abonnement Unibet Coolblue
pi_191329193
Enkel dagen terug was er een rechtszaak in België over een vrouw die zich had laten euthanaseren. Er stonden drie dokters terecht wegens gifmoord. De vrouw in kwestie had al verschillende psychiaters en zorgtrajecten afgelopen. Borderline was haar diagnose en bij de laatste psych (die nu terechtstond) kwam daar autisme bij.

Ze had al een abortus achter de rug, haar relatie met haar grote liefde was afgebroken en ze had er ondertussen een heroïneverslaving aan overgehouden. Komt er nog bij dat ze haar liet prostitueren om uit de kosten te komen. Kortom, het was genoeg geweest, ze wou zo snel mogelijk van haar miserie verlost geraken en had na verschillende zelfmoordpogingen haar zinnen gezet op euthanasie wegens ondraaglijk psychisch lijden, na enkele maanden was de zaak geklonken en gaven de dokters haar hun zegen om te vertrekken naar de eeuwige jachtvelden. Dit was 10 jaar geleden.

De dokters die terechtstonden werden uiteraard vrijgesproken, groot applaus in de rechtszaal, ze was uitbehandeld, er kon niks meer voor haar gedaan worden en een waardig afscheid was het enige wat haar nog restte. Eind goed al goed, al heeft haar moeder deze week een beroerte gehad en ligt ze nu in coma.

De moeder die haar kind zag opgroeien als een volwaardige vrouw met al haar ups en downs en die van haar weggenomen is met volle goedkeuring van de staat.
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 februari 2020 @ 16:52:14 #2
186611 Haags
pi_191329212
En wat is precies de klacht?
Zonder wrijving geen glans
pi_191329218
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef Excavator het volgende:
Enkel dagen terug was er een rechtszaak in België over een vrouw die zich had laten euthanaseren. Er stonden drie dokters terecht wegens gifmoord. De vrouw in kwestie had al verschillende psychiaters en zorgtrajecten afgelopen. Borderline was haar diagnose en bij de laatste psych (die nu terechtstond) kwam daar autisme bij.

Ze had al een abortus achter de rug, haar relatie met haar grote liefde was afgebroken en ze had er ondertussen een heroïneverslaving aan overgehouden. Komt er nog bij dat ze haar liet prostitueren om uit de kosten te komen. Kortom, het was genoeg geweest, ze wou zo snel mogelijk van haar miserie verlost geraken en had na verschillende zelfmoordpogingen haar zinnen gezet op euthanasie wegens ondraaglijk psychisch lijden, na enkele maanden was de zaak geklonken en gaven de dokters haar hun zegen om te vertrekken naar de eeuwige jachtvelden. Dit was 10 jaar geleden.

De dokters die terechtstonden werden uiteraard vrijgesproken, groot applaus in de rechtszaal, ze was uitbehandeld, er kon niks meer voor haar gedaan worden en een waardig afscheid was het enige wat haar nog restte. Eind goed al goed, al heeft haar moeder deze week een beroerte gehad en ligt ze nu in coma.

De moeder die haar kind zag opgroeien als een volwaardige vrouw met al haar ups en downs en die van haar weggenomen is met volle goedkeuring van de staat.
Wat is het punt precies? Behalve dat die moeder nu dood is.
pi_191329241
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat is precies de klacht?
Dat men zelfmoord faciliteert.
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 februari 2020 @ 16:55:06 #5
186611 Haags
pi_191329255
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Excavator het volgende:

[..]

Dat men zelfmoord faciliteert.
Ok dat kan. Ik vind het verder een waanzinnig kut verhaal.
Zonder wrijving geen glans
pi_191329281
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ok dat kan. Ik vind het verder een waanzinnig kut verhaal.
Heb nochtans mijn best gedaan.
pi_191329313
Geen bronvermelding niks.

Slotje.
U MAD?
pi_191329317
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef Excavator het volgende:

De moeder die haar kind zag opgroeien als een volwaardige vrouw met al haar ups en downs en die van haar weggenomen is met volle goedkeuring van de staat.
De moeder was het niet met de wens van de vrouw om euthanasie te plegen? Waar kan ik het lezen dat de beroerte en dat ze nu in coma ligt door goedkeuring van de staat komt? Dat lijkt je te suggereren.
pi_191329324
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Excavator het volgende:

[..]

Dat men zelfmoord faciliteert.
Ja men kan beter maar mensen laten lijden tot ze weer een zelfmoordpoging doen en daarmee nog meer getraumatiseerde mensen creeren. :N
pi_191329340
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Excavator het volgende:

[..]

Dat men zelfmoord faciliteert.
Prima toch.
pi_191329389
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

De moeder was het niet met de wens van de vrouw om euthanasie te plegen? Waar kan ik het lezen dat de beroerte en dat ze nu in coma ligt door goedkeuring van de staat komt? Dat lijkt je te suggereren.
De moeder heeft na de rechtszaak een beroerte gekregen omdat het haar waarschijnlijk allemaal te veel was. Ik zeg niet dat het de schuld was van de staat ofzo..
pi_191329502
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Excavator het volgende:

[..]

De moeder heeft na de rechtszaak een beroerte gekregen omdat het haar waarschijnlijk allemaal te veel was. Ik zeg niet dat het de schuld was van de staat ofzo..
Ja, omdat ze misschien helemaal niet wilde dat de artsen vervolgd werden en dat ze er vrede mee had.

Je bent tegen euthanasie?
pi_191329511
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Excavator het volgende:

[..]

De moeder heeft na de rechtszaak een beroerte gekregen omdat het haar waarschijnlijk allemaal te veel was. Ik zeg niet dat het de schuld was van de staat ofzo..
Nee je insinueert het alleen maar. :O
pi_191329581
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:11 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, omdat ze misschien helemaal niet wilde dat de artsen vervolgd werden en dat ze er vrede mee had.

Je bent tegen euthanasie?
Nee, ze was niet akkoord met hoe de euthanasie verliep. Veel te snel en uiteindelijk ook een beetje knullig bij de uitvoering.
Ja, ik ben tegen. Vooral omdat ik weet dat het lijden niet stopt na euthanasie.
pi_191329587
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee je insinueert het alleen maar. :O
Was niet de bedoeling.
pi_191329595
Niks mis met euthanasie in gevallen waar het leven ondraaglijk is toch?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_191329630
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef Excavator het volgende:

[..]

Nee, ze was niet akkoord met hoe de euthanasie verliep. Veel te snel en uiteindelijk ook een beetje knullig bij de uitvoering.
Ja, ik ben tegen. Vooral omdat ik weet dat het lijden niet stopt na euthanasie.
Hoe kan het lijden niet stoppen daarna? Je bent dan hartstikke dood.
pi_191329667
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:19 schreef Silven het volgende:

[..]

Hoe kan het lijden niet stoppen daarna? Je bent dan hartstikke dood.
Een andere werkelijkheid.
pi_191329673
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:21 schreef Excavator het volgende:

[..]

Een andere werkelijkheid.
Pardon?
pi_191329682
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:22 schreef Silven het volgende:

[..]

Pardon?
Ja, een die niet gekenmerkt wordt door materie.
pi_191329739
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:22 schreef Excavator het volgende:

[..]

Ja, een die niet gekenmerkt wordt door materie.
Oke. Ik weet niet zo goed meer waar we het over hebben maar het zal wel.
pi_191329766
Kan iemand de titel aanpassen? Dit heet euthansie, geen zelfmoord.

Als ik het goed begrijp vind TS vooral dat de meewerkende doktoren schuldig zijn, dan gaat het dus in zijn ogen eerder over moord dan over zelfmoord...
pi_191329796
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:19 schreef Silven het volgende:

[..]

Hoe kan het lijden niet stoppen daarna? Je bent dan hartstikke dood.
Uit een ander topic, namelijk NWS / Commissie voltooid leven: 'Euthanasie voor tienduizenden 55+-ers'.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:33 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Voorbeelden waren idd van de domme kant wellicht, maar mensen weten niet wat ze te verwachten staat na de dood, dus dat is ook iets wat anders gedaan moet worden, ze moeten weten dat ze levend verbrand worden in de hel zonder dat je lichaam verteerd wordt. . Geen zoete praat dus.
Misschien dat de TS dat ook vindt.
pi_191329812
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Kan iemand de titel aanpassen? Dit heet euthansie, geen zelfmoord.

Als ik het goed begrijp vind TS vooral dat de meewerkende doktoren schuldig zijn, dan gaat het dus in zijn ogen eerder over moord dan over zelfmoord...
Nee, het was haar wil.
pi_191329814
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

Uit een ander topic, namelijk NWS / Commissie voltooid leven: 'Euthanasie voor tienduizenden 55+-ers'.
[..]

Misschien dat de TS dat ook vindt.
Oh ik dacht dat dit een serieus topic was. Na de dood staat je niks meer te wachten. Ja, hetzelfde als voordat je geboren was. Als het andere wordt er door anderen bij verzonnen, net zoals met religie, en ik nergens op gebaseerd en nergens mee te bewijzen. Daar valt niet tegenaan te discussieren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 17:30:44 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')