abonnement Unibet Coolblue
pi_191386389
Tjah, heeft wel wat vind ik maar wat minder voor in een relatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191389020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had die test gedaan (en daar kwam wel naar voren wat ik al wist van mezelf) en vroeg me nog iets af:

Ik heb dus echt nul komma niks met vernederen of vernederd worden, ik vind zo'n cliché ball gag bijvoorbeeld al te gênant voor woorden. :X Maar met andere bdsm-aspecten spring ik er wel nogal uit, zeg maar. :Y) Kom je dat regelmatig tegen in "het wereldje" of is het een zeldzaamheid?
Iedereen heeft zo z'n voorkeuren, volkomen normaal! Vandaar ook dat er checklisten bestaan , zodat de D inzicht heeft in wat je beslist wel en beslist niet aanspreekt.
Ik zou zeggen, go for it!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191389036
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 21:19 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

En wat als jullie een keer van mening verschillen over de opvoeding?
Het ouderschap staat buiten de bdsm :)
We overleggen met elkaar, zoals alle ouders
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191389063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:06 schreef Miloutchi het volgende:
Ik heb wel een vraag die hier al een soort van is besproken, maar toch niet helemaal. Je zei dat er best wel wat onzekere jongere meiden rondlopen die dan subs willen zijn, maar eigenlijk gewoon een probleem met een laag zelfbeeld hebben. Of mensen met andere mentale problemen. Hoe weet je of iemand wel echt into bdsm is en niet gewoon een ‘probleem’ heeft? Veel praten, ja, maar natuurlijk is niet iedereen een psycholoog en hou kun je zaken als sub zijn en een laag zelfbeeld hebben uit elkaar houden?
Goede vraag!

Het blijft lastig hoor. Ik heb zelf een professionele achtergrond in de psychiatrie dus ik ben daar extra alert op.

Ik blijf er altijd bij dat je mentale problemen niet uit de weg moet gaan en dus een psycholoog dient te bezoeken.

Maar, alles valt of staat met de juiste D...Een onzeker meisje kan met de juiste D groeien tot een zelfverzekerde vrouw. Een slechte D kan zo'n meisje volledig de vernieling in helpen.

Je moet waakzaam blijven en goed luisteren naar je verstand.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191389102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 23:05 schreef raptorix het volgende:
Wat vind je van money slaves, hoewel ik dacht alles wel gezien te hebben, vond ik dat wel bizar.
Nou, zo gek vind ik het niet...
Beide partijen weten waar ze mee bezig zijn
Ik trek weleens de vergelijking naar rijke oudere mannen met jonge knappe deernes , ik heb zo'n vermoeden dat die jonge deernes weg zijn op het moment dat sugardaddy z'n portemonnee niet meer gebruikt.

In het geval van money slaves is het gewoon duidelijk en eerlijk.
'Je bent een walgelijke gozer en het enige aantrekkelijke aan jou is je creditcard'
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:18:48 #81
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191389162
Ik heb nog een vraag mbt dit hele rollenspel-systeem.

Is het niet zo dat als je bewust meedoet met een sm-vernedering, dat je ook bewust bent MET wat je doet en dat je dan juist NIET vernederd wordt. Omdat je er bij voorbaat al verwacht dat dit zal gebeuren. Wat is dan het doel van die hele operatie? :?


Het doet me een beetje denken een achtbaan ritje, waar je vol spanning in het karretje stapt terwijl er toch weinig met je kan gebeuren.

[ Bericht 7% gewijzigd door klappernootopreis op 07-02-2020 09:24:32 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191389647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:18 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb nog een vraag mbt dit hele rollenspel-systeem.

Is het niet zo dat als je bewust meedoet met een sm-vernedering, dat je ook bewust bent MET wat je doet en dat je dan juist NIET vernederd wordt. Omdat je er bij voorbaat al verwacht dat dit zal gebeuren. Wat is dan het doel van die hele operatie? :?


Het doet me een beetje denken een achtbaan ritje, waar je vol spanning in het karretje stapt terwijl er toch weinig met je kan gebeuren.
Zit wat in hoor..
Wanneer je een commerciële Dominatrix bezoekt kun je met een teleurgesteld gevoel naar huis gaan en/of je voelt je bevredigd aangezien zij werken met jouw wensen...

In mijn geval klopt het niet. Mijn subs weten niet wat ze kunnen verwachten...
Je vult aanvankelijk een checklist in waarbij je waardes geeft aan een bepaalde activiteit
Bijvoorbeeld
N: Keiharde grens, gebeurt niet
0: Het staat me tegen
1: Ik voel er weinig bij
2: Lijkt me wel interessant
3: Dit wil ik weleens proberen
4: Dit wil ik vaak doen
5: Dit vind ik echt fantastisch en wil ik zo vaak mogelijk.

Nou, zo'n lijst bestaat uit een hele hoop activiteiten.

Daar komt nog het het gedeelte mindfucks bij...

Oftewel, het is elke keer weer grote verassing wat er komen gaat en dat maakt het leuk en spannend..
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191390135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 23:05 schreef raptorix het volgende:
Wat vind je van money slaves, hoewel ik dacht alles wel gezien te hebben, vond ik dat wel bizar.
Helemaal eens. kan me veel voorstellen, maar dit is echt belachelijk.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 7 februari 2020 @ 11:07:17 #84
269689 crew  Viv
pi_191390298
@VraagWatJeWil Doet zo'n commerciële D dan vooral activiteiten uit categorie 4 en 5? Kinda defeats the purpose, wat mij betreft. :D
pi_191390576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Nou, zo gek vind ik het niet...
Beide partijen weten waar ze mee bezig zijn
Ik trek weleens de vergelijking naar rijke oudere mannen met jonge knappe deernes , ik heb zo'n vermoeden dat die jonge deernes weg zijn op het moment dat sugardaddy z'n portemonnee niet meer gebruikt.

In het geval van money slaves is het gewoon duidelijk en eerlijk.
'Je bent een walgelijke gozer en het enige aantrekkelijke aan jou is je creditcard'
Ik ben redelijk ruimdenkend, zeker qua seks, maar ik heb het idee dat bij die moneyslaves gewoon een steekje los zit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191390667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben redelijk ruimdenkend, zeker qua seks, maar ik heb het idee dat bij die moneyslaves gewoon een steekje los zit.
Nou, ik durf met enige zekerheid te stellen dat er ergens een draadje verkeerd zit aangesloten...
Maar ach, wie ben ik om te oordelen?
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191390678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:VraagWatJeWil Doet zo'n commerciële D dan vooral activiteiten uit categorie 4 en 5? Kinda defeats the purpose, wat mij betreft. :D
Beide subs hebben weleens zo'n D bezocht en beschreven het allebei als een lijstje afwerken...
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191390695
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:VraagWatJeWil Doet zo'n commerciële D dan vooral activiteiten uit categorie 4 en 5? Kinda defeats the purpose, wat mij betreft. :D
Beide subs hebben weleens zo'n D bezocht en beschreven het allebei als een lijstje afwerken...
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat is een scenario wat je wel aanspreekt of wat je weleens toepast?
Ik mix het altijd met Vanille...Een sub een keer vastgebonden op m'n bank met een plug in z'n reet, vervolgens ging ik rustig m'n nieuwe meubels ophalen en mocht hij ze vervolgens in elkaar zetten...
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191391072
Leuk ! Heb even meegelezen *)

Als ik het goed begrijp doe jij dit voor je plezier en niet om er een paar centen aan over te houden toch ?

Wat ik niet weet is of er ook seks bij komt kijken, of gaat het echt alleen over het dom - sub gedeelte ?

(Gisteren was fifty shades er toevallig op :P )
Ik was hier...
pi_191391112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Zit wat in hoor..
Wanneer je een commerciële Dominatrix bezoekt kun je met een teleurgesteld gevoel naar huis gaan en/of je voelt je bevredigd aangezien zij werken met jouw wensen...

In mijn geval klopt het niet. Mijn subs weten niet wat ze kunnen verwachten...
Je vult aanvankelijk een checklist in waarbij je waardes geeft aan een bepaalde activiteit
Bijvoorbeeld
N: Keiharde grens, gebeurt niet
0: Het staat me tegen
1: Ik voel er weinig bij
2: Lijkt me wel interessant
3: Dit wil ik weleens proberen
4: Dit wil ik vaak doen
5: Dit vind ik echt fantastisch en wil ik zo vaak mogelijk.

Nou, zo'n lijst bestaat uit een hele hoop activiteiten.

Daar komt nog het het gedeelte mindfucks bij...

Oftewel, het is elke keer weer grote verassing wat er komen gaat en dat maakt het leuk en spannend..
Welke keiharde grenzen hebben jouw subs? En welke keiharde grens daarvan zou jij toch graag willen uitvoeren met jouw subs?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2020 12:24:03 ]
pi_191391165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:20 schreef Nismo91 het volgende:
Leuk ! Heb even meegelezen *)

Als ik het goed begrijp doe jij dit voor je plezier en niet om er een paar centen aan over te houden toch ?

Wat ik niet weet is of er ook seks bij komt kijken, of gaat het echt alleen over het dom - sub gedeelte ?

(Gisteren was fifty shades er toevallig op :P )
Klopt! Puur fun.

Ja hoor, seks is een onderdeel van mijn bdsm leventje :)
Hoewel ik me ook aangetrokken voel tot het niet seksuele
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191391191
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Welke keiharde grenzen hebben jouw subs? En welke keiharde grens daarvan zou jij toch graag willen uitvoeren met jouw subs?
Gedwongen homoseksualiteit is voor beide subs de enige harde grens...En ik heb daar niks mee dus dat is mooi. Verder heb ik carte blanche
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191391194
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:25 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Klopt! Puur fun.

Ja hoor, seks is een onderdeel van mijn bdsm leventje :)
Hoewel ik me ook aangetrokken voel tot het niet seksuele
Thanks voor je reactie !
Leuk om zo mee te lezen door iemand die er zo open over is.
Mijn wederhelft en ik hebben er ook wel eens mee geëxperimenteerd :P
Ik was hier...
pi_191392036
edit: vraag is in topic 1 al beantwoord zie ik nu

[ Bericht 26% gewijzigd door Nielsch op 07-02-2020 14:02:32 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 februari 2020 @ 15:40:57 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191393470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:07 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Goede vraag!

Het blijft lastig hoor. Ik heb zelf een professionele achtergrond in de psychiatrie dus ik ben daar extra alert op.

Ik blijf er altijd bij dat je mentale problemen niet uit de weg moet gaan en dus een psycholoog dient te bezoeken.

Maar, alles valt of staat met de juiste D...Een onzeker meisje kan met de juiste D groeien tot een zelfverzekerde vrouw. Een slechte D kan zo'n meisje volledig de vernieling in helpen.

Je moet waakzaam blijven en goed luisteren naar je verstand.
Merk je dan ook dat bepaalde types meer richting bepaalde bdsm-voorkeuren neigen? Bijv. de meiden met zgn ‘daddy issues’ en/of een laag zelfbeeld dus meer richting sub of brat, etc.?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator vrijdag 7 februari 2020 @ 17:12:50 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_191394563
De TS heeft laten weten dat ze gaat stoppen met beantwoorden. Ik zal het topic open laten voor eventuele discussie, en misschien wil de TS nog een keer via mij wat vragen beantwoorden. Maar voor nu was dit het voor deze editie van Vraag wat je wil.

Ik wil de TS maar ook de enthausiaste vragenstellers heel erg bedanken :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_191397374
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Merk je dan ook dat bepaalde types meer richting bepaalde bdsm-voorkeuren neigen? Bijv. de meiden met zgn ‘daddy issues’ en/of een laag zelfbeeld dus meer richting sub of brat, etc.?
Uhmm, niet perse...
Zoals ik al eerder schreef, een vriend van mij had een sub die rechter is in het dagelijks leven. Zij wilde bijvoorbeeld graag ontvoerd en bruut verkracht worden...
Het kan echt alle kanten op
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_191397401
Iedereen bedankt voor alle leuke vragen! Vond het erg leuk om met jullie in gesprek te gaan over dit onderwerp :)

Tot ziens wellicht op Fetlife en Bdsmzaken.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:15:06 #99
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191399174
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:40 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Uhmm, niet perse...
Zoals ik al eerder schreef, een vriend van mij had een sub die rechter is in het dagelijks leven. Zij wilde bijvoorbeeld graag ontvoerd en bruut verkracht worden...
Het kan echt alle kanten op
:o best wel bizar eigenlijk. Fantasien zijn rare dingen eigenlijk als je er over nadenkt.

_O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191399262
Wat vind je van slaaf fikkie?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')