Waarom?quote:
Goed voor je weerstandquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel chemicaliën en troep en vieze handen en snottebellen en en en er aan zitten?
Ja beestje schrikt zich wezenloos van je dus wil je in het oog houden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou net hij komt er uit altijd als die mij ziet
Vooral de chemicaliën.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel chemicaliën en troep en vieze handen en snottebellen en en en er aan zitten?
Pure liefde en adoratiequote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja beestje schrikt zich wezenloos van je dus wil je in het oog houden.
Bij de meetquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
T-Shirts moet je laten zien hier
Ga jij naar de meet? hm jij bent een.. ik zal het woord niet noemenquote:
Ik voel me opeens niet zo lekker...quote:
Wat is er mis met de meet?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga jij naar de meet? hm jij bent een.. ik zal het woord niet noemen
Zie, ik zei het je nog..quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik voel me opeens niet zo lekker...
Iets met muziekquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het er uit ziet, dan herkennen we je meteen.
quote:
Fransje Bouwer.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een shirt van een band gok ik ACDC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |