ok die is dan wel leuk.quote:
twitter:WijfieM twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 21:34:57@politieRdam_C Ik zou ze bij de @NS_online zoeken. reageer retweet
twitter:achutmoarwit twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 16:16:50@politieRdam_C Schuld van #Baudet wedden? reageer retweet
twitter:SjaakUit twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 14:57:58@vleeskroket @politieRdam_C Het waren conducteurs. reageer retweet
Links zal alles doen om de Nederlandse identiteit kapot te maken. Ondertussen verzieken buitenlandse vreemdelingen ons mooie landje, gesteund door griezels als Klaver en Jetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Helaas heeft Baudet nu het omgekeerde bereikt - iedere keer als iemand nu klaagt over mocro misdragingen gaan ze het leugens noemen en naar Baudet verwijzen.
Hij zat niet fout. Hij stipte alleen een groot maatschappelijk probleem aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:41 schreef The_End het volgende:
zeven topics en mensen kunnen nog steeds niet gewoon toegeven dat Baudet fout zat...
Het allochtonenprobleem is nog steeds volledig de schuld van christelijk rechts, dat ze hier massaal binnenhaalde tegen de nadrukkelijke wens van links in & verdragen tekende waardoor we zeniet terug kunnen sturen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:38 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Links zal alles doen om de Nederlandse identiteit kapot te maken. Ondertussen verzieken buitenlandse vreemdelingen ons mooie landje, gesteund door griezels als Klaver en Jetten.
Links weigert in te zien dat de multiculturele samenleving is mislukt. GL en d66 streven een extreem diverse samenleving na. Ik voorzie dan een burgeroorlog.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het allochtonenprobleem is nog steeds volledig de schuld van christelijk rechts, dat ze hier massaal binnenhaalde tegen de nadrukkelijke wens van links in & verdragen tekende waardoor we zeniet terug kunnen sturen.
De intense lafheid van rechts om het eigen falen niet toe te willen geven en de schuld op een ander af te schuiven blijft kotsopwekkend. Ik zou het zelf moslim-achtig willen noemen.
Ja idd de onterechte onderbuik gevoelens die overdreven worden door een stel tegen een psychose aanschurkende conservatieve rechtsen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:39 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Hij zat niet fout. Hij stipte alleen een groot maatschappelijk probleem aan.
Jep.quote:Op woensdag 5 februari 2020 06:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja idd de onterechte onderbuik gevoelens die overdreven worden door een stel tegen een psychose aanschurkende conservatieve rechtsen.
Hier heb je dat gezienquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar de slachtofferrol bevalt hem wel. Waar hebben we dat eerder gezien..
Altijd dat gehuil over links. Nederland heeft al behoorlijk lang rechtse regeringen, maar gek genoeg is alles de schuld van "links".quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:38 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Links zal alles doen om de Nederlandse identiteit kapot te maken. Ondertussen verzieken buitenlandse vreemdelingen ons mooie landje, gesteund door griezels als Klaver en Jetten.
Veel jammeren, geen verantwoordelijkheid nemen. Zo rollen populisten. Net pubers.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep.
En dan dalijk zeuren over een cordon sanitaire en dat er niemand met je wilt samenwerken.
De oorzaak daarvan moet Thierry toch écht bij zichzelf zoeken. En dat is jammer, want de partij zelf kent zeker een aantal standpunten waar ik mezelf in kan vinden.
Maar de slachtofferrol bevalt hem wel. Waar hebben we dat eerder gezien..
Ook voornamelijk populair bij mensen bij wie het woord "verantwoordelijkheid" spontaan tot overvloedig angstzweet leidt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel jammeren, geen verantwoordelijkheid nemen. Zo rollen populisten. Net pubers.
De spoorwegpolitieagent was een Marokkaan en Baudet een dierbare vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb een vraag aan al die ridders die het vrije woord van Baudet beschermen hier:
Waarom zijn die vrouwen in plaats van naar de spoorwegpolitie juist naar Baudet gegaan?
Als je je bedreigd voelt in een trein is dat toch de eerste plek waar je naar toe gaat al je op het station aankomt?
Ze zullen hun hart wel eerst leeggebaggerd hebben op Twitter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb een vraag aan al die ridders die het vrije woord van Baudet beschermen hier:
Waarom zijn die vrouwen in plaats van naar de spoorwegpolitie juist naar Baudet gegaan?
Als je je bedreigd voelt in een trein is dat toch de eerste plek waar je naar toe gaat al je op het station aankomt?
dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:48 schreef recursief het volgende:
[..]
De spoorwegpolitieagent was een Marokkaan en Baudet een dierbare vriend.
dat heeft te maken met een ingebakken wijsreflex. als je maar veel misbaar maakt over je tegenstander dan kom je met allerlei beschuldigen weg.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Altijd dat gehuil over links. Nederland heeft al behoorlijk lang rechtse regeringen, maar gek genoeg is alles de schuld van "links".
spoorwegpolitie was een marokkaan die ze lastig viel..(volgens hen!) dus dat beantwoord je vraagquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag
Dan heb je nog steeds de mogelijkheid om naar een normaal politiebureau te gaan. Of zitten die politiebureaus ook vol Marokkaanse agenten? Denken ze soms dat Baudet een arrestatieploeg klaar heeft staan? dat ze niet de logische weg hebben gekozen maakt vrij duidelijk dat het een geënsceneerde actie is geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
spoorwegpolitie was een marokkaan die ze lastig viel..(volgens hen!) dus dat beantwoord je vraag
Aangifte doen had geen zin volgens Baudet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |