voet in de deur hebt als vrouw. Met een lengte van 1,67 als man ben je voor de meeste vrouwen volledig onzichtbaar. Dus daar loop je al stuk op punt 1 of als je echt geluk hebt dat ze beleeft is ( :D) punt 2.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat vrouwen dan maar korte mannen moeten gaan neuken oid.. mensen moeten vooral lekker doen wat ze willen doen. Mannen en vrouwen alike. Maar je biologische inclinaties kunnen soms wel een negatief effect hebben op je keuzes.. of wie je soms kiest links te laten liggen.

Nogmaals, er ligt veel kwaliteit voor het oprapen. Het is meer een tip.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 09-02-2020 17:59:09 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 18:01:43 #115
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191429293
Even voor de duidelijkheid. Ik ben 1,73m en ik heb een relatie (oh en voor @Puntenjager ja ik heb een leidinggevende functie). Ik post hier niet met als sinister doel vrouwen te overtuigen om hun poesje voor mij beschikbaar te stellen.

Ik post deels uit eigen ervaring hoe moeilijk het voor mij was iemand te vinden en wat ik zie bij andere mensen. Bij de vriendinnen van mijn vriendin die smelten als een of andere arrogante klootzak van 2,00m de kamer in loopt en zich echt de hele avond voor gek zet door overdreven met die jongen (die duidelijk geen zin in haar had) te flirten :')

I saw some things, mannn :D
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191429428
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is een kansspel. En elke stap die je in een relatie maakt maakt de kans op een succesvolle volgende stap hoger.

1. Iemand aanspreken
2. Interessant gesprek onderhouden
3. Escaleren tot intimiteit
4. Escaleren tot seks.
5. Escaleren tot regelmatig samen zijn (4 en 5 kan je omwisselen)
6. Escaleren tot relatie
7. Escaleren tot serieuze relatie (trouwen/samenwonen/etc...)

Er zullen vast veel mannen zijn die na het neuken er standaard een punt achter zetten... dat ontken ik niet. Maar laten we eerlijk zijn. De mannen die zich dat kunnen veroorloven zijn juist die top 20% dudes die veel aandacht krijgen voor uiterlijk.

Maar ik denk dat je vanaf dat punt (na seks) iig een voet in de deur hebt als vrouw. Met een lengte van 1,67 als man ben je voor de meeste vrouwen volledig onzichtbaar. Dus daar loop je al stuk op punt 1 of als je echt geluk hebt dat ze beleeft is ( :D) punt 2.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat vrouwen dan maar korte mannen moeten gaan neuken oid.. mensen moeten vooral lekker doen wat ze willen doen. Mannen en vrouwen alike. Maar je biologische inclinaties kunnen soms wel een negatief effect hebben op je keuzes.. of wie je soms kiest links te laten liggen.

Nogmaals, er ligt veel kwaliteit voor het oprapen. Het is meer een tip.
Goede tip wel om verder te kijken dan je neus langs is, maar ik bedoelde niet dat ik het kansspel niet snap. Het gaat me meer om de waarde die eraan gehangen wordt door sommigen dat vrouwen het (in het algemeen) makkelijker zouden hebben. Meer kans op staat nog niet gelijk aan succesvol behouden.
Wat heb je aan makkelijker aan een relatie komen, als het geen gelukkige en/of duurzame relatie is? (retorische vraag)

Maar eens dat mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen. Mits ze daar zelf de verantwoording voor nemen en niet alleen maar janken over de tegenpartij enzo..
  zondag 9 februari 2020 @ 18:38:37 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191429958
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goede tip wel om verder te kijken dan je neus langs is, maar ik bedoelde niet dat ik het kansspel niet snap. Het gaat me meer om de waarde die eraan gehangen wordt door sommigen dat vrouwen het (in het algemeen) makkelijker zouden hebben. Meer kans op staat nog niet gelijk aan succesvol behouden.
Wat heb je aan makkelijker aan een relatie komen, als het geen gelukkige en/of duurzame relatie is? (retorische vraag)

Maar eens dat mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen. Mits ze daar zelf de verantwoording voor nemen en niet alleen maar janken over de tegenpartij enzo..
Helemaal mee eens verder. Sterker nog. Ik denk dat sommige mannen beter gewoon lekker hun eigen ding moeten gaan doen en als daar dan nooit een vrouw bij komt kijken.. soit.. dat is dan maar zo. Vrienden en een uitgebreid persoonlijke belevingswereld hebben met brede of diepe interesses is wat mij betreft al een leven wat het waard is om geleefd te worden. Maar ik snap de frustratie die sommige mannen hebben. Je mist dan toch "iets".

Ik denk dat het gezond is om EN te onderkennen dat de relatie tussen de seksen scheef is en dat mannen daar gemiddeld genomen meer moeite moeten doen en EN te onderkennen dat de verantwoordelijkheid niet bij vrouwen ligt om zich te veranderen. Net zoals mannen niet gedwongen willen worden te veranderen van voorkeuren. Wat je wel kan doen is jezelf veranderen om gewoon een goed leven te hebben. En op de lange afstand komen daar vaak vanzelf vrouwen op af uiteindelijk.. en soms niet maar dat is dan ook ok.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191430860
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Helemaal mee eens verder. Sterker nog. Ik denk dat sommige mannen beter gewoon lekker hun eigen ding moeten gaan doen en als daar dan nooit een vrouw bij komt kijken.. soit.. dat is dan maar zo. Vrienden en een uitgebreid persoonlijke belevingswereld hebben met brede of diepe interesses is wat mij betreft al een leven wat het waard is om geleefd te worden. Maar ik snap de frustratie die sommige mannen hebben. Je mist dan toch "iets".
Die soit is makkelijk gezegd als je niet zelf zoiets mist denk ik. En als je simpelweg geen interesse hebt in vrienden of gewoon niet alleen kan zijn, dan mis je wel meer dan "iets".
Maar wat je zegt, je moet wel zelf de slingers op hangen zeg maar.

quote:
Ik denk dat het gezond is om EN te onderkennen dat de relatie tussen de seksen scheef is en dat mannen daar gemiddeld genomen meer moeite moeten doen en EN te onderkennen dat de verantwoordelijkheid niet bij vrouwen ligt om zich te veranderen. Net zoals mannen niet gedwongen willen worden te veranderen van voorkeuren. Wat je wel kan doen is jezelf veranderen om gewoon een goed leven te hebben. En op de lange afstand komen daar vaak vanzelf vrouwen op af uiteindelijk.. en soms niet maar dat is dan ook ok.
Niet helemaal met je eens. Ik denk dat we wel degelijk moeten veranderen en nu te weinig voor elkaar open staan. Een stuk erkenning voor de moeite die mannen wel doen lijkt me op z'n plaats, maar een focus vooral daarop kan ook een vertekend beeld geven waarin weinig ruimte lijkt voor de moeite die vrouwen wel doen.
Sowieso lijkt het me bij een doel als dieper contact aangaan met een individu je je niet teveel blind moet staren op statistieken en strakke grenslijnen.

Als je betere leven zo afhangt van een partner scoren, neem dan ook de bijbehorende verantwoording erbij. Zeg niet ik ben x, dus jij moet me ook x vinden onder het mom dat je heus wel doet wat de ander wil. Dat is geen echte interesse tonen in wie de ander is en wat die wil. En zolang je niet openstaat voor het verschil in beleving van x, is de kans groot dat het aan meer dan alleen een stukje biologie en/of oppervlakkige tegenpartij ligt dat het niet wil lukken.
  zondag 9 februari 2020 @ 19:42:17 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191431049
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Die soit is makkelijk gezegd als je niet zelf zoiets mist denk ik. En als je simpelweg geen interesse hebt in vrienden of gewoon niet alleen kan zijn, dan mis je wel meer dan "iets".
Maar wat je zegt, je moet wel zelf de slingers op hangen zeg maar.
[..]

Niet helemaal met je eens. Ik denk dat we wel degelijk moeten veranderen en nu te weinig voor elkaar open staan.
Ik denk dat het uiteindelijk productiever is om mannen te overtuigen vrede te sluiten met hun situatie dan vrouwen te overtuigen om die strenge voorkeuren te versoepelen eigenlijk.

Voorkeuren zijn voorkeuren. Dat voelt te persoonlijk. Dan ben je jezelf aan het aanpassen om een andermans leven makkelijker te maken. Je eigen leven verbeteren is dan een verhaal wat beter werkt richting mensen die zichzelf als slachtoffer zien.

quote:
Een stuk erkenning voor de moeite die mannen wel doen lijkt me op z'n plaats, maar een focus vooral daarop kan ook een vertekend beeld geven waarin weinig ruimte lijkt voor de moeite die vrouwen wel doen.
Sure. En bij incels is dat dus ook doorgeslagen. Waardoor een hoop vrouwen zich weer terug trekken. Sociale dingen zijn vaak golven van actie-reactie. Ik denk dat een consistente faire boodschap die de waarheid onderkent rustgevend kan zijn.

quote:
Sowieso lijkt het me bij een doel als dieper contact aangaan met een individu je je niet teveel blind moet staren op statistieken en strakke grenslijnen.

Als je betere leven zo afhangt van een partner scoren, neem dan ook de bijbehorende verantwoording erbij. Zeg niet ik ben x, dus jij moet me ook x vinden onder het mom dat je heus wel doet wat de ander wil. Dat is geen echte interesse tonen in wie de ander is en wat die wil. En zolang je niet openstaat voor het verschil in beleving van x, is de kans groot dat het aan meer dan alleen een stukje biologie en/of oppervlakkige tegenpartij ligt dat het niet wil lukken.
Volgens mij was dat mijn hele punt toch? Vrouwen hebben door de bank genomen gedrag wat een bepaalde dynamiek/marktwerking veroorzaakt.. maar het heeft geen nut om daar tegen aan te trappen tegen de groep of om een individu proberen te overtuigen van hoe waardevol je bent.. maak jezelf waardevol door dingen te verbeteren waar je wel invloed op hebt en verhoog daarmee de kans dat er vrouwen op af komen die dat herkennen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191431980
Oftewel je moet ook nog eens geluk hebben of die dame met haar juist been uit bed is gestapt, je elkaar op het juiste moment ontmoet etc. nog een lange weg te gaan :')
  zondag 9 februari 2020 @ 20:43:46 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191432131
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Oftewel je moet ook nog eens geluk hebben of die dame met haar juist been uit bed is gestapt, je elkaar op het juiste moment ontmoet etc. nog een lange weg te gaan :')
Situaties creëren waarin je minimaal toch soms wel eens een nieuwe vrouw tegen komt.

En dan bedoel ik niet... door in te breken en vanuit de klerenkast de hele nacht te gluren naar een slapend meisje.

Plekken waar je nieuwe mensen tegen komen.. handjes schud.. gesprekken kan voeren (nee niet de club.. )... meetups... hobby dingen.. lessen... etc...

Je kan ook op vakantie gaan met vrienden en vragen of zij meisjes in hun omgeving hebben die zin hebben mee te gaan.

Zo ben ik mijn vriendin tegen gekomen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191432472
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 20:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Situaties creëren waarin je minimaal toch soms wel eens een nieuwe vrouw tegen komt.

En dan bedoel ik niet... door in te breken en vanuit de klerenkast de hele nacht te gluren naar een slapend meisje.

Plekken waar je nieuwe mensen tegen komen.. handjes schud.. gesprekken kan voeren (nee niet de club.. )... meetups... hobby dingen.. lessen... etc...

Je kan ook op vakantie gaan met vrienden en vragen of zij meisjes in hun omgeving hebben die zin hebben mee te gaan.

Zo ben ik mijn vriendin tegen gekomen.
En waar ben je specifiek op gevallen bij je huidige vriendin? Waardoor is zij je type? Toch niet alleen omdat ze een bekende is van je vrienden? ;)
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 21:15:45 #123
5428 crew  miss_sly
pi_191432795
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En waar ben je specifiek op gevallen bij je huidige vriendin? Waardoor is zij je type? Toch niet alleen omdat ze een bekende is van je vrienden? ;)
Dat doet er toch niet toe? Zijn boodschap is: get out there. Zorg dat je in situaties komt waarin jij, zoals je bent, vrouwen ontmoet. Dan zit daar misschien ook een vrouw tussen wier type je wel bent.

Ik ken mijn man van een Fok-meet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191433027
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat het uiteindelijk productiever is om mannen te overtuigen vrede te sluiten met hun situatie dan vrouwen te overtuigen om die strenge voorkeuren te versoepelen eigenlijk.
Ik heb het niet over voorkeuren, maar over wat meer inlevingsvermogen naar elkaar. In het algemeen ook, niet alleen romantisch. Daarnaast, waarom alleen mannen? Vrouwen die roepen dat alle mannen zogenaamd op zijn en er niet meer over op kunnen houden, moeten dat net zo goed.

quote:
Voorkeuren zijn voorkeuren. Dat voelt te persoonlijk. Dan ben je jezelf aan het aanpassen om een andermans leven makkelijker te maken. Je eigen leven verbeteren is dan een verhaal wat beter werkt richting mensen die zichzelf als slachtoffer zien.
Ik denk juist mensen niet goed door hebben dat ze eigenlijk helemaal niet zo aan het aanpassen zijn. En dat sowieso ook vooral voor henzelf doen.

quote:
[..]

Sure. En bij incels is dat dus ook doorgeslagen. Waardoor een hoop vrouwen zich weer terug trekken. Sociale dingen zijn vaak golven van actie-reactie. Ik denk dat een consistente faire boodschap die de waarheid onderkent rustgevend kan zijn.
Ik denk dat een stuk onbegrip en onvrede wel echter stukken verder gaat en niet alleen of vooral aan incels voorbehouden is. En dat er niet één waarheid is, zeker niet als het gaat om zo een stukje persoonlijke beleving. Juist in het kunnen laten bestaan van meer waarheden, andermans ervaringen, zet de boel minder op scherp.
En juist vanwege die actie-reactie denk ik dat het verstandig is om algemeen wat meer begrip voor elkaar proberen te krijgen en te geven.

quote:
[..]

Volgens mij was dat mijn hele punt toch? Vrouwen hebben door de bank genomen gedrag wat een bepaalde dynamiek/marktwerking veroorzaakt.. maar het heeft geen nut om daar tegen aan te trappen tegen de groep of om een individu proberen te overtuigen van hoe waardevol je bent.. maak jezelf waardevol door dingen te verbeteren waar je wel invloed op hebt en verhoog daarmee de kans dat er vrouwen op af komen die dat herkennen.
Ja, dat was dan ook mijn aanvullende punt.

Aanvullend, omdat een zo optimaal ingericht leven vooral voor jezelf handig is, maar je niet per se dichter bij een ander brengt.

Als je issues hebt met communiceren is dit vooral een tactiek die je een meer heldere boodschap uit laat zenden die je dichter bij je ligt (authentieker). Maar dat is alleen de oplossing als je boodschap uitzenden (en authenticiteit) de issue is. Dan hebben we het nog niet over de optimale doelgroep en hoe je die het beste kan bereiken. Laat staan hoe je op individueel niveau de communicatie kan verbeteren. Daar kan meer begrip willen krijgen voor een ander instrumenteel in zijn.

Kijk maar naar het verschil tussen onze conversatie en ts zijn reactie, dat lijkt me wel illustratief in deze. (reactie #120)
  zondag 9 februari 2020 @ 21:28:49 #125
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191433061
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En waar ben je specifiek op gevallen bij je huidige vriendin? Waardoor is zij je type? Toch niet alleen omdat ze een bekende is van je vrienden? ;)
Haha nee. Ik zocht een vriendin maar ik heb wel eisen.

Gemeen antwoord misschien: We waren elkaars type.

En dat merk je heel snel... eerste dag nog.. de hele tijd naast elkaar lopen.. met elkaar praten.. zij schuurt steeds haar hand tegen mijn hand aan.. lachend op mijn bovenarm slaan als ik een pesterig grapje maakte. We vinden elkaar aantrekkelijk.

En daarom ook voor jezelf een grens trekken.. als je een meisje niet aantrekkelijk vindt hoef je niet iets te beginnen met die persoon alleen omdat zij jou aantrekkelijk vindt en je jezelf het doel hebt gesteld om een vriendin te krijgen... het moet echt wederzijds zijn. En dat voel je direct. Van haar uit en van jezelf uit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 21:45:17 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191433334
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik heb het niet over voorkeuren, maar over wat meer inlevingsvermogen naar elkaar. In het algemeen ook, niet alleen romantisch. Daarnaast, waarom alleen mannen? Vrouwen die roepen dat alle mannen zogenaamd op zijn en er niet meer over op kunnen houden, moeten dat net zo goed.
Helemaal mee eens.. dat is exact zo'n opmerking waar ik direct schurft van krijg.

quote:
[..]

Ik denk juist mensen niet goed door hebben dat ze eigenlijk helemaal niet zo aan het aanpassen zijn. En dat sowieso ook vooral voor henzelf doen.
Je eigen voorkeuren loslaten versoepelen is moeilijk als dat iets is wat hard gewired zit.

quote:
[..]

Ik denk dat een stuk onbegrip en onvrede wel echter stukken verder gaat en niet alleen of vooral aan incels voorbehouden is. En dat er niet één waarheid is, zeker niet als het gaat om zo een stukje persoonlijke beleving. Juist in het kunnen laten bestaan van meer waarheden, andermans ervaringen, zet de boel minder op scherp.
En juist vanwege die actie-reactie denk ik dat het verstandig is om algemeen wat meer begrip voor elkaar proberen te krijgen en te geven.
Eens. Ik denk dat er 1 objectieve waarheid is.. maar ik denk ook dat we het met elkaar zullen moeten uithouden. Dus dan is minimaal begrip voor hoe iemand bij bepaalde conclusies komt.. al was het om met geduld uiteindelijk die persoon weer te betrekken bij de realiteit... essentieel. En vaak leer je juist ook dat je zelf blinde vlekken had voor bepaalde aspecten. Ookal is iemands conclusie misschien fout... er zit bij bepaalde stappen hoe iemand daar is gekomen nog wel een soort waarheid soms.

quote:
[..]

Ja, dat was dan ook mijn aanvullende punt.

Aanvullend, omdat een zo optimaal ingericht leven vooral voor jezelf handig is, maar je niet per se dichter bij een ander brengt.

Als je issues hebt met communiceren is dit vooral een tactiek die je een meer heldere boodschap uit laat zenden die je dichter bij je ligt (authentieker). Maar dat is alleen de oplossing als je boodschap uitzenden (en authenticiteit) de issue is. Dan hebben we het nog niet over de optimale doelgroep en hoe je die het beste kan bereiken. Laat staan hoe je op individueel niveau de communicatie kan verbeteren. Daar kan meer begrip willen krijgen voor een ander instrumenteel in zijn.

Kijk maar naar het verschil tussen onze conversatie en ts zijn reactie, dat lijkt me wel illustratief in deze. (reactie #120)
Wat stel je dan voor mbt bijvoorbeeld vrouwen vragen meer begrip te tonen... want.. als er 1 ding is wat ik heb gemerkt de afgelopen jaren is dat het een doodzonde is om vrouwen te vragen iets te begrijpen :P mansplaining en zo.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 21:58:24 #127
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191433502
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En waar ben je specifiek op gevallen bij je huidige vriendin? Waardoor is zij je type? Toch niet alleen omdat ze een bekende is van je vrienden? ;)
Kerel, dat 'type' is een smoesje. Mensen (ook vrouwen) hebben niet echt een type waar ze op vallen. Het is gewoon een schaal van onaantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en op een bepaald punt ben je gewoon aantrekkelijk genoeg voor een vrouw.
Ja, als ze zeer zweverig / alternatief / kunstzinnig is, zal je als gladde kantoorpik/advocaat niet haar type zijn, maar in de meeste gevallen zijn mensen niet zo extreem.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191433873
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha nee. Ik zocht een vriendin maar ik heb wel eisen.

Gemeen antwoord misschien: We waren elkaars type.

En dat merk je heel snel... eerste dag nog.. de hele tijd naast elkaar lopen.. met elkaar praten.. zij schuurt steeds haar hand tegen mijn hand aan.. lachend op mijn bovenarm slaan als ik een pesterig grapje maakte. We vinden elkaar aantrekkelijk.

En daarom ook voor jezelf een grens trekken.. als je een meisje niet aantrekkelijk vindt hoef je niet iets te beginnen met die persoon alleen omdat zij jou aantrekkelijk vindt en je jezelf het doel hebt gesteld om een vriendin te krijgen... het moet echt wederzijds zijn. En dat voel je direct. Van haar uit en van jezelf uit.
Maar wat als je door bepaalde omstandigheden gewoon niet zo direct of correct voelt? Zolang je geen matchende tegenpartij hebt, is dat wellicht niet zo duidelijk. Zeker niet als je vooral met je eigen feelz bezig bent en niet geïnteresseerd bent in die van de ander, zolang die je niet wil.

Wat je in het dik gedrukte beschrijft is een situatie waarin jullie beide hetzelfde willen en dat ook met elkaar. Dat is een positieve spiraal, waarin jullie je beide vrij genoeg voelen om daar verder in te gaan. Waarschijnlijk ligt dat niet alleen dat jullie single zijn en elkaar lekker vinden, maar ook omdat jullie een vergelijkbare manier van signaleren gebruikten. Dat komt over als een vorm van begrip, want de actie ontlokt een kennelijk gewenste reactie.

Was dit bijvoorbeeld ook gebeurt als een van jullie twee binnen vijf seconden de ander had besprongen? Als een van de twee zulk gedrag niet duidelijk goed ontvangen had, dan was er wellicht een minder goed gevoel geweest van onderling begrip, interesse en compatibiliteit.
Was jij zo een jagerstype geweest die zelf liever het initiatief neemt of het ordinair vindt om zo snel stappen te zetten, dan was haar bespringing niet de gewenste bevestiging. Net als bovenstaande kan het een signaal om te laten merken dat je de ander ziet zitten, maar het wordt niet positief ontvangen als een passende en uitnodigende actie. Omdat je niet bevestigd wordt in je jagersrol of je dat je een type bent die het rustiger aan wil doen. Dat kan ze ook niet weten als ze je al na vijf seconden bespringt, dus waarin lijkt ze dan interesse te signaleren?
Either way lijkt het zo weinig compatible, terwijl de persoon ernaast misschien wel juist gek is op zulke acties en er graag in mee gaat. Die voelt zich misschien wel sexy en gewild als iemand er vol voor gaat.

Dat bedoel ik met begrip. Je best doen om de ander te leren kennen en zo beter te leren begrijpen. Als je niet van nature matcht, kun je zo wel beter op elkaar af leren stemmen en samen groeien. Iets wat bij uitstek van pas kan komen bij mensen niet zo snel scoren of willen scoren.

Geinige theorie die misschien interessant leesmateriaal is en ik wel vaker noem, de vijf liefdestalen van Chapman.
  zondag 9 februari 2020 @ 22:34:50 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191433972
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Was dit bijvoorbeeld ook gebeurt als een van jullie twee binnen vijf seconden de ander had besprongen? Als een van de twee zulk gedrag niet duidelijk goed ontvangen had, dan was er wellicht een minder goed gevoel geweest van onderling begrip, interesse en compatibiliteit.
Geen idee. Mijn vriendin zegt dat ik die eerste avond al kans had om dingen bij haar te flikken maargoed dat over-en-weer tussen 2 mensen is soms fragiel en je weet idd niet wat wel en niet "stuk" kan.

quote:
Dat bedoel ik met begrip. Je best doen om de ander te leren kennen en zo beter te leren begrijpen. Als je niet van nature matcht, kun je zo wel beter op elkaar af leren stemmen en samen groeien. Iets wat bij uitstek van pas kan komen bij mensen niet zo snel scoren of willen scoren.
Ik denk dat wat je bedoelt is dat als je elkaar de eerste dag niet aantrekkelijk vindt dat het nog niet per se over is en dat als je elkaar beter leert kennen en in verschillende situaties samen bent dat het alsnog kan groeien.

Daar ben ik het wel mee eens.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191433996
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]

Je eigen voorkeuren loslaten versoepelen is moeilijk als dat iets is wat hard gewired zit.
Je hoeft je voorkeuren misschien helemaal niet los te laten, als je gewoon beter wordt in het overbruggen van de kloof.

quote:
[..]

Wat stel je dan voor mbt bijvoorbeeld vrouwen vragen meer begrip te tonen... want.. als er 1 ding is wat ik heb gemerkt de afgelopen jaren is dat het een doodzonde is om vrouwen te vragen iets te begrijpen :P mansplaining en zo.
Heb hierboven al het nodige getypt, maar begrip is niet hetzelfde als begrijpen.

Ik kan begrip tonen door je aardig af te wijzen en niet te doen alsof je een megacreep bent, puur omdat je de stoute schoenen aan hebt getrokken om me mee uit te vragen.
Jij kan begrip tonen dat ik niet denk dat we matchen en dat het niet hetzelfde is als zeggen dat je een waardeloze kerel bent. Ofzo.

Mansplainen zou zijn dat je mij uit gaat leggen dat ik jou afwijs, omdat je geen 1.80 bent of dat ik wel met je uit zou moeten omdat je heus wel mijn type bent.
Femsplaining zou zijn dat ik gewoon nee, bedankt zeg en het dan al mijn dinnies minutieus uit ga zitten leggen wat jij wel niet gedacht zou moeten hebben. Ofzo..
  zondag 9 februari 2020 @ 22:39:22 #131
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191434032
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goed punt. Daar komt bij dat de meeste vrouwen geen goed en zeker geen objectief beeld hebben van wat hen daadwerkelijk drijft.
Ik denk dat de meeste mensen, ongeacht geslacht, geen goed beeld hebben van wat hen drijft. Vooral ook omdat wij als mensen onze ratio heel belangrijk vinden, maar een belangrijk deel van onze keuzes door ons onderbewustzijn wordt ingegeven.
pi_191434307
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn vriendin zegt dat ik die eerste avond al kans had om dingen bij haar te flikken maargoed dat over-en-weer tussen 2 mensen is soms fragiel en je weet idd niet wat wel en niet "stuk" kan.
En juist door daar met enige zorg mee om te gaan, kun je begrip en op één lijn signaleren. Omdat zichtbaar je rekening wil houden met de ander.

quote:
[..]

Ik denk dat wat je bedoelt is dat als je elkaar de eerste dag niet aantrekkelijk vindt dat het nog niet per se over is en dat als je elkaar beter leert kennen en in verschillende situaties samen bent dat het alsnog kan groeien.

Daar ben ik het wel mee eens.
Ik bedoel inderdaad dat het niet voor iedereen gelijk op de eerste dag is en dat er dingen kunnen groeien.

Maar ik denk ook dat je ondanks aantrekkingskracht alsnog echt wel hard af kunt knappen op iemand waar je voor je gevoel geen contact mee krijgt. Neem bijvoorbeeld het idee van lekkere seks. Ook al ben je een woest aantrekkelijk persoon, als je te ruw bent voor je tegenpartij, signaleer je niet echt compatibiliteit en begrip als je te ruw door blijft gaan. Dan blijf je als het goed is niet iedere keer roepen yo doe eens zacht zonder eens na te denken van joh waarom luister die ander niet of waarom houdt hij/zij geen rekening met mij?
Kun je nog steeds de verpakking leuk vinden, maar er niet mee door hoeven te gaan..
pi_191439707
Iemands type niet zijn... zin af.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_191440590
Hoe omschrijft TS zich dan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_191443295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 05:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Meh, er zijn zo ontzettend veel knappe mannen die mijn type niet zijn. Als ik dat tegen iemand zou zeggen, dan gaat het vaak in de laatste plaats om uiterlijk en in de eerste plaats om wat SpecialK noemt onder de punten 1 en 3.
Klopt. Dan matcht de persoonlijkheid gewoon niet

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 05:44 schreef Lunatiek het volgende:
Type hoeft niet om uiterlijk te gaan. Misschien ben jij de grappenmaker op kantoor en kan ze je humor niet waarderen. Of ben jij de snelle salesmanager terwijl zij droomt van zo'n degelijke boekhouder. Of andersom natuurlijk.

Je type is wie je in wezen bent. Geen enkele vrouw is het waard om zelfs maar een poging te doen jezelf op dat niveau te veranderen, want daar word je alleen maar doodongelukkig van.
+100
pi_191445934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het mag overigens best even expliciet benoemd worden dat 'niet het type zijn' gewoon betekent dat ze je niet aantrekkelijk vinden. En dan wat minder zachter verpakt om je niet te beledigen.

Als dat dus vaker gebeurt, dan ben je niet aantrekkelijk genoeg. Dat hele 'type' is namelijk bullshit. Iedereen houdt van mooie, knappe mensen. Of je nou op blond of bruin 'valt', als een schitterende vrouw lief tegen jou doet dan voel je aantrekkingskracht. En dat werkt andersom ook zo.

Dus, nu weet je waar je staat. Je bent geen superaantrekkelijke vent. Het positieve is dat de meeste mannen dat niet zijn en al helemaal niet van nature.


Onzin. Een blonde man is bijv niet mijn type al kan hij wel aantrekkelijk zijn. Die twee dingen zijn te scheiden.
pi_191450229
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:39 schreef PiyeReloaded het volgende:

Ik denk dat de meeste mensen, ongeacht geslacht, geen goed beeld hebben van wat hen drijft. Vooral ook omdat wij als mensen onze ratio heel belangrijk vinden, maar een belangrijk deel van onze keuzes door ons onderbewustzijn wordt ingegeven.
Ja precies. En het kost moeite om het onderbewustzijn te snappen. Ik zelf schreef vroeger veel op en ik tekende ook veel wat ik later heb kunnen teruglezen/bekijken. Op deze manier heb ik zelf de rode draad in veel van mijn voorkeuren ontdekt. Ja, voor mij is het onderbewustzijn nog steeds iets mysterieus maar wel iets dat redelijk te analyseren valt wat ik voor zover mogelijk heb gedaan, ook om zoveel mogelijk logische argumenten te kunnen geven als ik bijv iemand af moet wijzen (wat gelukkig bijna nooit voorkomt maar dat terzijde). En dat er dan mannen zijn die tegen mij en tegen andere vrouwen hier beweren dat we zelfs te achterlijk zijn om zelfs maar onze eigen gevoelens te snappen maar zij zelf niet dat is heel erg frustrerend. Want ja, niemand is hier onderzoeker die uitspraken "mag" doen over de samenleving als geheel, maar de uitspraken die worden gedaan gaan niet meer over de hele samenleving als je een individu gaat vertellen dat uit onderzoek blijkt dat diegene iets anders voelt dan wat diegene schrijft en dat daarom wat diegene schrijft niet gelooft moet worden. Als je op die tour gaat noem dan ook de link naar het onderzoek waar dat uit blijkt en waarom degene wiens gevoelens je corrigeert precies overeenkomt met de onderzochte groep, afgezien van het geslacht.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2020 01:55:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191454532
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 20:22 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Onzin. Een blonde man is bijv niet mijn type al kan hij wel aantrekkelijk zijn. Die twee dingen zijn te scheiden.
Ik heb daar mijn twijfels bij. Ik heb ook wel een 'type' en meisjes die daar een aantal elementen van hebben zijn automatisch aantrekkelijk.

Maar, mooi is gewoon mooi. Sexy is sexy. Knap is knap. Als je iemand ziet die dan weliswaar niet aan jouw 'normale type' voldoet, maar er gewoon verdomd goed uitziet en daarnaast ook nog aardig, grappig, zelfverzekerd en flirterig doet, dan ga je je daar tot aangetrokken voelen. Zo zit het beestje in elkaar.

Dan maakt haarkleur of oogkleur niet meer (zoveel) uit.
pi_191454606
Er bestaan wel degelijk 'types' die mensen leuk vinden of niet. Ik heb ook types waar ik nog niet mee dood gevonden wil worden. Van die aso-kamper-wijven (gruwel) moet ik niets hebben, maar van de kak-madammekes ook niet.

Als een vrouw zegt 'je bent mijn type niet', is dat vaak ook gewoon 'ik vind je niet aantrekkelijk' maar die twee kunnen prima overlappen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 11 februari 2020 @ 12:11:51 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191454622
Klinkt als een redelijk standaard afserveerzinnetje. Ik zou het me niet teveel aantrekken als ik jou was TS.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191454780
Klopt, maar mensen hebben daarvoor soms nog vaak wel een selectiecriteria vsn harde eisen waar eerst aan voldaan moet worden voordat ze uberhaupt in het gebied "open staan voor de eventuele algemene aantrekkelijkheid van de ander" terechtkomen. Als ik voor mezelf spreek uit de periode toen ik nog op zoek was waren dat:
- hij moest niet minder psychische problemen hebben dan ikzelf dan viel hij al gelijk af. Ik zat helemaal niet te wachten op iemand wiens leven al op rolletjes liep maar hij ineens dacht oh mn vrienden hebben een vriendin ik moet er ook maar eens 1 regelen en dan boos werd als het niet in 1x zonder moeite lukte. Waar ik op viel waren juist mannen die weliswaar moeite deden om zich te beheersen maar toch veel emoties hadden die deze ook uitten zonder dat het vanwege manipulatie was. En daar ook over konden schrijven/praten, dingen goed kunnen verwoorden.
Mensen met zwaktes net als ik, kortom ipv iemand die alles even voor mij dacht te gaan bepalen. hij moest ook geen "what you see is what you get" type zijn.
- hij moest in mij als individu geinteresseerd zijn en geen massa aanpak hanteren. Ik verkeerde niet in de illusie iemand te kunnen vinden voor wie ik de enige vrouw op aarde was dus naar anderen kijken vond ik niet erg zolang ik maar enigszins zijn type was en hij het in zich had om monogaam te zijn en niet vrouwen als een groep van individueel waardeloze inwisselbaren te beschouwen
- gezin. Als iemand al kinderen had of al heel zeker wist er snel of in de toekomst mee te willen beginnen dan was diegene mijn type al niet omdat ik niet weet of ik dat ooit wel wil dus ik wou mezelf en een ander die ellende besparen
Pas als er aan bovenstaande eisen was voldaan ja dan was ik vroeger in de mood om uberhaupt ontvankelijk te kunnen zijn. Dan was ik natuurlijk oppervlakkig op gebied van uiterlijke voorkeuren maar aan de hand van het karakter meer of minder geneigd verder te kijken dan eerste indruk.

inb4 "als andere vrouwen die nu op zoek zijn ook zo kritisch zijn maakt geen man kans meer. het lijkt wel een sollicitatiegesprek!"
Ja, dus? Wat maakt dat je meer moeite wilt doen om na te denken over een werkgever dan over een vrouw?

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2020 12:31:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191455382
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 12:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
- hij moest niet minder psychische problemen hebben dan ikzelf dan viel hij al gelijk af. Ik zat helemaal niet te wachten op iemand wiens leven al op rolletjes liep
Dit is echt zoooo fucked up :|W
Dit is wel echt heel manipulatief en des fucked up vrouws.
quote:
hij moest ook geen "what you see is what you get" type zijn.
Duidelijk dat wij geen match zouden zijn :Y)
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191455456
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit is echt zoooo fucked up :|W
Dit is wel echt heel manipulatief en des fucked up vrouws.
Manipulatief? Niet direct, maar ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "Hij moet een even groot rugzakje hebben als ik" in plaats van te zeggen dat je iemand zou willen die je, ondanks je rugzakje, gewoon steunt, waardeert als de persoon die je bent, en je niet als hulpeloos prinsesje of als 'damaged goods' ziet zodat je tegen hem op moet kijken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_191455514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Manipulatief? Niet direct, maar ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "Hij moet een even groot rugzakje hebben als ik" in plaats van te zeggen dat je iemand zou willen die je, ondanks je rugzakje, gewoon steunt, waardeert als de persoon die je bent, en je niet als hulpeloos prinsesje of als 'damaged goods' ziet zodat je tegen hem op moet kijken.
Het is wel apart, want voor mij zijn die 'rugzakjes' en 'psychische problemen' een reden om heeeeeel snel met een grote boog om iemand heen te lopen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191455530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is wel apart, want voor mij zijn die 'rugzakjes' en 'psychische problemen' een reden om heeeeeel snel met een grote boog om iemand heen te lopen.
Voor mij niet, voor mij is juist hoe iemand er mee omgaat, een prima graadmeter of het een red flag is of niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_191455566
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Voor mij niet, voor mij is juist hoe iemand er mee omgaat, een prima graadmeter of het een red flag is of niet.
Mijn ervaring is dat dit heel vaak een slechte afloop heeft. :) Niets ten nadele van mensen met psychische problemen (hebben het vaak al zwaar genoeg) maar de emotionele instabiliteit kan erg lastig zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2020 13:35:46 ]
pi_191455605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 12:04 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn twijfels bij. Ik heb ook wel een 'type' en meisjes die daar een aantal elementen van hebben zijn automatisch aantrekkelijk.

Maar, mooi is gewoon mooi. Sexy is sexy. Knap is knap. Als je iemand ziet die dan weliswaar niet aan jouw 'normale type' voldoet, maar er gewoon verdomd goed uitziet en daarnaast ook nog aardig, grappig, zelfverzekerd en flirterig doet, dan ga je je daar tot aangetrokken voelen. Zo zit het beestje in elkaar.

Dan maakt haarkleur of oogkleur niet meer (zoveel) uit.
Hmm er loopt hier wel een blonde man rondt die mij helemaal week maakt.
pi_191460732
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

Dit is echt zoooo fucked up :|W
Dit is wel echt heel manipulatief en des fucked up vrouws.
Wat is er nou weer fucked up aan? :?

quote:
Duidelijk dat wij geen match zouden zijn :Y)
Jammer :'( Mijn wereld stort in :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef Stoney3K het volgende:
Manipulatief? Niet direct, maar ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "Hij moet een even groot rugzakje hebben als ik" in plaats van te zeggen dat je iemand zou willen die je, ondanks je rugzakje, gewoon steunt, waardeert als de persoon die je bent, en je niet als hulpeloos prinsesje of als 'damaged goods' ziet zodat je tegen hem op moet kijken.
Waarom is dat heel vreemd? Het is inderdaad precies zoals jij zegt. Mannen die hun leven perfect op orde hebben zaten niet op 1 lijn met mij qua ontwikkeling en dan heb je al snel dat ze gingen domineren of wilden dat je tegen hen opkijkt en alles aannemen wat zij zeggen en ze keken dan niet verder dan het uiterlijk en hoe zij wilden dat ik was ipv wie ik ben, dat vind ik gewoon heel oninteressant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:35 schreef Generationalpha het volgende:
Mijn ervaring is dat dit heel vaak een slechte afloop heeft. :) Niets ten nadele van mensen met psychische problemen (hebben het vaak al zwaar genoeg) maar de emotionele instabiliteit kan erg lastig zijn.
Wat ik bedoel is dat iemand zich interesseert voor de menselijke geest op een dieptepsychologische manier, artistiek/romantisch. Maar wat ik merk van de reacties hier is dat men zich niet interesseert voor de complete menselijke psyche. Alles wat afwijkt van het 24/7 positieve en succesvolle gedachten/gedragsvoorschrift is een onmiddellijke afknapper. Dat vond ik dus weer een onmiddellijke afknapper.

[ Bericht 32% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2020 20:02:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191471331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dit heel vaak een slechte afloop heeft. :) Niets ten nadele van mensen met psychische problemen (hebben het vaak al zwaar genoeg) maar de emotionele instabiliteit kan erg lastig zijn.
Ach, er zijn vrijwel geen mensen die psychisch helemaal in orde zijn (het is vooral veel schijn). Sommigen zijn er heftig aan toe, waarbij het hun leven in grote mate beïnvloedt/belemmert, maar dat is ook het enige onderscheid.
pi_191476710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ach, er zijn vrijwel geen mensen die psychisch helemaal in orde zijn (het is vooral veel schijn). Sommigen zijn er heftig aan toe, waarbij het hun leven in grote mate beïnvloedt/belemmert, maar dat is ook het enige onderscheid.
Als het merendeel van de mensen psychisch iets hebben is dat het 'nieuwe' normaal. Ik denk dat de meeste mensen gewoon het gedeelte bedoelen waarbij hun leven erdoor belemmerd wordt.
pi_191477721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 19:39 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als het merendeel van de mensen psychisch iets hebben is dat het 'nieuwe' normaal. Ik denk dat de meeste mensen gewoon het gedeelte bedoelen waarbij hun leven erdoor belemmerd wordt.
Ik probeer slechts te zeggen dat het niks zegt of iemand therapie gehad heeft of gediagnosticeerd is, wanneer het neerkomt op stabiliteit of de last die iemand zal vormen in een relatie.
pi_191481596
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Cockwhale het volgende:
Ach, er zijn vrijwel geen mensen die psychisch helemaal in orde zijn (het is vooral veel schijn). Sommigen zijn er heftig aan toe, waarbij het hun leven in grote mate beïnvloedt/belemmert, maar dat is ook het enige onderscheid.
Mee eens, ik moet zeggen dat ik mij zelf nu bijna iedere dag wel goed voel, mijn psychische problemen zijn meer cognitief en op energie niveau.
Men doet alsof iemand zich 24/7 goed moet voelen over zichzelf en de gehele mensheid/planeet en succesvol moet zijn en alles super helder op een rijtje moet hebben omdat je anders een krijsend viswijf of een doorgedraaide tokkie bent die alleen maar een last is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192037804
Helaas, iemand waar ik een oogje op had is nu met een ander aan het daten geslagen... Waarom zijn mijn crushes nou nooit wederzijds? 🥺 Zo kom ik nooit aan de vrouw.
pi_192037971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 23:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Helaas, iemand waar ik een oogje op had is nu met een ander aan het daten geslagen... Waarom zijn mijn crushes nou nooit wederzijds? 🥺 Zo kom ik nooit aan de vrouw.
Je had je move moeten maken.
pi_192039244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 23:12 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Je had je move moeten maken.
Heb meerdere moves gemaakt of in ieder geval bovengemiddelde interesse getoond wat ik bij anderen niet deed en daar heeft ze helaas nooit echt op doorgepakt of meer interesse terug getoond.
pi_192039382
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Heb meerdere moves gemaakt of in ieder geval bovengemiddelde interesse getoond wat ik bij anderen niet deed en daar heeft ze helaas nooit echt op doorgepakt of meer interesse terug getoond.
Hoe heb je die moves gemaakt.
pi_192039455
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:05 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Hoe heb je die moves gemaakt.
Super goed!

/ Super slecht!

Nu weet je nog steeds niks? Wat raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192039632
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:05 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Hoe heb je die moves gemaakt.
1 op 1 gesprekjes aangegaan in real life en bewust veel over privézaken gehad. Maar het is zo'n meisje dat tegenover iedereen gewoon aardig is.
  zondag 15 maart 2020 @ 00:22:00 #159
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_192039732
Goede moves wel.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_192039817
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

1 op 1 gesprekjes aangegaan in real life en bewust veel over privézaken gehad. Maar het is zo'n meisje dat tegenover iedereen gewoon aardig is.
Dat is geen move gek.

Wil je met mij op date is een move.
Ik vind je interessant is een move.
pi_192042065
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

1 op 1 gesprekjes aangegaan in real life en bewust veel over privézaken gehad. Maar het is zo'n meisje dat tegenover iedereen gewoon aardig is.
Je hebt wel een poging ondernomen en dat is bewonderenswaardig. *O*
pi_192044320
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 00:26 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat is geen move gek.

Wil je met mij op date is een move.
Ik vind je interessant is een move.
En dan bewust naar een afwijzing solliciteren en het ongemakkelijk maken? Nu heeft ze misschien wel iets door maar is het onuitgesproken en omdat ze met een ander aan het daten is lost het probleem zich vanzelf op.
pi_192044330
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

En dan bewust naar een afwijzing solliciteren en het ongemakkelijk maken? Nu heeft ze misschien wel iets door maar is het onuitgesproken en omdat ze met een ander aan het daten is lost het probleem zich vanzelf op.
Waarom zijn mannen vaak zo? Willen confrontatie en gedoe vermijden. Ga gewoon, bots er tegen aan, sta op en ga door. Ben je 12 ofzo?
pi_192044378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef SpecialK het volgende:
Luister TS. Er zijn 3 aspecten van je leven die aantrekkingskracht hebben op vrouwen.

1. Je sociale vaardigheden en je vermogen om een interessant gesprek te onderhouden, gezichtsuitdrukking, stem, spraaksnelheid, etc..
2. Je uiterlijk, lengte, breedte, kleding, kapsel, geur, gezichtshaar (of juist gebrek aan).
3. Je levensstijl: Geld, hobbies, werk, reizen, sporten, sociale activiteiten, vrienden, etc..

Sommige dingen kan je niks aan doen... die kaarten krijg je in je mik geduwd omdat je ouders toevallig die genen husselde en dat is maar wat het is.

Maar.. een hoop dingen kan je gewoon echt verbeteren... en als je dat doet dan maak je jezelf al (niet alleen voor de dames) een persoon van waarde. Iemand die zijn best doet om waardevol te zijn voor anderen en die mensen ervaren als waardevol.

Dus dat is goed nieuws want je kan als dubbeltje iig een kwartje worden. Dat er dan dudes zijn die soort van de genetische loterij hebben gewonnen en met qua innerlijk totaal leeg zijn.. en nog steeds 10x meer succes hebben met de dames dan jij... dat is een fact of life waar je mee zal moeten leven. Heeft geen nut om daar in te gaan zwelgen. Vrouwen die knikkende knieën krijgen van louter iemands lengte... daar wil jij niet oud mee worden.

Grijp die kans liever om dan maar om het beste van jezelf te maken. Dan heb je op latere leeftijd nog altijd een leuker leven om op terug te kijken dan als je het gewoon op geeft en je een negatief leven van zelfmedelijden gaat voeren.

Even voor de duidelijkheid.. ik zeg niet dat dit per se op jou van toepassing is.. maar je reageert een beetje weinig dus voor het geval je iets met dit epistel kan dan.. here you go.
Kan dit een sticky FiPo worden in elk inceltopic? Dank.
pi_192061515
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Kan dit een sticky FiPo worden in elk inceltopic? Dank.
Alleen punt 2. punt 1. wordt

[ Bericht 1% gewijzigd door Koetjebeh op 16-03-2020 00:09:00 ]
Time for new flavor in ya ear!
pi_192062199
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef Koetjebeh het volgende:
Alleen punt 2. punt 1. wordt
Ja, dat wordt lastig voor jou. Want jij haat alle vrouwen die zich niet zwijmelend voor de voeten van een Quasimodo werpen. En de vrouwelijke variant van Quasimodo heb jij voor de vorm wel eens geliket op Tinder, om erover te kunnen zaniken dat zelfs zij jou niet wil en een over het paard getilt verwend nest is. Je was blij dat ze je niet terug likete want je kreeg daardoor gelukkig weer extra veel medelijden met jezelf. Zagen anderen ook maar in hoe hemeltergend jouw schrijnende situatie is! Misschien moet je eens schrijven naar het Rode Kruis of ze aan jouw probleem ook eens wat meer aandacht wille besteden, want dit kan zo niet langer natuurlijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192062492
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, dat wordt lastig voor jou. Want jij haat alle vrouwen die zich niet zwijmelend voor de voeten van een Quasimodo werpen. En de vrouwelijke variant van Quasimodo heb jij voor de vorm wel eens geliket op Tinder, om erover te kunnen zaniken dat zelfs zij jou niet wil en een over het paard getilt verwend nest is. Je was blij dat ze je niet terug likete want je kreeg daardoor gelukkig weer extra veel medelijden met jezelf. Zagen anderen ook maar in hoe hemeltergend jouw schrijnende situatie is! Misschien moet je eens schrijven naar het Rode Kruis of ze aan jouw probleem ook eens wat meer aandacht wille besteden, want dit kan zo niet langer natuurlijk.
Ik haat vrouwen die stellig blijven beweren dat het ze nooit om het uiterlijk gaat. Lees elk soortgelijke draadje en de eerste reacties zijn altijd van dien aard.

Wanneer ga jij een topic openen over die ene stoere badboy die jou heeft gedumpt en waar je maar niet overheen komt?

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:40 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Waarom zijn mannen vaak zo? Willen confrontatie en gedoe vermijden. Ga gewoon, bots er tegen aan, sta op en ga door. Ben je 12 ofzo?
Vrouwen hebben makkelijk praten alles wordt ze vergeven. Als volwassen man heb je zo een metoo aan je broek en wordt je ontslagen of erger. Je moet vantevoren je kansen wel kunnen inschatten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koetjebeh op 16-03-2020 01:08:55 ]
Time for new flavor in ya ear!
pi_192063123
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:50 schreef Koetjebeh het volgende:

Ik haat vrouwen die stellig blijven beweren dat het ze nooit om het uiterlijk gaat. Lees elk soortgelijke draadje en de eerste reacties zijn altijd van dien aard.

Wanneer ga jij een topic openen over die ene stoere badboy die jou heeft gedumpt en waar je maar niet overheen komt?
Want als we het eerlijk toegeven dan verandert er pas veel. Dan stop je dorect met zeuren. Dat blijkt wel uit het feit dat je weinig acht sloeg op mijn reacties.
Had idd wel weer eens zin om een nieuw topic te openen ja. Maar definieer "niet overheenkomen" want dat kun je zonder argumenten natuurlijk wel van iedereen beweren.

quote:
Vrouwen hebben makkelijk praten alles wordt ze vergeven. Als volwassen man heb je zo een metoo aan je broek en wordt je ontslagen of erger. Je moet vantevoren je kansen wel kunnen inschatten.

Wat zeur jij over me too? Jij probeert het toch niet eens omdat je van tevoren al weet dat je te afzichtelijk bent?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 maart 2020 @ 07:32:52 #169
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192064554
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, dat wordt lastig voor jou. Want jij haat alle vrouwen die zich niet zwijmelend voor de voeten van een Quasimodo werpen. En de vrouwelijke variant van Quasimodo heb jij voor de vorm wel eens geliket op Tinder, om erover te kunnen zaniken dat zelfs zij jou niet wil en een over het paard getilt verwend nest is. Je was blij dat ze je niet terug likete want je kreeg daardoor gelukkig weer extra veel medelijden met jezelf. Zagen anderen ook maar in hoe hemeltergend jouw schrijnende situatie is! Misschien moet je eens schrijven naar het Rode Kruis of ze aan jouw probleem ook eens wat meer aandacht wille besteden, want dit kan zo niet langer natuurlijk.
_O_ Harde waarheden gedropt hier. _O_
pi_192066908
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:32 schreef PiyeReloaded het volgende:

_O_ Harde waarheden gedropt hier. _O_
Geen idee of dat de waarheid was, maar het maakt toch niet uit. Als ik had getypt "ik val op stoere badboys met een 10+ uiterlijk!!!!!!!! :9 :9 :9 O+ O+ :9~ :9~ :9~ !!!!!!!!!!!!!!'nnnn Maar ik doe lekker hypocriet alsof alles om het innerlijk draait O-) O-) " dan was het resultaat precies hetzelfde geweest
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192067059
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:50 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ik haat vrouwen die stellig blijven beweren dat het ze nooit om het uiterlijk gaat. Lees elk soortgelijke draadje en de eerste reacties zijn altijd van dien aard.

Wanneer ga jij een topic openen over die ene stoere badboy die jou heeft gedumpt en waar je maar niet overheen komt?
[..]

Vrouwen hebben makkelijk praten alles wordt ze vergeven. Als volwassen man heb je zo een metoo aan je broek en wordt je ontslagen of erger. Je moet vantevoren je kansen wel kunnen inschatten.

:') Donder op man. Je vraagt iemand om een date.
pi_192067116
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:30 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, dat wordt lastig voor jou. Want jij haat alle vrouwen die zich niet zwijmelend voor de voeten van een Quasimodo werpen. En de vrouwelijke variant van Quasimodo heb jij voor de vorm wel eens geliket op Tinder, om erover te kunnen zaniken dat zelfs zij jou niet wil en een over het paard getilt verwend nest is. Je was blij dat ze je niet terug likete want je kreeg daardoor gelukkig weer extra veel medelijden met jezelf. Zagen anderen ook maar in hoe hemeltergend jouw schrijnende situatie is! Misschien moet je eens schrijven naar het Rode Kruis of ze aan jouw probleem ook eens wat meer aandacht wille besteden, want dit kan zo niet langer natuurlijk.
_O_
  maandag 16 maart 2020 @ 11:41:50 #173
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192068579
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het mag overigens best even expliciet benoemd worden dat 'niet het type zijn' gewoon betekent dat ze je niet aantrekkelijk vinden. En dan wat minder zachter verpakt om je niet te beledigen.

Als dat dus vaker gebeurt, dan ben je niet aantrekkelijk genoeg. Dat hele 'type' is namelijk bullshit. Iedereen houdt van mooie, knappe mensen. Of je nou op blond of bruin 'valt', als een schitterende vrouw lief tegen jou doet dan voel je aantrekkingskracht. En dat werkt andersom ook zo.

Dus, nu weet je waar je staat. Je bent geen superaantrekkelijke vent. Het positieve is dat de meeste mannen dat niet zijn en al helemaal niet van nature.

Dus dan gaat het verhaal van SpecialK mooi op. Voor vrijwel alle mannen trouwens.

Geluk en pech bestaan en daar kun je niets aan doen. Je kunt wel je kansen maximaliseren. Als man betekent dat echter dat je een heleboel zaken in je leven moet aanpakken. Van uiterlijk tot innerlijk tot je levensindeling. De wereld is hard.

Maar uiteindelijk gaat het jou ook lukken om een aantal vrouwen voor je te winnen.

Dus, iemands type 'worden' lijkt me vrijwel onmogelijk. Maar een 'geschikt type' worden voor een groot aantal vrouwen, dat is zeker wel mogelijk.
Super post. Zo zie ik het exact ook.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192701049
Wat ik me dan afvraag, is TS dan zo lelijk dat vrouwen hem niet zien staan... of komt hij door zijn gedrag ongemakkelijk over?
pi_192701329
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Wat ik me dan afvraag, is TS dan zo lelijk dat vrouwen hem niet zien staan... of komt hij door zijn gedrag ongemakkelijk over?
Friendzone voornamelijk
pi_192701411
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Friendzone voornamelijk
In andere woorden, ze vinden je wel een aardige knul maar voelen zich niet seksueel tot je aangetrokken. Begrijp ik dat goed? Kan me voorstellen dat dit best frustrerend is maar wees blij dat ze het nog op zo'n aardige manier brengen.

In mijn geval zouden ze allang naar de politie zijn gestapt voor 'lastigvallen'. :')
pi_192701499
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:45 schreef osodevo het volgende:

[..]

In andere woorden, ze vinden je wel een aardige knul maar voelen zich niet seksueel tot je aangetrokken. Begrijp ik dat goed? Kan me voorstellen dat dit best frustrerend is maar wees blij dat ze het nog op zo'n aardige manier brengen.

In mijn geval zouden ze allang naar de politie zijn gestapt voor 'lastigvallen'. :')
Ja, die dames vallen meestal op badboys uiterlijk en dat heb ik niet. Niet lelijk, maar gewoon geen badboy. Maar kan wel redelijk snel met dames opschieten en hun op het gemak stellen, dat is wel een pluspunt :)
pi_192701626
Als je je als een vriend gedraagt wordt je inderdaad gefriendzoned.
pi_192701977
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:59 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Als je je als een vriend gedraagt wordt je inderdaad gefriendzoned.
Te makkelijk antwoord. Hoeveel dames hebben je letterlijk afgewezen? De meeste gaan gewoon normaal met je om en blijven aardig doen want geen zin in ruzie of ongemakkelijkheid dus die keiharde afwijzing krijg je nooit en blijf je dus forever in de friendzone bij sommige dames.
pi_192702007
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja, die dames vallen meestal op badboys uiterlijk en dat heb ik niet. Niet lelijk, maar gewoon geen badboy. Maar kan wel redelijk snel met dames opschieten en hun op het gemak stellen, dat is wel een pluspunt :)
White privilege. Dus uiterlijk speelt toch een rol want als je getint of donker was hadden veel vrouwen je niet eens een blik waardig gegeven. Het is slechts een klein deel van de vrouwen die op dit soort badboys valt.

Feit blijft wel dat blanke badboys de beste kaarten in handen hebben.
  zondag 19 april 2020 @ 18:31:33 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192702109
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:59 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Als je je als een vriend gedraagt wordt je inderdaad gefriendzoned.
Meestal kom je in de friendzone als je erin faalt om seksuele spanning op te bouwen. Dus meer een probleem tijdens het daten zelf.
pi_192702164
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meestal kom je in de friendzone als je erin faalt om seksuele spanning op te bouwen. Dus meer een probleem tijdens het daten zelf.
Het is niet zozeer falen alswel dat er geen seksuele klik is. Een man kan bedreven zijn in het versieren, maar als de vrouw die gevoelens voor hem niet heeft kan die spanning niet opgebouwd zijn.
pi_192702265
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Te makkelijk antwoord. Hoeveel dames hebben je letterlijk afgewezen? De meeste gaan gewoon normaal met je om en blijven aardig doen want geen zin in ruzie of ongemakkelijkheid dus die keiharde afwijzing krijg je nooit en blijf je dus forever in de friendzone bij sommige dames.
Je moet voor je zelf bepalen wat voor contact je wilt en vanuit daar uit moet je handelen.

Ik ben zo vaak afgewezen door vrouwen. Zelfs een keer in de friendzone beland na seks om vervolgens zelfs uit de friendzone gegooid te worden.

Meeste vrouwen zoeken geen mannelijke vriendschap is mijn ervaring.

Probeer die spanning wat op te bouwen door complimentjes te geven over uiterlijk en kijken hoe ze reageren. Makkelijkste manier.
pi_192702270
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja, die dames vallen meestal op badboys uiterlijk en dat heb ik niet. Niet lelijk, maar gewoon geen badboy. Maar kan wel redelijk snel met dames opschieten en hun op het gemak stellen, dat is wel een pluspunt :)
Ik ken zo iemand.
We waren in het begin smoorverliefd op elkaar. Hij kon met iedere vrouw opschieten, vrouwen kunnen met hem over van alles praten. Ze voelen zich bij hem op hun gemak, hij is lief voor iedere vrouw. Maar dat is dan een afknapper. Het voelt alsof je dan met een andere vrouw omgaat. Vaker dacht ik bij mezelf: Doe niet als een homo :@
  zondag 19 april 2020 @ 18:44:08 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192702308
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:35 schreef Amee het volgende:

[..]

Het is niet zozeer falen alswel dat er geen seksuele klik is. Een man kan bedreven zijn in het versieren, maar als de vrouw die gevoelens voor hem niet heeft kan die spanning niet opgebouwd zijn.
Natuurlijk, het is onmogelijk om met iedereen die seksuele klik te krijgen. Maar wat je vaak bij die friendzone types ziet is dat ze zo risicomijdend zijn en zo vrouwen naar de mond praten dat ze iedere keer opnieuw de zaak verpesten.

Dat friendzone komt ook bij bepaalde mannen ongeveer altijd voor en bij andere mannen dan weer nagenoeg nooit

Ik ben in mij leven vaak afgewezen door vrouwen maar eigenlijk nooit op die manier.
pi_192702341
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is onmogelijk om met iedereen die seksuele klik te krijgen. Maar wat je vaak bij die friendzone types ziet is dat ze zo risicomijdend zijn en zo vrouwen naar de mond praten dat ze iedere keer opnieuw de zaak verpesten.

Dat friendzone komt ook bij bepaalde mannen ongeveer altijd voor en bij andere mannen dan weer nagenoeg nooit

Ik ben in mij leven vaak afgewezen door vrouwen maar eigenlijk nooit op die manier.
Heel herkenbaar in mijn geval. Risicomijding is echt killing. Paradoxaal, want het grootste risico is juist risico vermijden.
pi_192702471
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:45 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar in mijn geval. Risicomijding is echt killing. Paradoxaal, want het grootste risico is juist risico vermijden.
Tja maar als je dus bewust je gevoelens uitspreekt loop je de kans dat ze niet beantwoord worden of iig niet het antwoord wat je hoopt. Zou ik pas doen als je merkt dat de ander ook wel op enige manier geïnteresseerd is in je.
  zondag 19 april 2020 @ 19:03:21 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192702549
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tja maar als je dus bewust je gevoelens uitspreekt loop je de kans dat ze niet beantwoord worden of iig niet het antwoord wat je hoopt. Zou ik pas doen als je merkt dat de ander ook wel op enige manier geïnteresseerd is in je.
Meestal gaat zoiets non verbaal.

Wat bij mij altijd werkt bij een date is een beetje spelen met de handen. Vind ze het leuk en doet zen mee dan gaat het goed en bouw je die spanning op. Trekt ze haar handen weg dan kun je beter de rekening vragen.
  zondag 19 april 2020 @ 19:10:21 #189
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_192702631
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Tja maar als je dus bewust je gevoelens uitspreekt loop je de kans dat ze niet beantwoord worden of iig niet het antwoord wat je hoopt. Zou ik pas doen als je merkt dat de ander ook wel op enige manier geïnteresseerd is in je.
Tja op deze manier gaat het niet lukken. Als je niet met psychisch met de billenbloot durft dan gebeurt het in het echt ook niet.
Vat een afwijzing niet persoonlijk op door in een hoekje te gaan jammeren maar neem het als een man. Vier elke afwijzing met houding van “oké dan niet vooral jammer voor jou”. (Met jou doel ik inderdaad op de vrouw in kwestie). Wees ook niet meteen te serieus, maak grapjes, flirt en doe dat op je werk binnen de normale grenzen en wees verder ook collegiaal dan word je vanzelf die ene leuke collega. Verwacht verder niets maar neem bovenstaand gedrag aan omdat het leuker en beter is voor iedereen. Neem een houding aan van tja ik zie het allemaal wel mijn leven is nu ook heel leuk zonder vrouw. Het leven met een vrouw wordt namelijk niet perse leuker. Leuker is wel het hebben van sex. Nadelen zijn er ook. De vrouw heeft verwachtingen je kan niet zomaar meer iets met je vrienden plannen. Vrouwen zeuren om niks etc. Dus een relatie is ook heel hard werken en dan kan het alsnog niet werken en gaat het uit. Mensen die “vastzitten” in een relatie kijken jaloers naar jou, want jij kan altijd doen waar je zin in hebt zonder dat een partner of kinderen daar iets van vinden. Jij kijkt jaloers naar iedereen met een partner want een relatie dat is fijn! De waarheid is beiden hebben voor en nadelen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_192703118
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meestal gaat zoiets non verbaal.

Wat bij mij altijd werkt bij een date is een beetje spelen met de handen. Vind ze het leuk en doet zen mee dan gaat het goed en bouw je die spanning op. Trekt ze haar handen weg dan kun je beter de rekening vragen.
Zie jij TS de nieuwe verleider worden in Temptation Island? :') Ik niet. Je moet je er wel van bewust zijn dat óók uiterlijk een grote rol speelt of vrouwen wat meer met je willen. Ben je niet aantrekkelijk, dan val je in het beste geval in de friendzone. Logisch toch?
pi_192703192
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zie jij TS de nieuwe verleider worden in Temptation Island? :') Ik niet. Je moet je er wel van bewust zijn dat óók uiterlijk een grote rol speelt of vrouwen wat meer met je willen. Ben je niet aantrekkelijk, dan val je in het beste geval in de friendzone. Logisch toch?
Nee, niet logisch.
  zondag 19 april 2020 @ 20:05:16 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192703252
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:54 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zie jij TS de nieuwe verleider worden in Temptation Island? :') Ik niet. Je moet je er wel van bewust zijn dat óók uiterlijk een grote rol speelt of vrouwen wat meer met je willen. Ben je niet aantrekkelijk, dan val je in het beste geval in de friendzone. Logisch toch?
Als ze hem zo echt onaantrekkelijk qua uiterlijk zou vinden dan gaat ze haar tijd niet verdoen door met hem op date te gaan. Dus de kans is veel groter dat hij het verprutst met zijn gedrag.
pi_192703271
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, niet logisch.
Nee inderdaad. Ik zie ook genoeg types die een stuk minder volmaakt zijn maar toch met een knappe vrouw aan de haal lopen. Ook actrices zie je bijvoorbeeld vaak niet met de knapste man eindigen. Blijkbaar trekt iets anders in die mannen hen aan.
pi_192703332
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik zie ook genoeg types die een stuk minder volmaakt zijn maar toch met een knappe vrouw aan de haal lopen. Ook actrices zie je bijvoorbeeld vaak niet met de knapste man eindigen. Blijkbaar trekt iets anders in die mannen hen aan.
Maar die hebben meer te bieden dan alleen hun lichaam. Kwestie van compenseren. Geld, of een sterke persoonlijkheid.

Ik doelde aanvankelijk meer op een ONS na een avondje stappen.
  zondag 19 april 2020 @ 20:12:10 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192703346
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik zie ook genoeg types die een stuk minder volmaakt zijn maar toch met een knappe vrouw aan de haal lopen. Ook actrices zie je bijvoorbeeld vaak niet met de knapste man eindigen. Blijkbaar trekt iets anders in die mannen hen aan.
Maargoed, je slaagt erin vrouwen op date te krijgen dus dan ben je al een heel eind. Als je die dates anders wil laten verlopen zul je dus nog ergens een cruciale fout moeten ontdekken.
pi_192705279
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 20:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maargoed, je slaagt erin vrouwen op date te krijgen dus dan ben je al een heel eind. Als je die dates anders wil laten verlopen zul je dus nog ergens een cruciale fout moeten ontdekken.
dates kun je moeilijk sturen. Het loopt zoals het loopt. Het enige wat jij zelf in de hand hebt is dat je ervoor zorgt dat jullie samen een goede tijd hebben en dat jij als man het gesprek een beetje leidt. Verder is het gewoon fun hebben samen.
  zondag 19 april 2020 @ 22:08:22 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192705542
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 21:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

dates kun je moeilijk sturen. Het loopt zoals het loopt. Het enige wat jij zelf in de hand hebt is dat je ervoor zorgt dat jullie samen een goede tijd hebben en dat jij als man het gesprek een beetje leidt. Verder is het gewoon fun hebben samen.
Ben ik het dus niet mee eens. Natuurlijk heb je niet alles in de hand. Maar wie nooit een date tot een succesvol einde weet te krijgen en altijd maar in dat friendzone gedoe komt, doet toch echt iets verkeerd.
pi_192705639
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ben ik het dus niet mee eens. Natuurlijk heb je niet alles in de hand. Maar wie nooit een date tot een succesvol einde weet te krijgen en altijd maar in dat friendzone gedoe komt, doet toch echt iets verkeerd.
True, dan doe je zeker iets verkeerd.

Maar wat is een succesvol einde dan?
  zondag 19 april 2020 @ 22:26:51 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192705871
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

True, dan doe je zeker iets verkeerd.

Maar wat is een succesvol einde dan?
Als er een wederzijdse klik is die tot meer leidt
pi_192716739
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als er een wederzijdse klik is die tot meer leidt
En dat is?
  maandag 20 april 2020 @ 16:07:16 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192716784
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En dat is?
zoenen/seks/relatie

Dat is uiteindelijk toch je einddoel
  woensdag 22 april 2020 @ 18:07:54 #202
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192754223
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

zoenen/seks/relatie

Dat is uiteindelijk toch je einddoel
True. Alleen een klik is lastig te forceren. Dus kan me niet helemaal vinden in dat je daadwerkelijk wat fout doet als dates niet tot een goed einde lopen.

Dat is deels wisselwerking namelijk. En als je tracht wel een klik te forceren, dan verloochen je jezelf gewoon. Je gaat namelijk iemand naar de pijpen dansen om iets te bewerkstelligen.
Waar ik het dan wel mee eens ben is dat er ergens in aanloop naar de date iets mis gaat. Mogelijk zoek je in de verkeerde vijver, filter je niet goed of zijn je verwachtingen niet realistisch. In die gevallen kan je jezelf best een spiegel voorhouden. Even uitgaande van dat je niet totaal gehandicapt ben wat betreft sociale interactie.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 22 april 2020 @ 18:38:13 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192754589
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

True. Alleen een klik is lastig te forceren. Dus kan me niet helemaal vinden in dat je daadwerkelijk wat fout doet als dates niet tot een goed einde lopen.

Dat is deels wisselwerking namelijk. En als je tracht wel een klik te forceren, dan verloochen je jezelf gewoon. Je gaat namelijk iemand naar de pijpen dansen om iets te bewerkstelligen.
Waar ik het dan wel mee eens ben is dat er ergens in aanloop naar de date iets mis gaat. Mogelijk zoek je in de verkeerde vijver, filter je niet goed of zijn je verwachtingen niet realistisch. In die gevallen kan je jezelf best een spiegel voorhouden. Even uitgaande van dat je niet totaal gehandicapt ben wat betreft sociale interactie.
Maar je kan het op een date toch net zo goed verpesten? Als je bijvoorbeeld geen actie onderneemt. Of iemand teveel naar de mond praat.
pi_192754749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

True. Alleen een klik is lastig te forceren. Dus kan me niet helemaal vinden in dat je daadwerkelijk wat fout doet als dates niet tot een goed einde lopen.

Dat is deels wisselwerking namelijk. En als je tracht wel een klik te forceren, dan verloochen je jezelf gewoon. Je gaat namelijk iemand naar de pijpen dansen om iets te bewerkstelligen.
Waar ik het dan wel mee eens ben is dat er ergens in aanloop naar de date iets mis gaat. Mogelijk zoek je in de verkeerde vijver, filter je niet goed of zijn je verwachtingen niet realistisch. In die gevallen kan je jezelf best een spiegel voorhouden. Even uitgaande van dat je niet totaal gehandicapt ben wat betreft sociale interactie.
Mwa. Er zijn mensen die ongeveer elke date raak schieten (zoenen, vervolgdates, seks) en er zijn mensen die consequent falen.

Ik geloof er niet zo in dat het altijd helemaal natuurlijk gaat. Voor veel mensen is het een trucje.
  woensdag 22 april 2020 @ 18:55:28 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192754858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar je kan het op een date toch net zo goed verpesten? Als je bijvoorbeeld geen actie onderneemt. Of iemand teveel naar de mond praat.
Eens. Maar dat laatste benoem ik toch ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 22 april 2020 @ 18:59:15 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192754933
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa. Er zijn mensen die ongeveer elke date raak schieten (zoenen, vervolgdates, seks) en er zijn mensen die consequent falen.

Ik geloof er niet zo in dat het altijd helemaal natuurlijk gaat. Voor veel mensen is het een trucje.
Een trucje, ja? Dan is het meer drang om te scoren of slecht alleen kunnen zijn. Een relatie is wel wat meer dan alleen zoenen en seks. Geloof ook niet, dat ondanks dat ik best succesvol was met daten, ik met iedere match zou aanpappen, want trucje. Dan houd je jezelf voor de gek of je stelt totaal geen eisen aan je wederhelft. Beetje de bij-gebrek-aan-beter mentaliteit als je het mij vraagt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192754958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een trucje, ja? Dan is het meer drang om te scoren of slecht alleen kunnen zijn. Een relatie is wel wat meer dan alleen zoenen en seks. Geloof ook niet, dat ondanks dat ik best succesvol was met daten, ik met iedere match zou aanpappen, want trucje. Dan houd je jezelf voor de gek of je stelt totaal geen eisen aan je wederhelft. Beetje de bij-gebrek-aan-beter mentaliteit als je het mij vraagt.
Nee, dan zijn we het inderdaad wel eens ja. Ik denk dat er voor een relatie meer nodig is maar dat het op de korte termijn wel kan werken.
pi_192755718
Dat je een badboy moet zijn is ook onzin. Ik krijg vaak van vrouwen te horen dat ik een cute / lieve uitstraling heb en alsnog krijg ik vrouwelijk aandacht en vaak ook stappen verder dan alleen aandacht.
pi_192755912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef M1stral het volgende:

True. Alleen een klik is lastig te forceren. Dus kan me niet helemaal vinden in dat je daadwerkelijk wat fout doet als dates niet tot een goed einde lopen.

Dat is deels wisselwerking namelijk. En als je tracht wel een klik te forceren, dan verloochen je jezelf gewoon. Je gaat namelijk iemand naar de pijpen dansen om iets te bewerkstelligen.
Waar ik het dan wel mee eens ben is dat er ergens in aanloop naar de date iets mis gaat. Mogelijk zoek je in de verkeerde vijver, filter je niet goed of zijn je verwachtingen niet realistisch. In die gevallen kan je jezelf best een spiegel voorhouden. Even uitgaande van dat je niet totaal gehandicapt ben wat betreft sociale interactie.
Ja precies. Afstotelijke combinatie van iedereen willen kunnen versieren door trucs en denken dat als dat niet lukt het 100% aan diegene zelf ligt... Want anderen zijn geen mensen met eigen wil maar iets lagers waar diegene bovenstaat en wat diegene in de ideale situatie zou kunnen manipuleren ofzo? Echt raar zo'n houding :?
Oke, misschien is het positief bedoelt en zie ik het te negatief in. Maar aantrekkelijk is het iig in eerste instantie niet echt als mensen "algemene datingtrucs" hebben.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192799589
Ben je 1.70?

Dan is het sowieso klaar.
pi_192800838
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben je 1.70?

Dan is het sowieso klaar.
Niet in zuid Amerika.

Latina's, hooola :9~
pi_192802293
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben je 1.70?

Dan is het sowieso klaar.
Dan zoek je iemand van 1.50. :P
pi_192808527
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 17:53 schreef Gruj0 het volgende:

Dan zoek je iemand van 1.50. :P
Ja, precies. Ik geloof nooit dat ook vrouwen van 1 meter 50 een man van 1 meter 90 willen. Leuk als je als zo'n vrouw een persoonlijke bodyguard zoekt of verslaafd bent aan plateauzolen. Verder niet. Ik vraag mij ook af of de mannen die geen succes hebben vanwege hun lengte zelf wel vallen op vrouwen die langer zijn dan henzelf. @Dimachaerus, val jij zelf op vrouwen van zeg maar 1 meter 85? Of van 1 meter 45?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192809041
ik val op alle lengtes
pi_192810250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 23:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik geloof nooit dat ook vrouwen van 1 meter 50 een man van 1 meter 90 willen. Leuk als je als zo'n vrouw een persoonlijke bodyguard zoekt of verslaafd bent aan plateauzolen. Verder niet. Ik vraag mij ook af of de mannen die geen succes hebben vanwege hun lengte zelf wel vallen op vrouwen die langer zijn dan henzelf. @:Dimachaerus, val jij zelf op vrouwen van zeg maar 1 meter 85? Of van 1 meter 45?
Die zijn er wel hoor. Vrouwen van 1.55 die naar mannen van 1.80-85 streven. Maar niet alle vrouwen. :P
  zondag 26 april 2020 @ 09:35:25 #216
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_192810695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Mss vormt zij zich ook genaaid? Dacht ze een leuke vriendschap te hebben gevonden wil jij ineens meer ;)

Je moet niet proberen iemands type te worden want dat werkt niet. Je moet zoeken naar een type dat bij jou past. Het probleem met mannen in de friendzone is vaak dat zij vallen op meiden die niet bij ze passen.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_192812317
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 09:35 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Mss vormt zij zich ook genaaid? Dacht ze een leuke vriendschap te hebben gevonden wil jij ineens meer ;)

Je moet niet proberen iemands type te worden want dat werkt niet. Je moet zoeken naar een type dat bij jou past. Het probleem met mannen in de friendzone is vaak dat zij vallen op meiden die niet bij ze passen.
Misschien was zij niet duidelijk dat zij alleen vriendschap zocht of alleen vriendschapsmateriaal in hem zag.
pi_192812698
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien was zij niet duidelijk dat zij alleen vriendschap zocht of alleen vriendschapsmateriaal in hem zag.
Dan moet vanaf het begin de basis al duidelijk zijn dus. Maar je gaat niet bij elke meid die je ontmoet in de eerste paar minuten je intentie laten zien toch. Ook vaak genoeg dat een vriendschap inderdaad kan uitbloeien tot iets meer, maar ook vaak genoeg niet en dan is de vriendschap ook snel voorbij. Ik kom zelf helaas weinig dames tegen in het echt en moet het vooral van de apps en dagelijkse situaties als het werk hebben. Maar daar moet je überhaupt eerst over een drempel van zakelijk contact naar collegiaal gedrag en vervolgens flirterig contact heen. En dan moeten ze jou dus ook nog leuk vinden.
  zondag 26 april 2020 @ 19:29:15 #219
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_192817436
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien was zij niet duidelijk dat zij alleen vriendschap zocht of alleen vriendschapsmateriaal in hem zag.
Soms heb je er van die dames tussen die je Express aan het lijntje houden ja maar vaak genoeg vraagt de man net zo goed niet wat haar intenties zijn en leggen ze de schuld bij de vrouw.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_192824997
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Soms heb je er van die dames tussen die je Express aan het lijntje houden ja maar vaak genoeg vraagt de man net zo goed niet wat haar intenties zijn en leggen ze de schuld bij de vrouw.
Je hebt van alles. Sommige vrouwen geven verkeerde signalen af. Als puntje bij paaltje komt, wordt er opeens vriendschap gezocht. :D :P
  maandag 27 april 2020 @ 15:28:26 #221
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_192829378
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je hebt van alles. Sommige vrouwen geven verkeerde signalen af. Als puntje bij paaltje komt, wordt er opeens vriendschap gezocht. :D :P
Ja maar het is typisch fok om op vrouwen te zeiken terwijl de mannen in kwestie zelf een hoop fout doen en altijd maar zeggen dat het de door de vrouw komt
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_192829425
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 15:28 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ja maar het is typisch fok om op vrouwen te zeiken terwijl de mannen in kwestie zelf een hoop fout doen en altijd maar zeggen dat het de door de vrouw komt
Mannen zeiken op vrouwen, vrouwen zeiken op mannen. Iets van alle dagen, gebeurt overal en door beide geslachten. :P Misschien staat het mannen gezeik wat meer in de spotlights omdat een groot deel van de Fok!kers waarschijnlijk mannen zijn. :P
pi_192834301
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 15:28 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ja maar het is typisch fok om op vrouwen te zeiken terwijl de mannen in kwestie zelf een hoop fout doen en altijd maar zeggen dat het de door de vrouw komt
En anderen ervaren het dan weer als typisch fok dat wat voor argument je ook maakt, het uiteindelijk onmogelijk aan de vrouw kan liggen. :)

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, er wordt door beide geslachten veel gezeurd hier. In mijn subjectieve beleving klagen de mannen hier nogal veel over dezelfde dingen en zijn de vrouwen weer wat minder goed in incasseren.
pi_192843419
Het valt me wel altijd op dat als iemand zegt dat de ander zijn of haar type niet is, het type waar degene naar zoekt vrijwel altijd het stereotiep schoonheidsideaal is.
pi_192843745
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Ewa schijt Mattie als kehba je niet moet moet ze lekker oprotten toch
pi_192844030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa. Er zijn mensen die ongeveer elke date raak schieten (zoenen, vervolgdates, seks) en er zijn mensen die consequent falen.

Ik geloof er niet zo in dat het altijd helemaal natuurlijk gaat. Voor veel mensen is het een trucje.
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat TS nou telkens net die ene serieuze vrouw aanspreekt, die niet een man voor één nachtje seks zoekt.

Als TS geen serieuze relatie wil, maar altijd alleen maar weekendseks met de mooiste vrouw van de club. Sja, dan grijpt hij blijkbaar te hoog. Dan moet TS op alle fronten aan de bak om te kunnen concurreren met die mannen die rijk geboren zijn, alle tijd hebben om aan hun uiterlijk te werken, dure kleding kunnen kopen, feesten op jachten kunnen geven, de Ferrari van Papa kunnen rijden, etc., etc., etc.

Als TS wel een serieuze relatie wil, en de mooiste vrouw van de club wil inpikken van voornoemde rijke mannen, dan moet hij zich goed afvragen of hij zo'n vrouw wel kan onderhouden. En of hij er uitziet of hij wel zo'n vrouw kan onderhouden. Natuurlijk kun je mooie kleren aantrekken, maar een bouwvakker bijlft er ook in mooie kleren uitzien als een bouwvakker. Door zijn houding, de staat van zijn huid, zijn kapsel, zijn manier van praten, de vrienden die hij heeft, honderden kleine dingen waar TS dan ook nog aan moet werken naast het dragen van mooie kleding.
pi_192844096
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 08:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die zijn er wel hoor. Vrouwen van 1.55 die naar mannen van 1.80-85 streven. Maar niet alle vrouwen. :P
Uit persoonlijke ervaring kan ik mij hierbij aansluiten.

Ik kan er ook bij zeggen dat zoiets niet gaat lukken wanneer de man dominant is. Geen vrouw van 1.55 wil een man van 1.80 die haar ook nog eens domineert.

Ok, misschien Ms. Slave.
pi_192849096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:35 schreef Joppiez het volgende:
Het valt me wel altijd op dat als iemand zegt dat de ander zijn of haar type niet is, het type waar degene naar zoekt vrijwel altijd het stereotiep schoonheidsideaal is.
Soms eindigen ze inderdaad met een heel ander type, maar ook sommige met een niet zo'n knap persoon dus het kan inderdaad alle kanten op. Sommige setjes zie je van mijlenver aankomen, anderen dan weer niet :)
pi_192852200
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Soms eindigen ze inderdaad met een heel ander type, maar ook sommige met een niet zo'n knap persoon dus het kan inderdaad alle kanten op. Sommige setjes zie je van mijlenver aankomen, anderen dan weer niet :)
Wat is jou succesratio dan? Op basis daarvan kun je toch automatisch inschatten hoeveel kans je van slagen hebt.
pi_192853402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:35 schreef Joppiez het volgende:
Het valt me wel altijd op dat als iemand zegt dat de ander zijn of haar type niet is, het type waar degene naar zoekt vrijwel altijd het stereotiep schoonheidsideaal is.
Hoeft niet. Je kan iemand aantrekkelijk vinden qua uiterlijk maar er tegelijkertijd niks mee willen beginnen omdat je verder gewoon niet bij elkaar past.
pi_192906293
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 00:35 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is jou succesratio dan? Op basis daarvan kun je toch automatisch inschatten hoeveel kans je van slagen hebt.
Ligt eraan welke insteek. Op apps heb ik regelmatig gewoon dates gefixed en die waren gezellig en regelmatig succesvol. In het echt kan ik met veel mensen opschieten maar daar blijft het ook bij.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:18:25 #232
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192906913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijn invulling. Ik heb bijvoorbeeld leuke single collega's en we kunnen het super goed vinden maar ze hebben het altijd over hun mislukte dates en dat er met elke kerel wat mis is maar ondertussen houden ze bewust alle remmen af terwijl ze weten dat ik ook single ben. En dan vraag ik vaak wat hun type is en laten ze foto's van dates zien en zo'n kerel ben ik dan niet qua uiterlijk. En ze maken ook niet echt moves naar mij toe. Kan ook omdat ze het zakelijk willen houden maar ik beland vaak in de friendzone.
Ja, relaties met collega's, daar zijn veel mensen huiverig voor, erg voorzichtig in. Zeker vrouwen die veel meer plannen en over alles denken en niet zo intuitief op hun gevoel afgaan zullen dat niet gauw doen. Als dat de enige keren zijn dan kan het alleszins nog best meevallen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:34:50 #233
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192907107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heb je moeite met social cue's en ben je werkzaam binnen een niet al te groot netwerk, dan doe je er misschien verstandiger om gewoon geen risico's te nemen en vooral buiten je werkomgeving om proberen te daten, waar je een afwijzing makkelijker kan "lijden" en er minder vanaf hangt enzo.
Of op zijn Aziatisch (zoals ik het al vaak heb gezien en meegemaakt), word wel vriendje en "open je hart" en vraag hen of ze niemand voor je weten, dus ze als koppelaarsters inzetten. Hoeft niet zo moeilijk te zijn, jou gewoon op wat grotere feestjes uitnodigen en zo. Bevriend zijn met een vrouw kan best leuk zijn tot op zekere hoogte en heeft ook beslist zijn voordelen.

Misschien een heel rare kijk maar heb het echt tig maal gezien en meegemaakt.
Alleen natuurlijk nu .. die shit corona :N :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:41:21 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192907187
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben heel positief verbaasd door de reacties in dit topic ^O^ Eindelijk eens een keer een goede uitleg over waarom algemene dating tips vaak niet werken.
IK ben het (eindelijk nu eens) eens met jou! Moeten we vieren! Schrijf mij eens welke fetishen je hebt, eens zien of ik wat voor je kan doen of regelen. Laatst ook nog eens wat leuks voor iemand geregeld. Die wilde graag naakt in de natuur tussen en met grote dieren zijn. Heb ik een weitje gezocht waarin 6 ponnies liepen en diegene er 's nachts heen gebracht en heeft die persoon tot het ochtendgloren met de ponnies wat mee kunnen galopperen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:42:20 #235
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192907203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef Yiwei het volgende:
Nagels schoonmaken en knippen, gezichtscreme smeren, naar de kapper gaan, enz.

Gezond eten, en bewegen zodat je fit bent.

Positief in het leven staan; je ding doen.

Meer dan dit valt er niet te doen, als man of vrouw zijnde.
Leer (erotisch) masseren! Geldt voor man en vrouw!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192907788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:41 schreef LeesFoknl het volgende:
IK ben het (eindelijk nu eens) eens met jou! Moeten we vieren!
🍰


quote:
Schrijf mij eens welke fetishen je hebt, eens zien of ik wat voor je kan doen of regelen. Laatst ook nog eens wat leuks voor iemand geregeld. Die wilde graag naakt in de natuur tussen en met grote dieren zijn. Heb ik een weitje gezocht waarin 6 ponnies liepen en diegene er 's nachts heen gebracht en heeft die persoon tot het ochtendgloren met de ponnies wat mee kunnen galopperen.
😂 :D Kon die persoon zelf geen wei met 6 ponies vinden? Lijkt me niet zo heel moeilijk toch? Maarja mijn fetisj is een man met borderline die ook van sissy kleding houdt en gedomineerd wil worden door een vrouw en het niet erg vindt als zijn vrouw met allemaal andere mannen naar bed gaat terwijl hij toekijkt en hij moet ook van gangbangs met andere mannen houden en hij mag geen hobbies hebben en ook geen eigen leven hij moet mij iedere dag aanbidden
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 2 mei 2020 @ 15:59:46 #237
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192908216
Oh God, I love it!
Wij zijn echt voor elkaar geschapen

^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195369753
En weer in de friendzone beland gok ik :')...
pi_195371345
:')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195371633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En weer in de friendzone beland gok ik :')...
Weer al? Dan doe je toch wat fout vriend. :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 21:00:08 #241
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195373360
_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195373587
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:56 schreef osodevo het volgende:

[..]

Weer al? Dan doe je toch wat fout vriend. :')
Ja zoals de TT al zegt: ik ben heel aardig en chill en we kunnen goed praten maar op relationeel niveau niet haar type.. en daar kan je dus weinig aan veranderen. Behalve nieuwe kleren en de kapper waarschijnlijk, maar goed.
pi_195374391
Ik heb mij dat ook altijd afgevraagd... Waarom zijn het altijd van die klootzakken, netjes gezegd narcisten die vaak zo populair zijn bij de dames.
pi_195374704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:53 schreef osodevo het volgende:
Ik heb mij dat ook altijd afgevraagd... Waarom zijn het altijd van die klootzakken, netjes gezegd narcisten die vaak zo populair zijn bij de dames.
Je bedoelt voor seks? Want ik betwijfel het of ze heel erg populair zijn voor een platonische relatie.
Dat is in mijn ogen omdat seks hoe je het ook verpakt voor de meesten gewoon een narcistische handeling is waar weinig liefde bij komt kijken. Ja, tenzij je dus een goede relatie erbij hebt. Ik zie seks zelf als smet daarop maar er zijn mensen die bij hoog en bij laag volhouden dat dit het niet is en dat het juist een verdieping van de intimiteit is. Goed dat is dan dus zo voor velen maar in dat geval zijn dat dan ook relaties met mensen waar ze meestal niet direct verliefd op zijn geworden, maar wat heeft moeten groeien.
Deze partners zijn dus niet populair bij velen, maar bij hun eigen partner en dat is genoeg. Dat zorgt voor de intimiteit maar is afschrikwekkend als je bindingsangst hebt.
Mensen met bindingangst zijn populairder voor one night stands bij andere narcisten die ook alleen maar de lusten willen en niet de lasten of gewoon alleen aandacht willen of zoiets. Een serieus, goed persoon wil niemand daarvoor gebruiken, want dat voelt slecht.
Maar ja, populaire mensen zien er ook gewoon vaak aantrekkelijk uit.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195391655
Ik had het over TS. Denk niet als hij zich nu ineens als een klootzak gedraagt dat alle kutjes nat worden van hem. Je moet het ook niet willen spelen, daarom snap ik ook niet dat veel vrouwen zich tot dat soort types aangetrokken voelen.
pi_195394663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:09 schreef osodevo het volgende:
Ik had het over TS. Denk niet als hij zich nu ineens als een klootzak gedraagt dat alle kutjes nat worden van hem. Je moet het ook niet willen spelen, daarom snap ik ook niet dat veel vrouwen zich tot dat soort types aangetrokken voelen.
Waarom denk je dat iemand klootzak is? Als je hem niet kent, dan weet je toch ook niet of iemand klootzak kan zijn?
pi_195454168
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:56 schreef osodevo het volgende:

[..]

Weer al? Dan doe je toch wat fout vriend. :')
Nou ja ze is aan het daten met een ander nu en dat gaat goed. Maar ze had dus geen interesse om met mij te daten eerder :')
pi_195454181
Wat als je niemands type bent? ;(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_195454444
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:31 schreef Sicstus het volgende:
Wat als je niemands type bent? ;(
RIP
pi_195454993
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:41 schreef Amee het volgende:

[..]

RIP
-O-
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_195455599
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nou ja ze is aan het daten met een ander nu en dat gaat goed. Maar ze had dus geen interesse om met mij te daten eerder :')
Hoe voel jij je erbij?
pi_195456304
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nou ja ze is aan het daten met een ander nu en dat gaat goed. Maar ze had dus geen interesse om met mij te daten eerder :')
Blijven proberen man. Ik ben er echt van overtuigd dat als je blijft proberen je een goede match tegen het lijf loopt.

Als iets niet werkt zou ik persoonlijk alleen wel zo snel mogelijk het contact verbreken. En ik betwijfel of je dat doet.
pi_195456528
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets wat ik geregeld te horen krijg van leuke dames is dat ik haar type niet ben... En daar kan ik natuurlijk helemaal niks mee en is de eventueel nog aanwezige vriendschappelijke klik ook gelijk weg ;( En voel me dan ook best genaaid, zeker als ik haar wel leuk vond. Hoe kan je iemands type wel worden? Je uiterlijk verander je immers niet zo snel al is dat natuurlijk vaak de reden...
Vaak ben je dan te lelijk voor ze. Soms kan het aan je persoonlijkheid/gedrag liggen als die bizar lomp/gierig/angstig/asociaal is.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:17:49 #254
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195456864
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Blijven proberen man. Ik ben er echt van overtuigd dat als je blijft proberen je een goede match tegen het lijf loopt.

Als iets niet werkt zou ik persoonlijk alleen wel zo snel mogelijk het contact verbreken. En ik betwijfel of je dat doet.

Erg gericht op sales (en vrij Amerikaans), maar het klopt wel. Ook voor daten.
pi_195456933
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]


Erg gericht op sales (en vrij Amerikaans), maar het klopt wel. Ook voor daten.
Kun je de vertaalslag naar het daten maken? Die zie ik niet direct.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:28:10 #256
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195456995
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kun je de vertaalslag naar het daten maken? Die zie ik niet direct.
In het geval van daten zijn de groene poppetjes de mensen die bij je passen, waar je geweldig mee klikt. Die zijn zeldzaam en als je geluk hebt vind je die al heel vroeg. Als je minder geluk hebt moet je door blijven gaan tot je die uiteindelijk wel tegen het lijf loopt.

Wat jij zei vind ik daarin ook een heel goed punt: als het niet werkt, werkt het niet en moet je ook niet bij die persoon blijven hangen en gewoon het contact verbreken.
pi_195457151
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

In het geval van daten zijn de groene poppetjes de mensen die bij je passen, waar je geweldig mee klikt. Die zijn zeldzaam en als je geluk hebt vind je die al heel vroeg. Als je minder geluk hebt moet je door blijven gaan tot je die uiteindelijk wel tegen het lijf loopt.

Wat jij zei vind ik daarin ook een heel goed punt: als het niet werkt, werkt het niet en moet je ook niet bij die persoon blijven hangen en gewoon het contact verbreken.
Ja precies. In dat geval ben ik het eigenlijk totaal met je eens. Ik geloof heilig in die manier, maar ik begrijp ook dat niet ieder mens in staat is om er zo rationeel in te staan.

En inderdaad, on the way naar iets serieus moet je je tijd niet te lang verdoen met dingen die toch niet gaan werken. Ben in het verleden ook te lang blijven hangen bij scharrels waarvan ik toch eigenlijk al zeker wist dat het nooit wat zou worden.
pi_195460050
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

In het geval van daten zijn de groene poppetjes de mensen die bij je passen, waar je geweldig mee klikt. Die zijn zeldzaam en als je geluk hebt vind je die al heel vroeg. Als je minder geluk hebt moet je door blijven gaan tot je die uiteindelijk wel tegen het lijf loopt.

Wat jij zei vind ik daarin ook een heel goed punt: als het niet werkt, werkt het niet en moet je ook niet bij die persoon blijven hangen en gewoon het contact verbreken.
Mee eens, goed dat sommige mannen zich dit beginnen te realiseren
https://www.wetalent.nl/s(...)der-te-solliciteren/
Dit geldt ook voor daten denk ik.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:30:35 #259
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_195464240
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens, goed dat sommige mannen zich dit beginnen te realiseren
https://www.wetalent.nl/s(...)der-te-solliciteren/
Dit geldt ook voor daten denk ik.
Alleen mannen weer ja?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_195468627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef 2NutZ het volgende:

Alleen mannen weer ja?
Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat jij hebt opgevangen van je paardenmeisjes klanten in de zin van of ze aan de lopende band tinderteksten kopieren. in de hoop zo eerst tientallen nietszeggende matches te hebben, seks te hebben en daarna pas te schiften welke relatiemateriaal zijn en welke er toch afvallen hoewel ze dat eigenlijk al bij de eerste ontmoeting wisten maar nog even wilden wachten met de boodschap brengen tot na de seks. Maar goed, misschien zijn dat er wel heel veel dus mannen en vrouwen dan.
Het is natuurlijk ook wel weer zo dat je vaak leest dat vrouwen datingapps gebruiken om te zien hoe goed ze in de markt liggen, dan doen ze hetzelfde wat betreft likes.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195470200
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 05:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Meh, er zijn zo ontzettend veel knappe mannen die mijn type niet zijn. Als ik dat tegen iemand zou zeggen, dan gaat het vaak in de laatste plaats om uiterlijk en in de eerste plaats om wat SpecialK noemt onder de punten 1 en 3.
Volkomen eens met deze post
pi_195476418
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

In het geval van daten zijn de groene poppetjes de mensen die bij je passen, waar je geweldig mee klikt. Die zijn zeldzaam en als je geluk hebt vind je die al heel vroeg. Als je minder geluk hebt moet je door blijven gaan tot je die uiteindelijk wel tegen het lijf loopt.

Wat jij zei vind ik daarin ook een heel goed punt: als het niet werkt, werkt het niet en moet je ook niet bij die persoon blijven hangen en gewoon het contact verbreken.
Contact verbreken gaat soms lastig omdat ik ze nog veel zie in real life, maar als iemand echt langdurig in een serieuze relatie zit accepteer je het wel op een moment dat het er niet in zit en je ziet dat iemand niet meer beschikbaar is.

Of een afwijzing of geen interesse nou echt op uiterlijk gebaseerd is weet ik niet, ik denk eerder gewoon een klik of wat je verwacht van een persoon in een relatie. Zelf maak je dat onderscheid ook dagelijks, je kan niet met iedereen opschieten. Het cru van dit onderwerp is juist dat je weinig invloed hebt om iemands type te zijn dan gewoon jezelf te blijven. Juist een truukje opvoeren of in iemands plaatje willen passen werkt niet.
pi_195476957
Dat heb ik hier ook, met sommigen kan ik een heel gesprek voeren terwijl de andere ij vanaf het eerste moment al niet mag. Dat heb je nou eenmaal, je kunt niet met iedereen te vriend zijn.

Wel denk ik dat sommige mensen afstotelijker zijn dan andere mensen en een klein percentage waarvan iedereen bevriend mee wilt zijn.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:25:24 #264
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195489295
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Blijven proberen man. Ik ben er echt van overtuigd dat als je blijft proberen je een goede match tegen het lijf loopt.

Als iets niet werkt zou ik persoonlijk alleen wel zo snel mogelijk het contact verbreken. En ik betwijfel of je dat doet.
Juist. Verbreek zo snel mogelijk het contact en ga verder, zodat je jezelf de kans geeft om een keer die goede match te ontmoeten !!
Een - een single die een relatie wenst moet één ding vooral doen, dat is door het leven blijven rollen, sociaal in beweging blijven. Ze ( de goede matches) bellen zelden aan aan je deur!
Twee - verander niet, maar streef ernaar de beste uitvoering van jezelf te worden.

Succes ^O^ :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')