abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:08:35 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191344398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef butz0rs het volgende:
Volgens mij is het meer een semantische discussie. Sommigen hier schijnen het weglaten van informatie als liegen te beschouwen, terwijl liegen (van Dale) het met opzet onwaarheden spreken betekent.
Het vertalen van een kaartcontrole in lastigvallen gaat wel wat verder dan "informatie weglaten".

Dit is als je huisarts van verkrachting beschuldigen omdat hij een wattenstaafje in je pisbuis heeft gedaan voor de SOA-test waar je zelf een afspraak voor gemaakt had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:29:30 #277
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191344706
Waar gaat het hier eigenlijk om? Baudet heeft een met voorbedachte rade een tweet geplaatst die hem nu neer zet als een relschoppende leugenaar. Ok, dat weten we al langer dan vandaag. Je kunt ellenlang met de fanboys van Baudet over dit onderwerp redetwisten, maar daar wordt niemand beter van. Degene die zeggen dat Baudet een leugen aan het verkondigen was, hebben nu gelijk gekregen, heel leuk voor ze. Waar het nu om gaat voor de fanboys is draaien en rollen in de drek die ze in principe zelf hebben verspreid om toch nog wat meer promotie voor de FvD te genereren, door die andere users met uitvluchten te torpederen in de hoop dat ze meeval van gelijkgezinden krijgen.

Damagecontrol dus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:37:35 #278
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191344822
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:29 schreef klappernootopreis het volgende:
met voorbedachte rade
Dat is gewoon klinkklare onzin. Hij tweette op het moment dat het gebeurde. Heb je bewijs dat hij de tweet van te voren bedacht heeft en wachtte op een geschikt moment om het de wereld in te sturen? Of heeft hij het zelfs geënsceneerd?
pi_191344867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het vertalen van een kaartcontrole in lastigvallen gaat wel wat verder dan "informatie weglaten".

Dit is als je huisarts van verkrachting beschuldigen omdat hij een wattenstaafje in je pisbuis heeft gedaan voor de SOA-test waar je zelf een afspraak voor gemaakt had.
_O-
pi_191344880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Dat is gewoon klinkklare onzin. Hij tweette op het moment dat het gebeurde. Heb je bewijs dat hij de tweet van te voren bedacht heeft en wachtte op een geschikt moment om het de wereld in te sturen? Of heeft hij het zelfs geënsceneerd?
Dit. En nee, bewijs is er niet.
pi_191344887
quote:

[..]

Nee dat is klinkklare onzin, hij is na afloop pas geïnformeerd door de dierbare vriendinnen cq goede bekenden
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:42:45 #282
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191344906
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nee dat is klinkklare onzin, hij is na afloop pas geïnformeerd door de dierbare vriendinnen cq goede bekenden
En na al die ruis en dat gelul waren het terecht kennisen geworden ipv dierbare vriendinnen :(
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:43:49 #283
384435 klappernootopreis
pi_191344917
quote:

[..]

Zowel Baudet als Wilders voeren geen normale campagnes meer. Het gaat puur om effectbejag en Twitter is er een middel toe. Het is geen pamfletjes en marcheren door de straten meer, ze dringen nu je mobiel in.
pi_191344931
quote:

[..]

quote:
Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.

De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt.
pi_191344943
quote:

[..]

Nee, hij kreeg dat te horen van degenen die het overkomen is.

quote:
De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:45:29 #286
384435 klappernootopreis
pi_191344952
dierbare vriendinnen of dierbare recruten, dat is de vraag. misschien moeten we die twee eens onder de loep leggen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:47:39 #287
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191344984
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Oh, dus hij tweette wat later. Maar dat maakt het toch geen voorbedachte rade :?
pi_191345023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Oh, dus hij tweette wat later. Maar dat maakt het toch geen voorbedachte rade :?
Geen voorbedachte rade, maar wel gewoon een bewuste leugen.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:50:31 #289
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191345032
quote:

[..]

Neen.

Hij tweete naderhand, toen het al duidelijk was dat het een controle was.
En heeft daar niets over gezegd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:51:42 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191345053
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen voorbedachte rade, maar wel gewoon een bewuste leugen.
Hoe kun je dat nou zeker weten. Misschien waren die kipjes wel gewoon zwaar vertiefd en dachten ze Thierry gaat deze gastjes wel ff te pakken nemen; daar ga ik wel voor zorgen >:)
pi_191345074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef klappernootopreis het volgende:
dierbare vriendinnen of dierbare recruten, dat is de vraag. misschien moeten we die twee eens onder de loep leggen.
Je pleit dus maar voor intimidatie? Fris hoor.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191345082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeker weten.
Omdat ik wel begrijpend kan lezen, denk ik. In zijn verklaring staat gewoon dat ze hem vertelden over een onaangename controle. Thierry maakt daar 'lastiggevallen door 4 Marokkanen' van. Dat is liegen, en meer kan je er niet echt van maken.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:54:14 #293
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191345088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Jawel.

Juist omdat hij dus wist dat het een controle was waar zelfs een politie agent bij was geweest om het te bevestigen.

Hij heeft willens en wetend het verdomd anders voorgedaan.
Kut voor hem dat het zo snel uitkwam vooral.

Als hij het had gehad over onfatsoenlijk handelen van NS medewerkers had hij een mogelijk punt gehad. Dan was de lezing zover hij toen wist correct geweest.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:54:16 #294
384435 klappernootopreis
pi_191345089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je pleit dus maar voor intimidatie? Fris hoor.
daar weet jij alles van. je usericon spreekt boekdelen.
pi_191345101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

daar weet jij alles van. je usericon spreekt boekdelen.
Wat is er mis met een plaatje van Clint Eastwood?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:57:08 #296
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191345137
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat ik wel begrijpend kan lezen, denk ik. In zijn verklaring staat gewoon dat ze hem vertelden over een onaangename controle. Thierry maakt daar 'lastiggevallen door 4 Marokkanen' van. Dat is liegen, en meer kan je er niet echt van maken.
Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle. Waarom zo'n hele hetze? Dit is al volgnummer #6 van deze heksenjacht. Waarom gewoon niet aannemen dat Thierry te goedertrouw was en hem het voordeel van de twijfel geven; de ridder op het witte paard die zijn dierbare vriendinnen wilde beschermen en een beetje doorschoot in zijn response.
pi_191345178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Tengano het volgende:

[..]

Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle.
Zeker. Dan had hij op kunnen schrijven 'conducteurs van de NS vielen mijn vriendinnen lastig, kan de NS hier iets aan doen' in plaats van '4 Marokkanen vielen mijn vriendinnen lastig open je ogen stem FvD wees niet politiek correct'.

Maar dat deed hij niet omdat hij natuurlijk gewoon een leugen aan het verspreiden was die, helaas voor hem, heel snel ontkracht kon worden door de NS.
pi_191345200
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zullen we het misleiding noemen? Daar kunnen de Baudet fanboys het niet mee oneens zijn
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:02:45 #299
384435 klappernootopreis
pi_191345208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Tengano het volgende:

[..]

Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle. Waarom zo'n hele hetze? Dit is al volgnummer #6 van deze heksenjacht. Waarom gewoon niet aannemen dat Thierry te goedertrouw was en hem het voordeel van de twijfel geven; de ridder op het witte paard die zijn dierbare vriendinnen wilde beschermen en een beetje doorschoot in zijn response.
Nee, we nemen dit niet aan, dat zou een bevestiging zijn voor zijn uitspraken. Dan liever een heksenjacht. Weten ze bij de FvD ook wat dit inhoudt wanneer ze er zélf mee worden geconfronteerd.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:02:51 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191345210
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker. Dan had hij op kunnen schrijven 'conducteurs van de NS vielen mijn vriendinnen lastig, kan de NS hier iets aan doen' in plaats van '4 Marokkanen vielen mijn vriendinnen lastig open je ogen stem FvD wees niet politiek correct'.

Maar dat deed hij niet omdat hij natuurlijk gewoon een leugen aan het verspreiden was die, helaas voor hem, heel snel ontkracht kon worden door de NS.
Ik schat hem toch iets inteligenter in. Er zijn genoeg voorbeelden waarin marokanen zich misdragen en om die dan te gebruiken voor zijn campagne. Het lijkt me praktisch uitgesloten dat als er zoveel voorbeelden zijn dat je er dan zelf een gaat bedenken met een mogelijk ongewenste outcome.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')