Hij's gelamineerd inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het voorbeeld...
Hoe laat jij het liefst een B&B achter?quote:
Bevrucht.quote:Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe laat jij het liefst een B&B achter?
Door er niet naar binnen te gaan.quote:Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lolol. Ik ging n.a.v. die tweet naar haar eigen Twitter en daar plaatste ze gister nog een vieze foto van haar tong ofzo, die zit blijkbaar vol met streptokokken infecties. Ugh.quote:
Het laatste wat je doet voordat je een B&B verlaat is pissen in de waterkoker en de alarmklok instellen op 03:50 uur in de ochtend.quote:Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de bout van het wc reservoir ff losdraaien.quote:Op zondag 11 april 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het laatste wat je doet voordat je een B&B verlaat is pissen in de waterkoker en de alarmklok instellen op 03:50 uur in de ochtend.
Als er een broekenpers is dan stop je daar een haring in.quote:Op zondag 11 april 2021 13:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En de bout van het wc reservoir ff losdraaien.
Schijnbaar was ze altijd al gewoon psychiatrisch patiënt.quote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik ben even de draad kwijtgeraakt.
Ze noemde zich eerst links, maar daar was haar vagina het niet mee eens.
En wat is ze nu? Christen ofzo?
Ze neukte toen ook even zo’n FVD mannetje en daarna kwam ze in een gekkenhuis terechtquote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar was ze altijd al gewoon psychiatrisch patiënt.
Was het maar onzinquote:
Ik hoop dan niet dat de emotionele labiliteit van de FvD-leden een besmettelijke ziekte is waardoor Anne-Fleur dit heeft opgelopen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze neukte toen ook even zo’n FVD mannetje en daarna kwam ze in een gekkenhuis terecht
quote:Op zondag 11 april 2021 14:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat de emotionele labiliteit van de FvD-leden een besmettelijke ziekte is waardoor Anne-Fleur dit heeft opgelopen.
Ze heeft nog maar 1 oog dus dan kijk je weleens scheel ja.quote:Op zondag 11 april 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Schele trien. Pathologische leugenaar.
Live by Twitter, die by Twitter...quote:
Tja, als je niet bereikbaar bent.quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
Achteraf bezien had ze groot gelijk om de boel onder te kotsen en pissen. Beetje onzin om iemand zo te kakken te zetten. Los het gewoon als volwassen mensen op.
Hoe dan als de kotsende en pissende scheeloog niet reageert op mail en telefoon ?quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
Achteraf bezien had ze groot gelijk om de boel onder te kotsen en pissen. Beetje onzin om iemand zo te kakken te zetten. Los het gewoon als volwassen mensen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |