SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op nummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De winnaar van het beste BNW- topic 2019 is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je coole tagje is onderweg!!
![]()
Persoonlijk vond ik het leuk om te doen en te zien wat populair is op BNW. Ook leuk om te zien hoe lang bepaalde topics al lopen... wow!
Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden, voor herhaling vatbaar?A child is born with no state of mind.![]()
Ik waardeer je positiviteit @SuperHartjeA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Aw dank je schat! Ik waardeer jou ook.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
Ik waardeer je positiviteit @:superhartje
Je open en positieve houding. Je bent lief!A child is born with no state of mind.![]()
Ik zeg niet dat ik veel te lang weg bent geweest, maar alsnog bedankt..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
![]()
zie nu pas dat er fok! btw awards werden uitgereikt!!
gefeliciteerd
Er staat nog een vraag voor u open!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: