Over een kwartiertje zitten we op dag 10quote:Op zondag 2 februari 2020 23:44 schreef IkFok het volgende:
Vind het ook wel interressant. Hij praat graag en spreekt ook dikwijls anderen aan.
Gesprekken in spaans en frans gingen via google translate op zijn telefoon.
Deze streams duren nog wel even volgens mij. Hij vertelde dat die 3 maanden op lift reis was.
Weet niet hoeveel daarvan al verstreken is.
Als ie wakker is streamt ie geloof ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:06 schreef IkFok het volgende:
!uptime
15 hours 18 minutes 12 seconds ▲
Stream tijd van vandaag
En hij mag daar vannacht logeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Een lift van een Belgische meneer richting het noorden. Meneer woont al 20 jaar in Frankrijk
Dit is een andere live streamer:quote:Op maandag 3 februari 2020 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Geinig. En er schijnen meer van die streamers te zijn die hun reis live streamen. Die links mogen hier ook wel in dit draadje mocht iemand nog tips hebben. Die gast met die boot bij wie hij heeft overnacht is ook zo'n travel streamer. Wel spannende streams, hitchhikers. Nieuw TV format in wording.
Hij is nu in Perpignan, en dit gebied ken ik heel goed van vroeger en hij gaat nu noordwaarts richting Montpelier.
Die mogen gewoon in een eigen topic, dit is het topic van Hitchhiking to Twitchcon.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Geinig. En er schijnen meer van die streamers te zijn die hun reis live streamen. Die links mogen hier ook wel in dit draadje mocht iemand nog tips hebben.
Is er nog niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die mogen gewoon in een eigen topic, dit is het topic van Hitchhiking to Twitchcon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |