Dan betaalt hij het maar zelf.quote:
Je hebt er asociale mensen tussen zitten..quote:Op maandag 3 februari 2020 19:15 schreef Filosoofert het volgende:
Wat voor lul ben je als je
1. Rookt in andermans auto, maar dat kan aan de auto liggen.
2. Schade veroorzaakt, maar het niet (meteen, uit jezelf) vergoedt.
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:15 schreef Filosoofert het volgende:
Wat voor lul ben je als je
1. Rookt in andermans auto, maar dat kan aan de auto liggen.
2. Schade veroorzaakt, maar het niet (meteen, uit jezelf) vergoedt.
Ik denk dat de meeste mensen dat doen (als je geen eigen risico hebt tenminste). Waarom zouden ze het niet doen?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef baskick het volgende:
Ik mag toch hopen dat de persoon die de schade veroorzaakt heeft dit uit zichzelf vergoedt. En ik hoop ook dat er niemand een AVP aanspreekt voor 80 eu.
en waar kinderen bij zitten. Neem aan dat je het over een kinderstoeltje gaat voor de 80 euro. Geen volledige bijrijdersstoel voor een volwassen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sws roken in een auto.... en dan nog in andermans auto....
Ik mag toch hopen dat er geen kind in dat stoeltje zat toen dat brandgat erin kwam.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
en waar kinderen bij zitten. Neem aan dat je het over een kinderstoeltje gaat voor de 80 euro. Geen volledige bijrijdersstoel voor een volwassen.
Omdat een AVP m.i. niet bedoeld is voor dit soort geneuzel. En omdat het meer moeite kost dan die paar tientjes lappen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef t-star het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen dat doen (als je geen eigen risico hebt tenminste). Waarom zouden ze het niet doen?
En vervolgens de rekening krijgen voor de schade door premie verhoging of eigen risico. (als je niet al beter vergoed krijgt vanuit je eigen all Risk verzekering)Daargelaten dat ze dan nog de schade onderling bij de avp halenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:27 schreef Nismo91 het volgende:
Op de bestuurder kun je niets verhalen omdat hij aan het rijden was, geen dekking AVP.. maar is ook niet nodig.
Je kan het proberen op de bijrijder, als de auto allrisk dekking heeft zal de avp Wss zeggen eigen verzekering gaat voor.
Dit gaat meer om het principe. Die kerel die ongevraagd in TS zijn auto heeft gerookt heeft daarbij wat beschadigd. Logisch dat TS er wat voor wil terug zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:27 schreef Messina het volgende:
Kun je niet gewoon een zelfde soort autostoeltje tweedehands kopen en de hoes daarvan pakken? En dan de kosten van de hoes + verzending doorberekenen?
Een autostoeltje van 80 euro is echt geen doorverkooptopper, trouwens. Je hebt geluk als je er nog een tientje voor krijgt op Marktplaats![]()
Mijn Maxi Cosi Pebble Plus met 3 way fix baseplate wilde niemand hebben voor 50 euro (nieuwprijs 280 euro) . En dan heb je bij Maxi Cosi ook nog eens een nieuwe als je een ongeluk hebt gehad, dus minder "risico" op een onzichtbaar beschadigd stoeltje door een ongeval.
Ja, dat snap ik helemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit gaat meer om het principe. Die kerel die ongevraagd in TS zijn auto heeft gerookt heeft daarbij wat beschadigd. Logisch dat TS er wat voor wil terug zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |