abonnement Unibet Coolblue
pi_192027355
Ik lees de krant in bed, met een wijntje bij de hand en een incense on the side. Ik prijs me gelukkig in deze vreemde tijden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 18:54:36 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_192031365
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Zonder ook hoor
Oh echt? Zo had ik het niet gelezen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_192068167
Dan maar wat extra Pokemon Go League spelen als er buiten toch weinig te beleven valt :P. M'n Great League team bij elkaar sprokkelen. :)
  maandag 16 maart 2020 @ 12:20:34 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192069364
Ik heb mijn gebruikelijke woensdagavond raidavond iig maar vast gecanceld :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 maart 2020 @ 13:07:48 #230
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_192070430
Het lijkt wel Mankey day.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:37:12 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192070945
@victorinox je mag met Pokaholish besties worden wanneer je wilt :). Ik hoef geen eitje aan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_192071207
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:07 schreef Piperidine het volgende:
Het lijkt wel Mankey day.
Mankey en medetite. Pfffffff.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 16 maart 2020 @ 14:37:22 #233
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_192072136
quote:
17s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Debsterr het volgende:
@:victorinox je mag met Pokaholish besties worden wanneer je wilt :). Ik hoef geen eitje aan!
OK, zal het zo snel mogelijk doen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_192073427
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mankey en medetite. Pfffffff.
Beetje jammer ja
  maandag 16 maart 2020 @ 15:43:16 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192073559
Mankey kan tenminste shiny zijn, die heb ik nu dan ook eindelijk compleet *O*. En Sentret ook, had vrijdag geluk op de plus!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 22:01:10 #236
42184 crew  DaMart
pi_192082264
Lijkt erop dat de pokemon zijn aangepast. Mankey veranderde in Magnemite hier.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192084289
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef DaMart het volgende:
Lijkt erop dat de pokemon zijn aangepast. Mankey veranderde in Magnemite hier.
Einde fighting-event.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 05:34:56 #238
42184 crew  DaMart
pi_192087232
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 23:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Einde fighting-event.
Was er een fighting event dan? Dacht dat die Mankeys zo veel verschenen door de corona-aanpassingen in het spel :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192088442
Heb ik ook even gemist 😅
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192096790
Fighting types (incl shiny Timburr) was om te vieren dat pokemon go league officieel is gelanceerd.
pi_192115402
Geheel volgens verwachting : ook het raid hour sneuvelt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 18 maart 2020 @ 12:12:40 #242
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_192116082
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef Ferdo het volgende:
Geheel volgens verwachting : ook het raid hour sneuvelt.
Ik heb liever dat ze zorgen dat ik lvl 4 & 5 raids in mijn eentje kan doen. Daar heb ik meer aan.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 12:22:53 #243
42184 crew  DaMart
pi_192116267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 12:12 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze zorgen dat ik lvl 4 & 5 raids in mijn eentje kan doen. Daar heb ik meer aan.
Eens.

Tot wanneer zit dat thunderding er eigenlijk?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192142753
Ik heb liever dat ze zorgen dat je gewoon helemaal geen raids meer kan doen. Lekker binnen blijven.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:34:11 #245
42184 crew  DaMart
pi_192143209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb liever dat ze zorgen dat je gewoon helemaal geen raids meer kan doen. Lekker binnen blijven.
En gewoon iedereen een eigen pokestop in huis, met allemaal dezelfde opdracht: catch 1 pokemon en dan gewoon willekeurig een van de T4 en T5 pokemon als beloning krijgen :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192158991
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

En gewoon iedereen een eigen pokestop in huis, met allemaal dezelfde opdracht: catch 1 pokemon en dan gewoon willekeurig een van de T4 en T5 pokemon als beloning krijgen :Y.
Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.

Zeker hier in mijn gemeente blijft iedereen lekker raiden ondanks dat beheerders van de Telegram groepen zeggen dat men thuis moet blijven. Toch nog het idee dat velen deze maatregelen totaal niet serieus nemen..

Die T5 boss rewards uit Pokemon Go League vind ik overigens wel een goede oplossing. Zo kan iedereen toch nog aan z'n legendaries komen.
pi_192159681
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.

Zeker hier in mijn gemeente blijft iedereen lekker raiden ondanks dat beheerders van de Telegram groepen zeggen dat men thuis moet blijven. Toch nog het idee dat velen deze maatregelen totaal niet serieus nemen..

Die T5 boss rewards uit Pokemon Go League vind ik overigens wel een goede oplossing. Zo kan iedereen toch nog aan z'n legendaries komen.
Bij raids kan je ook gewoon 2 meter uit elkaar gaan staan. Dat mensen dat niet doen is hun eigen onvoorzichtigheid. Raids worden bij ons ook gewoon vanuit de auto gedaan. Heb je ook weinig risico. Het wordt straks alleen lastiger als we echt in totale lockdown gaan (wat ik wel verwacht). Dan zou Niantic echt met goede oplossingen moeten komen inderdaad.

Ach ja ik speel toch weinig. Heb wel een pasje voor het event gekocht dat vandaag is begonnen. Maar ook daar doet Niantic niet helemaal wat het beloofd heeft, Alle opdrachten zouden vanuit huis gedaan kunnen worden. Maar met 2 opdrachten wordt dat erg lasting...1 is send 3 gifts to friends...dat kan niet vanuit huis als je geen gifts hebt...en hatch an egg....Die is ook erg lastig vanuit huis (zonder te gaan slingeren in een sok met adventure sync aan)
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 10:33:13 #248
42184 crew  DaMart
pi_192159869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ja zoiets. het mag wat mij betreft wat drastischer allemaal. Gewoon geen raids meer buiten, iedereen die zijn streaks wil bijhouden (catch, poke-stop, research) gratis/automatisch voortzetten en elke dag 20/30/40/50 Pokeballs cadeau zodat mensen zonder stop bij het huis gewoon door kunnen vangen.

Zeker hier in mijn gemeente blijft iedereen lekker raiden ondanks dat beheerders van de Telegram groepen zeggen dat men thuis moet blijven. Toch nog het idee dat velen deze maatregelen totaal niet serieus nemen..

Die T5 boss rewards uit Pokemon Go League vind ik overigens wel een goede oplossing. Zo kan iedereen toch nog aan z'n legendaries komen.
Ik las online ook al andere suggesties voor Niantic: het bereik van gyms en stops vergroten, desnoods zodat je alles wat je op de kaart ziet, kunt spinnen, of de raids kunt meepakken vanuit huis.

Lijkt me ook een prima oplossing. Of je buddy op pad sturen om gyms en stops te spinnen. Er is vast wel wat creatiefs te bedenken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_192220874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las online ook al andere suggesties voor Niantic: het bereik van gyms en stops vergroten, desnoods zodat je alles wat je op de kaart ziet, kunt spinnen, of de raids kunt meepakken vanuit huis.

Lijkt me ook een prima oplossing. Of je buddy op pad sturen om gyms en stops te spinnen. Er is vast wel wat creatiefs te bedenken.
Afhankelijk wat Niantic nog bereid is te ontwikkelen om te voldoen aan de huidige maatregelen. Als ze een week moeten bouwen aan een functionaliteit die 2 weken later de prullenbak weer in kan dan is het natuurlijk beetje zonde van de tijd. Maar al met al denk ik dat ze veel meer kunnen doen om mensen binnen te houden maar het gaat hen natuurlijk ook om de inkomsten.

Die Genesect questline ook een mooi voorbeeld idd. Toch weer van duizenden spelers 8 euro (toch?) binnenharken. Kunnen ze weer even door.. :')
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 10:16:04 #250
42184 crew  DaMart
pi_192220959
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:09 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Afhankelijk wat Niantic nog bereid is te ontwikkelen om te voldoen aan de huidige maatregelen. Als ze een week moeten bouwen aan een functionaliteit die 2 weken later de prullenbak weer in kan dan is het natuurlijk beetje zonde van de tijd. Maar al met al denk ik dat ze veel meer kunnen doen om mensen binnen te houden maar het gaat hen natuurlijk ook om de inkomsten.

Die Genesect questline ook een mooi voorbeeld idd. Toch weer van duizenden spelers 8 euro (toch?) binnenharken. Kunnen ze weer even door.. :')
Misschien denk ik te simpel, maar het bereik van gyms en stops verruimen lijkt me iets dat gewoon op de server kan worden aangepast door een paar getallen te wijzigen. Als een dergelijke verruiming niet meer nodig is, kunnen ze gewoon weer de oude waardes invullen.

Ik heb die Genesect-quests wel gedaan, al begint de interesse voor het spel af te nemen. Maar dan heb ik dat beest gewoon alvast en hoef ik later niet meer tig raids te doen om vervolgens een uitnodiging te krijgen voor een ex-raid op een achterlijk tijdstip onder werktijd :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')