Nou, de vorige paar keren dat een moslima beweerde dat was kaaskoppen dat deden en ze bleek te liegen kregen hier best veel aandacht hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan hadden we niet tot #7 gekomen iig en had de media dit allang doodgezwegen.
Hoe weet je dat dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat er heel veel vreemde constructies worden bedacht om recht te praten wat krom is,
Zoals
[..]
Dat wisten ze wel. Dat is gewoon al door iedereen geaccepteerd, maar wordt nu voor de zoveelste keer weer gebruikt.
Ja, dat kun je natuurlijk niet gebruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Kassamiep het volgende:
Helaas heeft Baudet nu het omgekeerde bereikt - iedere keer als iemand nu klaagt over mocro misdragingen gaan ze het leugens noemen en naar Baudet verwijzen.
Je mag wel een beetje meer moeite doen.quote:
Is allemaal speculatie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je mag wel een beetje meer moeite doen.
Ze wisten het in ieder geval voordat ze het aan Baudet vertelden, want ze hebben uiteindelijk toch gewoon meegewerkt? Het is daarnaast ook gewoon omgeroepen.
quote:
Dat het omgeroepen is & dat ze uiteindelijk wisten dat het ECHT een conducteur was nadat een politieagent ze daarvan had verzekerd is bevestigd door de NS.quote:
5/10 x versta je die ns omroeper/ster nieteens. En mischien hebben die meiden alleen meegwerkt om van die vervelendiers af te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:25 schreef imgoddamnugly het volgende:
Laten we al die echte marokkaanse criminelentuig dan maar vergeten en vergeven omdat 'baudet maakt een keer een uitglijer'![]()
TSja. Dat is wel wat Baudet nu bereikt heeft ja.quote:
Wat Hiddemeister doet is puur ffies voor de bühne onvrede laten blijken nadat er intern afspraken zijn gemaakt over dat baudet niet meer zo gaat twitteren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:04 schreef VersKers het volgende:
Hiddema vindt het niet professioneel dat Baudet zo snel tweet.
Maar ik vind het van Hiddema eigenlijk ook niet zo professioneel dat hij zijn frustraties over Baudet publiekelijk uit.
Ik merk aan mezelf dat ik ook erg op mijn hoede ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Ik zie dit nog steeds als een incidentje. Als hij zijn emoties niet onder controle heeft en niet eerst even tot 10 telt alvorens hij een tweet uit stuurt, of hij maakt een extreemrechtse racistische uitspraak. Dan lever ik mijn lidmaatschap in en is mijn vertrouwen in de politiek onherstelbaar beschadigd en zal ik nooit meer stemmen.
Maar een slip of the tongue weegt totaal niet op tegenover de huidige situatie van het land. Er is nu eenmaal maar 1 partij geloofwaardig genoeg om hier wat aan te veranderen.
Alsof Baudets tweet niet eerst langs een media-comite van FvD gaan waar ze allemaal toestemming geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat Hiddemeister doet is puur ffies voor de bühne onvrede laten blijken nadat er intern afspraken zijn gemaakt over dat baudet niet meer zo gaat twitteren.
Schade beperking en de buitenwereld laten geloven dat ze een beetje boos zijn op elkaar.
Nou, whohoo...
Alsof andere politieke partijen niet ook voor de buhne mekaar zogenaamd een beetje belerend toespreken voor schadebeperking.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Alsof Baudets tweet niet eerst langs een media-comite van FvD gaan waar ze allemaal toestemming geven.
Nee, dat is hoe al die aasgieren er over denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
TSja. Dat is wel wat Baudet nu bereikt heeft ja.
En wie weet was dat gewoon ook de bedoeling van Thierry Mohammed Baudet
Papa Hiddemeister even voor de camera... Klaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:36 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Alsof andere politieke partijen niet ook voor de buhne mekaar zogenaamd een beetje belerend toespreken voor schadebeperking.
Arrogander Peggold heeft ook nooit toegegeven dat hij fout zat met dat geschonken huis en zijn dwang tot abortus bij zijn toenmalige vriendin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:41 schreef The_End het volgende:
zeven topics en mensen kunnen nog steeds niet gewoon toegeven dat Baudet fout zat...
hoe bedoelde Baudet het?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Arrogander Peggold heeft ook nooit toegegeven dat hij fout zat met dat geschonken huis en zijn dwang tot abortus bij zijn toenmalige vriendin.
Ook users hier gaven dat niet toe dat dat gewoon fout is.
Maar een tweet is het einde van de wereld.
Op dat punt hebben ze Baudet eigenlijk een oor aangenaaid. Anderzijds mag je van een volksvertegenwoordiger wel verwachten dat hij de feiten eerst controleert voordat er een tweet te wereld in word gestuurd.Als je de ambitie hebt om een land te gaan leiden mag je immers niet op basis van geruchten te handelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat ze het op het moment dat ze het aan Baudet vertelden niet wisten - dat kan niet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat die meiden waarschijnlijk echt niets afwisten van controle in burger.
als je met tegenzin met een controle meewerkt dan ben je je er natuurlijk wel van bewust dat je meegewerkt hebt aan een controle.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:59 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
5/10 x versta je die ns omroeper/ster nieteens. En mischien hebben die meiden alleen meegwerkt om van die vervelendiers af te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |