abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7892126
Sinds een aantal dagen terug van weggeweest via ons kabeltje, na een aantal weken niet geluisterd te kunnen hebben: Id&t-radio (de verklaring voor wie het perse weten wil: Problemen met een afgebroken radioplugje van ons kabel-doosje).

Nou schetst mijn verbazing: Verschillende programma's uit de oude programmering (onder andere al die relaxte muziek op zondag) hoor ik opeens niet meer, en overdag is er geen een dj meer te horen (lastig als je wilt weten hoe iets heet). Het radio-gedeelte van hun site is ook al tijden niet meer geupdate.

Bovendien lijken ze hun overdag-playlist niet meer te vernieuwen. Nog minder dan eerst.

Gaat het daar allemaal wel goed? En is het meer mensen opgevallen? Zeker flink aan het bezuinigen daar.....

dinsdag 14 januari 2003 @ 15:15:57 #2
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_7892176
ze krijgen geen fm frequentie
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:26:07 #3
20741 generalist
Watch me do it!
pi_7892323
Het is mij ook al opgevallen dat er minder DJ's overdag zijn. Zondagavond heb ik nog niet gemerkt omdat ik op vakantie geweest ben.

Bij mij staat overdag (en 's avonds) altijd ID&T aan. Het is idd. bijzonder lastig wanneer je iets hoort en niet weet hoe het heet (dat rijmt ) De website van ID&T geeft ook al niet veel info over de gebruikte playlist

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7892367
Ik heb sinds kort op mijn kamer ook kabel en heb ID&T gevonden. Ik ben het ermee eens dat het lastig is dat er geen DJ is. Sommige nr's zijn zo goed...daar wil ik graag de naam van weten....maar ja...

Soms vind ik ze wel erg soft voor ID&T maar dat is weer een mening.

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_7892419
Ze hebben wel een tijdje een paar dj's gehad voor overdag. Die ongeveer om de drie platen wat afkondigden. Ze hebben er slechts een paar maanden gezeten.

Maar waar ze gebleven zijn: Ik heb werkelijk geen flauw idee.

pi_7892542
thank god dat die dj's er niet meer zijn. Ze waren alleen maar gods irritant. Dat was voor mij altijd de kracht van id-t, de hele dag redelijk okaye muziek zonder geouewehoer. Alleen af en toe reclame.

Maar alle goede progs zijn weg, techno prog, shockers.
En op inet doet het sinds een paar dagen helemaal niet meer nu ben ik veroordeeld tot 538

pi_7892641
Hun site doet het nog wel hoor.

(Alleen klopt er geen hout van die programmering die daar nog staat, de 'Music monitor' en de 'New (?) music vote' .)

pi_7892642
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:38 schreef MissX het volgende:
thank god dat die dj's er niet meer zijn. Ze waren alleen maar gods irritant. Dat was voor mij altijd de kracht van id-t, de hele dag redelijk okaye muziek zonder geouewehoer. Alleen af en toe reclame.

En op inet doet het sinds een paar dagen helemaal niet meer nu ben ik veroordeeld tot 538

538??? dat is 1 en al reclame......
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_7896856
Die radiostation is verliesgevend voor ID&T dus misschien kappen ze binnenkort mee.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:45:47 #10
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7897395
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:38 schreef MissX het volgende:
Waarom luister je dan niet naar Digitally Imported of Hype FM (die laatste is een online hardcore station )?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7897437
Ik luister ID&T eigenlijk alleen voor ASOT en livesets, dus ik kan er niet echt over meepraten .
Ik denk dat je MSX maar moet opvolgen, want ik zeg altijd maar zo "a di.fm a day - keeps the bad guys away' (punt is wel dat je altijd achter pc moet zitten )
pi_7900436
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:45 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Waarom luister je dan niet naar Digitally Imported of Hype FM (die laatste is een online hardcore station )?

ja, alleen krijg ik er dat bij me collega's niet doorheen i tried trust me. Maar ik kreeg alleen maar gillende mensen. Ik was allang blij dat ik er id-t doorheen kreeg.
Maar ja dat werkt dus nu niet meer en ik word echt gillend gek van 538. Maar zonder muziek kan ik niet werken. Iemand anders nog een beetje relaxed dancestation. dancefm wordt al te hard gevonden.
pi_7900465
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:44 schreef postinggirl het volgende:
Hun site doet het nog wel hoor.

(Alleen klopt er geen hout van die programmering die daar nog staat, de 'Music monitor' en de 'New (?) music vote' .)

ja site doet het ook wel, maar op een of andere manier wil de online radio op me werk niet meer werken. Op geen een pc, echt te stom. En ja op me werk kan ik niet ff kabelradio erin pluggen.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 22:39:49 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7901158
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 22:10 schreef MissX het volgende:
ja site doet het ook wel, maar op een of andere manier wil de online radio op me werk niet meer werken. Op geen een pc, echt te stom. En ja op me werk kan ik niet ff kabelradio erin pluggen.
Hebben ze niet domweg de proxy/firewall op je werk dichtgetimmerd? Bij mij op het werk kan ik ook geen streaming audio/video binnenhalen. De stream werkt thuis in ieder geval perfect.
(snel terug naar Hype FM )
pi_7902088
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 22:39 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Hebben ze niet domweg de proxy/firewall op je werk dichtgetimmerd? Bij mij op het werk kan ik ook geen streaming audio/video binnenhalen. De stream werkt thuis in ieder geval perfect.
(snel terug naar Hype FM )

nee, want radio 1 enzo doen het wel. Maar ja daar wil ik niet naar luisteren.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 23:31:57 #16
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7902306
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:19 schreef MissX het volgende:
nee, want radio 1 enzo doen het wel. Maar ja daar wil ik niet naar luisteren.
Dat kan ik me voorstellen. Heb je toevallig een CD speler in je PC zitten? Brand een CD vol met techno/hardcore of wat je ook maar wilt (beste is natuurlijk een MP3 CD). Audio player erop (hoewel Windows Media player ook prima werkt) en gaan met die handel

Wel vreemd inderdaad dat Radio 1 het wel doet en ID&T niet. Aan de andere kant, overdag zullen de sreams ook wel veelvuldig worden geraadpleegd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')