Eensquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veelbelovende TT, alle opties liggen nog open.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veelbelovende TT, alle opties liggen nog open.
dat is al lang op.quote:
Brood met hagelslagquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is al lang op.
wat ga je maken?
Bitterbal loopt wat achter in de ontwikkelingquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Jarenlang gedacht dat alleen kindjes dat aten tot bitterbal in mijn leven verscheen.
Ik kom zo je luier verschonenquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbal loopt wat achter in de ontwikkeling
quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom zo je luier verschonen
waarom zou een volwassene geen hagelslag mogen eten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbal loopt wat achter in de ontwikkeling
Ik ken zo snel niemand die dat nog eet hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou een volwassene geen hagelslag mogen eten?
ik heb het niet in huis, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet lekker vind.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken zo snel niemand die dat nog eet hoortenzij er kinderen in de buurt zijn
Ik eet het elke dag :p Doe nooit iets anders op mijn brood. heb ook geen ander beleg in huisquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet in huis, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet lekker vind.
Wel even wennen in Thailand want daar ontbijt je uiteraard met zijderupsensoep met een scheutje visolie en honderdtwintig blaadjes koriander?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken zo snel niemand die dat nog eet hoortenzij er kinderen in de buurt zijn
helemaal niks anders?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik eet het elke dag :p Doe nooit iets anders op mijn brood. heb ook geen ander beleg in huis
Ja daar is het ontbijt wat lastigerquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel even wennen in Thailand want daar ontbijt je uiteraard met zijderupsensoep met een scheutje visolie en honderdtwintig blaadjes koriander?
Puur.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal niks anders?
puur of melk?
Nee :pquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Elke dag? krijg je dan geen scheurbuik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |