Nou schetst mijn verbazing: Verschillende programma's uit de oude programmering (onder andere al die relaxte muziek op zondag) hoor ik opeens niet meer, en overdag is er geen een dj meer te horen (lastig als je wilt weten hoe iets heet). Het radio-gedeelte van hun site is ook al tijden niet meer geupdate.
Bovendien lijken ze hun overdag-playlist niet meer te vernieuwen. Nog minder dan eerst.
Gaat het daar allemaal wel goed? En is het meer mensen opgevallen? Zeker flink aan het bezuinigen daar.....
Bij mij staat overdag (en 's avonds) altijd ID&T aan. Het is idd. bijzonder lastig wanneer je iets hoort en niet weet hoe het heet (dat rijmt ) De website van ID&T geeft ook al niet veel info over de gebruikte playlist
Soms vind ik ze wel erg soft voor ID&T maar dat is weer een mening.
Maar waar ze gebleven zijn: Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Maar alle goede progs zijn weg, techno prog, shockers.
En op inet doet het sinds een paar dagen helemaal niet meer nu ben ik veroordeeld tot 538
(Alleen klopt er geen hout van die programmering die daar nog staat, de 'Music monitor' en de 'New (?) music vote' .)
quote:538??? dat is 1 en al reclame......
Op dinsdag 14 januari 2003 15:38 schreef MissX het volgende:
thank god dat die dj's er niet meer zijn. Ze waren alleen maar gods irritant. Dat was voor mij altijd de kracht van id-t, de hele dag redelijk okaye muziek zonder geouewehoer. Alleen af en toe reclame.Maar alle goede progs zijn weg, techno prog, shockers.
En op inet doet het sinds een paar dagen helemaal niet meernu ben ik veroordeeld tot 538
quote:Waarom luister je dan niet naar Digitally Imported of Hype FM (die laatste is een online hardcore station
Op dinsdag 14 januari 2003 15:38 schreef MissX het volgende:
Maar alle goede progs zijn weg, techno prog, shockers.
En op inet doet het sinds een paar dagen helemaal niet meernu ben ik veroordeeld tot 538
quote:ja, alleen krijg ik er dat bij me collega's niet doorheen
Op dinsdag 14 januari 2003 19:45 schreef MSXUser het volgende:[..]
Waarom luister je dan niet naar Digitally Imported of Hype FM (die laatste is een online hardcore station
)?
quote:ja site doet het ook wel, maar op een of andere manier wil de online radio op me werk niet meer werken. Op geen een pc, echt te stom. En ja op me werk kan ik niet ff kabelradio erin pluggen.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:44 schreef postinggirl het volgende:
Hun site doet het nog wel hoor.(Alleen klopt er geen hout van die programmering die daar nog staat, de 'Music monitor' en de 'New (?) music vote' .)
quote:Hebben ze niet domweg de proxy/firewall op je werk dichtgetimmerd? Bij mij op het werk kan ik ook geen streaming audio/video binnenhalen. De stream werkt thuis in ieder geval perfect.
Op dinsdag 14 januari 2003 22:10 schreef MissX het volgende:
ja site doet het ook wel, maar op een of andere manier wil de online radio op me werk niet meer werken. Op geen een pc, echt te stom. En ja op me werk kan ik niet ff kabelradio erin pluggen.
quote:nee, want radio 1 enzo doen het wel. Maar ja daar wil ik niet naar luisteren.
Op dinsdag 14 januari 2003 22:39 schreef MSXUser het volgende:[..]
Hebben ze niet domweg de proxy/firewall op je werk dichtgetimmerd? Bij mij op het werk kan ik ook geen streaming audio/video binnenhalen. De stream werkt thuis in ieder geval perfect.
(snel terug naar Hype FM)
quote:Dat kan ik me voorstellen. Heb je toevallig een CD speler in je PC zitten? Brand een CD vol met techno/hardcore of wat je ook maar wilt (beste is natuurlijk een MP3 CD). Audio player erop (hoewel Windows Media player ook prima werkt) en gaan met die handel
Op dinsdag 14 januari 2003 23:19 schreef MissX het volgende:
nee, want radio 1 enzo doen het wel. Maar ja daar wil ik niet naar luisteren.
Wel vreemd inderdaad dat Radio 1 het wel doet en ID&T niet. Aan de andere kant, overdag zullen de sreams ook wel veelvuldig worden geraadpleegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |