quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Ik ben zelf 15 weken zwanger dus het is eigenlijk best prima om rustig aan te doen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef MaJo het volgende:
Met mij gaat het goed. Ik ben zelf 15 weken zwanger dus het is eigenlijk best prima om rustig aan te doen
Ik denk dat iemand ons iets moet vertellenquote:Fors verlies Booking.com door virus
In de eerste drie maanden van 2020
heeft Booking Holdings,het Amerikaanse
moederbedrijf van het Booking.com,een
verlies geleden van 699 miljoen dollar.
Door de coronacrisis daalde het aantal
boekingen met 43 procent.
Het bedrijf zegt dat er inmiddels weer
wat meer boekingen zijn in een aantal
landen.Bijvoorbeeld in China,Zuid-Korea
en Duitsland boeken mensen weer meer
binnenlandse accomodaties.
Vorig jaar maakte het bedrijf nog 765
miljoen dollar winst.Topman @Fogel denkt
dat de reisindustrie geen kwartalen
maar jaren nodig zal hebben om weer te
herstellen van de coronacrisis.
"Blijft boeken via booking.com"quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand ons iets moet vertellen
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar hebben ze ooit weleens winst gemaakt ? Was dit niet zo'n internetbedrijfje waar winst een zorg van later is ?
quote:Vorig jaar maakte het bedrijf nog 765
miljoen dollar winst
Waarom goed lezen terwijl een moderator het op een presenteerblaadje moet aangevenquote:
Een vriend plaatste een filmpje van toen er in Bangkok deze week de alcoholban werd opgeheven. Die anderhalve meter afstand was op slag vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een ander dingetje is dat er sinds 16 maart een algehele alcohol ban is, dus ik ben wel toe aan een koud biertje.
Feli!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef MaJo het volgende:
Collega van mij zat een tijdje in Doha (2 maanden o.i.d.), en die zou ook naar HR moeten voor een alcohol pasje. Heeft dat maar niet gedaan, kwam toch wat verslaafd overquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:54 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een vriend plaatste een filmpje van toen er in Bangkok deze week de alcoholban werd opgeheven. Die anderhalve meter afstand was op slag vergeten![]()
Ik denk dat wij zo langzamerhand ook wat krap komen te zitten: mijn man heeft een alcohollicense, maar werkt officieel in Abu Dhabi, en daar staat zijn license dus ook op. Ik vermoed dat hij eerdaags écht even langs kantoor moet.
Mijn Hongaars is niet zo goed, maar oude voormalige 'Sovjet' vliegvelden zijn interessant. Lang geleden vloog ik van vliegveld Schönefeld. Het nieuwe vliegveld van Berlijn zou dat verkeer allemaal overnemen..quote:Op zondag 17 mei 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Interessante docu over terminal 1 van Budapest Airport. Leuk om binnen te kijken in een gebouw dat inmiddels alweer bijna tien jaar gesloten is.
De docu heeft ondertitelingquote:Op zondag 17 mei 2020 16:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Mijn Hongaars is niet zo goed, maar oude voormalige 'Sovjet' vliegvelden zijn interessant. Lang geleden vloog ik van vliegveld Schönefeld. Het nieuwe vliegveld van Berlijn zou dat verkeer allemaal overnemen..
ik zal vanavond eens kijken, daar ben ik nog wel verschillende keren geweestquote:Op zondag 17 mei 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Interessante docu over terminal 1 van Budapest Airport. Leuk om binnen te kijken in een gebouw dat inmiddels alweer bijna tien jaar gesloten is.
1000 euro voor 6 personen? Normaal mag je dan max een uurtje blijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, net Hurtigruten besteld van Trondheim naar Bergen. Vol pension voor 6 personen en auto mee aan boord voor "maar" ca 1000 euro. Da's voor Hurtigruten schijtgoedkoop![]()
Handig dat er geen buitenlanders naar Noorwegen mogen.
Mja, da's de barrekeningquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:54 schreef Individual het volgende:
[..]
1000 euro voor 6 personen? Normaal mag je dan max een uurtje blijven.
Zijn laatste bericht op FOK! is van 6 april. Nu is hij wel vaker voor langere tijd weg, maar in deze tijd stonden ook zijn reisplannen in de koelkast. Dacht ik.quote:
Klopt ja, hij baalde ervan dat z'n VS reis de koelkast in moest.quote:Op donderdag 21 mei 2020 07:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zijn laatste bericht op FOK! is van 6 april. Nu is hij wel vaker voor langere tijd weg, maar in deze tijd stonden ook zijn reisplannen in de koelkast. Dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |