Doe nou maar niet. Je act is lachwekkend en vervelend tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zag mijn naam, dan reageer ik toch maar even weer.
Fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Doe nou maar niet. Mijn act is lachwekkend en vervelend tegelijkertijd.
Ik noemde je naam niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zag mijn naam, dan reageer ik toch maar even weer.
Tuurlijk wel. Het waren mensen die zich in die verklaring als conducteur voorstelden, zich legitimeerden en vervolgens daadwerkelijk de kaartjes controleerden.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef moby_jones het volgende:
Zie je het al voor je als het Sylvana ofzo was die loog over hoe twee dierbare vriendinnen racistisch waren bejegend in de trein en dat mensen haar komen verdedigen met "ja, maar ze kaart wel een echt probleem aan, wegkijker"
Die vrouwen hadden twijfels. Waarom Baudet niet? Hij was er niet bij toch, en gaat af op het verhaal wat hij op dat moment krijgt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het waren mensen die zich in die verklaring als conducteur voorstelden, zich legitimeerden en vervolgens daadwerkelijk de kaartjes controleerden.
Maar volgens jou betekent dat niet dat Baudet dan wist dat het conducteurs waren. Oke.
Dit idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het waren mensen die zich in die verklaring als conducteur voorstelden, zich legitimeerden en vervolgens daadwerkelijk de kaartjes controleerden.
Maar volgens jou betekent dat niet dat Baudet dan wist dat het conducteurs waren. Oke.
Zei ik dan dat jij zei dat ik je naam zei?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet toch?
Jullie lezen wel vaker dingen die er niet staan zo blijkt.
En dat verhaal was 'mensen die mijn kaartje controleerden deden niet aardig tegen me'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vrouwen hadden twijfels. Waarom Baudet niet? Hij was er niet bij toch, en gaat af op het verhaal wat hij op dat moment krijgt.
We hebben ook twijfels over Baudet. Vooral vanwege het feit dat hij een rel-tweet postte over een gebeurtenis waar hij zelf niet bij was. Van politici mag je normaliter verwachten dat ze voorzichtig zijn met de bronnen waar ze hun info weg halen. Praten is zilver, maar zwijgen is goud.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vrouwen hadden twijfels. Waarom Baudet niet? Hij was er niet bij toch, en gaat af op het verhaal wat hij op dat moment krijgt.
Dat is toch het beleid bij de NS. Omgekeerd gebeurt hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En dat verhaal was 'mensen die mijn kaartje controleerden deden niet aardig tegen me'.
Eensquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Van politici mag je normaliter verwachten dat ze voorzichtig zijn met de bronnen waar ze hun info weg halen. Praten is zilver, maar zwijgen is goud.
Dat was wel duidelijk! Lees zijn eigen verklaringquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het punt van Scrummie & Co. is denk ik dat wij niet weten wat die dierbare vriendinnen hem verteld hebben. Het zou kunnen dat zij hem misleid hebben door niet te vermelden dat later duidelijk werd dat die 4 mannen daadwerkelijk NS controleurs waren.
Wat denkt Baudet daar nou mee te bereiken? Ik ben zelf niet erg bereid om te luisteren naar mensen die mij kinderlijk naïef noemen.quote:Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
Hoe vaak zit jij in de trein?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is toch het beleid bij de NS. Omgekeerd gebeurt hetzelfde.
Gevalletje bewuste misleiding, had beter moeten wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Gevalletje onhandige tweet, had beter moeten weten.
Lijkt mij meer een trigger voor de mensen die hem wel geloven. 'Ha, wij zijn niet naïef, wij zien het goed'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef OllieA het volgende:
Dat ene zinnetje in die tweet:
[..]
Wat denkt Baudet daar nou mee te bereiken? Ik ben zelf niet erg bereid om te luisteren naar mensen die mij kinderlijk naïef noemen.
Het zou kunnen dat dat jullie punt is, maar dat maakt het nog niet valide, zeker niet als de "ze hadden hem niet de waarheid verteld" versie puur jullie verzinsel, en in zijn eigen verklaring wijst niets daarop.quote:
In dit geval kun je zeggen dat Baudet dit probeerde uit te buiten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Gevalletje onhandige tweet, had beter moeten weten.
elke dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij in de trein?
Bewijs dat maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Gevalletje bewuste misleiding, had beter moeten weten
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
In dit geval kun je zeggen dat Baudet dit probeerde uit te buiten.
Ik verzin niets, dat doen 'jullie'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat dat jullie punt is, maar dat maakt het nog niet valide, zeker niet als de "ze hadden hem niet de waarheid verteld" versie puur jullie verzinsel, en in zijn eigen verklaring wijst niets daarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |