abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191329969
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was het maar alleen mijn probleem he?
Helaas is dat niet zo.
Voor jou en je politieke medestanders. Maar die hebben gelukkig bar weinig te zeggen in dit land.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 17:40:58 #227
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191329976
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zit niets oprechts aan, dit is geen ruiterlijk toegeven dat hij fout zat. Dat vind ik toch op z’n zachtst gezegd jammer.

Maar goed, ik vind mensen die blind loyaal zijn nogal lastig en hier zitten hele hordes. Zelfs nu blijkt dat hij wel wist dat het controleurs waren wordt nog gezegd dat hij dat niet wist en dus niet loog. Tja, dan houdt het we een beetje op.
Ik begrijp wat je bedoelt, daar wringt de schoen ook bij mij. Echter, onderaan de streep is het nog steeds de partij die het dichtst komt bij het behartigen van mijn belangen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  maandag 3 februari 2020 @ 17:41:06 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191329977
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF? NS personeel gedraagt zich altijd heel correct.
Over het algemeen. Je hebt er echt horken tussen zitten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 17:41:22 #229
5428 crew  miss_sly
pi_191329980
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:40 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, daar wringt de schoen ook bij mij. Echter, onderaan de streep is het nog steeds de partij die het dichtst komt bij het behartigen van mijn belangen.
De mijne niet, dat scheelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191329985
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was het maar alleen mijn probleem he?
Helaas is dat niet zo.
Als je de illusie hebt dat zelfs met Wilders en Baudet die een meerderheid weten te halen dit probleem zich oplost kom je nog voor een hoop teleurstellingen te staan.
pi_191330004
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me ook dat je, zeker in zo'n functie, een VOG aan moet vragen. Maar goed, Marokkanen bashen doet het op het nieuwe Stormfront altijd goed.
Ja, want een VOG-verklaring hebben betekent automatisch dat je je in het vervolg ook zult gedragen. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:43:42 #232
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191330016
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je de illusie hebt dat zelfs met Wilders en Baudet die een meerderheid weten te halen dit probleem zich oplost kom je nog voor een hoop teleurstellingen te staan.
Die heb ik niet.
Zou je weten als je mijn eerdere topics van een paar jaar terug had gelezen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191330044
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:42 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, want een VOG-verklaring hebben betekent automatisch dat je je in het vervolg ook zult gedragen. :')
Het geeft geen garantie inderdaad, maar de kans wordt aanzienlijk kleiner.
pi_191330051
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een onzin, VOG's gaan over het verleden.
pi_191330052
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me ook dat je, zeker in zo'n functie, een VOG aan moet vragen. Maar goed, Marokkanen bashen doet het op het nieuwe Stormfront altijd goed.
Dan toch kunnen ze soms onvriendelijk tot intimiderend overkomen. Heb het laatste zelf meegemaakt in de trein. Bij eenzelfde soort controle zelfs toevallig (undercover). Wellicht dat ze hiervoor het liefst potige brutale kerels inzetten, maar toen ik om identificatie vroeg kreeg ik ook een grote mond terug.

Dat de tweet van Baudet overdreven was is een feit, maar ik herken delen van het verhaal wel zeker.
pi_191330059
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat een onzin, VOG's gaan over het verleden.
Bedankt voor dit scherpzinnige inzicht Sherlock.
pi_191330060
quote:

[..]

Iedereen weet toch dat alle Marokannen van Jesse Klaver standaard een VOG krijgen?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 3 februari 2020 @ 17:46:07 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191330061
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Over het algemeen. Je hebt er echt horken tussen zitten.
En die treden dan toevallig gezamenlijk op, idem voor de politieagent die erbij gehaald is?

Als NS-personeel je hufterig behandelt dan heb je dat primair aan jezelf te danken, want het zijn idd geen sneeuwvlokjes als jij de onbeschofte reiziger uit gaat hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191330062
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De 'raskaart' wordt uiteindelijk getrokken door Baudet zelf en niet door zijn tegenstanders. Dat is meteen het hele punt. Immers hij begint zelf over Marokkanen. Niet de criminele Marokkanen, niet de probleemmarokkanen, nee 'de Marokkanen, massaimmigratie'. Hij gebruikt de kaart, niemand anders. En dan ook nog eens verkeerd.
TB gaf de aanleding en de gelegenheid, dat was ik al met je eens en heb ik zelf vrijdag al genoteerd dat hij uitgaat van niet te verifieren aannames.
De racisme kaart wordt echter door Klaver getrokken :

quote:
De fractie van Denk wil een debat over de kwestie en over de gevolgen voor de samenleving als politici "leugens en haatzaaiende tweets" gaan verspreiden. Andere partijen zoals GroenLinks, willen dat Baudet zijn excuses aanbiedt.
"Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver. "Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."

En nogmaals, Marokkanen zijn geen ras, het is een nationaliteit.
Klaver trekt graag de troefkaart racisme want dit rechtvaardigt geweld tegen de politieke opponent.
Bekende radicaal-linkse retoriek om hun eigen agressieve handelen goed te praten zoals het bekladden van voordeuren en het afknallen van politici.
Racisme komt oorspronkelijk voort uit de aanname dat er verschillende rassen bestaan, zoals de blanken en de aziaten.
Racisme gaat uit van de aanname dat het ene ras beter is dan het andere, de uber- en de untermenschen.
Nu is het een universeel woord geworden dat volledig losgerukt is van zn oorspronkelijke betekenis - oftewel verkracht door de misbruikers ervan.

quote:
Ik heb niet de indruk dat je durft te erkennen hoe groot het probleem van fake news in rechtse contreien nu is. Meer specifiek bij de PVV en FvD. Het incidentje rondom Marjolein Faber alweer vergeten?
Vond het niet handig, dat schreef ik al.
shift-knop defekt
pi_191330064
quote:

[..]

Bedankt voor dit scherpzinnige inzicht Sherlock.
Ja, dat inzicht maakt duidelijk dat je opmerking nergens op sloeg.
pi_191330082
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, dat inzicht maakt duidelijk dat je opmerking nergens op sloeg.
Met het eisen van een VOG sluit je mensen die losse handjes hebben gehad in het verleden voor een heel groot deel uit. Dat er ook machtsgeile blaaskaakjes rondlopen met een te groot ego en dito bek is helaas vrij inherent aan zo'n functie.
pi_191330086
Wat een laffe drol die Thierry. Misselijkmakende xenofoob onder een laagje vernis van 'democratische vernieuwing'.
pi_191330092
Het klopt dus dat Baudet van begin af wist dat het om een kaartcontrole ging?
pi_191330099
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef TomLuny het volgende:
En nogmaals, Marokkanen zijn geen ras, het is een nationaliteit.
quote:
Volgens het Internationaal Verdrag inzake de uitbanning van alle vormen van rassendiscriminatie betekent raciale discriminatie "elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft."
  maandag 3 februari 2020 @ 17:49:56 #245
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191330101
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dat is wel erg pijnlijk ja. Logisch dat de academie te hoog voor hem was dus.
Antifa
pi_191330105
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die treden dan toevallig gezamenlijk op, idem voor de politieagent die erbij gehaald is?

Als NS-personeel je hufterig behandelt dan heb je dat primair aan jezelf te danken, want het zijn idd geen sneeuwvlokjes als jij de onbeschofte reiziger uit gaat hangen.
Of niet iedereen staat in het leven met de mentaliteit van een autogedomesticeerde urbane belastingbetaler. Je mag best kritisch zijn op verzoeken vanuit overheidswege. Je hebt in zo'n functie als controleur iemand met fatsoen aan te spreken. Als je de stoere testosteronknaap wil spelen hoef je niet in alle gevallen op vriendelijkheid of een gedwee karakter te rekenen.
pi_191330107
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Bekende radicaal-linkse retoriek om hun eigen agressieve handelen goed te praten zoals het bekladden van voordeuren en het afknallen van politici.
Het gebruiken van Fortuyn om links gedachtegoed weg te zetten is al bijna een godwin op zichzelf.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 3 februari 2020 @ 17:51:02 #248
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191330111
Voorstel volgende topictitel: Thierry Baudet is kut #5 :)
pi_191330117
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Daar lijkt het op, en dat maakt de zaak alleen maar erger. Maar dat lijkt hij zich niet te realiseren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_191330135
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met het eisen van een VOG sluit je mensen die losse handjes hebben gehad in het verleden voor een heel groot deel uit. Dat er ook machtsgeile blaaskaakjes rondlopen met een te groot ego en dito bek is helaas vrij inherent aan zo'n functie.
Goed dat je erkent dat je eerste opmerking onjuist was en er in zo'n functie ook wat primitieve lui rondlopen waarbij machtsmisbruik want uniform en geweldsdrempel laag ligt op kunnen duiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')