net doen of je het weet is dommerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu
Als ik over 20 jaar nog zit te ploeteren op kantoor, heb jij je schaapjes op het droge. Dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu
En reptielen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geslachtsdeel van een vogel.
Wel efficientquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En reptielen.
Tis een gecombineerd schijt en pis en secks gat
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.quote:
Ja vast welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik over 20 jaar nog zit te ploeteren op kantoor, heb jij je schaapjes op het droge. Dus dat valt wel mee
Maar je kan dus anaal en vaginaal tegelijkquote:
O, reptielen ook? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En reptielen.
Tis een gecombineerd schijt en pis en secks gat
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.
Ik moest lachen :’)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.
Die hebben vaak ook nog en dubbeleikelige penor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, reptielen ook? Dat wist ik niet.
Ja af en toequote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Je bent net in de dierentuin geweest, lees je die bordjes bij die hokken niet?
Bij het vogel en reptielen verblijf;quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Je bent net in de dierentuin geweest, lees je die bordjes bij die hokken niet?