abonnement Unibet Coolblue
pi_192095170
Brady verlaat New England.
pi_192098967
Dan moet hij wel heel ongelukkig zijn geweest om op deze manier weg te gaan. Je laatste actie na 20 jaar is een pick six..

Desondanks hulde voor de GOAT! Ik hoop dat hij elders nog wat moois kan bereiken.
pi_192100974
Ok dit zag ik niet aankomen :o
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 18:34:53 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192101458
Bridgewater god _O_
pi_192105294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:34 schreef Kyran het volgende:
Bridgewater god _O_
Ah, zonde dat hij naar de panthers gaat. Had hem graag de plek van Brees over zien nemen, maar kan me voorstellen dat Bridgewaters geduld op is.
Al vind ik het frappant dat hij voor de Panthers kiest en niet richting de Pats gaat. Met het weg gaan van Brady valt daar toch een flink gat op QB gebied.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 20:58:34 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192105337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ah, zonde dat hij naar de panthers gaat. Had hem graag de plek van Brees over zien nemen, maar kan me voorstellen dat Bridgewaters geduld op is.
Al vind ik het frappant dat hij voor de Panthers kiest en niet richting de Pats gaat. Met het weg gaan van Brady valt daar toch een flink gat op QB gebied.
Snap het op zich wel. Patriots gaan de komende jaren in een diep gat vallen. Waren al niet heel sterk meer en nu zonder Brady gaat het ze echt wel wat jaren kosten om opnieuw te beginnen. Geen idee hoe lang de coach nog blijft.

Panthers is nu alles helemaal vanaf NUL aan het beginnen. Kunnen team helemaal om hem heen bouwen.
pi_192105603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap het op zich wel. Patriots gaan de komende jaren in een diep gat vallen. Waren al niet heel sterk meer en nu zonder Brady gaat het ze echt wel wat jaren kosten om opnieuw te beginnen. Geen idee hoe lang de coach nog blijft.

Panthers is nu alles helemaal vanaf NUL aan het beginnen. Kunnen team helemaal om hem heen bouwen.
En als ik me niet vergis zit daar Brady als offensive coordinator, die eerder al bij de Saints werkte. Playbook van de Panthers zal dus niet geheel nieuw zijn voor Bridgewater, en zeker met het wegvallen van de pre-season door Covid/Corona is dat wel een grote plus.
Wordt interessant om te volgen. :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_192105735
En dan Philly die Malcolm Jenkins releasen :N Waarom. Defense supersterk en ervaren. Veel voor het team betekend.
pi_192109042
Tom Brady naar Tampa Bay
pi_192112224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef BobW het volgende:
Tom Brady naar Tampa Bay
:o Dat wordt in 1 klap de divisie met de beste QB's . Alleen de Falcons vallen een beetje buiten de toon :D

Maar waarom zou je in hemelsnaam naar de Bucs gaan als Brady :?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_192112539
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 08:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:o Dat wordt in 1 klap de divisie met de beste QB's . Alleen de Falcons vallen een beetje buiten de toon :D

Maar waarom zou je in hemelsnaam naar de Bucs gaan als Brady :?
Geen idee waarom hij weg gaat uit New England, maar toen dat eenmaal besloten was, hoeveel keus had hij? Bijna alle teams hebben gewoon een franchise QB. Colts hebben nu Rivers al, dus eigenlijk waren alleen Bucs en Chargers nog serieuze opties toch?
Demain, on roule
pi_192112672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Geen idee waarom hij weg gaat uit New England, maar toen dat eenmaal besloten was, hoeveel keus had hij? Bijna alle teams hebben gewoon een franchise QB. Colts hebben nu Rivers al, dus eigenlijk waren alleen Bucs en Chargers nog serieuze opties toch?
Ik ken genoeg teams die een type Brady wel konden gebruiken. Desnoods om hun franchise QB te laten zien hoe het wel moet :P

Maar ik lees net dat hij vanwege z'n familie graag aan de oostkust wilde blijven. Dus dan zijn de keuzes zeker beperkt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_192114774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 08:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:o Dat wordt in 1 klap de divisie met de beste QB's . Alleen de Falcons vallen een beetje buiten de toon :D

Maar waarom zou je in hemelsnaam naar de Bucs gaan als Brady :?
Misschien het beste WR duo momenteel in de NFL? Met Evans en Godwin heb je geweldige wapens. Tel daarbij de aanwezigheid van 2 goede TE's op en je hebt de complete som.

Eindelijk is er licht in Tampa. Zou het dan eindelijk na al die jaren?! Ik ben blij.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_192118764
De NFC south word in ieder geval spannend dit seizoen :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 19 maart 2020 @ 22:18:14 #90
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_192153279
Volgend seizoen 14 teams in de playoffs! Alleen de conference champions nog een bye. Eindelijk een verbetering in dat waardeloze playoff systeem in de NFL. Nu de seeding nog wijzigen...maar dat zal wel niet de komende jaren.
pi_192153912
Rams releasen Gurley en Donald is not amused. Gaat lekker daar.
Demain, on roule
  Redactie Frontpage dinsdag 24 maart 2020 @ 16:21:14 #92
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_192249821
Waar gaat Cam naar toe? Voorlopig nergens waarschijnlijk als ie niet getest kan worden, maar wie weet gaat ie de Dab naar New England brengen.
http://www.nfl.com/news/s(...)n-after-nine-seasons
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 april 2020 @ 11:48:32 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192459939
Tom Dempsey, de man van onderstaande field goal (tot 2013 het record), is overleden aan COVID-19.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192666543
Volgende week donderdag (en hier volgens mij vrijdag) de eerste ronde van de NFL draft 2020. Aangezien ik vorig jaar weer echt ben begonnen met volgen vind ik nu de draft ook wel interessant. Wat gaan de teams doen, wie trade nog wat, wie zoekt wat etc. Zelf volg ik de 49'ers en met het verlies van Sanders & Buckner en pick 13 en 31 ben ik zeer benieuwd.

Zelf hoop ik op het scenario waarin pick 13 voldoende gaat zijn om Henry Ruggs III te kiezen. Voor mij de pick van de 3 wide receivers die we nodig zijn. Als de mogelijkheid zich dan aandient om pick 31 te traden voor picks in ronde 2 & 3 zal dat gaan gebeuren.

Ook erg benieuwd naar de keuzes van de Dolpins, met een shitload aan picks kunnen ze zoveel. Durven ze Tua aan, krijgen ze de Bengals alsnog zover om te traden voor Burrows (wat ik overigens niet hoop, Tua fit zou ik altijd willen) en wat zijn daarna de keuzes (denk QB bescherming).

Is de draft ook nog live te volgen voor NL kijkers?
pi_192670033
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:44 schreef RudyL het volgende:
Volgende week donderdag (en hier volgens mij vrijdag) de eerste ronde van de NFL draft 2020. Aangezien ik vorig jaar weer echt ben begonnen met volgen vind ik nu de draft ook wel interessant. Wat gaan de teams doen, wie trade nog wat, wie zoekt wat etc. Zelf volg ik de 49'ers en met het verlies van Sanders & Buckner en pick 13 en 31 ben ik zeer benieuwd.

Zelf hoop ik op het scenario waarin pick 13 voldoende gaat zijn om Henry Ruggs III te kiezen. Voor mij de pick van de 3 wide receivers die we nodig zijn. Als de mogelijkheid zich dan aandient om pick 31 te traden voor picks in ronde 2 & 3 zal dat gaan gebeuren.

Ook erg benieuwd naar de keuzes van de Dolpins, met een shitload aan picks kunnen ze zoveel. Durven ze Tua aan, krijgen ze de Bengals alsnog zover om te traden voor Burrows (wat ik overigens niet hoop, Tua fit zou ik altijd willen) en wat zijn daarna de keuzes (denk QB bescherming).

Is de draft ook nog live te volgen voor NL kijkers?
De draft wordt hier alle drie de dagen uitgezonden op FOX Sports 6. Live in de nacht en de volgende middag een herhaling.

Wel een speciale draft dit jaar met alle GMs en coaches die thuis moeten zitten en Roger Goodell die de picks thuis aankondigt in de eerste ronde.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 00:18:40 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192745063
Holy cow!

The Gronk Returns! Trade naar Bucs! Die doen even een gooi naar een titel :)
  woensdag 22 april 2020 @ 00:22:48 #97
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_192745095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:18 schreef Kyran het volgende:
Holy cow!

The Gronk Returns! Trade naar Bucs! Die doen even een gooi naar een titel :)
Dacht dat het nep was. Holy shit, Brady/Gronk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 22 april 2020 @ 00:26:59 #98
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_192745115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dacht dat het nep was. Holy shit, Brady/Gronk.
Hoho, Tampa Bay legends Brady/Gronk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_192746562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:18 schreef Kyran het volgende:
Holy cow!

The Gronk Returns! Trade naar Bucs! Die doen even een gooi naar een titel :)
Die is wel erg fijn nu. Denk dat Howard nu weg gaat. Misschien een mooie trade voor een mooie pick en dan offensive line, runningback en passing defense versterken.

Wat een aanval komend seizoen. :Y *O*
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_192746754
De NFC wordt straks interessant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')