ja want dan kun je elders dus gewoon aan sex komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nope, maar maakt dat verschil dan?
Waarom ben je er zo van overtuigd dat het jou niet lukt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
ja want dan kun je elders dus gewoon aan sex komen.
In België wel, in Nederland niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:28 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Een directe nicht is een erge vorm van incest.
Jij ook. Alleen heb je jezelf geconditioneerd dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
ja want dan kun je elders dus gewoon aan sex komen.
Waarom verzwijgen? Taboes zijn er om doorbroken te worden!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je hebt hier het sociaal maatschappelijk correcte antwoord en je hebt realiteit. Ik heb van horen zeggen dat het zelfs bij zussen onderling wel eens voorkomt, dus ik zou gewoon lekker een ervaring rijker worden en er vervolgens tegen iedereen (dus ja ook hier op fok!) je bek over houden.
Als je stevig in je schoenen staat zeker. Dat TS, in al z'n naïviteit of in een drang om te trollen, hier om een soort goedkeuring of bevestiging komt vragen, wekt bij mij de indruk dat hij dit beter voor zich kan houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom verzwijgen? Taboes zijn er om doorbroken te worden!
Waarom anoniem je mond erover houden? En die zussen waar je het over hebt, waren dat dan twee zussen met elkaar of?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je hebt hier het sociaal maatschappelijk correcte antwoord en je hebt realiteit. Ik heb van horen zeggen dat het zelfs bij zussen onderling wel eens voorkomt, dus ik zou gewoon lekker een ervaring rijker worden en er vervolgens tegen iedereen (dus ja ook hier op fok!) je bek over houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |