Het vertalen van een kaartcontrole in lastigvallen gaat wel wat verder dan "informatie weglaten".quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:44 schreef butz0rs het volgende:
Volgens mij is het meer een semantische discussie. Sommigen hier schijnen het weglaten van informatie als liegen te beschouwen, terwijl liegen (van Dale) het met opzet onwaarheden spreken betekent.
Dat is gewoon klinkklare onzin. Hij tweette op het moment dat het gebeurde. Heb je bewijs dat hij de tweet van te voren bedacht heeft en wachtte op een geschikt moment om het de wereld in te sturen? Of heeft hij het zelfs geënsceneerd?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vertalen van een kaartcontrole in lastigvallen gaat wel wat verder dan "informatie weglaten".
Dit is als je huisarts van verkrachting beschuldigen omdat hij een wattenstaafje in je pisbuis heeft gedaan voor de SOA-test waar je zelf een afspraak voor gemaakt had.
Dit. En nee, bewijs is er niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is gewoon klinkklare onzin. Hij tweette op het moment dat het gebeurde. Heb je bewijs dat hij de tweet van te voren bedacht heeft en wachtte op een geschikt moment om het de wereld in te sturen? Of heeft hij het zelfs geënsceneerd?
Nee dat is klinkklare onzin, hij is na afloop pas geïnformeerd door de dierbare vriendinnen cq goede bekendenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is gewoon klinkklare onzin. Hij tweette op het moment dat het gebeurde. Heb je bewijs dat hij de tweet van te voren bedacht heeft en wachtte op een geschikt moment om het de wereld in te sturen? Of heeft hij het zelfs geënsceneerd?
En na al die ruis en dat gelul waren het terecht kennisen geworden ipv dierbare vriendinnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee dat is klinkklare onzin, hij is na afloop pas geïnformeerd door de dierbare vriendinnen cq goede bekenden
Zowel Baudet als Wilders voeren geen normale campagnes meer. Het gaat puur om effectbejag en Twitter is er een middel toe. Het is geen pamfletjes en marcheren door de straten meer, ze dringen nu je mobiel in.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
quote:Van de-escalatie van de zijde van het personeel, was volgens hen geen sprake. Ook nadat zij geldige vervoersbewijzen toonden bleef de groep mannen de rest van de reis op een voor de vrouwen intimiderende manier om hen heen hangen.
De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt.
Nee, hij kreeg dat te horen van degenen die het overkomen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
quote:De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt.
Geen voorbedachte rade, maar wel gewoon een bewuste leugen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oh, dus hij tweette wat later. Maar dat maakt het toch geen voorbedachte rade
Neen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeker weten. Misschien waren die kipjes wel gewoon zwaar vertiefd en dachten ze Thierry gaat deze gastjes wel ff te pakken nemen; daar ga ik wel voor zorgenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen voorbedachte rade, maar wel gewoon een bewuste leugen.
Je pleit dus maar voor intimidatie? Fris hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef klappernootopreis het volgende:
dierbare vriendinnen of dierbare recruten, dat is de vraag. misschien moeten we die twee eens onder de loep leggen.
Omdat ik wel begrijpend kan lezen, denk ik. In zijn verklaring staat gewoon dat ze hem vertelden over een onaangename controle. Thierry maakt daar 'lastiggevallen door 4 Marokkanen' van. Dat is liegen, en meer kan je er niet echt van maken.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oh, dus hij tweette wat later. Maar dat maakt het toch geen voorbedachte rade
daar weet jij alles van. je usericon spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je pleit dus maar voor intimidatie? Fris hoor.
Wat is er mis met een plaatje van Clint Eastwood?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:54 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
daar weet jij alles van. je usericon spreekt boekdelen.
Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle. Waarom zo'n hele hetze? Dit is al volgnummer #6 van deze heksenjacht. Waarom gewoon niet aannemen dat Thierry te goedertrouw was en hem het voordeel van de twijfel geven; de ridder op het witte paard die zijn dierbare vriendinnen wilde beschermen en een beetje doorschoot in zijn response.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ik wel begrijpend kan lezen, denk ik. In zijn verklaring staat gewoon dat ze hem vertelden over een onaangename controle. Thierry maakt daar 'lastiggevallen door 4 Marokkanen' van. Dat is liegen, en meer kan je er niet echt van maken.
Zeker. Dan had hij op kunnen schrijven 'conducteurs van de NS vielen mijn vriendinnen lastig, kan de NS hier iets aan doen' in plaats van '4 Marokkanen vielen mijn vriendinnen lastig open je ogen stem FvD wees niet politiek correct'.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle.
Zullen we het misleiding noemen? Daar kunnen de Baudet fanboys het niet mee oneens zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ik wel begrijpend kan lezen, denk ik. In zijn verklaring staat gewoon dat ze hem vertelden over een onaangename controle. Thierry maakt daar 'lastiggevallen door 4 Marokkanen' van. Dat is liegen, en meer kan je er niet echt van maken.
Nee, we nemen dit niet aan, dat zou een bevestiging zijn voor zijn uitspraken. Dan liever een heksenjacht. Weten ze bij de FvD ook wat dit inhoudt wanneer ze er zélf mee worden geconfronteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kan toch ook lastig gevallen worden met een controle. Waarom zo'n hele hetze? Dit is al volgnummer #6 van deze heksenjacht. Waarom gewoon niet aannemen dat Thierry te goedertrouw was en hem het voordeel van de twijfel geven; de ridder op het witte paard die zijn dierbare vriendinnen wilde beschermen en een beetje doorschoot in zijn response.
Ik schat hem toch iets inteligenter in. Er zijn genoeg voorbeelden waarin marokanen zich misdragen en om die dan te gebruiken voor zijn campagne. Het lijkt me praktisch uitgesloten dat als er zoveel voorbeelden zijn dat je er dan zelf een gaat bedenken met een mogelijk ongewenste outcome.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker. Dan had hij op kunnen schrijven 'conducteurs van de NS vielen mijn vriendinnen lastig, kan de NS hier iets aan doen' in plaats van '4 Marokkanen vielen mijn vriendinnen lastig open je ogen stem FvD wees niet politiek correct'.
Maar dat deed hij niet omdat hij natuurlijk gewoon een leugen aan het verspreiden was die, helaas voor hem, heel snel ontkracht kon worden door de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |