Hoe vaak zit jij in de trein?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is toch het beleid bij de NS. Omgekeerd gebeurt hetzelfde.
Gevalletje bewuste misleiding, had beter moeten wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Gevalletje onhandige tweet, had beter moeten weten.
Lijkt mij meer een trigger voor de mensen die hem wel geloven. 'Ha, wij zijn niet naïef, wij zien het goed'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef OllieA het volgende:
Dat ene zinnetje in die tweet:
[..]
Wat denkt Baudet daar nou mee te bereiken? Ik ben zelf niet erg bereid om te luisteren naar mensen die mij kinderlijk naïef noemen.
Het zou kunnen dat dat jullie punt is, maar dat maakt het nog niet valide, zeker niet als de "ze hadden hem niet de waarheid verteld" versie puur jullie verzinsel, en in zijn eigen verklaring wijst niets daarop.quote:
In dit geval kun je zeggen dat Baudet dit probeerde uit te buiten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Gevalletje onhandige tweet, had beter moeten weten.
elke dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij in de trein?
Bewijs dat maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gevalletje bewuste misleiding, had beter moeten weten
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
In dit geval kun je zeggen dat Baudet dit probeerde uit te buiten.
Ik verzin niets, dat doen 'jullie'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat jullie punt is, maar dat maakt het nog niet valide, zeker niet als de "ze hadden hem niet de waarheid verteld" versie puur jullie verzinsel, en in zijn eigen verklaring wijst niets daarop.
Ja, zoiets zal het we zijn. Het masseren van de achterban.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een trigger voor de mensen die hem wel geloven. 'Ha, wij zijn niet naïef, wij zien het goed'.
Daar bedoelt hij duidelijk de mensen mee die zijn Marokkanentweet geloven en verdedigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef OllieA het volgende:
Dat ene zinnetje in die tweet:
[..]
Wat denkt Baudet daar nou mee te bereiken? Ik ben zelf niet erg bereid om te luisteren naar mensen die mij kinderlijk naïef noemen.
Nee hoor, dat staat er niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Het staat in zijn eigen verklaring, want hij is heel duidelijk.
"De partijleider zit momenteel in Rome waar hij een nationaalconservatief congres bijwoont waar onder anderen de radicaal-rechtse Viktor Orbán en Matteo Salvini spreken."quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:55 schreef mazaru het volgende:
FVD-Kamerlid Theo Hiddema wil opheldering over de omstreden tweet over Marokkanen van zijn partijleider Thierry Baudet. "Ik heb helemaal geen zin in deze shit", zei Hiddema dinsdag. Hij wil precies weten wat er van de tweet van Baudet klopt. "Als de tweet de feitelijke lading niet dekt, dan is die misplaatst."
https://www.nu.nl/algemee(...)in-in-deze-shit.html
Prima tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:55 schreef mazaru het volgende:
FVD-Kamerlid Theo Hiddema wil opheldering over de omstreden tweet over Marokkanen van zijn partijleider Thierry Baudet. "Ik heb helemaal geen zin in deze shit", zei Hiddema dinsdag. Hij wil precies weten wat er van de tweet van Baudet klopt. "Als de tweet de feitelijke lading niet dekt, dan is die misplaatst."
https://www.nu.nl/algemee(...)in-in-deze-shit.html
Begrijpend (willen) lezen, lastig.quote:
Vervelend dat jij daar last van hebt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Begrijpend (willen) lezen, lastig.
Die hele Baudet is 1 grote, foute grapquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"De partijleider zit momenteel in Rome waar hij een nationaalconservatief congres bijwoont waar onder anderen de radicaal-rechtse Viktor Orbán en Matteo Salvini spreken."
En ik dacht nog zo dat dit een grap was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |