twitter:PolitieLE twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 17:42:10Naar aanleiding van het twitterbericht van vrijdagavond van Thierry Baudet gaven wij aan te overwegen om aangifte te doen. Na intern overleg en na afstemming met de betrokken collega hebben wij besloten geen aangifte te doen. Voor ons is de zaak afgedaan. reageer retweet
Die veegt in deze situatie gewoon even snel zijn straatje schoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:04 schreef VersKers het volgende:
Maar ik vind het van Hiddema eigenlijk ook niet zo professioneel dat hij zijn frustraties over Baudet publiekelijk uit.
Ook niet sterk hoor. Eerst dreigen met een aangifte en dan je keutel intrekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:03 schreef BlackNero het volgende:
twitter:PolitieLE twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 17:42:10Naar aanleiding van het twitterbericht van vrijdagavond van Thierry Baudet gaven wij aan te overwegen om aangifte te doen. Na intern overleg en na afstemming met de betrokken collega hebben wij besloten geen aangifte te doen. Voor ons is de zaak afgedaan. reageer retweet
quote:GroenLinks-raadslid Youssef el Messaoudi gaat aangifte doen tegen Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet wegens diens omstreden tweet over een incident in een trein. El Messaoudi voelt zich gediscrimineerd en beledigd.
Bron: premium AD artikel
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook niet sterk hoor. Eerst dreigen met een aangifte en dan je keutel intrekken.
Eigenlijk hebben zij dus net zo impulsief en onprofessioneel als Thierry gehandeld.
Bah bah wat een helden.
Of Thierry had natuurlijk toch weer gelijk en durven ze het niet aan![]()
Dat is nogal wishful thinking. Het ging om de betrokken agent die het overwoog, niet de organisatie. Wat zijn motief is om zich terug te trekken is onbekend. Dus ik zou er geen conclusies aan verbinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook niet sterk hoor. Eerst dreigen met een aangifte en dan je keutel intrekken.
Eigenlijk hebben zij dus net zo impulsief en onprofessioneel als Thierry gehandeld.
Bah bah wat een helden.
Of Thierry had natuurlijk toch weer gelijk en durven ze het niet aan![]()
Zat toch niemand op te wachten...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:03 schreef BlackNero het volgende:
Nou, mooi. Volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:03 schreef BlackNero het volgende:
Een kennis van mij werd door een Marokkaan in t gezicht geslagen toen ze weigerde hem een sigaret te geven en kreeg bij de politie te horen dat ze daarvan geen aangifte kon doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:03 schreef BlackNero het volgende:
Iemand van GroenLinks heeft aangifte gedaan.quote:
Nee nee, er was een woordvoerder van de politie die zich intern ging beraden op welke grond ze precies aangifte konden doen. En ze hadden vast wel iets kunnen verzinnen maar zien er inmiddels toch van af. Dan ben je in mijn ogen net zo impulsief als Thierry was en professioneel gezien geen haar beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat is nogal wishful thinking. Het ging om de betrokken agent die het overwoog, niet de organisatie. Wat zijn motief is om zich terug te trekken is onbekend. Dus ik zou er geen conclusies aan verbinden.
Ja noga; wiedes dat de politie via een woordvoerder communiceert. Het zou een zooitje worden als agenten individueel met de pers gingen praten. Dat mag volgens mij helemaal niet. Hij wilde aangifte doen en toen is er intern gekeken of dat mogelijk was. Het staat nota bene in de tweet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee nee, er was een woordvoerder van de politie die zich intern ging beraden op welke grond ze precies aangifte konden doen. En ze hadden vast wel iets kunnen verzinnen maar zien er inmiddels toch van af. Dan ben je in mijn ogen net zo impulsief als Thierry was en dus professioneel geen haar beter bezig.
Ok zo, dan was het toch weer intimidatie van de marokaanse agent blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja noga; wiedes dat de politie via een woordvoerder communiceert. Het zou een zooitje worden als agenten individueel met de pers gingen praten. Dat mag volgens mij helemaal niet. Hij wilde aangifte doen en toen is er intern gekeken of dat mogelijk was. Het staat nota bene in de tweet.
Nou heel Fok! heeft het al #7 topics over racisme.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:32 schreef imgoddamnugly het volgende:
Er is volgens mij helemaal niet zoveel grond om aangifte te doen.
Zeker als je bedenkt dat die meiden waarschijnlijk echt niets afwisten van controle in burger.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok zo, dan was het toch weer intimidatie van de marokaanse agent blijkbaar.
Baudet zit ze goed onder de huid.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou heel Fok! heeft het al #7 topics over racisme.
Het is wel een prima manier om in de belangstelling te komen cq blijven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:35 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Baudet zit ze goed onder de huid.
Nee dat komt omdat er heel veel vreemde constructies worden bedacht om recht te praten wat krom is,quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou heel Fok! heeft het al #7 topics over racisme.
Dat wisten ze wel. Dat is gewoon al door iedereen geaccepteerd, maar wordt nu voor de zoveelste keer weer gebruikt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat die meiden waarschijnlijk echt niets afwisten van controle in burger.
Stel dat een moslima beweert dat de heer Baudet geprobeerd heeft haar hoofddoek af te trekken & dat dit een leugen blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:32 schreef imgoddamnugly het volgende:
Er is volgens mij helemaal niet zoveel grond om aangifte te doen.
Dan hadden we niet tot #7 gekomen iig en had de media dit allang doodgezwegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Stel dat een moslima beweert dat de heer Baudet geprobeerd heeft haar hoofddoek af te trekken & dat dit een leugen blijkt te zijn.
Verdient zij dan straf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |