Waarom?quote:
goedkoper belasting betalenquote:Op maandag 3 februari 2020 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn Golf staat ook gewoon als 2 zitter op (geel)kenteken. Maar dat is in dit geval helemaal niet nodig imo.
Kun je toch beter met grijs kenteken doen als het een 2zitter is 💴quote:Op maandag 3 februari 2020 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn Golf staat ook gewoon als 2 zitter op (geel)kenteken. Maar dat is in dit geval helemaal niet nodig imo.
Hoogte eisen aan de laadbakquote:Op maandag 3 februari 2020 18:33 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Kun je toch beter met grijs kenteken doen als het een 2zitter is 💴
Had 10 cm³ te weinig ofzo voor grijs kenteken, maar goed het is wel handig om in nood je bank erin te zetten en bij een kleine benzineauto maakt het ook weer niet zoveel uit. Nog los van het feit dat je wel een btw nummer moet hebben...quote:Op maandag 3 februari 2020 18:33 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet hij verder niet aan de eisen (rolkooi) en valt sowieso in kwart tarief (1986)quote:Op maandag 3 februari 2020 18:33 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Behalve als je er dan weer met 3 of meer personen in rijdt (met achterbank terug gemonteerd).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ja het mag.
Daarna ga je naar de RDW keuringsstation .
Dan laat je de auto de papieren aanpassen naar een twee zitter.
Op die manier ben je overal ingedekt.
Dit, ook nooit geen problemen mee met de APK gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:41 schreef qajariaq het volgende:
Mijn achterbank staat al sinds de aanschaf op zolder. Heerlijk wat extra ruimte achterin. Bij de APK nog nooit een opmerking over gehad. In de afgelopen zeven jaar een keer met mensen achterin gereden (mag niet) en slechts een enkele keer dat ik het lastig vond dat ik geen mensen kan vervoeren.
De gordels heb ik geen last van dus die zitten er nog wel in. Ga ik die auto ooit inruilen krijgen ze de nieuwe achterbank en bagageklep er gewoon bij. Binnen een kwartier te monteren denk ik.
Gewoon doen dus.
Nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ja het mag.
Daarna ga je naar de RDW keuringsstation .
Dan laat je de auto de papieren aanpassen naar een twee zitter.
Op die manier ben je overal ingedekt.
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:32 schreef pvdplanet het volgende:
Een gordel hoeft niet eens 3 punt te zijn, je mag op de voorstoelen zelfs heupgordels monteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |