Volksvertegenwoordiger die bewust leugens de wereld uittweet om te polariserenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja.
Het interesseert me echt helemaal niets, en ik begrijp niets van mensen die zich om dit soort flauwekul heel erg druk kunnen maken. Een onhandig tweetje, nouja. Volgende week is er weer een ander die onhandige tweetjes plaatst. En de week daarop weer. Of dan is het weer Baudet, kan ook. Of Marianne Faber. Of Rob Jetten. Oh nee, die niet, die tweet altijd verstandige dingen.
Bewust liegen is een verzinsel.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordiger die bewust leugens de wereld uittweet om te polariseren
Onhandig tweetje
Oke Scrummie
Uhu.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bewust liegen is een verzinsel.
Maar neem aan dat linkse politici ook niet bewust liegen dan? Of diequote:Op maandag 3 februari 2020 21:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kom maar op met het .........
Nee laat maar, dit interesseert me nog steeds te weinig.
Niet dat ik me voor de geest kan halen zo 1 2 3.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar neem aan dat linkse politici ook niet bewust liegen dan? Of die
Dan weer wel?
En over dát gevaar gaan alle berichtgeving en talkshow praatjes vanavond dan ook over. Niet de tweet uiteraard, maar de uitblijvende reacties van de Sjerriekudde?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 'dit' bedoelde ik uiteraard de reacties van Baudetliefhebbend Nederland en niet de tweet.
twitter:KimBoon94 twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:21:59Dat de 'Marokkanen-tweet' van Baudet niet zo handig was: oké. Maar dit is wel een heel vreemd staartje. Duizenden aangiftes blijven liggen omdat er te weinig politiekracht beschikbaar is, maar ineens wel mankracht genoeg om dit te onderzoeken... https://t.co/ELQNqz0mdi reageer retweet
Ik geef je volledig gelijk wat betreft een eventuele aangifte hoor. Politie kan inderdaad beter wat anders doenquote:Op maandag 3 februari 2020 21:35 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En over dát gevaar gaan alle berichtgeving en talkshow praatjes vanavond dan ook over. Niet de tweet uiteraard, maar de uitblijvende reacties van de Sjerriekudde?
Zeg je dan niet dat als het vanavond in de talkshowland wel over de tweet en niet over de reacties gaat, dat alle aandacht rond die tweet bedroevend overdreven is?
Ook opmerkelijk en bedenkelijk;twitter:KimBoon94 twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:21:59Dat de 'Marokkanen-tweet' van Baudet niet zo handig was: oké. Maar dit is wel een heel vreemd staartje. Duizenden aangiftes blijven liggen omdat er te weinig politiekracht beschikbaar is, maar ineens wel mankracht genoeg om dit te onderzoeken... https://t.co/ELQNqz0mdi reageer retweet
Hij heeft niet bewust leugens de wereld in geslingerd om te polariseren. Daarom ben ik ook nog steeds een trots lid van zijn partij.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordiger die bewust leugens de wereld uittweet om te polariseren
Onhandig tweetje
Oke Scrummie
Toen Wilders zijn "minder Marokkanen" uitspraak deed zette de politie extra agenten in om alle aangiftes te verwerken. Er waren al vooraf ingevulde aangiftes in het arabisch en berbers die je alleen hoefde te ondertekenen. De politie ging zelfs naar diverse mokseeëen om mensen aangiftes te laten invullen. Het laat wel weer zien waar de prioriteiten ligt in dit land.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:35 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk en bedenkelijk;twitter:KimBoon94 twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:21:59Dat de 'Marokkanen-tweet' van Baudet niet zo handig was: oké. Maar dit is wel een heel vreemd staartje. Duizenden aangiftes blijven liggen omdat er te weinig politiekracht beschikbaar is, maar ineens wel mankracht genoeg om dit te onderzoeken... https://t.co/ELQNqz0mdi reageer retweet
Bron graag? Of wordt dit topic nummer 2 waar je nepnieuws de wereld in brengt?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er waren al vooraf ingevulde aangiftes in het arabisch en berbers die je alleen hoefde te ondertekenen.
https://www.nu.nl/geert-w(...)angifte-wilders.htmlquote:Op maandag 3 februari 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bron graag? Of wordt dit topic nummer 2 waar je nepnieuws de wereld in brengt?
quote:Voor mensen die op het politiebureau aangifte willen doen tegen Geert Wilders heeft de politie vanaf vrijdag een speciaal aangifteformulier gemaakt. Hierop zijn een aantal vragen al ingevuld.
Het standaardformulier moet zorgen dat het doen van aangifte minder tijd in beslag neemt. ''Dat is makkelijk voor de burgers en de medewerkers", zegt een woordvoerder van de landelijke politie.
Vragen die al zijn ingevuld gaan bijvoorbeeld over de tenlastelegging en de uitspraken van Wilders die discriminerend zouden zijn.
Dat is heel wat anders dan je insinueert in je reactiequote:Op maandag 3 februari 2020 21:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/geert-w(...)angifte-wilders.html
[..]
Wat dan? Er lagen aangiftes klaar in het berbers en arabisch en de politie ging zelfs naar moskeeen om mensen tegelijk aangifte te laten doen. Zogenaamd om de "werkdruk te verlagen". Nu begint de campagne tegen Baudet. Weer hetzelfde liedje.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan je insuneert in je reactie
Nou ja, volgens mij waren er wel degelijk (deels) vooraf ingevulde aangifteformulieren gemaakt/uitgedeeld bij moskeeën.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan je insinueert in je reactie
Maar Nederlandse aangifteformulieren in het Arabisch en Berber lijkt me dan weer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij waren er wel degelijk (deels) vooraf ingevulde aangifteformulieren gemaakt/uitgedeeld bij moskeeën.
Eens, maar dat weet ik dus ook niet. Ik kan me de berichten van vooraf ingevulde formulieren nog wel herinneren omdat ik het toen al een gotspe vond.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Nederlandse aangifteformulieren in het Arabisch en Berber lijkt me dan weer onwaarschijnlijk.
Klopt: https://www.trouw.nl/nieu(...)k-aangifte~bc366211/quote:Op maandag 3 februari 2020 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij waren er wel degelijk (deels) vooraf ingevulde aangifteformulieren gemaakt/uitgedeeld bij moskeeën.
Zie daar echt niks van terug. En als de politie al een shitload aan aangiftes verwacht is het toch alleen maar logisch dat daar op geanticipeerd wordt?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In dit artikel wordt nergens gesproken over politie die het uitgedeeld heeft maar de moskee zelf.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Klopt: https://www.trouw.nl/nieu(...)k-aangifte~bc366211/
Dat is wat je doet als politie als je onderbezet bent en er komen heel veel van dezelfde aangiftes binnen. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens, maar dat weet ik dus ook niet. Ik kan me de berichten van vooraf ingevulde formulieren nog wel herinneren omdat ik het toen al een gotspe vond.
Oh absoluut, dat moet je niet willen, maar wat gaat een OvJ doen met een aangifte in het Arabisch of Berber?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens, maar dat weet ik dus ook niet. Ik kan me de berichten van vooraf ingevulde formulieren nog wel herinneren omdat ik het toen al een gotspe vond.
Vind je dat echt? Aangifte doen is iets series en zou je dus ook persoonlijk moeten doen en niet onder de invloed/leiding van een geloofsovertuiging/instituut aangezien je dan al gauw te maken hebt groepsdruk.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie daar echt niks van terug. En als de politie al een shitload aan aangiftes verwacht is het toch alleen maar logisch dat daar op geanticipeerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |